Juist, doe gewoon schone sokken aan. Ze heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb medelijden met je vriendin. Je houdt toch niet je vieze sokken aan in bed man, gaat lekker ruiken.
Wat ze fris noemt, weet je hoeveel je zweet in je slaapquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu heb ik een meningsverschil met mijn wederhelft. Volgens haar moet ik 's avonds schone sokken aantrekken, omdat dat veel frisser is, en ik ze de dag daarna kan aandoen.
Of juist dat ze over alles zaniktquote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Leuk he, meningsverschillen over nutteloze dingen als dit, betekent vaak dat er verder in ieder geval geen grote problemen zijn
Waarom is dat nou weer goor?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef RijstNatie het volgende:
Dit is echt tering goor, de sokken aanhouden die je al de hele dag aan hebt gehad..
whehequote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer goor?
Ik doe wel eens 3 of 4 dagen achter elkaar dezelfde sokken aan. Big deal, als het niet stinkt is het niet vies![]()
In de zomer heb ik meestal geen sokken aan. Maar als ik die wel aan heb, doe ik inderdaad elke dag schone aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef RijstNatie het volgende:
whehe![]()
doe je in de zomer ook soms 4dagen dezelfde sokken aan?![]()
![]()
Heb je een vriendin? en weet ze van jou viespeukerij?
En daar ligt het probleem denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
2x per dag schone sokken aandoen is geen optie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |