Dacht het niet; je was fenomenaal bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De humor in de OP word iets minder goed ontvangen![]()
Dat denk ik nog niet maar ik denk wel dat je een kutnewbie zonder "kutnewbie-status" bent...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al van de "in de gaten houden" modus af zijn bij Gert?![]()
Tuurlijk. Je valt ook helemaal niet 'op' of zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik al van de "in de gaten houden" modus af zijn bij Gert?![]()
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef Hathor het volgende:
* Hathor haalt een glas zonder mokken, want is goedgemutst vandaag
Geen namen?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je valt ook helemaal niet 'op' of zo.![]()
Vond het toch wel leuk dat iemand die ik hier met liefde een ban heb aangesmeerd, nee ik noem geen namen, bij de buren ook al in het banmeldtopic te bewonderen is.![]()
Als-ie nou maar weer niet hiér naartoe komt.![]()
Wees blij, ik krijg helemaal niets!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???
Die was idd wel leuk, helaas ben ik ff niet in control of my full senses, dus ik ben de naam ook ff kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het toch wel leuk dat iemand die ik hier met liefde een ban heb aangesmeerd, nee ik noem geen namen, bij de buren ook al in het banmeldtopic te bewonderen is.![]()
Edit: geen idee over wie je het hebt, en waag het niet mijn edits te lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook te jong....quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg helemaal niets!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was idd wel leuk, helaas ben ik ff niet in control of my full senses, dus ik ben de naam ook ff kwijt![]()
Nou niet gaan lopen zeuren he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach jezus, dus alleen als je niet ongesteld bent krijg ik een gespoeld glas bij m'n biertje???
Ja, ook echt de moeite waard hè... om een bierglas... dat wordt weer goedmaaksexquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou niet gaan lopen zeuren he ?![]()
Ach gut, wat leuk...onze eerste aanvaring.![]()
En dat wordt ook goedmaaksex met Ian_Nick..... oeps.... te jongquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Hathor het volgende:
* Hathor brengt Ian_Nick ook een biertje, ook met glas
Ik dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Hathor het volgende:
* Hathor brengt Ian_Nick ook een biertje, ook met glas
Ach, wat dat betreft ben ik wel wat gewent hoor, ruzie om een sok, een bord, het dopje van de tube tandpasta, ik heb het allemaal al eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook echt de moeite waard hè... om een bierglas... dat wordt weer goedmaaksex![]()
Godverdegodver...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat wordt ook goedmaaksex met Ian_Nick..... oeps.... te jong![]()
Ik niet... en dat wil ik ook zo houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, wat dat betreft ben ik wel wat gewend hoor, ruzie om een sok, een bord, het dopje van de tube tandpasta, ik heb het allemaal al eens meegemaakt.![]()
Tisser schat??quote:
Ik ook, daarom heb ik op een gegeven moment ook voorgoed de deur achter me dichtgetrokken. Ze zoekt maar een andere gek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet... en dat wil ik ook zo houden![]()
Kijk, dáár kan ik mee levenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tisser schat??![]()
Okay ik herstel het ff: Oeps, geen goedmaaksex met Ian_Nick, die heeft al een vriendinnetje![]()
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik op een gegeven moment ook voorgoed de deur achter me dichtgetrokken. Ze zoekt maar een andere gek.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebt![]()
Lach er maar om, het duurde gvd nog ruim 1½ maand voor hij dat idd gedaan had (lees: voor hij zijn vader zo gek had gekregen)quote:
Ik vind dat je het GENIAAL hebt opgelostquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lach er maar om, het duurde gvd nog 1½ maand voor hij dat idd gedaan had (lees: voor hij zijn vader zo gek had gekregen)
Uitgenast.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was meer van: Waar zit je nu? Dan kom ik nu ff de sleutel van m'n huis halen... je spullen kun je ophalen als je je schuld aan me betaald hebt![]()
Ik mag nog blij zijn dat zijn ouders mij graag mochten en dat ze dus bereid waren de ellende van hun zoon (voor de zoveelste keer) op te lossen, anders had ik er ook zwaar op toegelegd, en die ruimte had ik budgettair echt niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uitgenast.Ik moest er op toeleggen, maar das de story of my life geloof ik. En dan nog dat gezeik over de verdeling van ditjes en datjes, plus je schoonmoeder die zich overal mee bemoeit. Ik heb het hele zaakje zo laten vallen en gezegd dat ze het er maar mee uit moeten zoeken. Verhuist naar een andere stad en met een schone lei begonnen.
![]()
Mannen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag nog blij zijn dat zijn ouders mij graag mochten en dat ze dus bereid waren de ellende van hun zoon (voor de zoveelste keer) op te lossen, anders had ik er ook zwaar op toegelegd, en die ruimte had ik budgettair echt niet.
Het mooiste was: ik had ooit van hem op mijn flikker gekregen omdat ik op mijn (eigen) donzen dekbed zat... dan pletten de veertjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat je het GENIAAL hebt opgelost![]()
![]()
![]()
Ach, niks mis met vrouwen hoor, je moet alleen de houdbaarheidsdatum een beetje in de gaten houden.quote:
Tsja, kroeg in Amersfoort... maar hij deed nogal zijn best... en daar was ik na een paar weken wel van onder de indrukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef Hathor het volgende:
Kijk, das nou mooi, ik heb van die dekbedden die je dus gewoon in de wasmachine kunt gooien, van dat syntethische spul geloof ik.
Maarreh......veertjes pletten ? Onder wat voor steen had je hem gevonden ?
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Zegt mijn vader heel droog: Ja, daar hebben wij geen last van, wij hebben wollen dekbedden...![]()
Kroeg in Amersfoort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, kroeg in Amersfoort... maar hij deed nogal zijn best... en daar was ik na een paar weken wel van onder de indruk![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... als ik laat visite krijg dan krijg ik meestal eerst een "nog wakker?" SMSje![]()
Ehm, de eerste keer bij Murphy's geloof ik (in 2000 ofzo) toen ik hem in 2001 weer tegenkwam was het volgens mij in t Nonnetjequote:
Oooh, okee...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, de eerste keer bij Murphy's geloof ik (in 2000 ofzo) toen ik hem in 2001 weer tegenkwam was het volgens mij in t Nonnetje
Absoluut niet,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant bij Curtis??![]()
Wat klinkt dat weer ranzig... "ff een filmpje kijken"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Hathor het volgende:
Ik gaat es effe een filmpie kijken en dan duik in mijn mand maar weer eens in.
Truste en tot morgen maar weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |