abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 19:45:29 #1
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_47683786
Beste fokkers, denk even mee en red mijn relatie.

Vooraf: Het dragen van sokken in bed is walgelijk en moet ontmoedigd worden.
Probleem: Ik ben te lang voor een bed en krijg dus vaak koude voeten.
Dus: Kan het als het heel koud is voorkomen dat ik sokken aan wil in bed zodat ik niet wakker lig van de kou.

MAAR:

Nu heb ik een meningsverschil met mijn wederhelft. Volgens haar moet ik 's avonds schone sokken aantrekken, omdat dat veel frisser is, en ik ze de dag daarna kan aandoen.
Ik vind het daarentegen veel logischer om mijn dagsokken 's nachts nog aan te houden, zodat ik de volgende ochtend nieuwe verse frisse sokken kan aandoen.

2x per dag schone sokken aandoen is geen optie want ik heb a) niet zo veel sokken, b) ben vaak op een sokloze plek en c) moet al die sokken dan ook weer wassen.

Dus, beslecht dit probleem voor eens en altijd.

Alvast bedankt,

Een nieuwsgierig baviaantje.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 26 maart 2007 @ 19:47:46 #2
173603 Bloomsday
Come forth, Lazarus!
pi_47683882
Kun je je voeten niet gewoon tegen de bips van je damesmeisje aanleggen, IR? Dan blijven ze toch ook lekker warm?
And he came fifth and lost the job.
  maandag 26 maart 2007 @ 19:48:21 #3
173603 Bloomsday
Come forth, Lazarus!
pi_47683910
Ik ga er natuurlijk gemakshalve even vanuit dat je hetero bent, met je "wederhelft".
And he came fifth and lost the job.
pi_47683964
Douche je 's ochtends of 's avonds?
pi_47684055
Ik heb medelijden met je vriendin. Je houdt toch niet je vieze sokken aan in bed man, gaat lekker ruiken.
pi_47684154
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb medelijden met je vriendin. Je houdt toch niet je vieze sokken aan in bed man, gaat lekker ruiken.
Juist, doe gewoon schone sokken aan. Ze heeft gewoon gelijk .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_47685952
Compromis: 's morgens 1 schone sok, 's avonds de andere. (bij voorkeur een andere kleur, zodat je je niet vergist)
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_47686389
Je benen optrekken en lekker lepeltje lepeltje liggen
Een extra deken voor je voetjes?
Neem een slaapzak dan steken ze er ook niet uit.
En anders ben ik van mening, schone sokken aan savonds.....
pi_47686613
Schone sokken natuurlijk (niet dat ik met sokken slaap )
En douchen doe ik ook voor ik naar bed ga
pi_47686949
Wat een probleem...
Als je al sokken aan hebt, hou je die lekker aan. Als je ineens koude voeten krijgt, trek je aan wat het dichtste bij ligt. Na 1 dag dragen stinken je sokken toch niet?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47687027
Het ligt eraan wanneer je onder de douche stapt?
pi_47687682
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu heb ik een meningsverschil met mijn wederhelft. Volgens haar moet ik 's avonds schone sokken aantrekken, omdat dat veel frisser is, en ik ze de dag daarna kan aandoen.
Wat ze fris noemt, weet je hoeveel je zweet in je slaap

Leuk he, meningsverschillen over nutteloze dingen als dit, betekent vaak dat er verder in ieder geval geen grote problemen zijn
pi_47687924
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Leuk he, meningsverschillen over nutteloze dingen als dit, betekent vaak dat er verder in ieder geval geen grote problemen zijn
Of juist dat ze over alles zanikt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47688004
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Of juist dat ze over alles zanikt
Dat kan ook idd. Maar ik heb een positieve bui vanavond
  maandag 26 maart 2007 @ 21:15:41 #15
64387 ioor
be cool!
pi_47688011
schone sokken aan als je naar bed gaat.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_47688448
Dit is echt tering goor, de sokken aanhouden die je al de hele dag aan hebt gehad..

Koop een waterkruik ofso en vul die als je naar bed gaat man.
of koop in hemelsnaam 4nieuwe paar sokke bij de zeeman voor 3,99
Nothing to see here, carry on
pi_47688501
OH! Ik heb een geniale oplossing voor de controlefreaks:
Men neme een paar skisokken, lekker warm, speciaal voor 's nachts. Die trek je aan in bed. Als je je bed uit gaat, trek je ze weer uit, en trek je schone sokken aan. Je vriendin vindt dan dat de skisokken nog schoon zijn, je moest ze van haar immers de volgende dag weer aan. Dan trek je ze de volgende nacht nog een keer aan en vervolgens gooi je ze in de was.

Resultaat:
Jij hebt lekker schone sokjes 's ochtends
Zij heeft lekker schone sokjes (aan jouw voeten) 's nachts
pi_47688550
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef RijstNatie het volgende:
Dit is echt tering goor, de sokken aanhouden die je al de hele dag aan hebt gehad..
Waarom is dat nou weer goor?
Ik doe wel eens 3 of 4 dagen achter elkaar dezelfde sokken aan. Big deal, als het niet stinkt is het niet vies
  maandag 26 maart 2007 @ 21:30:19 #19
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47688777
Ik heb speciale bedsokken . Daar slaap ik twee nachten in en dan doe ik schone aan. Overdag heb ik meestal geen sokken aan (soms sneakersokken, of panty's), dus aanhouden is bij mij sowieso geen optie.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_47688779
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer goor?
Ik doe wel eens 3 of 4 dagen achter elkaar dezelfde sokken aan. Big deal, als het niet stinkt is het niet vies
whehe
doe je in de zomer ook soms 4dagen dezelfde sokken aan?

Heb je een vriendin? en weet ze van jou viespeukerij?
Nothing to see here, carry on
pi_47688929
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef RijstNatie het volgende:
whehe
doe je in de zomer ook soms 4dagen dezelfde sokken aan?

Heb je een vriendin? en weet ze van jou viespeukerij?
In de zomer heb ik meestal geen sokken aan. Maar als ik die wel aan heb, doe ik inderdaad elke dag schone aan.
Ik heb wel meer vriendinnen, ik ben namelijk een meisje. En ik heb ook nog een vriend, en die weet er alles van en het boeit hem helemaal niks, want ik stink niet
  maandag 26 maart 2007 @ 21:57:40 #22
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_47690194
dagsokken gewoon aanhouden, als je ze moet omwisselen met koude, schone nachtsokken, heeft het weinig zin om ze aan te houden qua warmte. anders doe je andere antislipsokken overheen aan, zodra je je schoenen uitdoet, en die dan weer uit zodra in bed ofzo?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  maandag 26 maart 2007 @ 23:03:35 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_47693555
quote:
Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
2x per dag schone sokken aandoen is geen optie
En daar ligt het probleem denk ik
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 26 maart 2007 @ 23:05:55 #24
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_47693675
Koop 20 paar nieuwe sokken voor 50 Euro. Die dingen nemen al helemaal geen ruimte in in een wasmachine....
pi_47693737
of je trekt een schoon paar aan voor je gaat slapen, s'ochtends weer uit, en je legt ze bij je bed, zodat jke ze de volgende avond weer kunt gebruiken.
volgens mij kan dat wel 2 of 3 keer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')