Successen:quote:With over thirty years motorcycle manufacturing experience behind us, we are confident that CCM can supply the customer with the highest quality motorcycle available.
Skilled craftsman design, manufacture and assemble the bike to exacting standards. Every weld, every component, every assembly is checked and inspected to ensure that the CCM brand continues to deliver the same quality that has seen some exceptional British motorcycles built over the last three decades.
--->> CCM motorcylces <<---
quote:1973 1st British Side-Car trials championship
(Jack Matthews)
1975 2nd British Moto-Cross championship
(Vic Eastwood)
1st 750 cc A.M.C.A. championship
(Mick Eatough)
1st A.M.C.A. superclass championship
(Cliff Barton)
1976 2nd, 4th, 5th British Moto-Cross championship
(Vic Allan, John Banks, Vic Eastwood)
5th Swiss 500cc Moto-Cross Grand Prix
(Vic Allan)
3rd Finnish 500cc Moto-Cross Grand Prix
(Vic Allan)
3rd Luxembourg 500cc Moto-Cross Grand Prix
(Vic Allan)
1st British Moto-Cross support championship
(Dave Nicol)
Eddie Kidds first ever jump over 13 double decker buses.
1977 2nd British 500cc Moto-Cross Grand Prix
(John Banks)
4th Canadian 500cc Moto-Cross Grand Prix
(John Banks)
1978 5th British Moto-Cross championship
(Bob Wright)
Small firms export award
1981 1st, 3rd 4th Isle of Man junior TT
(Steve Tonkin)
1st British 4-stroke championshop
(Austin Clews)
1983-
1985 1st British trials championship
(Steve Saunders)
1st, 4th, 5th 350cc British road race championship
(Niall Mackenzie)
1st, 2nd 250cc British road race championship
(Niall Mackenzie)
1st British trials championship
(Steve Saunders)
4,000 motorcycles produced at the Bolton factory badged as Can Ams and sold in North America
Queens award for export
1984-
1987 1st,2nd 250cc British road race championship
(Niall Mackenzie)
3rd 250cc British road race championship
(Donny Mcleod)
Over 3000 military motorcycles manufactured for the British, Canadian and Jordanian Army.
Harley Davidson buy the manufacturing design and rights to produce the MT 500 in the USA.
1990 1st British 4-stroke championship
(Greg Hansen)
1992 1st British 4-stroke championship
(Perry Leask)
1993 1st British 4-stroke championship
(Perry Leask)
1995 1st British World 4-stroke championship
(Donny Schmit)
1st Sound of thunder championship
(Donny Schmit)
1997 1st M.R. Thumpercross series
(Simon Wyse) formerly 'Haynes 4-stroke' series
1998 8th and 10th (in class) Paris-Granada-Dakar Rallye
(Nick Craigie + Vinny Fitsimmons)
Highest manufacture finish rate and best self supporting team awards (Paris-Granada-Dakar Rally)
Paris-Dakar CCM C27 successfully finish the toughest event in the motorsport world
Alan and Austin Clews sell their majority share in CCM to Peter Swift + Co
2002 CCM R30 wheelies down The Mall during the Queens Jubilee Parade
Mettet Chris Walker world superbike rider steps in as a late replacement for the injured Carl Fogarty
He's never ridden the factory prepared R30 before but finished a magnificent 6th overall against the worlds best supermoto riders.
2003 CCM hit the big screen Lara Croft stars in Tomb Raider aboard her CCM 644
Management shakeup at CCM
2004 July CCM closes it's doors amid mounting debts run up by previous management
Alan and Austin Clews and son in law Gary Harthern successfully buy back CCM and all its assets off liquidators BDO.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
BRB, tot in het volgende topic
edit: KUT! Sorry, geen tijd. Mijn topicopen ticket gaat naar >> WB
![]()
Ja hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Moment, ik ga nu typen![]()
... hallo, ben je er nog![]()
Jaquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Moment, ik ga nu typen![]()
... hallo, ben je er nog![]()
had m al te koop gezet. en mn broer hoorde dat.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan dat uberhaupt nog?
Maar wel goed nieuws![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef worldpimber het volgende:
GDR wat zijn je planneh
Als je hem maar niet weer met voorbedachte rade kapot rijdt omdat je niet durft op te dagen bij een meet![]()
Goed man, altijd fijn als je gematst kan worden. Morgen zet ik mijn backup terugquote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wheheehe volgende keer ben ik erbij
hij wordt matzwart iig
zwaar flex.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, altijd fijn als je gematst kan worden. Morgen zet ik mijn backup terug
Zet je motor bij Rotterdam CS en hij is niet alleen gestript maar volledig geteleporteerd en gedesintegreerd om vervolgens ergens in Oost Europa weer op te duikenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zwaar flex.
hij belt wat maten en mn brommer is in 30 minuten gestript
Ik wil ze ook wel zienquote:velg kan gericht worden. frame is nog recht etc. alleen mn lieve uitlaatje is kaduk. Zijn er btw nog nieuwe 'GP-style' dempers?
Zo ja links en picts pls
Pcies.. Rib-i was maar ¤6,50 per pk kwijt voor zijn motor.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
Jeetje zeg2 uitlaatjes en zoveel geld voor die schamele 100 pktjes en 4 cilinders
![]()
Geen geld voor goed schadeherstel, maar wel nieuwe dempers willen......quote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef _GdR_ het volgende:
zwaar flex.
hij belt wat maten en mn brommer is in 30 minuten gestript
velg kan gericht worden. frame is nog recht etc. alleen mn lieve uitlaatje is kaduk. Zijn er btw nog nieuwe 'GP-style' dempers?
Zo ja links en picts pls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef worldpimber het volgende:
CTRL + F5
Hmpf, over welke backup gaat het![]()
edit: OP zeker![]()
Ik had niet meer dan een linkje in de backup. In dit geval de sms box van mijn gsm.
CCM gezien bij Ruud Freriks... mr. Dynojet.![]()
geen goed schadeherstel?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Geen geld voor goed schadeherstel, maar wel nieuwe dempers willen......
Zelf zoeken!!!![]()
Geen geld voor blijkbaar.. dus zette je' em maar te koop. Had ons eerst even ingelicht..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef _GdR_ het volgende:
geen goed schadeherstel?
het is hun werk
mja vader en broer hebben een autobedrijf dus die kunnen wel sleutelen.
ik heb m tekoop gezet omdat ik er geen verstand van hebt en ik 2weken lang chagerijnig was omdat ik elke dag mn auto naast mn hoopje blauw ijzer te zetten.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen geld voor blijkbaar.. dus zette je' em maar te koop. Had ons eerst even ingelicht..![]()
.. maar je had gelijk dat je autobedrijfjes niet moet vertrouwen, tenzij je niet anders kan.![]()
Alleen voor de nieuwere modellen v.a. 2006 is een GP style leverbaar.
Zou het motorblok wezelijk veranderd zijn.![]()
![]()
[afbeelding]
Kunnen pa en die broer wel lassen. OPM heeft ook zo'n ding customized.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef _GdR_ het volgende:
mja zo'n demper lijkt me uber vet.
alleen passen die idd niet.
kan jij je veters strikken?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kunnen pa en die broer wel lassen. OPM heeft ook zo'n ding customized.![]()
Cu.![]()
![]()
Nou.... bedankt voor de verlanglijst-aanvullingenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen geld aan je vriendin geven, maar aan een paar uitlaatjes.![]()
Of pas de huidige koektrommel iets aan.Durf te slopen.
![]()
Voorlopig ben je er nog niet...
[..]
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:08 schreef Rib-i het volgende:
Goh, net een gesprek gehad bij een bedrijf waar ze ene pepijn uit de organisatie gaan zetten
Serieus waar
Helemaal niet, en nog kleurenblind ook. Dan moet Peppie het wel erg slecht doenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
Wist trouwens niet dat je zo goed was met photoshop
Design spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. vind je het leuk?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Nou.... bedankt voor de verlanglijst-aanvullingen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke spullekes![]()
![]()
Eigenlijk vind ik aftermarket undertails nooit echt mooi, maar deze lijkt wel geslaagd.![]()
Wordt een brute motor zo, inplaats van een liev dingetje / alias opgewaardeerde ER5.
quote:Is iig lastiger om de knipperlichtjes eraf te rijden![]()
Tenzij de kwaliteit zo slecht is dat ze er zelf vanaf vallen.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Design spoiler.
Ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja.. vind je het leuk?![]()
Eigenlijk vind ik aftermarket undertails nooit echt mooi, maar deze lijkt wel geslaagd.![]()
Wordt een brute motor zo, inplaats van een liev dingetje / alias opgewaardeerde ER5.
![]()
[..]
![]()
Tenzij de kwaliteit zo slecht is dat ze er zelf vanaf vallen.![]()
op de foto
Zo te sluit alles niet overal even goed aan, maar dat kan aan mij liggen. Zal ook wel geen kwaliteits kunststof zijn. En verder.... Lief is cool
![]()
maar ehhh.... zit je echt zonder werk![]()
Ik had je graag gesproken vóór het gesprek, had wel raakvlakken met jouw werkervaring en bijna niets met de mijnequote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
Als ze zeggen.. gaan zetten .. dan heeft het met onderhandelingspositie te maken. (lees salaris)
Dus maak je sterk. Ze geven niet alle info.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Design spoiler.
CWI????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ga je nu al weer opstappen?
Of word je er uitgeknikkerd - zie melding Rib-iOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Best frustrerend i guessquote:Op maandag 26 maart 2007 12:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had je graag gesproken vóór het gesprek, had wel raakvlakken met jouw werkervaring en bijna niets met de mijne
Méjèh, kan weer een kruisje op de muur gezet worden
Zo zou ik het niet willen noemen, dat klinkt zo negatief.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
maar ehhh.... zit je echt zonder werk
Bellen of mailen mag altijd. Rare vragen bestaan niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik had je graag gesproken vóór het gesprek, had wel raakvlakken met jouw werkervaring en bijna niets met de mijne
Goed voor het CWi formulier. 1 keer verplicht reageren per week.quote:Méjèh, kan weer een kruisje op de muur gezet worden
Zou zou ik het niet willen noemen, dat klinkt zo negatief.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef bvvt het volgende:
Of word je er uitgeknikkerd
Nuff said.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
JoaH.... something I never experienced. Ze benne niet zo tevreden hoorde ik vrijdag. Het was een gevoel.
Hoe moet ik tegen een gevoel vechten.. Dat kan volgens mij niet.Voldongen feit.
En van mijn sms van zaterdag ver na middernacht heb ik nog niets terug vernomen.
Dat zal me een blikken geven morgenochtend.![]()
Een maand proeftijd is niet alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passed that pointquote:
quote:Maar mocht je een muur vol hebben gekregen met custom kruisje, kun je het natuurlijk verkopen als behang ontwerp en slapende rijk wordenNet als Jan des Boefries
![]()
"De behangetjes van Rib-i" [/slogan]
"Wip je buur tegen een Rib-i muur" [/slogan18+]
ps... je posts verpimberen
Het zou wel een mooie kans zijn om te verworldbeaterenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bellen of mailen mag altijd. Rare vragen bestaan niet.![]()
Maar het heeft weinig zin om iets te doen waar je niets mee hebt, of je anders voordoet dan je bent.
[/ervaring van de dag]![]()
Iets wat we beiden al lang weten.![]()
quote:[..]
Zou zou ik het niet willen noemen, dat klinkt zo negatief.![]()
Maar had je het naar je zinquote:[..]
Nuff said.![]()
Het is lastig samenwerken met mensen die niet de top in hun werk zijn..
.. die dan ook nog de vrouw van de eigenaar zijn, en lange tenen hebben.. zichzelf bespied voelen..
.. en op geen enkele manier tegen opbouwende kritiek kunnen..
[/enige overeenkomst met voormalig Fok! MC'ers zijn bij deze uitgesloten, gebeurtenis berust louter op feiten plaatsgevonden in Zuid Holland -de randstad- en overkoepelend orgaan van Nederland <insert Hicham Hilter.smiley>]
Nog niet, maar dat vind ik ook vrij normaal bij een nieuwe werkgever. Ze kregen twee tot vier maanden krediet.quote:
Dat is echt balen.quote:Dat was bij mijn laatste werkgever wel zo. Leuke werkplek leuke collega's maar geen geld om mij te betalenHeb zelfs aangeboden om voor minder te komen maar zelfs dat was niet mogelijk
Waarschijnlijk heeft hij een minnares om om te kunnen gaan met de tekortkomingen van zijn vrouwquote:Op maandag 26 maart 2007 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat vind ik ook vrij normaal bij een nieuwe werkgever. Ze kregen twee tot vier maanden krediet.
Andersom maar een maand, gegeven tot drie weken. Veel te kort om echt iets over iemand te zeggen.
Een bedrijf leid je niet op korte termijn beslissingen.
Maar het zat gewoon fout met zijn vrouw. M S te DB.![]()
![]()
En de rest van de opmerkingen leg ik op de weegschaal van onbelangrijke opmerkingen.
Daardoor zat er geen toekomst in, en heb ik het ook maar laten schieten.![]()
Wel frusterend dat iemand zo achter zijn vrouw staat. En prijzenswaardig. Maar ik ga nu even voor het eerste.![]()
Ik zou het inderdaad niet kunnen, al probeerde ik het wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef Rib-i het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij een minnares om om te kunnen gaan met de tekortkomingen van zijn vrouw
Bugger...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen, dat klinkt zo negatief.![]()
[..]
Nuff said.![]()
Vrouw negeren, staat gelijk aan schijden, staat gelijk aan alles kwijtquote:Het is lastig samenwerken met mensen die niet de top in hun werk zijn..
.. die dan ook nog de vrouw van de eigenaar zijn, en lange tenen hebben.. zichzelf bespied voelen..
.. en op geen enkele manier tegen opbouwende kritiek kunnen..
Ik ben ook gaan werken, mocht mijn jas nog uittrekken, en de eigenaar ging even koffie voor mij zetten.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Bugger...
Ik begreep dat het nog niet definitief was, en dat je maandag (vandaag) gewoon moest werken. Als in... Op t moment heben we en slecht gevoel, maar daar komen we nog op terug.
Typo.quote:Vrouw negeren, staat gelijk aan schijten, staat gelijk aan alles kwijt
Wat een sukkel zegquote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet kunnen, al probeerde ik het wel.![]()
Maar al bijna 12,5 jaar getrouwd zijn met haar.![]()
Hij kreeg ook vaak de wind van voren, ten overstaan van iedereen.![]()
Zelfs als hij voorzichtig aanbood om bij te springen.. ok.. als jij het beter denkt te weten!![]()
Daar valt toch niet mee te leven..![]()
Humm... matige gouden handdruk imoquote:Op maandag 26 maart 2007 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan werken, mocht mijn jas nog uittrekken, en de eigenaar ging even koffie voor mij zetten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scheit-zooiquote:[..]
Typo.![]()
![]()
![]()
De automobilist is ook een grapjas, zet zijn auto voor de rolstoelquote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161840
Goed vertaald.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Klote als je voor grote organisaties/professionele bedrijven hebt gewerkt en je komt bij de "K" van het MKB terecht
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Humm... matige gouden handdruk imo(Ja!, maak er maar grapjes over
)
Sociaal bewogen.. of gewoon undercover.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Rib-i het volgende:
De automobilist is ook een grapjas, zet zijn auto voor de rolstoel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 26-03-2007 15:57:32 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Aspiranten in opleiding.. misschien dat Bazziek ze kan herkennen vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
gewoon 2 uglies die niets met politie vandoen hebben
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dat nou in een spoiler![]()
Ik durf niet te klikkenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef bvvt het volgende:
speciaal voor wie dat wil
http://www.adultsheepfinder.com/
quote:
Ik kliktequote:speciaal voor wie dat wil
http://www.adultsheepfinder.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/enige overeenkomst met voormalig Fok! MC'ers zijn bij deze uitgesloten, gebeurtenis berust louter op feiten plaatsgevonden in Zuid Holland -de randstad- en overkoepelend orgaan van Nederland]
[..]Ehehehe, je minnares is een agenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het nou op je werk ook maar zoquote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Krijg ik nog een e-card binnen.. na bijna een jaar val ik nog niet door de mand.![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
"Wip je buur tegen een Rib-i muur" [/slogan18+]
Ik houd het nu al dik 2 maanden volquote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
Maar het heeft weinig zin om iets te doen waar je niets mee hebt, of je anders voordoet dan je bent.
[/ervaring van de dag]![]()
Niet alle motoren staan in de OPquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
wat me opvalt is dat er in de OP in't lijstje van motoren geen bikez staan van voor '90.
Zelf rij ik een honda nighthawk van 1985. Door de winter ook natuurlijk.
Nuttig is een breeeeeeeeeeed begripquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
ja ik wou wel lid worden hier van de club maar...de regel dat je minstens 7x per week moet posten....als ik nou niks nuttigs te melden heb..... ben ik bang dat ik alleen maar post om't posten.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:01 schreef hicham het volgende:
Pepijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
[..]
Ehehehe, je minnares is een agente
En dat willen we graag zo houden jaquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
wat me opvalt is dat er in de OP in't lijstje van motoren geen bikez staan van voor '90.
Niet elke wout heeft een chromosoon over wil je zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.
Doet iedereen hier, zolang je uit je nek kan lullen zit je goedquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
ja ik wou wel lid worden hier van de club maar...de regel dat je minstens 7x per week moet posten....als ik nou niks nuttigs te melden heb..... ben ik bang dat ik alleen maar post om't posten.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Rib-i het volgende:
Overbuurman heeft zijn kop gestoten aan de motorkap. Hij is bezig met interessante dingen bij de motor drukt een van zijn kinderen op de claxon
* Rib-i is helemaal ingeburgerd
Zonnetje schijnt en wat doen mannen dan
95% Auto/motor poetsen
5% achter de pc
/5 tegen 5
Zeer zeker dikquote:
Ehehequote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
Nee joh, staat nu een apparaat te flitsen ergens langs een 80 km weg, morgen haal ik em wel weer opquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent vroeg thuis man, geen bonnetjes uit hoeven schrijven
Ga je kruisjesmuur verven manquote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet elke wout heeft een chromosoon over wil je zeggen [afbeelding]
Die lopen allemaal met een kuisheidsgordel omquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.
Moet jij niet ergens schapen neuken of autoruitjes tikkenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die lopen allemaal met een kuisheidsgordel om [afbeelding]
Maar gelukkig kan jij al die chicks wel krijgen, je hebt alle recht van spreken [afbeelding]
quote:
Ik woon ook in een muzikale buurt, de overburman die zijn kop heeft gestoten, heeft tijdens het knutselen/ poetsen de radio altijd hard met nederlandstalige muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mejeh, jij hebt ook relaxed rustige buurt cq probleem wijk waar men met mooi weer gewoon op een kratje voor de deur mensen gaat staan kijken![]()
Uhu, heb je hard gelachenquote:Damn, en ik ben verrot doe nog echt mannenwerk zeg maar![]()
Dus ik ga nu maar gewoon direct pitten en morgen een nieuwe poging doen succesvol te leven.
Zat veel tegen vandaag, met het toppunt dat een oud wijf tegen de laadklep fietst en een potje gaat lopen janken
Oh wel zielig... daar niet van![]()
quote:[..]
Zeer zeker dik
Enlighten mequote:[..]
Ehehe![]()
Kenker op gare kutrelkloon
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef dvdk het volgende:
[..]dan kom ik volgend jaar vast helemaal niet binnen want ik wil dan een electraglide kopen, en de honda als pekelfiets gebruiken.
[afbeelding]
ssooooooooooooo pretty![]()
Ik heb met een Engelse vlag wapperend in m'n hand een hele grote grijns op m'n smoel gehad. Ik wou dat ik het kon uitdrukken in smilies, helaas is er niet zo'n smileyquote:
Zie topics die die opentquote:Enlighten me
Zoals je misschien al proeft - niet iedereen houd van choppers.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef dvdk het volgende:
[..]dan kom ik volgend jaar vast helemaal niet binnen want ik wil dan een electraglide kopen, en de honda als pekelfiets gebruiken.
[afbeelding]
ssooooooooooooo pretty![]()
Uit de OPquote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Weet iemand die site van motor specifications??
Ik kan em niet vinden![]()
![]()
![]()
Jahhh die zocht ik!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uit de OP
Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970Bikez
Wat heb je op het oog![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:45 schreef Rib-i het volgende:
Ook al bekend onder verschillende andere posters
alweer gebanned op dat motor forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jahhh die zocht ik!
Thanks![]()
Haha ik ben gewoon wat bikez aan het vergelijken enzo![]()
![]()
![]()
Maar wel gemeendquote:Op maandag 26 maart 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenDan krijg je in ieder geval ongezouten kritiek van kenners
wat nergens op gebasseerd is
![]()
Hahaquote:Op maandag 26 maart 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenDan krijg je in ieder geval ongezouten kritiek van kenners
wat nergens op gebasseerd is
![]()
quote:
Tuurlijk, het is een democratisch landquote:Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
Iedereen zegt hier weer wat anders mennn!![]()
Blijft een pracht fotoquote:Op maandag 26 maart 2007 19:00 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Je let eventjes niet op en dan [afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Blijft een pracht foto
Geert kan zijn eigen neusgat heul nie vinden
Daar kan ik best in komen,vooral als het zoals gisteren tiefes druk is bij jullie op de dijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Ik wil ook rijden.![]()
Mennnnn wat zijn die behoeftes soms groot zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Het word tijd dat we 2 maanden verder zijn.![]()
![]()
Drukquote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar kan ik best in komen,vooral als het zoals gisteren tiefes druk is bij jullie op de dijk.![]()
Zondag + mooi weer = druk op een dijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
DrukDaar?!
![]()
Woooottt!!!!!!!!!!!!! Hoe is dat mogelijk!![]()
Winkel hebben ze nog een mannetje op een fietsquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al dan niet voorzien van het onnodige blauw
Hehquote:Op maandag 26 maart 2007 19:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Winkel hebben ze nog een mannetje op een fiets![]()
Ja zag em nog voor je huis hurkenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heh?
Het mannetje met de proppellertjes op zijn fiets?
Die moet jij kennen
fietst overal!!!!! Hele dag doorook in alkmaar!
joh ik rij al 2 weken niet en met weer zoals dit ben ik gewoon aant trillen man.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
Ik wil ook rijden.![]()
Mennnnn wat zijn die behoeftes soms groot zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
Het word tijd dat we 2 maanden verder zijn.![]()
![]()
autorijden iz relax mannquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
Net weer autorijles gehad, ongelofelijk hoe mensen met dat gebrek aan vermogen kunnen leven als niet motorrijders
NoOOOhhh! valt nog mee!, na dat stadiumm...begin je af te brokkelen!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
joh ik rij al 2 weken niet en met weer zoals dit ben ik gewoon aant trillen man.![]()
motorisch issie nog in ordetenminste hij startte nog zonder uitlaat
![]()
Echt weer die internetn00bies hequote:Veroordeling wegens racistische mail aan sollicitant lees voor
Uitgegeven: 26 maart 2007 13:39
GENT - Een beveiligingsbedrijf uit het Belgische stad Gent is maandag veroordeeld wegens een racistisch mailtje aan een sollicitant van Turkse afkomst.
Onder een keurige afwijzingsmail zat per ongeluk nog het mailtje van de bedrijfsleider. "Afwimpelen", zo had die geschreven, "Een buitenlander die beveiliging zal verkopen, dat heb ik nog nooit gezien".
Het bedrijf Euro-Lock moet de veroordeling adverteren in vijf dagbladen. Bij nieuwe overtredingen volgen boetes van 2500 euro, zo bepaalde de arbeidsrechtbank in Gent maandag.
Het bedrijf krijgt inmiddels minder werk door het nieuws over de racistische mail. Een werknemer moest al worden ontslagen.
Wat een onzin.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Rib-i het volgende:
Niet alle motoren staan in de OP
Deels schaamte, deels low-profile
Kijk ook eens op motor-forum.nlquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Damn, en ik ben verrot doe nog echt mannenwerk zeg maar![]()
![]()
quote:Dus ik ga nu maar gewoon direct pitten en morgen een nieuwe poging doen succesvol te leven.Zat veel tegen vandaag, met het toppunt dat een oud wijf tegen de laadklep fietst en een potje gaat lopen janken
Morgen wordt het 17 graden........quote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef _GdR_ het volgende:
joh ik rij al 2 weken niet en met weer zoals dit ben ik gewoon aant trillen man.![]()
Wtf moet je met die rommel mennn!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Net twee lopende(!) Kymco scooters opgehaald voor 25 euro totaal...............![]()
[afbeelding]
De kappenset zit er wel degelijk bij. Scheurtje hier en daar. Beide koplampen 100%.![]()
En nee, ze zijn niet gestolen. De eigenaar is er zelf 7 jaar geleden mee gecrasht.![]()
Jij bent echt een vage gast, weetje datquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Net twee lopende(!) Kymco scooters opgehaald voor 25 euro totaal...............![]()
[afbeelding]
De kappenset zit er wel degelijk bij. Scheurtje hier en daar. Beide koplampen 100%.![]()
En nee, ze zijn niet gestolen. De eigenaar is er zelf 7 jaar geleden mee gecrasht.![]()
Brom of snorscooters?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
nu je het zegtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Rib-i het volgende:
Niet alle motoren staan in de OP
Deels schaamte, deels low-profile [afbeelding]
Zelf rij ik ook een motor uit 1985door omstandigheden
enkelijdige AF1 achterbrug in fleppen eej, je wetsquote:Op maandag 26 maart 2007 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Brom of snorscooters?En wat ga je er in godsnaam mee doen?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
[..]
enkelijdige AF1 achterbrug in fleppen eej, je wets![]()
nog steeds met een switch in het hoofdquote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
Ik wil solliciteren maar weet niet wat ik wil worden, das pas kut zeg hee![]()
Doe een beroepskeuzetest van 6 wekenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
Ik wil solliciteren maar weet niet wat ik wil worden, das pas kut zeg hee![]()
Jahquote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog steeds met een switch in het hoofd![]()
Ik zie ongeveer 30 bedrijven per week dus zo niet specifiek is het nog nietquote:Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doe een beroepskeuzetest van 6 weken...
Pwhehe!
Dan moet je allemaal bedrijven langs gaan interviewen etcVragen stellen en orrienteren!
Daardoor wist ik dat ik journalist wou worden..
maarja, verre opleidingen suckt!
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zie ongeveer 30 bedrijven per week dus zo niet specifiek is het nog niet
Mar journalist.....neuuhhh, heeft mijn zus ook gedaan, ben er toen achter gekomen dat journalisten ratten zijn
Porno, dat zou mij ook passen. Zwaar vergulde Dildo's uit China transporteren en hier met 450% winst verkopen en geen garantie er op, dat is de shit![]()
![]()
zou ik toch eerst ri. management gaanquote:
Wat let me.... Yo no hablar chineesquote:Op maandag 26 maart 2007 21:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens aanWat let je???
![]()
![]()
Welterusten
![]()
Mijn idee.... Maar ja maar ja maar jaquote:Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou ik toch eerst ri. management gaandaar ervaring op doen en dan wat anders zoeken..kun je tenminste op nivo instappen
Handel.quote:
Misschien moet hij eens met Randstad gaan praten. Vakmensen daar.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef -XX- het volgende:
Doe een beroepskeuzetest van 6 weken...
Pwhehe!
Dan moet je allemaal bedrijven langs gaan interviewen etcVragen stellen en orrienteren!
Journalist is een hele pittige opleiding, en vooral wallen kweken.quote:Daardoor wist ik dat ik journalist wou worden..
maarja, verre opleidingen suckt!
Handel heb je gelijk in, kost natuurlijk geen zak dat zaakje bij elkaar. Waar heb je dat trouwens gevondenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handel.![]()
Alleen het motorblokje doet al snel 100 euro.![]()
De Aprilia die ik vorig jaar kocht bracht ook al een veelvoud op van de aanschaf, and still counting.![]()
[..]
Misschien moet hij eens met Randstad gaan praten. Vakmensen daar.![]()
Bovendien hebben ze daar vast een heel goed computerprogramma voor.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
enkelijdige AF1 achterbrug in fleppen eej, je wets![]()
Precies, het gaat om de reis die we maken. Niet de eindbestemming.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Makster het volgende:
Ach ja werk is natuurlijk ook maar een middel en niet het doel![]()
Mooi aanhangertje trouwensquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
dromquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Makster het volgende:
Ach ja werk is natuurlijk ook maar een middel en niet het doel![]()
Eej waazzz da jij was ook op G zondagquote:Op maandag 26 maart 2007 21:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[..]
Precies, het gaat om de reis die we maken. Niet de eindbestemming.![]()
Ieder weekend klaverblad Gorinchem pakken is de shit.![]()
Waarom hebben ze mijn klaverblad afgepakt........![]()
[afbeelding]
Deze week maar eens een keer daar kijken. Is ook niet al te ver. Alleen geen 10 kilometer zoals deze.![]()
Marktplaats en in Rozenburg.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:50 schreef Makster het volgende:
Handel heb je gelijk in, kost natuurlijk geen zak dat zaakje bij elkaar. Waar heb je dat trouwens gevonden
maar een nieuwe organisatie is vaak weer lekker fris. Alleen duurt het even voordat je aanspraak kan maken op doorgroei. Zo heb ik gemerkt.quote:Binnen Randstad zijn er ook nog zat doorgroei mogelijkheden dus ja eigenlijk zit ik op het vuur![]()
Bedoelde ik ook niet.quote:En dat jij nu net de grootste stumpers van Randstad Nederland treft wil niet zeggen dat iedereen daar compleet kansloos is. Ik schat het kansloze deel in op ongeveer 91%![]()
![]()
Eerst ff de baas voor de studie laten dokken en dan aufzoutenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dromzit zelfs ook wel es aan een switch te denken..althans, na me studie
![]()
is zeker goedquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Makster het volgende:
geniaal klaverblad vind ik het.
echt zo ergquote:Of als ik haast heb de A15 naar huisIk schijt op snelweg sinds ik die naked heb
![]()
Aanhangertje heb je toch al eerder gezien bij de AF1, XJ550, GS550, Triumph.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Makster het volgende:
Mooi aanhangertje trouwensBij de prijs inbegrepen
![]()
Neeeej, Nick durft nog niet de snelweg op.quote:
Met de KLX ging het beter.quote:Anders ik wel, heb er een kleine 45 minuten rond gecrossed, geniaal klaverblad vind ik het. Ik kan vervolgens bij Avelingen er af en via de dijk naar huisOf richting de A27 Utrecht bij noordeloos de lekdijk weer op en naar huis
Of als ik haast heb de A15 naar huis
Ik schijt op snelweg sinds ik die naked heb
![]()
juistemquote:Op maandag 26 maart 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
Eerst ff de baas voor de studie laten dokken en dan aufzouten![]()
![]()
Jij zit wel in een tof wereldje toch
Ik moet ook meer in die marktplaats handel gaanquote:Op maandag 26 maart 2007 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Marktplaats en in Rozenburg.![]()
[..]
maar een nieuwe organistatie is vaak weer lekker fris. Alleen duurt het even voordat je aanspraak kan maken op doorgroei. Zo heb ik gemerkt.Of je moet gelijk op de goede functie kunnen instromen.
![]()
Wat zijn trouwens de doorgroeimogelijkheden van een intercedent.![]()
En ondervind je veel gezeur van werkgevers..................................![]()
[..]
Bedoelde ik ook niet.Maar vond de reactie van -XX- wel grappig.
Beroepentesten vind ik altijd zo kansloos. En dan zeker jouw positie in deze.![]()
Zeker een goede pic spot, af en toe gezellig met Rijkswaterstaat staan pratenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is zeker goedmet een ideale picspot
[..]
echt zo erg![]()
no probs toch
![]()
IS dat jou aanhanger dan o pde foto? GEloof het niet tochquote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aanhangertje heb je toch al eerder gezien bij de AF1, XJ550, GS550, Triumph.![]()
![]()
[..]
Neeeej, Nick durft nog niet de snelweg op.
Ik heb zondag wel een stukje binnendoor gereden naar Piershil = 2 x 10 kilometer.
De eerste keer samen op de T. Binnenkort Fok! MC meet grapte ik al tegen hem. Snelweg.was de reactie.
![]()
En dat blad weet ik ook niet te vinden, dus maak me blij en vertel waar het is.
Anders moet ik even gaan zoeken via Google Earth.![]()
[..]
Met de KLX ging het beter.![]()
![]()
Met oordoppen in gaat het best met de Triumph, maar ik vang veel meer wind dan met die oude XJ.![]()
Dat heb ik dus ook, heb het best naart mijn zin, maar goed als ik op een gegeven moment ergens klaar mee ben dan ben ik er ook gelijk klaar mee en daar moet ik voor wakenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar zit naast baasswitch ook inhoudelijk eraan te denken, alhoewel het elke dag nog altijd bevalt
iddquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Dat heb ik dus ook, heb het best naart mijn zin, maar goed als ik op een gegeven moment ergens klaar mee ben dan ben ik er ook gelijk klaar mee en daar moet ik voor waken![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddherkenbaar..zo is er wel es oa een motor heel snel eruitgetieft
Eens, bad en lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zijn het weer eens
mooi moment om te gaan![]()
![]()
![]()
Geloof het maar wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
IS dat jou aanhanger dan o pde foto? GEloof het niet toch
Mja, verjaardag, mooie gelegenheid voor een ritje. Het nuttige met het aangename verenigen.quote:Piershil ook echt heh, the end of the fucking world![]()
Check.. wat werkt dat snel zeg.quote:Maar Gorinchem is easy tot find, pak de A15 naar Dordt, rijd Dordt voorbij, 20 km verder is het aldaar. Bij Gorinchem dus
Rondrijden in een gemotoriseerde integraalhelm met zwenkwieltjesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
Net weer autorijles gehad, ongelofelijk hoe mensen met dat gebrek aan vermogen kunnen leven als niet motorrijders
Ik kon ze niet verstaanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Daar ben ik ook wel eens geweest... America.... vlakbij een vakantie huisje gehuurd. Klein kutplaatsje.![]()
daar is mn broer verongelukt...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Check.. wat werkt dat snel zeg.Lijkt alleen nog veel dichterbij vanuit de lucht.
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
Verongelukt = R.I.P....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef _GdR_ het volgende:
daar is mn broer verongelukt...![]()
2 gebroken bovenbenen ingeklapte lon verbrijzelde pols en enkel. 2 weken coma.
quote:Bomen en lantaarn palen staan aan de buitenkant van de weg.![]()
Ik heb net gemeten met een A4 papiertje in de breedte, maar er komt geen olie aan het geimproviseerde pijlstokje. Dat is dus al 200 mm..................................quote:"Koos Thunderbird Sport"
Bij mijn Trident, een 750 van 94, maar dezelfde voorvork en gewicht, wordt aanbevolen om het niveau tussen de 109 en 89 mm te houden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:18 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, R6 pwned twice.
http://www.youtube.com/watch?v=cbxqbbslW4Q(luister maar naar't einde
)
Dat is op de Maasvlaktequote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:18 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, R6 pwned twice.
http://www.youtube.com/watch?v=cbxqbbslW4Q(luister maar naar't einde
)
Ben t niet geheel eens met de bestandsnaamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
We hebben d'r weer eentje
http://www.break.com/index/stupid_driver_causes_bike_crash.html
Jij denkt dat het de motor rijder is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben t niet geheel eens met de bestandsnaam
Arghquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghzo even van de weg afgedrukt
![]()
Hij was vast boos omdat hij er zo dicht op reed.![]()
ALs ik nog zou kunnen staan had ik de chauffeur z'n kop afgehaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
Je mag ook niks meerquote:Tijdens zijn show keek Brouwer met een schuin oog naar een belspel op SBS6. Daar zat op dat moment een donker meisje te presenteren met zwarte krullen. Brouwer riep op naar hem te bellen en niet naar "die veredelde zwarte piet" bij SBS. Het fragment werd later ook nog herhaald bij het VARA-programma De Wereld Draait Door.
Endemol sprak Brouwer aan op zijn uitspraken en uiteindelijk besloot de presentator zelf zijn biezen te pakken.
Verder is hij niet rassistischquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[img]http://www.jbproductions.nl/pic/actsenshows/presentator_kevin.jpg[/b]
[..]
Je mag ook niks meer
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Rib-i het volgende:
En toch had de biker niet hoeven te vallen
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[afbeelding]
[..]
Je mag ook niks meer
True ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Rib-i het volgende:
En toch had de biker niet hoeven te vallen
Ff dit verhaal lezen van onze helemaal terug bij af WBquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
lang verhaal
http://radio.nl/2003/home(...)/2007/03/118109.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[afbeelding]
[..]
Je mag ook niks meer
Hij was vergeten dat hij op TV wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verder is hij niet rassistischhet was een impulsieve uitspraak
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger wel eens vermanend aangesproken door een collega in een busje dat ik de hele tijd in zijn dode hoek zat.![]()
[..]
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..![]()
[..]
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..
Iedere vorm van publiciteit kan goed zijn voor de kijkcijfers.
.
Uurtje gesleuteld. [afbeelding] Ongeveer 200 ml in iedere vorkpoot gedaan.![]()
Het oorspronkelijke peil was 270 mm..
.. en behoort volgens de normale voorschriften tot 105 mm onder de rand te zijn.![]()
[afbeelding]
De rechter vorkpoot was zelfs nog iets lager, dus die kreeg een klein slokje meer.
Dat bleek al snel teveel.. echt minitieus werkje.![]()
Dus even wat met een slangetje eruit gezogen. Oliefetisjist.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Toen de veren erin, en het oliepeil vond ik veel te hoog, er bleef bijna geen luchtkamer over..
.. dus heb nog eens tig keer met een slangetje staan zuigen![]()
![]()
![]()
...
..totdat er bij elke vorkpoot weer 50 ml uit was.![]()
En goed dat ik ging checken voor het bestellen van.. blijk ik reeds WP veren te hebben.![]()
Bovendien hebben progressieve voorvorkveren hebben ook weer andere waardes van olie.
(maar ja .. geen gebruiksaanwijzing in de buurt.......)
[afbeelding]
Alleen geen idee of 96 staat voor het bouwjaar.![]()
Even informeren, en later misschien alsnog vervangen. Oude olie zit er ook nog in. Maar het kan weer even zo.![]()
Ik ben benieuwd hoe dat rijdt, en of ik er enthausiast van wordt.![]()
Uwes mailquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij was vergeten dat hij op TV was
Over 20 jaar, als hij nog steeds achter een vuiniswagen hangt, is hij nog niet vergeten dat hij door Zwarte Piet een carierreswitch heeft moeten maken
Ik ben ook benieuwd of je er enthausiast van bent gewordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
De rechter vorkpoot was zelfs nog iets lager, dus die kreeg een klein slokje meer.
![]()
![]()
[afbeelding]
Toen de veren erin, en het oliepeil vond ik veel te hoog, er bleef bijna geen luchtkamer over..
![]()
![]()
...
En goed dat ik ging checken voor het bestellen van.. blijk ik reeds WP veren te hebben.![]()
Bovendien hebben progressieve voorvorkveren hebben ook weer andere waardes van olie.
[afbeelding]
Even informeren, en later misschien alsnog vervangen. Oude olie zit er ook nog in. Maar het kan weer even zo.![]()
Er bloeit hier watquote:
Hoezo?quote:
Hoeveel dan?quote:Damn
een cbr 600 f is nog lichter dan een kawa er 5??? (kwa gewicht hé..)
Nee, niet terug bij af, moving forward. Heb straks een strakke Triumph. Prioriteiten, prioriteiten..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef worldpimber het volgende:
Ff dit verhaal lezen van onze helemaal terug bij af WB
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
CBR 600 F
Drooggewicht, 170 kg
Kawasaki Er 5
Drooggewicht, 179 kg
Is het een idee om een motor garage te beginnenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger wel eens vermanend aangesproken door een collega in een busje dat ik de hele tijd in zijn dode hoek zat.![]()
[..]
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..![]()
[..]
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..
Iedere vorm van publiciteit kan goed zijn voor de kijkcijfers.
.
Uurtje gesleuteld. [afbeelding] Ongeveer 200 ml in iedere vorkpoot gedaan.![]()
Het oorspronkelijke peil was 270 mm..
.. en behoort volgens de normale voorschriften tot 105 mm onder de rand te zijn.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
...
[afbeelding]
Chinees motordealerschap heb ik vorig jaar even overwogen. Je moet wel met iets nieuws komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Is het een idee om een motor garage te beginnen
"WorldBrikes" of iets dergelijks![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef -XX- het volgende:
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.![]()
Pwhehe![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.![]()
[afbeelding]Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.Sowieso schrijf je zo.
You lucky *(&&^(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Motorritje.. vriendin met vrije dag knuffelen, gevolgd door hardlopen en wat eten/drinken op het strand.![]()
![]()
![]()
![]()
[Serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.
[serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[Serieus]
Sturen doe je door je gewicht te verplaatsen, niet door met het stuur te draaien
Ga maar na, als je een achtje moet draaien, dan doe je dat door naar de volgende bocht te kijken. Dan verplaats je jouw gewicht, je schuint de motor in de bocht en je moet een heeeel klein beetje sturen. Als je echter op snelheid door een bocht gaat draai je veel minder aan het stuur maar duw je eigenlijk met je heupen de motor de bocht door![]()
Sjèh, hoe moet je zoiets uitleggen eigenlijk
[/Serieus]
Ohw daarom drukken en toeteren die auto's altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef bvvt het volgende:
Ja, dat doe ik ook altijd, maar je moet dan niet te hard gaan - anders val je om
Ja ag.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ag.....nu ik er over nadenk .....
iedereen weet dat natuurlijk al
Kijk, ik ben een natuurtalentquote:Conclusie
Door gewichtsverplaatsing is het mogelijk een bocht met hoge snelheid te nemen. Dit heeft echter alleen nut op het circuit. Bovendien zal veel gewichtsverplaatsing (knietje) je op de openbare weg in de meeste gevallen niet in dankbaarheid worden afgenomen door de sterke arm. Gewichtsverplaatsing kan echter een techniek zijn om als aanvulling op tegensturen je rijtechniek verder te perfectioneren. De beste combinatie is tegensturen én gewichtsverplaatsing én gebruik van je buitenstepje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Kijk, ik ben een natuurtalentIk kende het artikel niet en als ik een bocht omga doe ik zoveel dingen tegelijk.... Dat moet haast wel een combinatie zijn van verschillende technieken
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef bvvt het volgende:
Ha, Al de Rockyfilms - in iets meer dan 5 seconden
Motorman zit er idd dicht op maar automan moet altijd ook dode hoek kijken wat ie dus zeker niet deedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
Tnx m8s
Ik ga nu ff eerst naar school onvoldoende halen en kijken of er nog wel nuttige antwoorden komen
Hij welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, toch
oja... speling in je stuur is nooit goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
^Prrr... i know that!
Maareh, is nog niet antwoord op mijn vraag...![]()
Ik heb het geleerd dat je je arm moet strekken welke kant je op wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
Pffffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oja... speling in je stuur is nooit goed
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
PffffffNAHHHH!
Jullie weten het zelf niet eens zeker?
Owke danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillen![]()
Cros/offroad zal een groote uitslag hebben.
En sportief een kleinere uitslag.
Verder de hoe, de wat, de hoever weet ik niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |