abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47687226

Filmpje: Politie organiseert hiphopfeest-wervingsactie

Dit filmpje slaat echt alles wat ik tot nu toe gezien heb onder het kopje domme overheidsuitgaven . Die Welten is echt helemaal krank geworden. Leuk om te weten dat we overheidsgeld besteden aan rappers als Brace en dit soort feesten. Yo, veiligheid nummer 1! Fuck de politie!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:01:24 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47687320
naar iets anders luistert die verwende kutjeugd niet, Peter

de macho-cultuur schijnt een groot probleem te blijven bij de politie. O.a. ongewenste intimidatie, treiterpraktijken en zulks, zorgen er voor dat mensen ver weg blijven bij de polizei

Geen topact van Brace kan daar verandering in brengen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47687378
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Filmpje: Politie organiseert hiphopfeest-wervingsactie

Dit filmpje slaat echt alles wat ik tot nu toe gezien heb onder het kopje domme overheidsuitgaven . Die Welten is echt helemaal krank geworden. Leuk om te weten dat we overheidsgeld besteden aan rappers als Brace en dit soort feesten. Yo, veiligheid nummer 1!
Dit zag ik op AT5. Het was echt absurd, heel veel geld voor uitgetrokken en hoeveel mensen kwamen er op af? Een handjevol. En de reactie van de organisator bij de politie:

'Geld? Geld maakt mij niets uit bij dit soort dingen. Als er een goed idee is bij de politie, dan is er altijd geld voor.'

Wat een flater sloegen ze weer.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:19:18 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47688233
We spreken er zelf intern ook schande van, maar het is en blijft lastig de "minderheden" aan te trekken en binnen te houden voor de politie...

Het schijnt een enorm succes te zijn geweest, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.

Oh, en laten we wel wezen: Amsterdam Amstelland is een van die korpsen die WEL kan omgaan met zijn budget
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_47688319
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
We spreken er zelf intern ook schande van, maar het is en blijft lastig de "minderheden" aan te trekken en binnen te houden voor de politie...

Het schijnt een enorm succes te zijn geweest, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
AT5 meldde dat er een handjevol mensen waren. En ik zag toen beelden met slechts enkele mensen in een enorme zaal naar een bandje kijken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_47688523
Ah, ze moeten dus echt te koste van alles meer kaffers bij de politie, treurig.
En dan te bedenken dat niet eens je mavo hoeft te hebben afgemaakt om er bij te mogen..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:32:09 #7
12888 Skull-splitter
pi_47688858
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

AT5 meldde dat er een handjevol mensen waren. En ik zag toen beelden met slechts enkele mensen in een enorme zaal naar een bandje kijken.
Kan best, ik kijk geen TV
Ook bovenstaande link niet gekeken. Het enige wat ik weet van de gemiddelde jeugd hier in de stad is dat ze aanvankelijk allemaal zwaaien, maar rond hun 12e slaat dat om in boos kijken en soms zwaaien met een leprozenhandje waaraan 1 vinger fier in de lucht prikt...
pi_47688948
De komende generatie agenten?

maandag 26 maart 2007 @ 21:34:22 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  maandag 26 maart 2007 @ 21:35:30 #10
12888 Skull-splitter
pi_47689026
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef Evil_Jur het volgende:
De komende generatie agenten?

[afbeelding]
Interne krant berichtte ook: "De meeste jongeren die hier komen hebben wel oren naar undercover en ME, maar gelukkig liepen ze niet weg bij het verhaal over het traject ervoor"
  maandag 26 maart 2007 @ 21:39:44 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47689246
"het zal deze mensen hun oprechte mening zijn, en dat mag". fuck the police.

wat een walgelijke stumper en wat jammer dat meneer geen goed reclamebureau zoekt. mijn god!

dit is hetzelfde als ali-overkill-b inzetten om jongeren te werven voor nuon.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47689284
Ongelooflijk dat die lul met vingers ook gewoon zegt: "Dat er maar een heleboel formulieren mogen worden ingevuld"
Daarmee geeft hij gelijk weer hoe ik over de popo denk.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:30 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47689458
alsof allochtonnen tijdens hun sollicitatie niet serieus genomen willen worden en geassocieerd met een of andere gansta hip-hoppers omdat ze donker zijn

ik kan me hier uit communicatief oogpunt erg kwaad over maken. het wordt namelijk gedaan met belastinggeld.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47689660
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
alsof allochtonnen tijdens hun sollicitatie niet serieus genomen willen worden en geassocieerd met een of andere gansta hip-hoppers omdat ze donker zijn
Dat ook ja.
Ik zie het al voor me. Over een tijdje allemaal zwarte agenten die aan het battlen zijn op straat.
pi_47694086
Haha, geniaal, wat een flater slaan ze.
pi_47694810
De meeste allochtonen zijn niet geschikt voor de politie, ze willen niet, en toch moeten ze en zullen ze 'meedoen', en natuurlijk mag de werkende burger ervoor betalen.. de multikul gekte begint elke dag extremere vormen aan te nemen..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_47702374
Bizar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 10:03:32 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47702628
Er is gewoon behoefte aan kanonnenvlees. Zij moeten uiteindelijk dat uitschot gaan bestrijden, waar ze zelf deel van uitma(a)k(t)en
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:10:03 #19
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47704650
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:
'Geld? Geld maakt mij niets uit bij dit soort dingen. Als er een goed idee is bij de politie, dan is er altijd geld voor.'
Wat een dufkutterij. Maak dan een open, transparante sollicitatieprocedure waarin je mensen aantrekt die een afspiegeling zijn van de samenleving ("nu meer autochtonen...nu meer allochtonen...nu meer homo's...nee, nee, minder homo's, Bram kwam laatst uit de kast...) maar ga ons niet vervelen met die dure bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')