Geen zorgen dear, die kunnen nooit zo lastig worden als ik... het ontbreekt ze daar een paar IQ puntjes voorquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
En dat geneuzel over dat zingen. Leandra, myn godin, heeft vandaag weer een haarfijn uitgelegd dat het bij de acteercursus hoort, maar mensen BLIJVEN het niet snappen....... Ik heb het ook al een keer of 10 tevergeefs geprobeerd. Grrrrrrrrr..........
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
Demins snapt mij nooit, ik stond aan zijn kant in deze kwestie ^_^
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggen![]()
Dat snapte ik nou net weer wel!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
Demins snapt mij nooit, ik stond aan zijn kant in deze kwestie ^_^
Ik voel me zó begrepen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar volgens mij is hij al die COS-mongolen inmiddels zo zat dat hij dwars ligt om het dwarsliggen![]()
Heb je die van Mika25 gemist?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
Geen Ian_Nick COS en OP maar Polonium heeft zijn best ook gedaan![]()
Herstel: wel een Ian_Nick COS (die dus weer eens niet in mijn lijst stond) met wederom een geweldige OP
![]()
![]()
Ik ook niet, ik ben niet zo creatief enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
Die had ik idd gemist, maar nu nog ff bekeken.... was ook een prachtige OP... je hebt een geweldige trent gezet Ian![]()
*durft bijna geen COS meer te openen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er weer vandoor: ff een vriendinnetje "bijstaan" dat over een uurtje jarig is en nu toevallig bardienst heeft![]()
* Leandra gaat gemakshalve maar op de fiets![]()
Laters![]()
![]()
Jij loopt op de werkelijkheid vooruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme...
KUTNATASIA!
Net op het moment dat de COS vol is gillen dat je naar huis wil!
DAAR GAAT MIJN PRACHTIGE TT!!
Een heel lief modje heeft de TT aangepast!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jij loopt op de werkelijkheid vooruit.![]()
Briefkaartenactie?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een heel lief modje heeft de TT aangepast!![]()
Alleen gaat ze nou weer niet naar huis![]()
ZO wordt het me wel HEEL moeilijk gemaakt!![]()
Aaaaaah, jammer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We liggen voor! Rennerennerennen...![]()
Hmmm.... loop ik voor niets te rennenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaah, jammer...
Net een nieuwe moeten openen![]()
Danku!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm.... loop ik voor niets te rennen![]()
Wel weer mooie OP titel.![]()
En nu synchroon ->quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed zeg!
Hee, je huilies doen het weer.quote:
Och, je had gelijk hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, je huilies doen het weer.
Nou ja, beter te lang dan te kort.
En wat mij betreft wordt de 1000 voor je gereserveerd.![]()
Hey, ik begon je net te missen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Na 3 pogingen tot het invoeren van de juiste gebruikersnaam en wachtwoord zie ik dat deze SC gvd nog niet volgeluld is![]()
Heb ik nog wat gemist??![]()
Ben ik weer... hoewel ik denk dat Moët & Chandon afgewisseld met bier niet echt een geweldige combinatie isquote:
Niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik weer... hoewel ik denk dat Moët & Chandon afgewisseld met bier niet echt een geweldige combinatie is![]()
Dat wel........ en morgen nog een keer natuurlijkquote:
Ik zat me juist zo te verheugen op jou nieuwe SC in deze "bui"quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wel........ en morgen nog een keer natuurlijk![]()
Open jij zometeen een nieuwe SC?? ik had al 7 keer backspace nodig (herstel: 9 keer) om dit bericht te posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |