Neuh, gewoon laten staan nu. Over een paar hools komt er toch hopelijk een nieuw overzicht.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat overzicht moet er eens uit worden gesloopt.
Er kijkt toch niemand naar.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon laten staan nu. Over een paar hools komt er toch hopelijk een nieuw overzicht.
hahaha dat gaat nog wel ff duren hoor.. die kinderkamer heb ik er alleen in gezet voor de gein... niks serieusquote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even en er is een Sien banner, of een Ot.
Disciplinequote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht lekker in de tuin gaan leren voor het tentamen, zitten er allemaal huisgenoten lekker in de zon. Ja verdomme zo kan ik nog niet leren, dan maar weer naar binnen..
Eerst komt er een AZ banner en een Sjimz banner en wellicht is Suijk ook nog voor Sien aan de beurt.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even en er is een Sien banner, of een Ot.
Mwah disciplinequote:Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Disciplineik zou er gewoon gezellig bij gaan zitten... biertje erbij
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
En het regeeent zonnestraaaalleeee wooohooooo
Raar?quote:
kun je ze wel lezen?quote:
quote:
Ze zijn bang dat de PM messages té foute content kunnen bevatten.quote:
Dat wel. Maar als ik terug stuur, stuur ik lege berichtenquote:
jij een mobielquote:Op maandag 26 maart 2007 17:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mental note, niet een cijfer vergeten als je nummers in je mobiel zet.
ah, dat heb ik altijd met gebroken kettingenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef pascalheister het volgende:
thuis
fiets je naar huis, nog geen 100 meter van je werk, ineens *knal* ja hoor klapband![]()
Al 5 jaar?quote:
met umts toegang, kan hij altijd FOK!enquote:
M'n oude mobiel had 666 in 't nummer. (En nee, I'm not kidding.)quote:Op maandag 26 maart 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zo'n domme vraag Pasc, Lego heeft vast een heel mooi nummer.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
M'n oude mobiel had 666 in 't nummer. (En nee, I'm not kidding.)
Niet meteen te ingewikkeld AZ, anders zitten wij weer zonder stroomquote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Againzender het volgende:
met umts toegang, kan hij altijd FOK!en
dadelijk zegt hij nog dat ie al 3 jaar stiekem bier drinktquote:Op maandag 26 maart 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zo'n domme vraag Pasc, Lego heeft vast een heel mooi nummer.
niks moet hoor , alleen voor de meeste mensen die XP gebruiken voegt vista niet veel toequote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
vista opgegeven moment moet je wel over
Ik ga sporten![]()
nee hoor 3.11 werkt nog primaquote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
vista opgegeven moment moet je wel over
Ik ga sporten![]()
mooie beesten zijn dat, schildpaddenquote:
Die kunnen verrekte hard lopenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie beesten zijn dat, schildpadden
Bijten heeft die van mij nooit gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die kunnen verrekte hard lopen. En ze bijten en blazen naar je als je ze weer wilt oppakken als ze onder de kast zijn gerend.
Én een Marokkaans paspoortquote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey een nieuwe hool ?
Mét een SCHildpad
Niksquote:Op maandag 26 maart 2007 19:28 schreef pascalheister het volgende:
en wat heb je allemaal gebroken sien?
Je vergeet een konijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, wel een jood, een homo, een neger, een heiden en een vrouw.
![]()
Harrie zit toch opgesloten in de kelder?quote:
Die komt er incidenteel uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef rubbereend het volgende:
Harrie zit toch opgesloten in de kelder?
Hij was toch pas weer ontsnaptquote:
en ikquote:Op maandag 26 maart 2007 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, wel een jood, een homo, een neger, een heiden en een vrouw.
![]()
Sylvia Karresquote:
Lekker ding.quote:
Ik lees hem via internet mar helas is het bagger en kan ik veel niet meer terugvinden zopals het amateurvoetbal van NIVO.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Tong, heb jij het brabants dagblad?
Ow oke, was benieuwd hoeveel rouwadvertenties er voor mijn opa waren en heb mijn ouders vandaag nog niet gesproken.quote:
Volgens mij kun je dat zien op hun sitequote:Op maandag 26 maart 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow oke, was benieuwd hoeveel rouwadvertenties er voor mijn opa waren en heb mijn ouders vandaag nog niet gesproken.
Bel ze morgen wel even.
Waar dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat zien op hun site
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte alvast de komende dagen.
Arme oma, ruim 60 jaar met je man en dan moet je alleen verder![]()
Die sneeuw kan je nu het lente is wel weer uit je user-icon halen.quote:
quote:
Goede combinatie.quote:
Daarom post ook een konijnenhol.quote:
ga in een woestijn wonenquote:
By the rivers of Babylon, where we sat downquote:
We'd go down to the riverquote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
By the rivers of Babylon, where we sat down![]()
Komt nog welquote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Die sneeuw kan je nu het lente is wel weer uit je user-icon halen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef rubbereend het volgende:
ik ben ook aan het speuren naar een nieuwe avatar
quote:
Handig.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had gister ook zo'n dag. Vandaag 20 USD winst.![]()
Bent u het land van Maas en Waal beuquote:
dat nooitquote:
OKquote:
Boudewijn de Groot zit bij Pauw & Witteman.quote:
ze is er niet vies vanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Peking Roos bij Spuiten en slikken.![]()
Pittige dame gezien haar seksuele ervaring.
Onder de purperen hemel in de bruine zon,quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot zit bij Pauw & Witteman.
Neeeeee dat wil ie niet meer zingenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Onder de purperen hemel in de bruine zon,
speelt nog steeds het harmonie orkest in een grote regenton.
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos,
de lange stoet de bergen in van het circus Jeroen Bosch.
En we praten en we zingen en we lachten allemaal,
want daarachter de hoge bergen ligt het land van Maas en Waal.
slowenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog op muziek van hem gedingest, hoe noemde je dat vroegah, schuifelen, slijpen o.i.d.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Onder de purperen hemel in de bruine zon,
speelt nog steeds het harmonie orkest in een grote regenton.
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos,
de lange stoet de bergen in van het circus Jeroen Bosch.
En we praten en we zingen en we lachten allemaal,
want daarachter de hoge bergen ligt het land van Maas en Waal.
hier noemden we dat schuifelenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeee dat wil ie niet meer zingen
Ik heb nog op muziek van hem gedingest, hoe noemde je dat vroegah, schuifelen, slijpen o.i.d.![]()
Hij is één van 's lands grootste muzikanten!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Boudewijn de Groot is wel een muzikale held, zonder meer.
En dan die rare snoeshaan! *wijst naar tong*quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Btw, Vaduz, wie is je tweelingbroer?
Daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop.
Dat hoor ik vaker van de ladiesquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
sjimsssss ik ben duizelig als ik naar je kijk
dan verdien je toch mooi 24 cent per uurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef borisz het volgende:
een half uurtje pokeren levert 12 cent op, ik ga ook slapen![]()
Meneer de presidentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Schrik maar niet te erg wanneer u in uw dromen
al die schuldeloze slachtoffers ziet staan
die daarginds bij het gevecht zijn omgekomen
en u vragen hoe lang dit nog zo moet gaan.
En u zult toch ook zo langzaamaan wel weten
dat er mensen zijn die ziek zijn van geweld,
die het bloed en de ellende niet vergeten
en voor wie nog steeds een mensenleven telt.
Gefeliciteerd.quote:
Whehehehe topquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[23,5 uurs topic] Gefeliciteerd Vom & DarkShine
Dank u.quote:
bang om dronken te worden?quote:
oooooooowwwwwwww ik had het afkortingenwoordenboek er al bij gepaktquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
Heeeeeeeeee Sandman wat lees ik net, moet je aankomende zomer naar het PSV stadion?![]()
Blof schijnt een concert te gaan geven in onze voetbaltempelquote:
Join the club.quote:
Gewoon terugmeppenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een vrouw die mag je niet slaan en ook niet laten slaan ja
het wat flauw, nepfanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had al zo een vermoeden, was de eerste site die ik checkte na je post, maar daar stond nog niets haha...
Ik zal er iig niet zijn dan.
quote:26/3/2007 - Meer concerten in PSV Stadion: nu ook Bløf
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
De reeks geslaagde concerten van Guus Meeuwis in het Philips Stadion zal nu echt een vervolg gaan krijgen. Eerder werd al bekend dat Guus Meeuwis deze zomer opnieuw een concert zal gaan geven in het Philips Stadion. Een week daarvoor, op zaterdag 9 juni, zal ook de popgroep Bløf een optreden verzorgen in het stadion van PSV, zo weet vandaag het Eindhovens Dagblad te melden. Dat is goed nieuws voor PSV dat onder andere via concerten het eigen stadion rendabeler probeert te maken.
you don't like it kinky?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zat vrouwen die het wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
quote:
typisch vrouwen, meteen naar de deegroller grijpenquote:
Nog geen idee ZuSCHter...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Sendje hoe is het met je SCHoudertje afgelopen?
2nd opinion?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen idee ZuSCHter...
Woensdag bellen voor de uitslag van de photo, maar daar verwacht ik niets van... Wat ik daarna moet ondernemen weet ik nog niet... Tis allemaal zo vaag...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog geen idee ZuSCHter...
Woensdag bellen voor de uitslag van de photo, maar daar verwacht ik niets van... Wat ik daarna moet ondernemen weet ik nog niet... Tis allemaal zo vaag...
Wel op de goeie kant hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Vervelend is inderdaad het goede woord... Meestal heb ik nergens last van, dus vinden anderen het weer raar dat ik sommige dingen niet wil doen, zoals wel gewoon poolen maar niet werken bij de Omroep bijvoorbeeld. Naja, ach, het zal allemaal wel weer goed komen.
Nu slapen.
Oh god, ruikt het zo sterk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef rubbereend het volgende:weltrusten sand!
wat heb je nu in de frituur gehad Bluezz? In plaats van de bitterballen
ja het is nogal een penetrante geurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god, ruikt het zo sterk?
De sokken van IRbaboon
Een weekend in september in B'daal?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
ja het is nogal een penetrante geur
kennen jullie trouwens niet iemand in de omgeving daar die een vakantiehuisje verhuurt? wat toevallig nog vrij is het laatste weekend van september?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een weekend in september in B'daal?
PartnerWoningruil doen?
Campertjes huren en op de boulevard gaan staan, zoals al die race-fanaten doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:48 schreef rubbereend het volgende:we willen met een hele groep naar de A1 GP op Zandvoort maar nou waren meteen alle vakantiehuisjes in de omgeving vol
ik heb van die vrienden waarvan ik twijfel of ik ze aan het kamperen krijg. Ik vind het ook kut trouwens, Lowlands is de uitzondering daaropquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja logisch
En een camping? Kan nog best aangenaam zijn 's nachts.
Camping de Lakens bijv. die verhuurd mss ook wel caravans.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Rubber :
http://www.stayokay.com/index.cfm?fuseaction=Herbergen.showHomeHB&lng=1&id=19
Marathonloopster in de dop?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Goedemorgen.
Kady loopt pas anderhalve week en loopt nu ook al zelf de trap op. 't kleine meisje is even een sprintje aan het maken.
was 6 uurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:38 schreef borisz het volgende:
Mogge sien
je bent laat, gister was je er al om 7 uur![]()
ok succ6quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was 6 uur
Maar ik heb zo een sollicitatie....
*zenuwachtig*
Muizen in je nieuwe stekkie?quote:
De echte Calimero is opgestaan!quote:
pfffffoei gelukkigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Niet rubber hoor.
was dit bij de grootste familie van Nederland?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug![]()
ging best lekker het gesprek!
quote:
Hoe diep?quote:
En dat voor een woutquote:
Dan weet Appelsientje ook waarom ie elke dag in de file staat en deze files steeds erger worden.quote:Het aantal vrouwen dat een nieuwe auto koopt is vorig jaar met 10% gestegen, naar 72.000.Steeds meer vrouwen hebben een rijbewijs. Van de rijbewijsbezitters is 46 procent vrouw.
quote:
hoi mijn op 1 na favoriete blauwequote:
Nope dat moet nog komen... dit was bij een bedrijf vlakbij ermelo (in Harderwijk) dus kan ik iedere dag mooi op de fiets... als het niet regentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dit bij de grootste familie van Nederland?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan weet Appelsientje ook waarom ie elke dag in de file staat en deze files steeds erger worden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoi mijn op 1 na favoriete blauwe
tja je bent voor een andere voetbalclub he maar anders stond je op de gedeelde eerste plaats
wie kopt 'm in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope dat moet nog komen... dit was bij een bedrijf vlakbij ermelo (in Harderwijk) dus kan ik iedere dag mooi op de fiets... als het niet regent
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie kopt 'm in?
Dan die ik het!
Bedoel je in het Dolfinarium?
nee hoor stiekem hou ik gewoon van jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus dat is het enige wat ik voor heb
erg stiekem is het niet om het zo te posten hierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor stiekem hou ik gewoon van je
Nou enquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg stiekem is het niet om het zo te posten hier
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar hoe ging het, of moet je nog?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug![]()
ging best lekker het gesprek!
Kut, gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Toch die Phelps die onze Pieter grandioos verslaat. Volgende keer moeten de keerpunten van Phelps ingevet worden en mag ie z'n oren niet gebruiken om vooruit te komen.
in Haarlem is prima, ff met de trein en je staat in Zandvoortquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Bluezz het volgende:
mmmm, nog slaap in mijn ogen
Lijkt je wel wat he, dat hostel?
golfer zei dat het niet naast het circuit is, maar jullie beschikken toch wel over auto's ?
En vanaf station haarlem rijdt er ook een rechtstreekse bus.
ging goed.. was een leuk gesprek..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar hoe ging het, of moet je nog?
Men begint echt door te slaanquote:Ongeveer honderd kinderen in de Rotterdamse wijk Hillegersberg-Schiehoek hebben geen opvang meer, omdat er teveel 'witte' kinderen op hun speelzalen zaten. Door een nieuwe subsidieregeling heeft de stichting Kinderopvang Hillegersberg-Schiebroek inmiddels vijf van de 14 speelzalen moeten sluiten.
De nieuwe regeling houdt in dat er alleen subsidie wordt verstrekt mits er minimaal vijf 'achterstandskinderen' bij de speelzaal staan ingeschreven. Met 'achterstandskinderen' worden over het algemeen kinderen van allochtonen bedoeld. Directrice Annemiek Fernald van de stichting is allerminst blij met de subsidieregeling. "Met zo'n regeling weet je nooit zeker hoeveel subsidie je elk jaar krijgt". Fernald heeft om een peuterspeelzaal in de wijk te kunnen redden zelfs contact gelegd met vluchtingenwerk en migrantenorganisaties. Het mocht echter niet baten.
Volgens bestuurder Anton Stapelkamp, die het beleid van de deelgemeente verdedigt, is het "vreemd" dat peuterspeelzalen in dure wijken als het Molenlaankwartier gesubsidieerd moeten worden. Fractievoorzitter Aad Dulfer van de partij Leefbaar Rotterdam noemt het absurd. "Nu wordt gekeken naar de huidskleur en gaan witte peuterspeelzalen dicht. Al het geld gaat naar Schiebroek-Zuid".
Mag ik toch hopen van nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Muizen in je nieuwe stekkie?
Goedemorgen!
omg, weer zo'n onzalige uitwerking van een maatregel die door het vorige kabinet bedacht is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Men begint echt door te slaan. Geen subsidie, omdat er geen 'achterstandskinderen' op de opvang zaten, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |