jij een mobielquote:Op maandag 26 maart 2007 17:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mental note, niet een cijfer vergeten als je nummers in je mobiel zet.

ah, dat heb ik altijd met gebroken kettingenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:34 schreef pascalheister het volgende:
thuis
fiets je naar huis, nog geen 100 meter van je werk, ineens *knal* ja hoor klapband![]()

Al 5 jaar?quote:

met umts toegang, kan hij altijd FOK!enquote:

M'n oude mobiel had 666 in 't nummer. (En nee, I'm not kidding.)quote:Op maandag 26 maart 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zo'n domme vraag Pasc, Lego heeft vast een heel mooi nummer.

quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
M'n oude mobiel had 666 in 't nummer. (En nee, I'm not kidding.)

Niet meteen te ingewikkeld AZ, anders zitten wij weer zonder stroomquote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Againzender het volgende:
met umts toegang, kan hij altijd FOK!en

dadelijk zegt hij nog dat ie al 3 jaar stiekem bier drinktquote:Op maandag 26 maart 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zo'n domme vraag Pasc, Lego heeft vast een heel mooi nummer.

niks moet hoor , alleen voor de meeste mensen die XP gebruiken voegt vista niet veel toequote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
vista opgegeven moment moet je wel over
Ik ga sporten![]()

nee hoor 3.11 werkt nog primaquote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
vista opgegeven moment moet je wel over
Ik ga sporten![]()

mooie beesten zijn dat, schildpaddenquote:

Die kunnen verrekte hard lopenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie beesten zijn dat, schildpadden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |