Join the club.quote:
Gewoon terugmeppenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een vrouw die mag je niet slaan en ook niet laten slaan ja
het wat flauw, nepfanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had al zo een vermoeden, was de eerste site die ik checkte na je post, maar daar stond nog niets haha...
Ik zal er iig niet zijn dan.
quote:26/3/2007 - Meer concerten in PSV Stadion: nu ook Bløf
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
De reeks geslaagde concerten van Guus Meeuwis in het Philips Stadion zal nu echt een vervolg gaan krijgen. Eerder werd al bekend dat Guus Meeuwis deze zomer opnieuw een concert zal gaan geven in het Philips Stadion. Een week daarvoor, op zaterdag 9 juni, zal ook de popgroep Bløf een optreden verzorgen in het stadion van PSV, zo weet vandaag het Eindhovens Dagblad te melden. Dat is goed nieuws voor PSV dat onder andere via concerten het eigen stadion rendabeler probeert te maken.
you don't like it kinky?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zat vrouwen die het wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
quote:
typisch vrouwen, meteen naar de deegroller grijpenquote:
Nog geen idee ZuSCHter...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Sendje hoe is het met je SCHoudertje afgelopen?
2nd opinion?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen idee ZuSCHter...
Woensdag bellen voor de uitslag van de photo, maar daar verwacht ik niets van... Wat ik daarna moet ondernemen weet ik nog niet... Tis allemaal zo vaag...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog geen idee ZuSCHter...
Woensdag bellen voor de uitslag van de photo, maar daar verwacht ik niets van... Wat ik daarna moet ondernemen weet ik nog niet... Tis allemaal zo vaag...
Wel op de goeie kant hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Vervelend is inderdaad het goede woord... Meestal heb ik nergens last van, dus vinden anderen het weer raar dat ik sommige dingen niet wil doen, zoals wel gewoon poolen maar niet werken bij de Omroep bijvoorbeeld. Naja, ach, het zal allemaal wel weer goed komen.
Nu slapen.
Oh god, ruikt het zo sterk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:41 schreef rubbereend het volgende:weltrusten sand!
wat heb je nu in de frituur gehad Bluezz? In plaats van de bitterballen
ja het is nogal een penetrante geurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh god, ruikt het zo sterk?
De sokken van IRbaboon
Een weekend in september in B'daal?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:44 schreef rubbereend het volgende:
ja het is nogal een penetrante geur
kennen jullie trouwens niet iemand in de omgeving daar die een vakantiehuisje verhuurt? wat toevallig nog vrij is het laatste weekend van september?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een weekend in september in B'daal?
PartnerWoningruil doen?
Campertjes huren en op de boulevard gaan staan, zoals al die race-fanaten doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:48 schreef rubbereend het volgende:we willen met een hele groep naar de A1 GP op Zandvoort maar nou waren meteen alle vakantiehuisjes in de omgeving vol
ik heb van die vrienden waarvan ik twijfel of ik ze aan het kamperen krijg. Ik vind het ook kut trouwens, Lowlands is de uitzondering daaropquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja logisch
En een camping? Kan nog best aangenaam zijn 's nachts.
Camping de Lakens bijv. die verhuurd mss ook wel caravans.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Rubber :
http://www.stayokay.com/index.cfm?fuseaction=Herbergen.showHomeHB&lng=1&id=19
Marathonloopster in de dop?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Goedemorgen.
Kady loopt pas anderhalve week en loopt nu ook al zelf de trap op. 't kleine meisje is even een sprintje aan het maken.
was 6 uurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:38 schreef borisz het volgende:
Mogge sien
je bent laat, gister was je er al om 7 uur![]()
ok succ6quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was 6 uur
Maar ik heb zo een sollicitatie....
*zenuwachtig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |