Nog even kut, maar goed, dat gaat mij er neit van weerhouden om ff lekker te gaan sturenquote:
gaat er uberhaupt nog gereden wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:43 schreef Makster het volgende:
Nog even kut, maar goed, dat gaat mij er neit van weerhouden om ff lekker te gaan sturen![]()
Leuke roffel.quote:
DOegiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Dus nog wel ff proefgereden of gaat het nu over jouw moter?![]()
DOegi![]()
Wat aardig van Nickquote:Op zondag 25 maart 2007 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Vriendinnetje is sporten, en komt niet meer terug.
Vandaag dan........ en morgen.
![]()
Retelekker weer.![]()
Vanmiddag een verjaardag van mijn zwager.
Alleen mag hij even wachten tot na de MotoGP.![]()
En dan.. gaan Nick en ik voor het eerst samen op de Triumph.
Ik mag bij het stuur zitten.![]()
Bazziek hoorde em al niet toen toen hij er naast stond, dus het is niet zo gek dat je em niet gehoord hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuke roffel.Wist niet dat het er in zat bij die bike. Heb hem ook nog nooit horen lopen.
![]()
damn.. naar de skatebaan.
![]()
Geen geld meer voor benzinequote:Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan maar een paar uurtjes rijden vanmiddag
Eerst kijken of ik iets aan mijn motor kan doen
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
En dan.. gaan Nick en ik voor het eerst samen op de Triumph.
Ik mag bij het stuur zitten.![]()
ik kan ook pas later in middagquote:Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan maar een paar uurtjes rijden vanmiddag
Eerst kijken of ik iets aan mijn motor kan doen
ontkenningsfasequote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de zin om te rijden met die prachtweer gelukkig ff opgegeven, gewoon geen aandacht aan schenken
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan ook pas later in middagheb nog een en ander te doen
wrom meeten we altijd met poobweer en niet met dit weer![]()
Gelijk mail notificatie aan.quote:Ontvang de uitzendtijden van uw favoriete sport(en) en/of programma's per e-mail!
Geen geld aan je vriendin geven, maar aan een paar uitlaatjes.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Bazziek hoorde em al niet toen toen hij er naast stond, dus het is niet zo gek dat je em niet gehoord hebt
quote:Nov. 27, 2005, New products for the Kawasaki ER-6 N
Ermax has an undertray with number plate and integrated LED indicators for the ER-6N. They also have a belly pan and a rear hugger with chain guard protector to fit on the new Kawasaki!
Devil have developped an exhaust especially for the ER6, complete with removable baffle and a healthy 5hp gain. Please do not hesitate to contact us if you want more information.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:29 schreef worldpimber het volgende:
WB, a baby trapped in a grown man's body [afbeelding]
Bike op het oog?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:49 schreef Lennox het volgende:
Overigens deze laarzen besteld
[afbeelding]
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 25 maart 2007 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaan we nog bakkiedoen ergens
klein onderhoud![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ready to gofighter dan
[afbeelding]
Eerst RBW maar eens gaan halenquote:
koelvloeistofquote:
sjehquote:Wist niet dat jij de bike ook weleens uit elkaar haalde![]()
Ehz, ZX-6R kopehquote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Makster het volgende:
DAmn nice weer
Damn nice 200 km dijkjes gereden
Damn nice op Gorinchem klaverblad gedraaid
Damn nice dat ik de raptor niet heb verkocht
En aller damnst nicestuh () is dat ik niet eens hoefde te kakken onderweg
Kortom... Damn nice
Ff de Raptor poetsen Y:
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo desperaat was zelfs ik niet
Oh.. en een Zixxer600 dan niks voor jou?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:57 schreef Lennox het volgende:
Eerst RBW maar eens gaan halen, maar expres voor deze kleurstelling gekozen om het enigzins neutraal te houden.
Als er een motor komt (lees: als ik het kan betalen) is het sowieso een Gixxer 600
jaaahh iddquote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Lennox het volgende:
Gisteren gebeld om te beginnen aan motorrijbewijs. Maandag even terug bellen, kon in principe elke dag en als student is er natuurlijk altijd wel tijd door de weeks
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |