Aspiranten in opleiding.. misschien dat Bazziek ze kan herkennen vanavond.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
gewoon 2 uglies die niets met politie vandoen hebben
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dat nou in een spoiler![]()
Ik durf niet te klikkenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef bvvt het volgende:
speciaal voor wie dat wil
http://www.adultsheepfinder.com/
quote:
Ik kliktequote:speciaal voor wie dat wil
http://www.adultsheepfinder.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/enige overeenkomst met voormalig Fok! MC'ers zijn bij deze uitgesloten, gebeurtenis berust louter op feiten plaatsgevonden in Zuid Holland -de randstad- en overkoepelend orgaan van Nederland]
[..]Ehehehe, je minnares is een agenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het nou op je werk ook maar zoquote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Krijg ik nog een e-card binnen.. na bijna een jaar val ik nog niet door de mand.![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
"Wip je buur tegen een Rib-i muur" [/slogan18+]
Ik houd het nu al dik 2 maanden volquote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
Maar het heeft weinig zin om iets te doen waar je niets mee hebt, of je anders voordoet dan je bent.
[/ervaring van de dag]![]()
Niet alle motoren staan in de OPquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
wat me opvalt is dat er in de OP in't lijstje van motoren geen bikez staan van voor '90.
Zelf rij ik een honda nighthawk van 1985. Door de winter ook natuurlijk.
Nuttig is een breeeeeeeeeeed begripquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
ja ik wou wel lid worden hier van de club maar...de regel dat je minstens 7x per week moet posten....als ik nou niks nuttigs te melden heb..... ben ik bang dat ik alleen maar post om't posten.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:01 schreef hicham het volgende:
Pepijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
[..]
Ehehehe, je minnares is een agente
En dat willen we graag zo houden jaquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
wat me opvalt is dat er in de OP in't lijstje van motoren geen bikez staan van voor '90.
Zelf rij ik een honda nighthawk van 1985. Door de winter ook natuurlijk.
Niet elke wout heeft een chromosoon over wil je zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.
Doet iedereen hier, zolang je uit je nek kan lullen zit je goedquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
ja ik wou wel lid worden hier van de club maar...de regel dat je minstens 7x per week moet posten....als ik nou niks nuttigs te melden heb..... ben ik bang dat ik alleen maar post om't posten.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Rib-i het volgende:
Overbuurman heeft zijn kop gestoten aan de motorkap. Hij is bezig met interessante dingen bij de motor drukt een van zijn kinderen op de claxon
* Rib-i is helemaal ingeburgerd
Zonnetje schijnt en wat doen mannen dan
95% Auto/motor poetsen
5% achter de pc
/5 tegen 5
Zeer zeker dikquote:
Ehehequote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef dvdk het volgende:
Nee joh, staat nu een apparaat te flitsen ergens langs een 80 km weg, morgen haal ik em wel weer opquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je bent vroeg thuis man, geen bonnetjes uit hoeven schrijven
Ga je kruisjesmuur verven manquote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet elke wout heeft een chromosoon over wil je zeggen [afbeelding]
Die lopen allemaal met een kuisheidsgordel omquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Gelukkig loopt er bij mij op schoolf fatsoenlijker vleesch rond.
Moet jij niet ergens schapen neuken of autoruitjes tikkenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die lopen allemaal met een kuisheidsgordel om [afbeelding]
Maar gelukkig kan jij al die chicks wel krijgen, je hebt alle recht van spreken [afbeelding]
quote:
Ik woon ook in een muzikale buurt, de overburman die zijn kop heeft gestoten, heeft tijdens het knutselen/ poetsen de radio altijd hard met nederlandstalige muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mejeh, jij hebt ook relaxed rustige buurt cq probleem wijk waar men met mooi weer gewoon op een kratje voor de deur mensen gaat staan kijken![]()
Uhu, heb je hard gelachenquote:Damn, en ik ben verrot doe nog echt mannenwerk zeg maar![]()
Dus ik ga nu maar gewoon direct pitten en morgen een nieuwe poging doen succesvol te leven.
Zat veel tegen vandaag, met het toppunt dat een oud wijf tegen de laadklep fietst en een potje gaat lopen janken
Oh wel zielig... daar niet van![]()
quote:[..]
Zeer zeker dik
Enlighten mequote:[..]
Ehehe![]()
Kenker op gare kutrelkloon
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef dvdk het volgende:
[..]dan kom ik volgend jaar vast helemaal niet binnen want ik wil dan een electraglide kopen, en de honda als pekelfiets gebruiken.
[afbeelding]
ssooooooooooooo pretty![]()
Ik heb met een Engelse vlag wapperend in m'n hand een hele grote grijns op m'n smoel gehad. Ik wou dat ik het kon uitdrukken in smilies, helaas is er niet zo'n smileyquote:
Zie topics die die opentquote:Enlighten me
Zoals je misschien al proeft - niet iedereen houd van choppers.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:20 schreef dvdk het volgende:
[..]dan kom ik volgend jaar vast helemaal niet binnen want ik wil dan een electraglide kopen, en de honda als pekelfiets gebruiken.
[afbeelding]
ssooooooooooooo pretty![]()
Uit de OPquote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef -XX- het volgende:
Weet iemand die site van motor specifications??
Ik kan em niet vinden![]()
![]()
![]()
Jahhh die zocht ik!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uit de OP
Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970Bikez
Wat heb je op het oog![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:45 schreef Rib-i het volgende:
Ook al bekend onder verschillende andere posters
alweer gebanned op dat motor forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jahhh die zocht ik!
Thanks![]()
Haha ik ben gewoon wat bikez aan het vergelijken enzo![]()
![]()
![]()
Maar wel gemeendquote:Op maandag 26 maart 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenDan krijg je in ieder geval ongezouten kritiek van kenners
wat nergens op gebasseerd is
![]()
Hahaquote:Op maandag 26 maart 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vergelijkingen kan je beter aan ons motorpanel hier voorleggenDan krijg je in ieder geval ongezouten kritiek van kenners
wat nergens op gebasseerd is
![]()
quote:
Tuurlijk, het is een democratisch landquote:Op maandag 26 maart 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
Iedereen zegt hier weer wat anders mennn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |