Zal vast goed beschermen bij een val jaquote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toch de gave hebben de levenservaring van 30+ enigzins te combineren.
Zo weet ik zeker dat jij niet met elleboogbescherming rijdt.![]()
[afbeelding]
![]()
Je record meest mc topics aan de kloten !quote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn posthistory
Waar heb jij dan allemaal mee gereden?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef worldpimber het volgende:
TL1000S is gay menWel goedkoop, daar niet van
![]()
URL van dat topic?
Aprillia straalt geen vermogen uit men, een motor moet minstens 2 bij 2 zijn.
Was ik maar 2 verdiener in Den Bosch ofzo...dan had ik mezelf vast alles kunnen permitteren wat ik wilde.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef worldpimber het volgende:
Zal vast goed beschermen bij een val ja
Die had Patrick281 al.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
Je record meest mc topics aan de kloten !![]()
Het ratje!!!![]()
Ik wilde al niet klikken, maar toen Roderick had geklikt moest ik het wetenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef worldpimber het volgende:
Haaaaaaaaaaaa![]()
Sorry Rib-I voor je posthistory
![]()
![]()
![]()
Als je een TL1000S koopt heb je gewoon een zware miskoop gedaan, leren leven met het feit dat er een TL1000R er vandoor gaat met alle chicksquote:Op zondag 25 maart 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
TL1000S is gay.. maar wel de url vragen. Wat klopt hier niet......![]()
En goedkoop..Volgens mij de bruutste motor voor zijn centen. [afbeelding]
Als je een TL1000S koopt heb je gewoon een zware miskoop gedaan, leren leven met het feit dat er een TL1000R er vandoor gaat met alle chicksquote:Op zondag 25 maart 2007 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
TL1000S is gay.. maar wel de url vragen. Wat klopt hier niet......![]()
En goedkoop..Volgens mij de bruutste motor voor zijn centen. [afbeelding]
TL1000S is knallenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je een TL1000S koopt heb je gewoon een zware miskoop gedaan, leren leven met het feit dat er een TL1000R er vandoor gaat met alle chicks
Heb je van de week je ZX-6R terugquote:Op zondag 25 maart 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je een TL1000S koopt heb je gewoon een zware miskoop gedaan, leren leven met het feit dat er een TL1000R er vandoor gaat met alle chicks
Hmmm smilies heb je weg gepwned [afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koelvloeistofheb nog geen reservoir
Ze had het niet over ander gereedschap die je amper gebruikt?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteravond toen we nog bezig waren, kwam een goede vriendin langs en zag mijn tools:
[afbeelding]
[..]
en ze had gelijk idd
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
http://members.home.nl/d.capelle/Huisgenoten.html
Nooit geweten.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:04 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ineens Suzuki freak geworden?quote:
De TL1000 is sowieso een klasse apartquote:Op zondag 25 maart 2007 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ineens Suzuki freak geworden?![]()
Die S is nog gevaarlijker dan de R... had je toen hele verhalen over.![]()
Logisch...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind een rechte zithouding veel prettiger
.. vandaar de bijnaam black widow.quote:.. vandaar de S Kan je ook keihard de bochten mee om![]()
Eej tuono is echt wel ok hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aprillia Tuono is echt zwaar gehyped door bepaalde elementen uit het Bollen Topic.. zowaar gaar geworden dat ding
Mejeh TLR1000 zou wel vet lijkenJammer dat ik er het geld niet voor heb
![]()
Ik weet niet of ik het al eens heb verteld, maar bij de eerste races met een TL1000R werden ervaren racers verrast door het hoge koppel en reden zichzelf daardoor onderuit. (Er was ook iets met de slipperclutch geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Logisch...
[afbeelding]
![]()
Ik vond de TL1000R trouwens helemaal niet zo sportief zitten. Het stuur is best hoog.
Ontwerp is ook alweer 10 jaartjes oud. De gemiddelde supersport zit wel krapjes.![]()
Straks met de Triumph op Zandvoort zal al helemaal niet fotogeniek zijn. Pooop toerhouding.![]()
[..]
.. vandaar de bijnaam black widow.![]()
Jammer dat je een vent bent anders had ik gevraagd of je bij mij kwam wonenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej tuono is echt wel ok hoorDie gozer van MF, pimmie heet hij geloof ik, die kwam toen kijken naar mijn KLX650. Die kwam dus op zijn Tuono, echt een master mooi ding
Alleen ik geef toe, het is gewoon een RSV zonder kuip
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Was ik maar 2 verdiener in Den Bosch ofzo...dan had ik mezelf vast alles kunnen permitteren wat ik wilde.
Jij hebt de bijnaam Black Widowquote:
Je kan het alsnog vragen. Of kom naar Dordt, mag jij mij onderhouden terwijl ik geld uitgeef, ja de vrouwen rol is mij wel toebedeeldquote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat je een vent bent anders had ik gevraagd of je bij mij kwam wonen
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt de bijnaam Black Widow
Mss bedoelen ze bald widow![]()
Weet je het zekerquote:Op zondag 25 maart 2007 21:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Je kan het alsnog vragen. Of kom naar Dordt, mag jij mij onderhouden terwijl ik geld uitgeef, ja de vrouwen rol is mij wel toebedeeld![]()
Eigenlijk nietquote:
Ach, ik heb niets te klagen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef Makster het volgende:
Jij hebt de bijnaam Black Widow
Mss bedoelen ze bald widow![]()
Ik misschien niet meer.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weet je het zeker rekt je anus wel zo ver?
Tnx dat je bereid bent in te leveren met je visiequote:Op zondag 25 maart 2007 21:45 schreef Makster het volgende:
Alleen ik geef toe, het is gewoon een RSV zonder kuip![]()
JoaH.... something I never experienced. Ze benne niet zo tevreden hoorde ik vrijdag. Het was een gevoel.quote:
Oh ok .. dit keer ben je zelf dus niet de eikel die vertrekt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH.... something I never experienced. Ze benne niet zo tevreden hoorde ik vrijdag. Het was een gevoel.
Hoe moet ik tegen een gevoel vechten.. Dat kan volgens mij niet.Voldongen feit.
En van mijn sms van zaterdag ver na middernacht heb ik nog niets terug vernomen.
Dat zal me een blikken geven morgenochtend.![]()
Een maand proeftijd is niet alles.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Misschien waren ze je sharpings en flare zat![]()
Lekkere krabsaladequote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beste meet dit jaar so far![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, dat komt vanzelf wel als je de eerste marokkaan tegenkomt![]()
Jeetje zegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekkere krabsalade![]()
![]()
Kijk toch eens
[afbeelding]
Wat fijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Oh ok .. dit keer ben je zelf dus niet de eikel die vertrekt. [afbeelding]
quote:Wel pwnd natuurlijk, gelukkig wij weer meer tijd voor elkander [afbeelding]
Ahhhhh,,ik ben gewoon mijzelf niet geweest.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Misschien waren ze je sharpings en flare zat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |