Wat jij wil, zis is ze slowsjet, mén, alles naar eigen wens.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heet als in erg warm of pittig, vlammend?
Ik wacht nog op Kirmizi die mij gaat vertellen of ik met 2 klontjes suiker in de Elma-Thee toch al een vent was.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij wil, zis is ze slowsjet, mén, alles naar eigen wens.
Hallo Duitse Hagenaar, ordnung muss sein: kan je je commentaar op Wie is Wie in POL niet plaatsen in Commentaar op Wie is Wie in POL?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou dat verklaart iig een hele hoop
Sorry, ik krijg dat echt mijn strot niet uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Kirmizi die mij gaat vertellen of ik met 2 klontjes suiker in de Elma-Thee toch al een vent was.
Leuk gevondenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef Chewie het volgende:
Thee is het as van het kwaad, zeker als het in piramide zakjes zit![]()
Ik heb de appelthee ook gelaten voor wat hij is, na hem één keer geproefd te hebben. Ik weet niet waarom het mij wel gevraagd werd? Misschien zag ik eruit als toerist of als iemand die geen echte thee kan verdragen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je het kan kopen, maar in Istanbul kan je ook overal gewoon lekkere thee kopen, dus waarom zou je van hagelslag gezetten hete appelsiroop vragen?
Het is nog nooit áán mij gevraagd, of ik dat graag wou. Wel of ik thee wou, dat wel vaak.
In Nederland drink ik zelden thee, in Turkije & Marokko drink ik het graag - hoewel die lokale brouwsels erg van elkaar verschillen.
Okay, dat gun ik je, maar ben blij dat je het erkent.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg dat echt mijn strot niet uit.
Voor Turken zie ik er niet uit als toerist. Als ik mijn liefste niet naast me heb lopen (omdat die bijvoorbeeld drie dagen ziek op een hotelkamer ligt ), dan wordt ik zelfs in het Turks aangesproken. Uiteindelijk ben ik er toch maar op uit gegaan om -in m'n eentje- in een restaurant wat te eten, tenslotte had ik wél hongerquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik heb de appelthee ook gelaten voor wat hij is, na hem één keer geproefd te hebben. Ik weet niet waarom het mij wel gevraagd werd? Misschien zag ik eruit als toerist of als iemand die geen echte thee kan verdragen?
Ik drink in Nederland ook veel thee![]()
Ik werd met mijn blonde hoofd in het Duits aangesprokenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor Turken zie ik er niet uit als toerist. Als ik mijn liefste niet naast me heb lopen (omdat die bijvoorbeeld drie dagen ziek op een hotelkamer ligt ), dan wordt ik zelfs in het Turks aangesproken. Uiteindelijk ben ik er toch maar op uit gegaan om -in m'n eentje- in een restaurant wat te eten, tenslotte had ik wél honger.
Ik ben gek op alles waar het woord "Imperial" in voorkomt.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef sigme het volgende:
Thee maakt een mens zonder zakjes; gewoon een schep gun powder:
[afbeelding]
Voorwellen, daarna kokend water erop.
Nee, ik heb schijt aan de Fokse Kaasstolp.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hallo Duitse Hagenaar, ordnung muss sein: kan je je commentaar op Wie is Wie in POL niet plaatsen in Commentaar op Wie is Wie in POL?
Vast alleen omdat je nogal eenzijdig tegen die situatie kijkt?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenia:_The_Secrets_of_a_Christian_Terrorist_State
Interessant.
Ik zou van Europa een keizerrijk makenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vieze Fur, viezer dan bejaardensex
vieze Fur, represent de Jellinek
Mn biertje zegt pop en ik drink nooit een slokje,
drink tot ik val van mn motherfokkin' stokje.
Ach ja, Sissi-aspiraties voor manvolk.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou van Europa een keizerrijk maken
Die bestaan immers niet meer en het bekt zo onwijs goed.
Keizer, keizerin, keizerlijke garde en meer van dat soort shit.
Wat zul je tot veel nieuwe invalshoeken gekomen zijn door dit boek te lezen! (heb je het gelezen?)quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenia:_The_Secrets_of_a_Christian_Terrorist_State
Interessant.
Japan heeft nog een keizerquote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou van Europa een keizerrijk maken
Die bestaan immers niet meer en het bekt zo onwijs goed.
Keizer, keizerin, keizerlijke garde en meer van dat soort shit.
Niet veel eenzijdiger dan de gemiddelde westerling met aversie tegen Turken/moslims en een zwak voor christelijke broeders.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:35 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vast alleen omdat je nogal eenzijdig tegen die situatie kijkt?
Dat maakt je dan net zo eenzijdig als de mensen die dergelijke aversie propaganderen. Toegegeven, het siert je dat je je eenzijdigheid kenbaar maakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet veel eenzijdiger dan de gemiddelde westerling met aversie tegen Turken/moslims en een zwak voor christelijke broeders.
Je zou er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. PM het anders even.
Eensch.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
Blablabla, boeiend.
Mdi moest er zelfs aan te pas komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
Is ´ie weer in z´n wiek geSCHoten?
Neu.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Apropos het volgende:
Is ´ie weer in z´n wiek geSCHoten?
Zo zag ik laatst een film waarin Duitsland Polen aanviel. Nou vraag ik je!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Monidique het volgende:
Wel leuk, hoor, Discovery Science, maar om nou nog te komen met programma's waarin Pathfinder nog maar net de ruimte in is geschoten...
Dat is toch wel wat anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst een film waarin Duitsland Polen aanviel. Nou vraag ik je!
uit artikel GL wil opheldering wapens extreem-rechtsquote:Azough zegt de indruk te hebben dat er sprake is van ''een blinde vlek in de opsporing en vervolging'' van rechts-extremisten die strafbare feiten plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |