Dit zag ik op AT5. Het was echt absurd, heel veel geld voor uitgetrokken en hoeveel mensen kwamen er op af? Een handjevol. En de reactie van de organisator bij de politie:quote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Filmpje: Politie organiseert hiphopfeest-wervingsactie
Dit filmpje slaat echt alles wat ik tot nu toe gezien heb onder het kopje domme overheidsuitgaven. Die Welten is echt helemaal krank geworden. Leuk om te weten dat we overheidsgeld besteden aan rappers als Brace en dit soort feesten. Yo, veiligheid nummer 1!
AT5 meldde dat er een handjevol mensen waren. En ik zag toen beelden met slechts enkele mensen in een enorme zaal naar een bandje kijken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
We spreken er zelf intern ook schande van, maar het is en blijft lastig de "minderheden" aan te trekken en binnen te houden voor de politie...
Het schijnt een enorm succes te zijn geweest, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Kan best, ik kijk geen TVquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
AT5 meldde dat er een handjevol mensen waren. En ik zag toen beelden met slechts enkele mensen in een enorme zaal naar een bandje kijken.
Interne krant berichtte ook: "De meeste jongeren die hier komen hebben wel oren naar undercover en ME, maar gelukkig liepen ze niet weg bij het verhaal over het traject ervoor"quote:Op maandag 26 maart 2007 21:33 schreef Evil_Jur het volgende:
De komende generatie agenten?
[afbeelding]
Dat ook ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
alsof allochtonnen tijdens hun sollicitatie niet serieus genomen willen worden en geassocieerd met een of andere gansta hip-hoppers omdat ze donker zijn![]()
Wat een dufkutterij. Maak dan een open, transparante sollicitatieprocedure waarin je mensen aantrekt die een afspiegeling zijn van de samenleving ("nu meer autochtonen...nu meer allochtonen...nu meer homo's...nee, nee, minder homo's, Bram kwam laatst uit de kast...) maar ga ons niet vervelen met die dure bullshit.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:02 schreef WeirdMicky het volgende:
'Geld? Geld maakt mij niets uit bij dit soort dingen. Als er een goed idee is bij de politie, dan is er altijd geld voor.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |