Mjah, is maar 600 km ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
We kunnen iig een SC meet in Soesterberg doen ofzo.... lekker in t midden![]()
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, maar ik heb wel 4 jaar rondgestruind in Utreg![]()
En hoe klink je inmiddels?? Utrechts met een zachte G??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.![]()
Over anderhalve week weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je ben vast wel eens in NL![]()
Zolang ik Lombok kon ontwijken vond ik het er ook altijd errug gesjellugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit hier inmiddels alweer een jaartje of 11, en het bevalt best wel moet ik zeggen, alhoewel ik soms nog steeds heimwee heb naar het zuiden.![]()
Heb ik vreemd genoeg nooit echt gehad. Ik klink dus als een ras Utrechter, onvervalst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe klink je inmiddels?? Utrechts met een zachte G??![]()
OMGquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb ik vreemd genoeg nooit echt gehad. Ik klink dus als een ras Utrechter, onvervalst.![]()
Er gaat in Eindhoven vast wel een trein naar Utrecht... en ik ben wel bereid een paar KM's extra te rijden hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over anderhalve week weer![]()
Maar dan in Eindhoven![]()
No problemoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er gaat in Eindhoven vast wel een trein naar Utrecht... en ik ben wel bereid een paar KM's extra te rijden hoor![]()
Dan moeten we toch nog wat meer mensen voor een SC meet regelen, anders zit jij daar met 2 van die 40-tigersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
No problemo![]()
Ik moet toch ook naar Beverwijk![]()
Geen Tineke Schouten taferelen of zo, met ras Utrechter bedoel ik gewoon de tongval, niet dat hele platte dialect.quote:
Gesjellugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we toch nog wat meer mensen voor een SC meet regelen, anders zit jij daar met 2 van die 40-tigers![]()
En Hathor is inmiddels al 41.....![]()
Valt nog mee dan... 2 vriendinnen van me komen oorspronkelijk ook uit Utrecht en als je met die 2 op stap bent dan gaan ze (zeker met elkaar) steeds platter Utrechts praten... hilarisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen Tineke Schouten taferelen of zo, met ras Utrechter bedoel ik gewoon de tongval, niet dat hele platte dialect.![]()
Dat klop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee dan... 2 vriendinnen van me komen oorspronkelijk ook uit Utrecht en als je met die 2 op stap bent dan gaan ze (zeker met elkaar) steeds platter Utrechts praten... hilarisch.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klop.Op de een of andere manier word die "a" automatisch steeds een stukje langgerekter en platter, maar dat is toch echt niet de bedoeling.
Nu ben ik trouwens echt vertrokken, ik zei een half uur geleden al dat ik een film zou gaan kijken, en nu zit ik nog hier te ouwehoeren. Die film hoeft inmiddels al niet meer, ik duik erin. truste maar weer.![]()
![]()
En dit is dus het moment om ons dankbaar te zijn: feitelijk lig je nu dus een uur eerder in bed dan je met een film zou hebben gelegenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klop.Op de een of andere manier word die "a" automatisch steeds een stukje langgerekter en platter, maar dat is toch echt niet de bedoeling.
Nu ben ik trouwens echt vertrokken, ik zei een half uur geleden al dat ik een film zou gaan kijken, en nu zit ik nog hier te ouwehoeren. Die film hoeft inmiddels al niet meer, ik duik erin. truste maar weer.![]()
![]()
kom een bakkie doen ;-pquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over anderhalve week weer![]()
Maar dan in Eindhoven![]()
Zo hee kutnewbie schnitzeltje..... jij durftquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijven onze namen in het schouderklopjes topic!?
I'm aiming highquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo hee kutnewbie schnitzeltje..... jij durft![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Dat blijkt![]()
Maar goed, ik mag morgenochtend plaatsnemen op de massagetafel van de fysiotherapeutdus ik ben m'n bed in... Truste
![]()
![]()
Goed he!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey je hebt mijn toevoeging aan het standaard bericht in de COS OP gekopiëerd!![]()
Nope, nog geen nieuwequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed he!!!
Staat de nieuwe al klaar ??? De vorige duurde 20 minuten ofzo voor ie werd geopend door MOI.
Oeh, een biertje... niet verkeerd.. jammer dat ik strax nog met de auto weg moet, dus doe me nu maar een virtueel biertje, dat kan vast geen kwaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Hathor het volgende:
Het zit er weer op, tijd voor een douche en dan effe bier halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |