Wat jij wil, zis is ze slowsjet, mén, alles naar eigen wens.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heet als in erg warm of pittig, vlammend?
Ik wacht nog op Kirmizi die mij gaat vertellen of ik met 2 klontjes suiker in de Elma-Thee toch al een vent was.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij wil, zis is ze slowsjet, mén, alles naar eigen wens.
Hallo Duitse Hagenaar, ordnung muss sein: kan je je commentaar op Wie is Wie in POL niet plaatsen in Commentaar op Wie is Wie in POL?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou dat verklaart iig een hele hoop
Sorry, ik krijg dat echt mijn strot niet uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Kirmizi die mij gaat vertellen of ik met 2 klontjes suiker in de Elma-Thee toch al een vent was.
Leuk gevondenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Chewie het volgende:
Thee is het as van het kwaad, zeker als het in piramide zakjes zit![]()
Ik heb de appelthee ook gelaten voor wat hij is, na hem één keer geproefd te hebben. Ik weet niet waarom het mij wel gevraagd werd? Misschien zag ik eruit als toerist of als iemand die geen echte thee kan verdragen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je het kan kopen, maar in Istanbul kan je ook overal gewoon lekkere thee kopen, dus waarom zou je van hagelslag gezetten hete appelsiroop vragen?
Het is nog nooit áán mij gevraagd, of ik dat graag wou. Wel of ik thee wou, dat wel vaak.
In Nederland drink ik zelden thee, in Turkije & Marokko drink ik het graag - hoewel die lokale brouwsels erg van elkaar verschillen.
Okay, dat gun ik je, maar ben blij dat je het erkent.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg dat echt mijn strot niet uit.
Voor Turken zie ik er niet uit als toerist. Als ik mijn liefste niet naast me heb lopen (omdat die bijvoorbeeld drie dagen ziek op een hotelkamer ligt ), dan wordt ik zelfs in het Turks aangesproken. Uiteindelijk ben ik er toch maar op uit gegaan om -in m'n eentje- in een restaurant wat te eten, tenslotte had ik wél hongerquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik heb de appelthee ook gelaten voor wat hij is, na hem één keer geproefd te hebben. Ik weet niet waarom het mij wel gevraagd werd? Misschien zag ik eruit als toerist of als iemand die geen echte thee kan verdragen?
Ik drink in Nederland ook veel thee![]()
Ik werd met mijn blonde hoofd in het Duits aangesprokenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor Turken zie ik er niet uit als toerist. Als ik mijn liefste niet naast me heb lopen (omdat die bijvoorbeeld drie dagen ziek op een hotelkamer ligt ), dan wordt ik zelfs in het Turks aangesproken. Uiteindelijk ben ik er toch maar op uit gegaan om -in m'n eentje- in een restaurant wat te eten, tenslotte had ik wél honger.
Ik ben gek op alles waar het woord "Imperial" in voorkomt.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef sigme het volgende:
Thee maakt een mens zonder zakjes; gewoon een schep gun powder:
[afbeelding]
Voorwellen, daarna kokend water erop.
Nee, ik heb schijt aan de Fokse Kaasstolp.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hallo Duitse Hagenaar, ordnung muss sein: kan je je commentaar op Wie is Wie in POL niet plaatsen in Commentaar op Wie is Wie in POL?
Vast alleen omdat je nogal eenzijdig tegen die situatie kijkt?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenia:_The_Secrets_of_a_Christian_Terrorist_State
Interessant.
Ik zou van Europa een keizerrijk makenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vieze Fur, viezer dan bejaardensex
vieze Fur, represent de Jellinek
Mn biertje zegt pop en ik drink nooit een slokje,
drink tot ik val van mn motherfokkin' stokje.
Ach ja, Sissi-aspiraties voor manvolk.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou van Europa een keizerrijk maken
Die bestaan immers niet meer en het bekt zo onwijs goed.
Keizer, keizerin, keizerlijke garde en meer van dat soort shit.
Wat zul je tot veel nieuwe invalshoeken gekomen zijn door dit boek te lezen! (heb je het gelezen?)quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenia:_The_Secrets_of_a_Christian_Terrorist_State
Interessant.
Japan heeft nog een keizerquote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou van Europa een keizerrijk maken
Die bestaan immers niet meer en het bekt zo onwijs goed.
Keizer, keizerin, keizerlijke garde en meer van dat soort shit.
Niet veel eenzijdiger dan de gemiddelde westerling met aversie tegen Turken/moslims en een zwak voor christelijke broeders.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vast alleen omdat je nogal eenzijdig tegen die situatie kijkt?
Dat maakt je dan net zo eenzijdig als de mensen die dergelijke aversie propaganderen. Toegegeven, het siert je dat je je eenzijdigheid kenbaar maakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet veel eenzijdiger dan de gemiddelde westerling met aversie tegen Turken/moslims en een zwak voor christelijke broeders.
Je zou er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. PM het anders even.
Eensch.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
Blablabla, boeiend.
Mdi moest er zelfs aan te pas komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
Is ´ie weer in z´n wiek geSCHoten?
Neu.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
Is ´ie weer in z´n wiek geSCHoten?
Zo zag ik laatst een film waarin Duitsland Polen aanviel. Nou vraag ik je!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Monidique het volgende:
Wel leuk, hoor, Discovery Science, maar om nou nog te komen met programma's waarin Pathfinder nog maar net de ruimte in is geschoten...
Dat is toch wel wat anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst een film waarin Duitsland Polen aanviel. Nou vraag ik je!
uit artikel GL wil opheldering wapens extreem-rechtsquote:Azough zegt de indruk te hebben dat er sprake is van ''een blinde vlek in de opsporing en vervolging'' van rechts-extremisten die strafbare feiten plegen.
Hoezo?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
uit artikel GL wil opheldering wapens extreem-rechts
Gaat over Wapens bij extreem-rechts in Spijkenisse
Wie heeft er nu een blinde vlek?
Er is duidelijk geen sprake van een blinde vlek bij justitie anders waren die wapens niet gevonden.quote:
Waarom moet "MOKSEEËN" nu weer in kapitalen?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Lees verder op de FP:
pberends column: Al zou de opwarming van de aarde een leugen zijn
Eén koe maakt nog geen kaas, hè. Ik ben overigens van mening dat er geen blinde vlek is.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er is duidelijk geen sprake van een blinde vlek bij justitie anders waren die wapens niet gevonden.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145094/index.htmlquote:'In een periode die ruim driehonderd jaar duurde, is er massaal menselijk lijden toegebracht aan miljoenen Afrikanen die als slaven naar Amerika werden vervoerd.' De Europese Unie herdenkt vandaag de tweehonderdste verjaardag van de afschaffing van de slavernij.
Nou ja...wellicht voorkomen dat die wapens er uberhaupt komen?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er is duidelijk geen sprake van een blinde vlek bij justitie anders waren die wapens niet gevonden.
Denk ik ook niet, de actualiteit kan ervoor zorgen dat het zwaartepunt meer op een ander terein kunnen komen te liggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eén koe maakt nog geen kaas, hè. Ik ben overigens van mening dat er geen blinde vlek is.
Hij koos zijn wijven wel goed uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
Omdat het een overspelig watje is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom moet "MOKSEEËN" nu weer in kapitalen?
Ja hoor, verdomd. Knap.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
Klopte het, wat SCH zei? Of heb je dat ook niet gezien?
Ik zie het anders: wij moeten van de fossiele brandstoffen af zodat we die zandnegers niet meer financieren en ze ons met ons eigen geld aan het verslaan zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Lees verder op de FP:
pberends column: Al zou de opwarming van de aarde een leugen zijn
Niet gezien. Wat zei de moddervette handtas?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zou er niet wakker van liggen.
Klopte het, wat SCH zei? Of heb je dat ook niet gezien?
Al dat alcohol heeft je hersenen dermate aangetast dat zelfs je beledigingen simpelweg lachwekkend zijnquote:
Dat kan sneller: heilige koe.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Dodecahedron het volgende:
Holy shit, van een paar stappen van global warming naar moskeeën. Respect.
Toch een leuke redenering. Met geld draait alles, dus ook een in te brengen religie. Indirect betaald door onze energieverslaving.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:02 schreef Dodecahedron het volgende:
Holy shit, van een paar stappen van global warming naar moskeeën. Respect.
Dat je X-Ray was. Wat ik toch knap van 'm vind.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet gezien. Wat zei de moddervette handtas?
Das niet zo moeilijk, ik ben de enige die hem Jaapje noemtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat je X-Ray was. Wat ik toch knap van 'm vind.
Mooi, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, ik ben de enige die hem Jaapje noemt
[afbeelding]
Al DIE alcohol, Kirmi. Al DIE alcohol.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Al dat alcohol heeft je hersenen dermate aangetast dat zelfs je beledigingen simpelweg lachwekkend zijn
Ja ze worden niet kleiner he?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, weet ik dat ook weer.
Hoe is 't? Koter al groter?
Nou, omdat ik geen doel in het leven heb want ik geloof niet in goden heb ik dit als plaatsvervangend vermaak gekozen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom post je trouwens onder een kloon. Je weet toch dat al je notes van al je account gewoon worden overgeheveld?
Wat boeit mij het nou of alcohol mannelijk is of vrouwelijk? Daarbij, ik heb ten allen tijde de allochtonentroef.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Al DIE alcohol, Kirmi. Al DIE alcohol.
Hij heeft het verder gebracht dan jou.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet gezien. Wat zei de moddervette handtas?
Ok dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ze worden niet kleiner he?
Als het goed is tenminste.
Wat als je kindje later wil trouwen met een moslimman? Ga je je kind dan onterven?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ze worden niet kleiner he?
Als het goed is tenminste.
Heb jij een kleine in het vooruitzicht?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok dus.
Je kon er wel een kleintje bijgefokt hebben, inmiddels.
Dat boeit je bij je partners ook niet zoveel he?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of alcohol mannelijk is of vrouwelijk?
Hoe weet jij dat nou? Jij weet helemaal niet wat ik bereikt heb dus dat kan je helemaal niet zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hij heeft het verder gebracht dan jou.
is het kindje een meisje en hoe weet jij dat of is die moslimman homo?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat als je kindje later wil trouwen met een moslimman? Ga je je kind dan onterven?
Wedervraag: wat als jouw kindje (als je die kan verwekken tenminste) met een blanke niet-moslim wil gaan trouwen? Kop eraf?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat als je kindje later wil trouwen met een moslimman? Ga je je kind dan onterven?
Nee, mijn partners boeit het ook niet veel of alcohol mannelijk is of vrouwelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat boeit je bij je partners ook niet zoveel he?
Dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij weet helemaal niet wat ik bereikt heb dus dat kan je helemaal niet zeggen.
Wedervragen stellen zonder eerst zelf antwoord te geven is zo 1939.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wedervraag: wat als jouw kindje (als je die kan verwekken tenminste) met een blanke niet-moslim wil gaan trouwen? Kop eraf?
Ikke? Nee, ben jij gekquote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij een kleine in het vooruitzicht?
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Je bent een onmens.
Dat jij niet weet dat x-ray en dochter heeftquote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is het kindje een meisje en hoe weet jij dat of is die moslimman homo?![]()
Ook deze slowchat zal worden zoekgemaakt.quote:die zandnegers
Wat een valse nicht he die gozer?quote:
Ik heb em niet verzonnen hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook deze slowchat zal worden zoekgemaakt.
Ik weet het, maar als Jaap de patenthouder niet kan vinden, gaat ´ie gewoon door naar de gewone gebruiker.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb em niet verzonnen hoor.
Oh ja, dan eist hij mijn NAW-gegevens op zodat hij me aan kan klagenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als Jaap de patenthouder niet kan vinden, gaat ´ie gewoon door naar de gewone gebruiker.
Gewoon op zondagmiddag in een meubelboulevard in de buurt van Den Haag opzoek naar patsertje met Indisch wijf en halfbloedkoter, kan niet missen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja, dan eist hij mijn NAW-gegevens op zodat hij me aan kan klagen
Alsof X dan de enige patser met indisch wijf en halfbloedkoter is.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon op zondagmiddag in een meubelboulevard in de buurt van Den Haag opzoek naar patsertje met Indisch wijf en halfbloedkoter, kan niet missen.
Waarmee de homovrije status van de meubelboulevard ten einde is.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon op zondagmiddag in een meubelboulevard in de buurt van Den Haag opzoek naar patsertje met Indisch wijf en halfbloedkoter, kan niet missen.
Gewoon om Raymond roepen dat moet de groep toch inperken.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alsof X dan de enige patser met indisch wijf en halfbloedkoter is.
Homovrije status? Yeah right .... al die leren bankstellen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarmee de homovrije status van de meubelboulevard ten einde is.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Over het algemeen reageer ik niet op mensen die ik niet ken.
Je hebt toch wel gewoon een foto van X-Ray?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste ken ik hierquote:
Zelfs van zijn gekraste auto.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon een foto van X-Ray?
Maar je bent wel van de zondagmiddagen met vrouw en kind in de meubelboulevard?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Over het algemeen reageer ik niet op mensen die ik niet ken.
Misschien dat PJO een dossier erover bijhoudtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Je had naar de meet moeten komenquote:
Waarom, is jouw liefste niet verantwoord om mee te fokken?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke? Nee, ben jij gek. Mijn zusje zorgt voor de familielijn, ik ben vrijgesteld.
Oh, dat je een pleurisnaam had of zo, en een tyfusreactie gaf. En dat je bekrompen (nee, een ander woord) was; dat hij niet afgelegen woonde, al langer SP stemde dan ziek was en dat werken met zijn ziekte zelfs voor een rechtse @$#@ als jij niet weggelegd zou zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Sigme, wat had Venomsnake eigenlijk gezegd?
Dat zei die inderdaad ook nog.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
Grafmongool.
Nou, als we mooie lange blonde Nederlanders willen houden zou je hem fokpremie kunnen geven.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom, is jouw liefste niet verantwoord om mee te fokken?
En Oh Duke, sorry, ik hou niet alles bij, zal de leeftijd zijn.![]()
![]()
![]()
Ja hoor eens, als mensen al geld gaan vragen om te fokken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, als we mooie lange blonde Nederlanders willen houden zou je hem fokpremie kunnen geven.
En jij dan? Al wat in de broedstoof, of de pijplijn?
Hm, echte SP-reactie dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat je een pleurisnaam had of zo, en een tyfusreactie gaf. En dat je bekrompen (nee, een ander woord) was; dat hij niet afgelegen woonde, al langer SP stemde dan ziek was en dat werken met zijn ziekte zelfs voor een rechtse @$#@ als jij niet weggelegd zou zijn.
Je kan geen rechten ontlenen aan deze weergave.
Omdat omgeving blijkbaar niet bepaalt hoe je denkt, al bepaalt het misschien wel waaróver je denkt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch vraag ik me soms wel eens af hoe mensen ZO verschillend kunnen denken in toch redelijk identieke leefomgevingen.
Hoe kunnen die mensen dan al dat fraais bekijken als er geen tv's meer zijn? computers lijken mij ook out of the questionquote:Het onherbergzame gebied in Pakistan dat grenst aan Afghanistan (Noord- en Zuid-Waziristan), is hard bezig de thuisbasis te worden voor een nieuwe generatie terroristen, schrijft Time in een reportage over de streek. Jihadisten leggen er de bevolking met intimidatie hun wil op. Al-Qaeda krijgt er onderdak. Aanvallen op westerse troepen in Afghanistan worden er voorbereid. En het Pakistaanse leger probeert niet langer om de talibanisering nog tegen te houden. Laatst vonden de inwoners van een dorpje ’s morgens op straat pamfletten ,,demanding that they observe Islamic law. Women were instructed to wear all-enveloping burqas and men to grow their beards. Music and television were banned. Then the jihadists really got serious. These days, dawn is often accompanied by the wailing of women as another beheaded corpse is found by the side of the road, a note pinned to the chest claiming that the victim was a spy for either the Americans or the Pakistani government. Beheadings are recorded and sold on DVD in the area’s bazaars.'’
quote:
Mooi, meneer de architect.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:14 schreef Monidique het volgende:
Gewoon, hè, als ik een paar miljoen heb, dan bouw ik dat maar ergens. Voor de gein.
Hmm, dat ziet er toch heel aardig uit, meneer de Architect.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
En nog van buiten. Zorg dat je niet misselijk bent.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Napalm het volgende:
je bent even weg en de verslaafden lullen zo je mooie topic vol
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef Napalm het volgende:
Jammer is dat.
Al kon ik een uitzondering. Het is dat ik ze door de jaren heen zag groeien anders zou je niet geloven dat zulke zwaartekrachttrotserende joepen een geschenk van God zijn ipv Schifmacher.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:10 schreef Elseetje het volgende:
Doet Schifmacher tegenwoordig 3D tattoos?
Zo ja, laat je er eentje (tweequote:
Why would I?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo ja, laat je er eentje (twee) zetten?
Omdat je zo graag wil weten of 3Dtattoos gezet worden dat je de vraag herhaaltquote:
Schiffmacher op RTL5, en ik vroeg me af hoe hij anders grote borsten kon maken dan d.m.v 3D tattoos... Of bedoelde hij soms Schumacher...?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat je zo graag wil weten of 3Dtattoos gezet worden dat je de vraag herhaalt.
Welke duivel trapte je op z'n staart?
Hij had toen een foto geplaatst ergens, van bij een kermis of concert of zo.....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Opzich leuk al denk ik dat het draagvermogen van je constructie misschien te klein is. Die peilers aan de buitenkant zien er leuk uit maar helpen niet bij het afvoeren van de krachten die de koepel door z'n gewicht op de constructie kwijt moet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
En nog van buiten. Zorg dat je niet misselijk bent.
Nou dan. Die heeft iedereen toch direct opgeslagen?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij had toen een foto geplaatst ergens, van bij een kermis of concert of zo.....
Kop op, dat is vrij normaal bij verliefdheid en hartzeer. Vlindertjes en zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik word trouwens misselijk van m'n eigen icoon.
quote:Ouders woedend over verkoop paddo's
26-3-2007 Een Frans echtpaar eist van de Amsterdamse politie opheldering over de dood van hun 17-jarige dochter Gaelle Caroff.
De studente sprong vorige week van een brug nabij NEMO terwijl ze onder invloed was van paddestoelen. Volgens de moeder wilde het meisje niet dood.
De ouders zijn geschokt dat hun minderjarige dochter paddo's heeft kunnen kopen bij smartshop Innerspace in de Staalstraat. Ze houden de Nederlandse staat verantwoordelijk. Innerspace verspreidt bij de verkoop van paddo's wel folders in het Engels en Spaans, maar niet in het Frans.
Hey. ik ben de Architect, ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opzich leuk al denk ik dat het draagvermogen van je constructie misschien te klein is. Die peilers aan de buitenkant zien er leuk uit maar helpen niet bij het afvoeren van de krachten die de koepel door z'n gewicht op de constructie kwijt moet.
http://www.blender.org/quote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmm, dat ziet er toch heel aardig uit, meneer de Architect.
Met welk proggie heb je dat gefrabicileerd?
Dank je, altijd leuk om mee te stoeien, al zal ik de Architect niet zo gauw overtreffen natuurlijk.quote:
Maar uit armoede tegen jezelf aan het leuteren?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:39 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ben altijd bereid te luisteren...
jaja heb net weer een college gehad over architectuur en dan komen er zo nu en dan wat dingen bovenborrelenquote:
Heb jij Python draaien?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef Monidique het volgende:
Mja... het is wel een leuk programma. Alleen in het begin nogal stug, zeg maar. Ik probeer het maar weer eens onder de knie te krijgen.
Gulden snede en dat soort uitgemolken reut?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef du_ke het volgende:
jaja heb net weer een college gehad over architectuur en dan komen er zo nu en dan wat dingen bovenborrelen.
Dat heb je voor scripts nodig zegt blender. Mmm, maar eens in het weekend naar kijken. Geinig.quote:
Ik herstel - heerlijk dat extra uurtje licht. Aan zondag heb je toch niks.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Autodidact het volgende:
Godverdomme; een uur minder. Alsof het niks kost.
Ook dat kwam even langs maar is in dit geval minder relevant.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gulden snede en dat soort uitgemolken reut?
Ik stel voor dat M aan Plattenbau denkt. Dat past ideologisch ook goed bij hemquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Ook dat kwam even langs maar is in dit geval minder relevant.
Overigens als M z'n gebouw gewoon makkelijk van gewapend betond wil bouwen boeit de constructie al een stuk minder.
Of hij kan de architect hiervan achternaquote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik stel voor dat M aan Plattenbau denkt. Dat past ideologisch ook goed bij hem
Frank Lloyd Wrong?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:30 schreef du_ke het volgende:
Of hij kan de architect hiervan achterna
[afbeelding]
Robert van 't Hoff heeft 2 voor die tijd vrij revolutionaire woningen gebouwd (was een van de 'oprichters' van De Stijl) en vertrok daarna naar Engeland om arbeiderswoningen te bouwen.quote:
Ik dacht dat dat ook de naam was van e.o.a. tv-plastisch-chirurg.?!quote:
Mja, maar gewoon de verschillende emoties die bepaalde dingen oproepen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat omgeving blijkbaar niet bepaalt hoe je denkt, al bepaalt het misschien wel waaróver je denkt.
En veel mening is natuurlijk strategisch - mensen denken vaak een paar stappen vooruit (of ménen dat te denken). Als we dit of dat dan dit, dus vind ik dat. En niet iedereen zet evenveel stappen - en allemaal denken ze het vérst nagedacht te hebben. Denk ik, vooruitdenkende.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja, maar gewoon de verschillende emoties die bepaalde dingen oproepen.
Kijk bij mij roept zo'n zeikverhaal van een wijf die zich kapot rookt en dan gaat klagen bij Marijnissen pure walging op en ik kan me niet voorstellen hoe iemand dat nu echt zielig vindt aangezien het d'r eigen teringschuld is. Maar dan heb je van die halve tamme figuren die dan allemaal 'sociaal' (meest misbruikte woord samen met respect) gaan bleren en doen alsof de staat hier verantwoordelijk voor is en het op zou moeten lossen. Ongelofelijk. Ik kan daar, met de beste bedoelingen, niet bij. Die gedachtengang van SCH bijvoorbeeld, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand serieus zo denkt.
Maar ja ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand serieus denkt dat religies echt waar zijn.
Het kost moeite, maar uiteindelijk wil ik echt weten waarom mensen geloven wat ze geloven; en dan is er weinig onderscheid tussen politieke visie en godsgeloof. Ik doe gewoonlijk mijn best het uitgangspunt te pakken te krijgen en vandaaruit te redeneren, dan zijn religieuze overtuigingen uiteindelijk best te volgen. Maar mij ontbreekt het geloof. Ik geloof er niet in, niet in god en niet in overheidheil. En ook niet in een paradijslijke wereld-als er maar geen moslims / communisten / mongolen / (...) - waren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:46 schreef sigme het volgende:
12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.
Interesse in wat mensen drijft
Dat je je aan moet melden en als foto de zolderkamer moet hanteren.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik van moet denken. [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het kost moeite, maar uiteindelijk wil ik echt weten waarom mensen geloven wat ze geloven; en dan is er weinig onderscheid tussen politieke visie en godsgeloof. Ik doe gewoonlijk mijn best het uitgangspunt te pakken te krijgen en vandaaruit te redeneren, dan zijn religieuze overtuigingen uiteindelijk best te volgen. Maar mij ontbreekt het geloof. Ik geloof er niet in, niet in god en niet in overheidheil. En ook niet in een paradijslijke wereld-als er maar geen moslims / communisten / mongolen / (...) - waren.
quote:12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden. - Eigen verantwoordelijkheid, no nonsense, niet-sociaal (volgens de huidige definitie van sociaal dan maar ben geen varken die muziek keihard draait, mensen lastig valt of troep op straat gooit, ben netjes en rustig in het openbaar maar andere mensen dan mijn geliefden boeien me gewoon niet zoveel), moderniteit boven traditie, anti-religie
Op die trage kutsite actief worden? Het laden van die koste me een halve minuut. Dat is voldoende om me de rest van het jaar weg te houden.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je je aan moet melden en als foto de zolderkamer moet hanteren.
Je bent IQ testerig vandaag?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://omroep.nl/bnn/iq2007/testme.html
Vertel..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Monidique het volgende:
Kut-SBS.
Nee, SBS is best ok (qua mensen)).quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Monidique het volgende:
Kut-SBS.
Ah, dat is inderdaad kut. Ik kijk geen films meer op SBS als Hart van Nederland er tussenin zit.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef Monidique het volgende:
Reclame, Hart van Nederland, etc. blabla.
Dan kan ik nu gaan eten, ik heb namelijk gewerkt. (Plaats het cursief waar u wilt en laat het daar staan.)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:40 schreef Monidique het volgende:
Hier is Monidique met weer een uitzending van de Anti-Amerikaanse Omroep: Karl Rove, je weet wel, adviseur van het Witte Huis, de Amerikaanse regering dus, verstuurt 95% van zijn e-mail via een adres van de Republikeinen, een politieke partij. Dit was een uitzending van de Anti-Amerikaanse Omroep.
Gewoon, wat du_ke zegt.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik van moet denken. [afbeelding]
http://www.latimes.com/ne(...)ews-comment-opinionsquote:The psychology at work here is pretty clear: Your average conservative may not know anything about climate science, but conservatives do know they hate Al Gore. So, hold up Gore as a hate figure and conservatives will let that dictate their thinking on the issue.
Haha, Harry.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hee, daar heb ik dat ook wel eens gehaald.
Juist, objectieve meningen heersen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.latimes.com/ne(...)ews-comment-opinions
Auw! Maar waar, helaas.
Col is ´´lijm´´, ´´la´´ is de en ´´teral´´ is Sanskriet voor roddelflop.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
Collateral. Collatoral... dat... nou ja... je snapt me wel.
Ssst. de kinderenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Col is ´´lijm´´, ´´la´´ is de en ´´teral´´ is Sanskriet voor roddelflop.
't is een mandril, wat zei ik jequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Napalm het volgende:
Ik dacht dat dat ook de naam was van e.o.a. tv-plastisch-chirurg.?!
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef Elseetje het volgende:
Schiffmacher op RTL5, en ik vroeg me af hoe hij anders grote borsten kon maken dan d.m.v 3D tattoos... Of bedoelde hij soms Schumacher...?
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De oranjebilgorgel
(matig)
Behalve geen sex-appeal en geen humor ook nog geen intelligentie dus.quote:
Niks mis met een beetje gek zijn, maar je veronderstellingen raken kant nog wal, zoek maar een ander slachtoffer, misschien dat je die een minderwaardigheidscomplex kan aanpratenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Behalve geen sex-appeal en geen humor ook nog geen intelligentie dus.
Bak nog maar een appeltaart, jij eigenlijk hele gekke meid.
quote:
Nordic walking?? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
Nordic walking, Elseetje, doe je daar an? Dan ben je 'eigenlijk een heel gek mens' nl.
Allemaal met een S en klinkt Duits.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Voornaam Robert, ga maar googelen, misschien vind je wat
Je kent dat niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nordic walking?? Waar haal je dat vandaan?
Je bent aandoenlijk, Aahtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sigme, je broek staat in de hens!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:49 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
De broek is weer gewoon hoor, geen zorgen.
Vanwege alsdat ik toch niets te doen heb op kantoor heb ik vandaag vrijgenomen. Dus ik ga lekker buitenspelen, 't schijnt lente te zijn vandaag (en morgen
). Eerst
.
Het begint een grap te worden, die partijnaam...quote:De Volkspartij voor Vrijheid en Democratie (VVD) wil dat 'het bewust tegenwerken van integratie' strafbaar wordt. Namens de liberalen zei Kamerlid Henk Kamp gisteren in het tv-programma NOVA dat imams die de integratie belemmeren, desnoods de Nederlandse nationaliteit moet kunnen worden ontnomen. Ook zouden de moskeeën waar ze preken, gesloten moeten kunnen worden.
Een partij die wil voorkomen dat er ooit een sharia mogelijk wordt noem ik een partij van vrijheid en democratie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het begint een grap te worden, die partijnaam...
Moslims met bruine ogen zijn inderdaad niet-ariers, maar daarmee is niet gezegd dat het lieve jongens zijn...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een partij die de rechten van niet-ariers wil inperken noem ik een fascistische partij.
Pedovereniging Volk en Vaderland.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Partij van de Achteruitgang.
Nu weet ik het niet meer. Moet ik nu toch AKP blijven stemmen of is dit mijn nieuwe partijquote:BBP plans to embrace tougher nationalist line
Having recently become a honey-pot for deputies resigning from the Nationalist Movement Party (MHP) and True Path Party (DYP), the conservative and far-right Grand Unity Party (BBP) has plans to undergo a complete overhaul in an extraordinary party congress scheduled for April 15, according to a senior party member who talked to KBNA.
In an attempt to increase its share of nationalist votes Muhsin Yazıcıoğlu’s BBP has decided to adopt a name reminiscent of the MHP: the Nationalist Turkey Party (Miliyetçi Türkiye Partisi, MTP). The BBP will also change its current logo, replacing a rose inside a crescent moon with a star, the symbols represented on the Turkish flag, to distance its logo from that of the pro-Kurdish Democratic Society Party (DTP), which also has a rose in its emblem.
In the run up to the parliamentary elections to be held this autumn, the BBP is also joining talks with the religious-minded Saadet (happiness or contentment) Party (SP) and the True Path Party (DYP) for a possible election alliance, to overcome Turkey’s 10 percent election threshold for political parties to get into parliament. Meanwhile, more and more parties are interested in the BBP for a possible alliance before the elections. The Justice and Development Party (AK Party), the Motherland Party (ANAVATAN), along with the DYP and others are said to be interested in cooperating with the BBP. Even with its attempts at a major transformation, the BBP is still not likely to overcome the 10 percent barrier on its own, but it surely would bring in a high number of nationalist votes to possible allies.
In addition to the “presentation” changes, the BBP has plans to introduce drastic changes to its party program, including such curious promises such as not allowing “the establishment of a Kurdish state in northern Iraq,” and setting up a “special antiterrorism unit against the terrorist group Kurdistan Workers’ Party (PKK).” The BBP’s new program will also include setting up a police force specializing in stopping snatch-and-run crimes in metropolitan cities. The BBP’s promise to provide free land to villagers in eastern and southeastern Anatolia implies a shift in the party’s policies toward those of former Prime Minister the late Bülent Ecevit, who talked of similar land reform projects in the early ‘70s.
However the planned program introduces the most striking change on its provisions about capital punishment, which was annulled in Turkey after PKK leader Abdullah Öcalan was captured in 1999. The BBP’s new program promises to reintroduce the death penalty. The new program also supports suspending Turkey’s accession talks with the European Union and to ensure the freedom to wear the Islamic headscarf for public servants, excluding those who wear uniforms, such as soldiers, nurses, physicians and police officers.
Omdat je er gay uitziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
Kirmizi, waarom zeggen mensen in mn fobo dat ik op een turk lijk
Wat heeft dit met Ariërs te maken? Mafkees.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een partij die de rechten van niet-ariers wil inperken noem ik een fascistische partij.
Je bent gewoon jaloers. Je mag 'm wel eens een keer lenen hoor. Ligt al jaren in de kast.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf! Met je jaren 20 bril!
Zie je, zelfs je bril moet nog uit de kast komen...zo gay issie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Je mag 'm wel eens een keer lenen hoor. Ligt al jaren in de kast.![]()
quote:VVD-kamerlid en oud-Hoofdofficier van Justitie Fred Teeven wil dat ook verse paddo's op de lijst met harddrugs komen. De werkzame stof in paddo's staat al op die lijst van de Opiumwet. Alleen als paddo's vers zijn, mogen ze nu wel verkocht worden. Gedroogd is de verkoop al verboden.
De PVV zal Kamervragen stellen over de kwestie aan justitie-minister Hirsch Ballin. De ChristenUnie is al voor een totaal verbod: ''want een paddo, dat is iets heel anders dan een jointje.''
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie je, zelfs je bril moet nog uit de kast komen...zo gay issie!
Dus het is een gay meisjesbril! Nog erger!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Die bril heb ik overigens eens van een meisje gehad, die daarna bi werd en toen maar helemaal lesbo.
Nou, op die kleurenfoto lijk je inderdaad op een Turk. Op die zwart-witte weer een Marokkaan. Je moet wat meer met je krulletjes doen als je geen Turk wilt lijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
Kirmizi, waarom zeggen mensen in mn fobo dat ik op een Turk lijk
En nu mag jij 'm lenen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus het is een gay meisjesbril! Nog erger!
Hype politiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ja...Vrijheid. 't Is een mooi woord.
Ik heb geen krullen, dat is et em. Voor de rest is het wel grappig dat Turken altijd denken dat ik Turk ben, ze gaan dan spontaan Turks tegen je praten.. zo heb ik praktisch hele zinnen Turks in mn hoofd zittenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nou, op die kleurenfoto lijk je inderdaad op een Turk. Op die zwart-witte weer een Marokkaan. Je moet wat meer met je krulletjes doen als je geen Turk wilt lijken.
Maar belangrijker misschien, waarom wil je niet op een Turk lijken
Trek de kaplaarzen maar alvast aan, ze gaan de modder in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat wordt een makkelijke oppositie voor BalkBos zo.
Weet ik niet, aangezien het kabinet besloten heeft om nog 100 dagen campagne te voeren en die tijd ook probeert te gebruiken om invulling te geven aan hun plannen, wordt het pas september voordat er ook echt oppositie gevoerd kan worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat wordt een makkelijke oppositie voor BalkBos zo.
Volgens mij vergeet je partijen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh, mja. Ik heb niet de indruk dat VVD, PVV, SGP, GroenLinks en SP veel zin hebben om gezamenlijke moties in te dienen....het zal wel even bij "Schande!", "Afschaffen!" en "Aanpakken!" blijven.
Dat krijg je een beetje met een centrum regering... Geen PvdA in de regering: links kan een blok maken, geen CDA en VVD in de regering: rechts kan een blok maken. Als dat niet kan, gaat elke oppositie partij voor zich. Kansloos, maar beter dan geen poging wagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef du_ke het volgende:
Ik zie de oppositie ook nog niet echt een vuist maken..
Ik opzich wel, er kunnen verschillende redenen zijn om tegen een kabinetsvoorstel te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef du_ke het volgende:
Juist nu gaat de echte politiek werken, er komen verbonden, gekonkel etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef du_ke het volgende:
Zolang PvdA en CDA het maar eens zijn (en dt is volgens mij redelijk goed dichtgetimmerd) komen voorstellen er toch wel door. Zelfs de omstreden AOW plannen worden er straks op die manier zonder veel problemen doorheen geloodst denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik opzich wel, er kunnen verschillende redenen zijn om tegen een kabinetsvoorstel te zijn.
En een definitieve exodus van gepensioneerden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang PvdA en CDA het maar eens zijn (en dt is volgens mij redelijk goed dichtgetimmerd) komen voorstellen er toch wel door. Zelfs de omstreden WAO plannen worden er straks op die manier zonder veel problemen doorheen geloodst denk ik.
Zeg Du_ke dit is een normale gang van zaken in een kabinet, die heeft namelijk over het algemeen de meerderheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang PvdA en CDA het maar eens zijn (en dt is volgens mij redelijk goed dichtgetimmerd) komen voorstellen er toch wel door. Zelfs de omstreden WAO plannen worden er straks op die manier zonder veel problemen doorheen geloodst denk ik.
Zou tijd worden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:39 schreef Elseetje het volgende:
Floripas is er weer
Nou, Kemal!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nou. Joepie.
Tuurlijk maar als het allemaal wat soepeler loopt valt de oppositie in het niet. Kijk maar naar Paars daar had de oppositie ook totaal niets in te brengen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg Du_ke dit is een normale gang van zaken in een kabinet, die heeft namelijk over het algemeen de meerderheid.
Nounou, ouwe Turk van me. Moet jij niet Griekse filmpjes op youtube gaan afzeiken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nou. Joepie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |