Je gaat me toch niet zeggen dat je in de Karseboom zit hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet,
Nieteens in de buurt zelfs...
Maar ik was toch héél even bang...![]()
Welke film dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Hathor het volgende:
Ik gaat es effe een filmpie kijken en dan duik in mijn mand maar weer eens in.
Truste en tot morgen maar weer.![]()
Nein, ook foutquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je in de Karseboom zit hè![]()
Gelukkig maar... welke kant van de stad moet ik t zoeken?? OLV? Hof? Groenmarkt? of buiten de gracht?quote:
Volgende keer hier graag.... egoïst, beetje in je uppie een film gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef Hathor het volgende:
DVD'tje dan, en niks geen ranzigheid, gewoon een spannende thriller of zo, ik heb nog een stapeltje films die ik nog niet gezien heb, dus ik kan nog kiezen ook.
Laters.![]()
Jongedame, ik was lichtelijk onder invloed toen ik die paar weekenden in Amersfoort heb doorgebracht, en geografie is nooit mijn sterkste punt geweest...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maar... welke kant van de stad moet ik t zoeken?? OLV? Hof? Groenmarkt? of buiten de gracht?
Ja, ja.... niet weten wat het wel was maar wel weten wat het niet was....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongedame, ik was lichtelijk onder invloed toen ik die paar weekenden in Amersfoort heb doorgebracht, en geografie is nooit mijn sterkste punt geweest...
Het enige wat mij er nog van bijstaat is dat je het kon lopen...
Maar wat "het" nou was![]()
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil ik dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.quote:
Die heeft mijn zoon zaterdag in de bioscoop gezien... volgens mij vond hij hem wel goed (maar ja, dat zegt ook weinig natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil dat dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.![]()
Tuurlijk weet ik wat 300 isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 300, al heb ik gehoord dat ie moet tegenvallen. Toch wil dat dat met mijn eigen ogen zien voordat ik daar een oordeel over geef. Mocht je niet weten wat 300 is, het gaat over 300 Spartanen die in een smalle bergpas het hele Perzische leger tot staan brachten, een hoop wapengekletter dus, maar daar blijf je wakker van.![]()
Het was te lopen vanaf het station geloof ik...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja.... niet weten wat het wel was maar wel weten wat het niet was....![]()
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft mijn zoon zaterdag in de bioscoop gezien... volgens mij vond hij hem wel goed (maar ja, dat zegt ook weinig natuurlijk)
Dan mag ik toch hopen dat het niet heel erg in de buurt van het station was, daar zit echt nix waar je wilt zitten...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was te lopen vanaf het station geloof ik...
"Alexander" daarentegen vond ik ondanks Anthony Hopkins EN Angelina Jolie niet te pruimen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.
Ik vind het ook wel wat hebben, dus hup, hierheen met 300quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort films boeit me meestal wel, de oude Grieken, de Romeinen, die toestand. Die serie "Rome" laatst vond ik ook helemaal geweldig.
Waar ik in ieder geval vaak ben geweest is de Boothill Saloon, ookal was de muziek pauperquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat het niet heel erg in de buurt van het station was, daar zit echt nix waar je wilt zitten...
De binnenstad is overigens prima te lopen vanaf het station hoor... dat dan wel weer![]()
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Alexander" daarentegen vond ik ondanks Anthony Hopkins EN Angelina Jolie niet te pruimen...
Oeh, in de Krankeledenstraat... daar mocht ik vroeger niet komen van m'n oudersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ik in ieder geval vaak ben geweest is de Boothill Saloon, ookal was de muziek pauper![]()
Troy was beter te pruimen, maar nogsteeds niet geniaal...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.
Shit, ik kom hier nooit weg als we het over films gaan hebben.![]()
Ik kan het doorgaans erg goed vinden met motor vikingenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, in de Krankeledenstraat... daar mocht ik vroeger niet komen van m'n ouders![]()
Die kroegen zijn idd wel te doen, mits je niet onder de indruk bent van een paar motorboys![]()
Hoi mootie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Troy vond ik ook een draak van een film
*doet even een duit in het zakje*
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben, dus hup, hierheen met 300![]()
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik kom dan ook gewoon overalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan het doorgaans erg goed vinden met motor vikingen![]()
Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
300 is leuk; wat troy berteft ik vond orlando nog al een watjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.
Shit, ik kom hier nooit weg als we het over films gaan hebben.![]()
Ik vind het geniaal klinken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duitenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Troy vond ik ook een draak van een film
*doet even een duit in het zakje*
hoi lievelingsbitch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duiten![]()
WB Mootie![]()
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik kom dan ook gewoon overal![]()
Je zegt het al, ik ben lui.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoor
Waar zit die??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treff![]()
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
Oh god... ik begin een reputatie te krijgen
Je hoeft t gvd niet te lopen ofzo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zegt het al, ik ben lui.En al helemaal niet vooruit te branden om 1 uur s'nachts.
![]()
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?![]()
Best handig trouwens, die W![]()
Ik dacht al zoiets....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overal![]()
Dat organiseren ze voor Harley rijders en aanhang![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??
Heb je het vraagteken al ontdekt dan??![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben elke letter afgegaan![]()
Maar de W gebruik ik dagelijks![]()
I.v.m. mijn Nederlandsch dat nogal eensch te wenschen over laat![]()
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSODquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Godsamme, jij zit in Utrecht?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wel super dat je er gebruik van maakt trouwens![]()
Die heb ik met mijn huidige PC nog niet gehad gelukkig. Laat maar wegblijven ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSOD![]()
Ik niet, maar ik ben gewoon taalnazi genoeg om dat soort links bij de hand te willen hebben, en dit werkt nou eenmaal wat sneller dan iedere keer de map "woordenboeken" in m'n favorieten aanklikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggen![]()
U is Bunniksider ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godsamme, jij zit in Utrecht?!
Dit MOET een complot zijn![]()
Aaaaaaaaaals ik boven op de DOM sta!
Kijk ik even naar beneee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |