Chinees motordealerschap heb ik vorig jaar even overwogen. Je moet wel met iets nieuws komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Is het een idee om een motor garage te beginnen
"WorldBrikes" of iets dergelijks![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om gewicht, maar om de inhoud.![]()
Grote tetten, kleine tetten.. Wat kan je er mee, en hoe goed werken ze synergetisch met diegene die ze bedient.![]()
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef -XX- het volgende:
Jaaa maar ik had het even niet over de inhoud.![]()
Pwhehe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Motoren zijn net mensen, hoe zwaarder, hoe dommer.... denken we.![]()
[afbeelding]Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.Sowieso schrijf je zo.
You lucky *(&&^(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Motorritje.. vriendin met vrije dag knuffelen, gevolgd door hardlopen en wat eten/drinken op het strand.![]()
![]()
![]()
![]()
[Serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die middelvinger is nog vetter dan mijn nek!BLEHHH!!
Maar bij beetje sportief tour motoren of ss zit daarbij niet veel minder speling bij het sturen?
Niet dat je net als die circuit fietsen maar 1cm opzij kan sturen.
[serieus]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[Serieus]
Sturen doe je door je gewicht te verplaatsen, niet door met het stuur te draaien
Ga maar na, als je een achtje moet draaien, dan doe je dat door naar de volgende bocht te kijken. Dan verplaats je jouw gewicht, je schuint de motor in de bocht en je moet een heeeel klein beetje sturen. Als je echter op snelheid door een bocht gaat draai je veel minder aan het stuur maar duw je eigenlijk met je heupen de motor de bocht door![]()
Sjèh, hoe moet je zoiets uitleggen eigenlijk
[/Serieus]
Ohw daarom drukken en toeteren die auto's altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef bvvt het volgende:
Ja, dat doe ik ook altijd, maar je moet dan niet te hard gaan - anders val je om
Ja ag.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ag.....nu ik er over nadenk .....
iedereen weet dat natuurlijk al
Kijk, ik ben een natuurtalentquote:Conclusie
Door gewichtsverplaatsing is het mogelijk een bocht met hoge snelheid te nemen. Dit heeft echter alleen nut op het circuit. Bovendien zal veel gewichtsverplaatsing (knietje) je op de openbare weg in de meeste gevallen niet in dankbaarheid worden afgenomen door de sterke arm. Gewichtsverplaatsing kan echter een techniek zijn om als aanvulling op tegensturen je rijtechniek verder te perfectioneren. De beste combinatie is tegensturen én gewichtsverplaatsing én gebruik van je buitenstepje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Kijk, ik ben een natuurtalentIk kende het artikel niet en als ik een bocht omga doe ik zoveel dingen tegelijk.... Dat moet haast wel een combinatie zijn van verschillende technieken
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef bvvt het volgende:
Ha, Al de Rockyfilms - in iets meer dan 5 seconden
Motorman zit er idd dicht op maar automan moet altijd ook dode hoek kijken wat ie dus zeker niet deedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Denk dat de automan, de motorman pas zag nadat hij iets tegen zijn auto hoorde komen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef worldpimber het volgende:
Weet iemand ook nog die site waar je motoren kunt vergelijken met info erop enzo? (aantal CC's, PK's, kW max rpm etc. etc.)
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
Tnx m8s
Ik ga nu ff eerst naar school onvoldoende halen en kijken of er nog wel nuttige antwoorden komen
Hij welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om onvoldoendes te halen hoef je niet aanwezig te zijn, toch
oja... speling in je stuur is nooit goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
^Prrr... i know that!
Maareh, is nog niet antwoord op mijn vraag...![]()
Ik heb het geleerd dat je je arm moet strekken welke kant je op wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je moet toch altijd rechtop door de bocht en het stuur draaien???
![]()
![]()
![]()
Pffffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oja... speling in je stuur is nooit goed
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
PffffffNAHHHH!
Jullie weten het zelf niet eens zeker?
Owke danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de stuuruitslag per merk/type/model kan verschillen![]()
Cros/offroad zal een groote uitslag hebben.
En sportief een kleinere uitslag.
Verder de hoe, de wat, de hoever weet ik niet zo
is dan onbruikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |