Heb ik ut niet goed gedaan dan ????quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Leandra de volgende SC weer openen?
Zoals het hoort?
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ken jij een ander slag mensen als ik, als er bij mij rond deze tijd iemand aan de deur komt willen ze meestal iets van me, geld lenen of zo.![]()
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Hathor het volgende:
Wat voor lekkers hebben we het over ?
niet open doenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij komen ze daar sowieso niet voor...
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval gevulde paaseitjes bij de koffie...
Wat voor lekkers wil jij bij je bier??
Dan wil ik een boswandeling!!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Z'n krat moet leeg, wat zijn we dan voor onbarmhartige medeFOKkers als we niet bereid zijn daarbij te helpen???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Drinken we ook bier in de SC tegenwoordig?
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.quote:
He lekker. Apart bedoel ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan een slaatje. Koffie met een slaatje is weer eens wat anders.![]()
In het bos???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
ja potverquote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb net de hond uitgelaten, ik blijf verdomme niet aan het wandelen.![]()
Weinig bos hier, alleen hoogbouw.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Ik ga wel ff boswandelen in me bed, tis me beetje te gezapig op de streams.
Hoezo dat ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Maarre Hathor?? Ben jij orthodontist ofzo??
Die had ik al een tijdje tegoed!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Is dat wel goed voor je tanden eigenlijk? Zeg maar zoals marmercake met echte stukjes marmer?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik wilde jullie trakteren op een ijzerkoekje dat is echt vlaardings, maarre geen afbeeldingen van te vinden op google.
Ik haal er morgen een en maak er een mooie foto van. Dan krijg je hem van mij, de smaak moet je er maar bij denken maar het is zo jammieeeeeeeeeeee.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je tanden eigenlijk? Zeg maar zoals marmercake met echte stukjes marmer?
Zoiets??quote:Op maandag 26 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik dacht dat ze misschien ijzerkoekjes heetten omdat ze uit een wafelijzer komenquote:
Slaap lekker, ik ga ook zo. Ook dichtvallende ogen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
maarre ik ben er weg van, me ogen vallen dicht.![]()
![]()
![]()
![]()
In de schoonmaakindustrie ja, dat krijg je als je je school niet afmaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je zelftandig ondernemer bent.... vandaar![]()
Jij hebt het over de SC TTquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volledig ontopic in een non topic topic. Zoiets.![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook zo. Ook dichtvallende ogen.![]()
Wacht ff ik roep mijn puber er ff bijquote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In de schoonmaakindustrie ja, dat krijg je als je je school niet afmaakt.![]()
Ach ja, je kan er van leven, alles is beter dan handje ophouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht ff ik roep mijn puber er ff bij![]()
Klopt, ik was ff in de war...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt het over de SC TT![]()
Ik over de COS TT![]()
Die ging daarnet namelijk gruwelijk mis![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen strakkies. en ook Hathor en Ian-Nicky later....![]()
De humor in de OP word iets minder goed ontvangenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, ik was ff in de war...![]()
Maar ik vind dat je het goed doet in de COS- op's. Mag wel gezegd worden.![]()
Het gemiddelde IQ is daar niet hoog genoeg om dat te kunnen waarderenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De humor in de OP word iets minder goed ontvangen![]()
Laat ze wegzakken, ik neem een biertjequote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is daar niet hoog genoeg om dat te kunnen waarderen![]()
Wel in een glas graag, er zijn grenzen hèquote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Hathor het volgende:
* Hathor serveert Leandra een koud flesje Bavaria
Glas erbij of lurken we uit de fles vanavond ?
Dacht het niet; je was fenomenaal bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De humor in de OP word iets minder goed ontvangen![]()
Dat denk ik nog niet maar ik denk wel dat je een kutnewbie zonder "kutnewbie-status" bent...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al van de "in de gaten houden" modus af zijn bij Gert?![]()
Tuurlijk. Je valt ook helemaal niet 'op' of zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al van de "in de gaten houden" modus af zijn bij Gert?![]()
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Hathor het volgende:
* Hathor haalt een glas zonder mokken, want is goedgemutst vandaag
Geen namen?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je valt ook helemaal niet 'op' of zo.![]()
Vond het toch wel leuk dat iemand die ik hier met liefde een ban heb aangesmeerd, nee ik noem geen namen, bij de buren ook al in het banmeldtopic te bewonderen is.![]()
Als-ie nou maar weer niet hiér naartoe komt.![]()
Wees blij, ik krijg helemaal niets!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???
Die was idd wel leuk, helaas ben ik ff niet in control of my full senses, dus ik ben de naam ook ff kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het toch wel leuk dat iemand die ik hier met liefde een ban heb aangesmeerd, nee ik noem geen namen, bij de buren ook al in het banmeldtopic te bewonderen is.![]()
Edit: geen idee over wie je het hebt, en waag het niet mijn edits te lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook te jong....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg helemaal niets!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was idd wel leuk, helaas ben ik ff niet in control of my full senses, dus ik ben de naam ook ff kwijt![]()
Nou niet gaan lopen zeuren he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???
Ja, ook echt de moeite waard hè... om een bierglas... dat wordt weer goedmaaksexquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou niet gaan lopen zeuren he ?![]()
Ach gut, wat leuk...onze eerste aanvaring.![]()
En dat wordt ook goedmaaksex met Ian_Nick..... oeps.... te jongquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Hathor het volgende:
* Hathor brengt Ian_Nick ook een biertje, ook met glas
Ik dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Hathor het volgende:
* Hathor brengt Ian_Nick ook een biertje, ook met glas
Ach, wat dat betreft ben ik wel wat gewent hoor, ruzie om een sok, een bord, het dopje van de tube tandpasta, ik heb het allemaal al eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook echt de moeite waard hè... om een bierglas... dat wordt weer goedmaaksex![]()
Godverdegodver...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt ook goedmaaksex met Ian_Nick..... oeps.... te jong![]()
Ik niet... en dat wil ik ook zo houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, wat dat betreft ben ik wel wat gewend hoor, ruzie om een sok, een bord, het dopje van de tube tandpasta, ik heb het allemaal al eens meegemaakt.![]()
Tisser schat??quote:
Ik ook, daarom heb ik op een gegeven moment ook voorgoed de deur achter me dichtgetrokken. Ze zoekt maar een andere gek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet... en dat wil ik ook zo houden![]()
Kijk, dáár kan ik mee levenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tisser schat??![]()
Okay ik herstel het ff: Oeps, geen goedmaaksex met Ian_Nick, die heeft al een vriendinnetje![]()
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik op een gegeven moment ook voorgoed de deur achter me dichtgetrokken. Ze zoekt maar een andere gek.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebt![]()
Lach er maar om, het duurde gvd nog ruim 1½ maand voor hij dat idd gedaan had (lees: voor hij zijn vader zo gek had gekregen)quote:
Ik vind dat je het GENIAAL hebt opgelostquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lach er maar om, het duurde gvd nog 1½ maand voor hij dat idd gedaan had (lees: voor hij zijn vader zo gek had gekregen)
Uitgenast.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebt![]()
Ik mag nog blij zijn dat zijn ouders mij graag mochten en dat ze dus bereid waren de ellende van hun zoon (voor de zoveelste keer) op te lossen, anders had ik er ook zwaar op toegelegd, en die ruimte had ik budgettair echt niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uitgenast.Ik moest er op toeleggen, maar das de story of my life geloof ik. En dan nog dat gezeik over de verdeling van ditjes en datjes, plus je schoonmoeder die zich overal mee bemoeit. Ik heb het hele zaakje zo laten vallen en gezegd dat ze het er maar mee uit moeten zoeken. Verhuist naar een andere stad en met een schone lei begonnen.
![]()
Mannen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag nog blij zijn dat zijn ouders mij graag mochten en dat ze dus bereid waren de ellende van hun zoon (voor de zoveelste keer) op te lossen, anders had ik er ook zwaar op toegelegd, en die ruimte had ik budgettair echt niet.
Het mooiste was: ik had ooit van hem op mijn flikker gekregen omdat ik op mijn (eigen) donzen dekbed zat... dan pletten de veertjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat je het GENIAAL hebt opgelost![]()
![]()
![]()
Ach, niks mis met vrouwen hoor, je moet alleen de houdbaarheidsdatum een beetje in de gaten houden.quote:
Tsja, kroeg in Amersfoort... maar hij deed nogal zijn best... en daar was ik na een paar weken wel van onder de indrukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef Hathor het volgende:
Kijk, das nou mooi, ik heb van die dekbedden die je dus gewoon in de wasmachine kunt gooien, van dat syntethische spul geloof ik.
Maarreh......veertjes pletten ? Onder wat voor steen had je hem gevonden ?
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Zegt mijn vader heel droog: Ja, daar hebben wij geen last van, wij hebben wollen dekbedden...![]()
Kroeg in Amersfoort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, kroeg in Amersfoort... maar hij deed nogal zijn best... en daar was ik na een paar weken wel van onder de indruk![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... als ik laat visite krijg dan krijg ik meestal eerst een "nog wakker?" SMSje![]()
Ehm, de eerste keer bij Murphy's geloof ik (in 2000 ofzo) toen ik hem in 2001 weer tegenkwam was het volgens mij in t Nonnetjequote:
Oooh, okee...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, de eerste keer bij Murphy's geloof ik (in 2000 ofzo) toen ik hem in 2001 weer tegenkwam was het volgens mij in t Nonnetje
Absoluut niet,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant bij Curtis??![]()
Wat klinkt dat weer ranzig... "ff een filmpje kijken"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Hathor het volgende:
Ik gaat es effe een filmpie kijken en dan duik in mijn mand maar weer eens in.
Truste en tot morgen maar weer.![]()
Je gaat me toch niet zeggen dat je in de Karseboom zit hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet,
Nieteens in de buurt zelfs...
Maar ik was toch héél even bang...![]()
Welke film dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Hathor het volgende:
Ik gaat es effe een filmpie kijken en dan duik in mijn mand maar weer eens in.
Truste en tot morgen maar weer.![]()
Nein, ook foutquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je in de Karseboom zit hè![]()
Gelukkig maar... welke kant van de stad moet ik t zoeken?? OLV? Hof? Groenmarkt? of buiten de gracht?quote:
Volgende keer hier graag.... egoïst, beetje in je uppie een film gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef Hathor het volgende:
DVD'tje dan, en niks geen ranzigheid, gewoon een spannende thriller of zo, ik heb nog een stapeltje films die ik nog niet gezien heb, dus ik kan nog kiezen ook.
Laters.![]()
Jongedame, ik was lichtelijk onder invloed toen ik die paar weekenden in Amersfoort heb doorgebracht, en geografie is nooit mijn sterkste punt geweest...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maar... welke kant van de stad moet ik t zoeken?? OLV? Hof? Groenmarkt? of buiten de gracht?
Ja, ja.... niet weten wat het wel was maar wel weten wat het niet was....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongedame, ik was lichtelijk onder invloed toen ik die paar weekenden in Amersfoort heb doorgebracht, en geografie is nooit mijn sterkste punt geweest...
Het enige wat mij er nog van bijstaat is dat je het kon lopen...
Maar wat "het" nou was![]()
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil ik dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.quote:
Die heeft mijn zoon zaterdag in de bioscoop gezien... volgens mij vond hij hem wel goed (maar ja, dat zegt ook weinig natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil dat dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.![]()
Tuurlijk weet ik wat 300 isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil dat dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.![]()
Het was te lopen vanaf het station geloof ik...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja.... niet weten wat het wel was maar wel weten wat het niet was....![]()
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft mijn zoon zaterdag in de bioscoop gezien... volgens mij vond hij hem wel goed (maar ja, dat zegt ook weinig natuurlijk)
Dan mag ik toch hopen dat het niet heel erg in de buurt van het station was, daar zit echt nix waar je wilt zitten...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was te lopen vanaf het station geloof ik...
"Alexander" daarentegen vond ik ondanks Anthony Hopkins EN Angelina Jolie niet te pruimen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.
Ik vind het ook wel wat hebben, dus hup, hierheen met 300quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.
Waar ik in ieder geval vaak ben geweest is de Boothill Saloon, ookal was de muziek pauperquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat het niet heel erg in de buurt van het station was, daar zit echt nix waar je wilt zitten...
De binnenstad is overigens prima te lopen vanaf het station hoor... dat dan wel weer![]()
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Alexander" daarentegen vond ik ondanks Anthony Hopkins EN Angelina Jolie niet te pruimen...
Oeh, in de Krankeledenstraat... daar mocht ik vroeger niet komen van m'n oudersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ik in ieder geval vaak ben geweest is de Boothill Saloon, ookal was de muziek pauper![]()
Troy was beter te pruimen, maar nogsteeds niet geniaal...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.
Shit, ik kom hier nooit weg als we het over films gaan hebben.![]()
Ik kan het doorgaans erg goed vinden met motor vikingenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, in de Krankeledenstraat... daar mocht ik vroeger niet komen van m'n ouders![]()
Die kroegen zijn idd wel te doen, mits je niet onder de indruk bent van een paar motorboys![]()
Hoi mootie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Troy vond ik ook een draak van een film
*doet even een duit in het zakje*
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben, dus hup, hierheen met 300![]()
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik kom dan ook gewoon overalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan het doorgaans erg goed vinden met motor vikingen![]()
Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
300 is leuk; wat troy berteft ik vond orlando nog al een watjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.
Shit, ik kom hier nooit weg als we het over films gaan hebben.![]()
Ik vind het geniaal klinken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duitenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Troy vond ik ook een draak van een film
*doet even een duit in het zakje*
hoi lievelingsbitch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duiten![]()
WB Mootie![]()
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik kom dan ook gewoon overal![]()
Je zegt het al, ik ben lui.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoor
Waar zit die??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treff![]()
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
Oh god... ik begin een reputatie te krijgen
Je hoeft t gvd niet te lopen ofzo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zegt het al, ik ben lui.En al helemaal niet vooruit te branden om 1 uur s'nachts.
![]()
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?![]()
Best handig trouwens, die W![]()
Ik dacht al zoiets....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overal![]()
Dat organiseren ze voor Harley rijders en aanhang![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??
Heb je het vraagteken al ontdekt dan??![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben elke letter afgegaan![]()
Maar de W gebruik ik dagelijks![]()
I.v.m. mijn Nederlandsch dat nogal eensch te wenschen over laat![]()
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSODquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Godsamme, jij zit in Utrecht?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wel super dat je er gebruik van maakt trouwens![]()
Die heb ik met mijn huidige PC nog niet gehad gelukkig. Laat maar wegblijven ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSOD![]()
Ik niet, maar ik ben gewoon taalnazi genoeg om dat soort links bij de hand te willen hebben, en dit werkt nou eenmaal wat sneller dan iedere keer de map "woordenboeken" in m'n favorieten aanklikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggen![]()
U is Bunniksider ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godsamme, jij zit in Utrecht?!
Dit MOET een complot zijn![]()
Aaaaaaaaaals ik boven op de DOM sta!
Kijk ik even naar beneee!
Mjah, is maar 600 km ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
We kunnen iig een SC meet in Soesterberg doen ofzo.... lekker in t midden![]()
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, maar ik heb wel 4 jaar rondgestruind in Utreg![]()
En hoe klink je inmiddels?? Utrechts met een zachte G??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.![]()
Over anderhalve week weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je ben vast wel eens in NL![]()
Zolang ik Lombok kon ontwijken vond ik het er ook altijd errug gesjellugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.![]()
Heb ik vreemd genoeg nooit echt gehad. Ik klink dus als een ras Utrechter, onvervalst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe klink je inmiddels?? Utrechts met een zachte G??![]()
OMGquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb ik vreemd genoeg nooit echt gehad. Ik klink dus als een ras Utrechter, onvervalst.![]()
Er gaat in Eindhoven vast wel een trein naar Utrecht... en ik ben wel bereid een paar KM's extra te rijden hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over anderhalve week weer![]()
Maar dan in Eindhoven![]()
No problemoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er gaat in Eindhoven vast wel een trein naar Utrecht... en ik ben wel bereid een paar KM's extra te rijden hoor![]()
Dan moeten we toch nog wat meer mensen voor een SC meet regelen, anders zit jij daar met 2 van die 40-tigersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
No problemo![]()
Ik moet toch ook naar Beverwijk![]()
Geen Tineke Schouten taferelen of zo, met ras Utrechter bedoel ik gewoon de tongval, niet dat hele platte dialect.quote:
Gesjellugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we toch nog wat meer mensen voor een SC meet regelen, anders zit jij daar met 2 van die 40-tigers![]()
En Hathor is inmiddels al 41.....![]()
Valt nog mee dan... 2 vriendinnen van me komen oorspronkelijk ook uit Utrecht en als je met die 2 op stap bent dan gaan ze (zeker met elkaar) steeds platter Utrechts praten... hilarisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Tineke Schouten taferelen of zo, met ras Utrechter bedoel ik gewoon de tongval, niet dat hele platte dialect.![]()
Dat klop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee dan... 2 vriendinnen van me komen oorspronkelijk ook uit Utrecht en als je met die 2 op stap bent dan gaan ze (zeker met elkaar) steeds platter Utrechts praten... hilarisch.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klop.Op de een of andere manier word die "a" automatisch steeds een stukje langgerekter en platter, maar dat is toch echt niet de bedoeling.
Nu ben ik trouwens echt vertrokken, ik zei een half uur geleden al dat ik een film zou gaan kijken, en nu zit ik nog hier te ouwehoeren. Die film hoeft inmiddels al niet meer, ik duik erin. truste maar weer.![]()
![]()
En dit is dus het moment om ons dankbaar te zijn: feitelijk lig je nu dus een uur eerder in bed dan je met een film zou hebben gelegenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klop.Op de een of andere manier word die "a" automatisch steeds een stukje langgerekter en platter, maar dat is toch echt niet de bedoeling.
Nu ben ik trouwens echt vertrokken, ik zei een half uur geleden al dat ik een film zou gaan kijken, en nu zit ik nog hier te ouwehoeren. Die film hoeft inmiddels al niet meer, ik duik erin. truste maar weer.![]()
![]()
kom een bakkie doen ;-pquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over anderhalve week weer![]()
Maar dan in Eindhoven![]()
Zo hee kutnewbie schnitzeltje..... jij durftquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijven onze namen in het schouderklopjes topic!?
I'm aiming highquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo hee kutnewbie schnitzeltje..... jij durft![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Dat blijkt![]()
Maar goed, ik mag morgenochtend plaatsnemen op de massagetafel van de fysiotherapeutdus ik ben m'n bed in... Truste
![]()
![]()
Goed he!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey je hebt mijn toevoeging aan het standaard bericht in de COS OP gekopiëerd!![]()
Nope, nog geen nieuwequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed he!!!
Staat de nieuwe al klaar ??? De vorige duurde 20 minuten ofzo voor ie werd geopend door MOI.
Oeh, een biertje... niet verkeerd.. jammer dat ik strax nog met de auto weg moet, dus doe me nu maar een virtueel biertje, dat kan vast geen kwaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Hathor het volgende:
Het zit er weer op, tijd voor een douche en dan effe bier halen.![]()
Damn een heel kratquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef Hathor het volgende:
* Hathor schuift een virtuele krat bier onder Leandra's stoel![]()
Heel DGK neemt (vooral in de COS) achterlijke vormen aan... mensen die elkaar het licht niet meer in de ogen gunnen omdat de ander voor/tegen Huub is en dat soort gezeik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
Die lieke obsessie in de COS neemt rare vormen aan pfff. Ik word er ondertussen gestoord van, heb nix tegen dat meisje maar die heldenverering die ze nu krijgt gaat zelfs mij te ver.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel DGK neemt in de COS achterlijke vormen aan... mensen die elkaar het licht niet meer in de ogen gunnen omdat de ander voor/tegen Huub is en dat soort gezeik.
Mensen die vinden dat ze overal maar op moeten reageren en dat kennelijk niet eens in een normale post kunnen doen maar hun emoticons en zinnetjes zo belangrijk vinden dat er tussen iedere zin minimaal 1 enter gegeven wordt (en dan heb ik het nog niet over het halverwege afbreken van zinnen)
Laat die kutnewbies eerst een maand in de rest van Fok posten voor ze in DGK mogen komen... leren ze ook gelijk wat on-topic betekent.
Sorry, maar ik ben druk in de weer met het 3-dimensionale bier, dat smaakt toch iets beter.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn een heel krat![]()
Dan mag je wel helpen het leeg te krijgen, dat komt hier anders nooit goed![]()
Mijn tuin lonkt ook... maar helaas hier nog geen mogelijkheid tot een biertje... dat ga ik echter vanavond in de kroeg helemaal goedmakenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben druk in de weer met het 3-dimensionale bier, dat smaakt toch iets beter.Je kan echt merken dat de zomer in aantocht is, normaal drink ik alleen een biertje in het weekend, maar met zo'n weertje is de verleiding om effe lekker buiten op het balkon te gaan zitten met een kouwe klets niet te weerstaan.
Moet je dan wild met je armen zwaaien om iets op het scherm te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
hoi ik ben ff minder online omdat ik sinds kort een WII bezit!! dit bericht type ik nu ook vanaf de wii
zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je dan wild met je armen zwaaien om iets op het scherm te krijgen
En natuurlijk heb ik de paaseitjes niet vergeten! Pistache leek mij wel lekker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh lekker... wel zo handig want ik zit bij een dinnetje ipv thuis
Ik ben nieuw hier......lees zo het een en ander maar ik vond deze bijdrage toch wel heel geweldig en zo on topic ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh lekker... wel zo handig want ik zit bij een dinnetje ipv thuis
Oei....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Heb je ook een paar met Hazelnootvulling??![]()
Zijdt welleckom!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier......lees zo het een en ander maar ik vond deze bijdrage toch wel heel geweldig en zo on topic ook
Idd... waar je zit en wat je daar aan t doen bent, alsmede truste zeggen enzo, is helemaal on-topic in de SlowChatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier......lees zo het een en ander maar ik vond deze bijdrage toch wel heel geweldig en zo on topic ook
Wat schattig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat ik daarin nog deels in gebreke ben gebleven, dus hierbij de rest van de info: ik zit ff bij een dinnetje om op haar babietje te passen... wat lief ligt te slapen![]()
Interesting ..........toch maar even verder kijken slowchat lekker verder met z n allenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... waar je zit en wat je daar aan t doen bent, alsmede truste zeggen enzo, is helemaal on-topic in de SlowChat![]()
Ik zie overigens dat ik daarin nog deels in gebreke ben gebleven, dus hierbij de rest van de info: ik zit ff bij een dinnetje om op haar babietje te passen... wat lief ligt te slapen![]()
OMG een man die "trust me" zegt.... ik ben geen 16 meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oei....
Maar pistache smaakt bijna hetzelfde.... echt. Trust me. Serieus.![]()
Ben man met handtas he. Is toch anders. Trust me.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG een man die "trust me" zegt.... ik ben geen 16 meer![]()
Toedelsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Interesting ..........toch maar even verder kijken slowchat lekker verder met z n allen
bye bye![]()
Lieverd, handtas of geen handtas.... maakt niet uit.... je blijft een man die "trust me" zegt....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ben man met handtas he. Is toch anders. Trust me.![]()
Hmmmm. Je bent streng vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, handtas of geen handtas.... maakt niet uit.... je blijft een man die "trust me" zegt....![]()
MMMMAAAAMAAAAAAA.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je kent me nog niet.... dat heeft niets met vandaag te maken![]()
Ge zijdt tof!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, over t algemeen doe ik vrij goed bij mannen met handtassen hoor
Doen ze weer lelijk tegen je??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
*ben een beetje bang voor de COS hezbollah....*
Dat is topic-misbruikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon de grond in boren in DGK Hooligans![]()
De laatste werd op verzoek keurig bijgewerkt, maar leverde wel meteen een rel op "dankzij" wat gestook hier en daar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe gaat het met de COS OPjes?
Tuurlijk Gert, op mij kan je vertrouwen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De laatste werd op verzoek keurig bijgewerkt, maar leverde wel meteen een rel op "dankzij" wat gestook hier en daar.![]()
Heb je er al weer eentje klaar staan?![]()
die ene en die andere!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastig?? Ik was er verdorie niet eens!!! Wie zit mijn rol te spelen??![]()
Geen zorgen dear, die kunnen nooit zo lastig worden als ik... het ontbreekt ze daar een paar IQ puntjes voorquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
En dat geneuzel over dat zingen. Leandra, myn godin, heeft vandaag weer een haarfijn uitgelegd dat het bij de acteercursus hoort, maar mensen BLIJVEN het niet snappen....... Ik heb het ook al een keer of 10 tevergeefs geprobeerd. Grrrrrrrrr..........
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
Demins snapt mij nooit, ik stond aan zijn kant in deze kwestie ^_^
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggen![]()
Dat snapte ik nou net weer wel!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
Demins snapt mij nooit, ik stond aan zijn kant in deze kwestie ^_^
Ik voel me zó begrepen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggen![]()
Heb je die van Mika25 gemist?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Geen Ian_Nick COS en OP maar Polonium heeft zijn best ook gedaan![]()
Herstel: wel een Ian_Nick COS (die dus weer eens niet in mijn lijst stond) met wederom een geweldige OP
![]()
![]()
Ik ook niet, ik ben niet zo creatief enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
Die had ik idd gemist, maar nu nog ff bekeken.... was ook een prachtige OP... je hebt een geweldige trent gezet Ian![]()
*durft bijna geen COS meer te openen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er weer vandoor: ff een vriendinnetje "bijstaan" dat over een uurtje jarig is en nu toevallig bardienst heeft![]()
* Leandra gaat gemakshalve maar op de fiets![]()
Laters![]()
![]()
Jij loopt op de werkelijkheid vooruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme...
KUTNATASIA!
Net op het moment dat de COS vol is gillen dat je naar huis wil!
DAAR GAAT MIJN PRACHTIGE TT!!
Een heel lief modje heeft de TT aangepast!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij loopt op de werkelijkheid vooruit.![]()
Briefkaartenactie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een heel lief modje heeft de TT aangepast!![]()
Alleen gaat ze nou weer niet naar huis![]()
ZO wordt het me wel HEEL moeilijk gemaakt!![]()
Aaaaaah, jammer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We liggen voor! Rennerennerennen...![]()
Hmmm.... loop ik voor niets te rennenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaah, jammer...
Net een nieuwe moeten openen![]()
Danku!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm.... loop ik voor niets te rennen![]()
Wel weer mooie OP titel.![]()
En nu synchroon ->quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed zeg!
Hee, je huilies doen het weer.quote:
Och, je had gelijk hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, je huilies doen het weer.
Nou ja, beter te lang dan te kort.
En wat mij betreft wordt de 1000 voor je gereserveerd.![]()
Hey, ik begon je net te missen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Na 3 pogingen tot het invoeren van de juiste gebruikersnaam en wachtwoord zie ik dat deze SC gvd nog niet volgeluld is![]()
Heb ik nog wat gemist??![]()
Ben ik weer... hoewel ik denk dat Moët & Chandon afgewisseld met bier niet echt een geweldige combinatie isquote:
Niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik weer... hoewel ik denk dat Moët & Chandon afgewisseld met bier niet echt een geweldige combinatie is![]()
Dat wel........ en morgen nog een keer natuurlijkquote:
Ik zat me juist zo te verheugen op jou nieuwe SC in deze "bui"quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel........ en morgen nog een keer natuurlijk![]()
Open jij zometeen een nieuwe SC?? ik had al 7 keer backspace nodig (herstel: 9 keer) om dit bericht te posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |