Dat heb ik dus ook, heb het best naart mijn zin, maar goed als ik op een gegeven moment ergens klaar mee ben dan ben ik er ook gelijk klaar mee en daar moet ik voor wakenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar zit naast baasswitch ook inhoudelijk eraan te denken, alhoewel het elke dag nog altijd bevalt
iddquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Dat heb ik dus ook, heb het best naart mijn zin, maar goed als ik op een gegeven moment ergens klaar mee ben dan ben ik er ook gelijk klaar mee en daar moet ik voor waken![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddherkenbaar..zo is er wel es oa een motor heel snel eruitgetieft
Eens, bad en lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zijn het weer eens
mooi moment om te gaan![]()
![]()
![]()
Geloof het maar wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:02 schreef Makster het volgende:
IS dat jou aanhanger dan o pde foto? GEloof het niet toch
Mja, verjaardag, mooie gelegenheid voor een ritje. Het nuttige met het aangename verenigen.quote:Piershil ook echt heh, the end of the fucking world![]()
Check.. wat werkt dat snel zeg.quote:Maar Gorinchem is easy tot find, pak de A15 naar Dordt, rijd Dordt voorbij, 20 km verder is het aldaar. Bij Gorinchem dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rondrijden in een gemotoriseerde integraalhelm met zwenkwieltjesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
Net weer autorijles gehad, ongelofelijk hoe mensen met dat gebrek aan vermogen kunnen leven als niet motorrijders
Ik kon ze niet verstaanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Daar ben ik ook wel eens geweest... America.... vlakbij een vakantie huisje gehuurd. Klein kutplaatsje.![]()
daar is mn broer verongelukt...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Check.. wat werkt dat snel zeg.Lijkt alleen nog veel dichterbij vanuit de lucht.
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
Verongelukt = R.I.P....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef _GdR_ het volgende:
daar is mn broer verongelukt...![]()
2 gebroken bovenbenen ingeklapte lon verbrijzelde pols en enkel. 2 weken coma.
quote:Bomen en lantaarn palen staan aan de buitenkant van de weg.![]()
Ik heb net gemeten met een A4 papiertje in de breedte, maar er komt geen olie aan het geimproviseerde pijlstokje. Dat is dus al 200 mm..................................quote:"Koos Thunderbird Sport"
Bij mijn Trident, een 750 van 94, maar dezelfde voorvork en gewicht, wordt aanbevolen om het niveau tussen de 109 en 89 mm te houden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:18 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, R6 pwned twice.
http://www.youtube.com/watch?v=cbxqbbslW4Q(luister maar naar't einde
)
Dat is op de Maasvlaktequote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:18 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe, R6 pwned twice.
http://www.youtube.com/watch?v=cbxqbbslW4Q(luister maar naar't einde
)
Ben t niet geheel eens met de bestandsnaamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
We hebben d'r weer eentje
http://www.break.com/index/stupid_driver_causes_bike_crash.html
Jij denkt dat het de motor rijder is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben t niet geheel eens met de bestandsnaam
Arghquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghzo even van de weg afgedrukt
![]()
Hij was vast boos omdat hij er zo dicht op reed.![]()
ALs ik nog zou kunnen staan had ik de chauffeur z'n kop afgehaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:26 schreef worldpimber het volgende:
Ola Rib-I [afbeelding]
Je mag ook niks meerquote:Tijdens zijn show keek Brouwer met een schuin oog naar een belspel op SBS6. Daar zat op dat moment een donker meisje te presenteren met zwarte krullen. Brouwer riep op naar hem te bellen en niet naar "die veredelde zwarte piet" bij SBS. Het fragment werd later ook nog herhaald bij het VARA-programma De Wereld Draait Door.
Endemol sprak Brouwer aan op zijn uitspraken en uiteindelijk besloot de presentator zelf zijn biezen te pakken.
Verder is hij niet rassistischquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[img]http://www.jbproductions.nl/pic/actsenshows/presentator_kevin.jpg[/b]
[..]
Je mag ook niks meer
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Rib-i het volgende:
En toch had de biker niet hoeven te vallen
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[afbeelding]
[..]
Je mag ook niks meer
True ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef Rib-i het volgende:
En toch had de biker niet hoeven te vallen
Ff dit verhaal lezen van onze helemaal terug bij af WBquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
lang verhaal
http://radio.nl/2003/home(...)/2007/03/118109.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef Rib-i het volgende:
Sukkel van de week
[afbeelding]
[..]
Je mag ook niks meer
Hij was vergeten dat hij op TV wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verder is hij niet rassistischhet was een impulsieve uitspraak
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger wel eens vermanend aangesproken door een collega in een busje dat ik de hele tijd in zijn dode hoek zat.![]()
[..]
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..![]()
[..]
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..
Iedere vorm van publiciteit kan goed zijn voor de kijkcijfers.
.
Uurtje gesleuteld. [afbeelding] Ongeveer 200 ml in iedere vorkpoot gedaan.![]()
Het oorspronkelijke peil was 270 mm..
.. en behoort volgens de normale voorschriften tot 105 mm onder de rand te zijn.![]()
[afbeelding]
De rechter vorkpoot was zelfs nog iets lager, dus die kreeg een klein slokje meer.
Dat bleek al snel teveel.. echt minitieus werkje.![]()
Dus even wat met een slangetje eruit gezogen. Oliefetisjist.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Toen de veren erin, en het oliepeil vond ik veel te hoog, er bleef bijna geen luchtkamer over..
.. dus heb nog eens tig keer met een slangetje staan zuigen![]()
![]()
![]()
...
..totdat er bij elke vorkpoot weer 50 ml uit was.![]()
En goed dat ik ging checken voor het bestellen van.. blijk ik reeds WP veren te hebben.![]()
Bovendien hebben progressieve voorvorkveren hebben ook weer andere waardes van olie.
(maar ja .. geen gebruiksaanwijzing in de buurt.......)
[afbeelding]
Alleen geen idee of 96 staat voor het bouwjaar.![]()
Even informeren, en later misschien alsnog vervangen. Oude olie zit er ook nog in. Maar het kan weer even zo.![]()
Ik ben benieuwd hoe dat rijdt, en of ik er enthausiast van wordt.![]()
Uwes mailquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij was vergeten dat hij op TV was
Over 20 jaar, als hij nog steeds achter een vuiniswagen hangt, is hij nog niet vergeten dat hij door Zwarte Piet een carierreswitch heeft moeten maken
Ik ben ook benieuwd of je er enthausiast van bent gewordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
De rechter vorkpoot was zelfs nog iets lager, dus die kreeg een klein slokje meer.
![]()
![]()
[afbeelding]
Toen de veren erin, en het oliepeil vond ik veel te hoog, er bleef bijna geen luchtkamer over..
![]()
![]()
...
En goed dat ik ging checken voor het bestellen van.. blijk ik reeds WP veren te hebben.![]()
Bovendien hebben progressieve voorvorkveren hebben ook weer andere waardes van olie.
[afbeelding]
Even informeren, en later misschien alsnog vervangen. Oude olie zit er ook nog in. Maar het kan weer even zo.![]()
Er bloeit hier watquote:
Hoezo?quote:
Hoeveel dan?quote:Damn
een cbr 600 f is nog lichter dan een kawa er 5??? (kwa gewicht hé..)
Nee, niet terug bij af, moving forward. Heb straks een strakke Triumph. Prioriteiten, prioriteiten..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef worldpimber het volgende:
Ff dit verhaal lezen van onze helemaal terug bij af WB
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
CBR 600 F
Drooggewicht, 170 kg
Kawasaki Er 5
Drooggewicht, 179 kg
Is het een idee om een motor garage te beginnenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger wel eens vermanend aangesproken door een collega in een busje dat ik de hele tijd in zijn dode hoek zat.![]()
[..]
Denk ik ook.. als gaat het wel om het moment van.. of je dan goed handeld..![]()
[..]
Had hem wat shows over racisme laten doen, de goede naam herstellen etc.. denk ik dan..
Iedere vorm van publiciteit kan goed zijn voor de kijkcijfers.
.
Uurtje gesleuteld. [afbeelding] Ongeveer 200 ml in iedere vorkpoot gedaan.![]()
Het oorspronkelijke peil was 270 mm..
.. en behoort volgens de normale voorschriften tot 105 mm onder de rand te zijn.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
...
[afbeelding]
Chinees motordealerschap heb ik vorig jaar even overwogen. Je moet wel met iets nieuws komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Is het een idee om een motor garage te beginnen
"WorldBrikes" of iets dergelijks![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef -XX- het volgende:
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.![]()
Pwhehe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.![]()
[afbeelding]Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.Sowieso schrijf je zo.
You lucky *(&&^(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Motorritje.. vriendin met vrije dag knuffelen, gevolgd door hardlopen en wat eten/drinken op het strand.![]()
![]()
![]()
![]()
[Serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.
[serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[Serieus]
Sturen doe je door je gewicht te verplaatsen, niet door met het stuur te draaien
Ga maar na, als je een achtje moet draaien, dan doe je dat door naar de volgende bocht te kijken. Dan verplaats je jouw gewicht, je schuint de motor in de bocht en je moet een heeeel klein beetje sturen. Als je echter op snelheid door een bocht gaat draai je veel minder aan het stuur maar duw je eigenlijk met je heupen de motor de bocht door![]()
Sjèh, hoe moet je zoiets uitleggen eigenlijk
[/Serieus]
Ohw daarom drukken en toeteren die auto's altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef bvvt het volgende:
Ja, dat doe ik ook altijd, maar je moet dan niet te hard gaan - anders val je om
Ja ag.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ag.....nu ik er over nadenk .....
iedereen weet dat natuurlijk al
Kijk, ik ben een natuurtalentquote:Conclusie
Door gewichtsverplaatsing is het mogelijk een bocht met hoge snelheid te nemen. Dit heeft echter alleen nut op het circuit. Bovendien zal veel gewichtsverplaatsing (knietje) je op de openbare weg in de meeste gevallen niet in dankbaarheid worden afgenomen door de sterke arm. Gewichtsverplaatsing kan echter een techniek zijn om als aanvulling op tegensturen je rijtechniek verder te perfectioneren. De beste combinatie is tegensturen én gewichtsverplaatsing én gebruik van je buitenstepje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Kijk, ik ben een natuurtalentIk kende het artikel niet en als ik een bocht omga doe ik zoveel dingen tegelijk.... Dat moet haast wel een combinatie zijn van verschillende technieken
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef bvvt het volgende:
Ha, Al de Rockyfilms - in iets meer dan 5 seconden
Motorman zit er idd dicht op maar automan moet altijd ook dode hoek kijken wat ie dus zeker niet deedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
Tnx m8s
Ik ga nu ff eerst naar school onvoldoende halen en kijken of er nog wel nuttige antwoorden komen
Hij welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, toch
oja... speling in je stuur is nooit goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
^Prrr... i know that!
Maareh, is nog niet antwoord op mijn vraag...![]()
Ik heb het geleerd dat je je arm moet strekken welke kant je op wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
Pffffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oja... speling in je stuur is nooit goed
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
PffffffNAHHHH!
Jullie weten het zelf niet eens zeker?
Owke danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillen![]()
Cros/offroad zal een groote uitslag hebben.
En sportief een kleinere uitslag.
Verder de hoe, de wat, de hoever weet ik niet zo
is dan onbruikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |