accu was leeg, dus moest alles eraf om de kabels erop te kunnen zettenquote:
Daarom Laahn, je wets, voordat de bom valt moeten we de wind in den haren voelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg olm, swa, ik zou zwaar willen... maar je weet. Na regen komt zonneschijn. [afbeelding]
Waar de fuck zit die accu van een CBR dan ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen best zin om te rijdenmaar heb een hoob te doen
[..]
accu was leeg, dus moest alles eraf om de kabels erop te kunnen zettendaarna ging het bergafwaarts
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Makster het volgende:
Daarom Laahn, je wets, voordat de bom valt moeten we de wind in den haren voelen
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier hadden we nog goede hoop het vandaag te kunnen fiksen
[afbeelding]
maar helaas..poob startmotor
[afbeelding]
onder die seat, dus ik: hoe krijg je die openquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:44 schreef Makster het volgende:
Waar de fuck zit die accu van een CBR dan ?
Handige constructiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onder die seat, dus ik: hoe krijg je die open-->gaat alleen met 2 bouten los
duwen ging idd niet, ding stond een lange tijd stil..serieus een beurt nodig, bougies etc zijn gaar enzo
probnej, hij had een motorbroek over zijn spijker aan..
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb teffus last van mijn onderbuik. Zoiets als poepen maar niet willen, alleen dan anders weetje wel. Zeg maar als je er op drukt doet dat zeer, en als je blijft drukken dan moet ik scheetjes laten...Kortom, das kenker
![]()
Dus nog wel ff proefgereden of gaat het nu over jouw moter?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je ziet het wel irl
wel lacheh die n00bs die lesbakjes zijn gewendwat een power etc. etc.
![]()
enthousiasme erbij
nej, n00bs die net van een lessert afstappen slaan stijl achterover als ze aan mijn gashendel zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef hicham het volgende:
Dus nog wel ff proefgereden of gaat het nu over jouw moter?![]()
Whoooowoww kenkerrr die CBR600 trekt als een gekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]je ziet het wel irl
wel lacheh die n00bs die lesbakjes zijn gewendwat een power etc. etc.
![]()
enthousiasme erbij
dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Whoooowoww kenkerrr die CBR600 trekt als een gek[afbeelding] poweerrrr [afbeelding]
Vooral CBR'tjes...
Ehquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
Ben er weer![]()
Vandaag ook geknutseld aan mijn motord, deed het goed maar ik dacht ik kan het beter laten lopen
Niet dus, motor start niet meer met het sleuteltjemoet voortaan Hotwiren
Morgen maar weer naar kijken
Die van mij doet het nog goed, alleen durf ik niet meer echt hard de bocht omquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
EhIk weet nog wel een leuk motortje voor je
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
Die van mij doet het nog goed, alleen durf ik niet meer echt hard de bocht omKom met de beugels aan de grond en wordt niet gewaarschuwd door steppies die eerst de grond raken
Yeah, daarom... je hebt denk ik iets sportievers nodig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van mij doet het nog goed, alleen durf ik niet meer echt hard de bocht omKom met de beugels aan de grond en wordt niet gewaarschuwd door steppies die eerst de grond raken
Kwanta kostaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, daarom... je hebt denk ik iets sportievers nodig.
ZX-6R etje ofzo.
Die van mij misschien![]()
![]()
startmotor en toe aan een beurt hopelijk zijn verrotte bougies de oorzaak dat we em niet aan konden duwenquote:
Als de accu goed is en je kan de bougies schoon maken is er een mogelijkheid om toch te starten. Als je het wil weten dan mail ik wel iets. Niet verstandig om dat via het forum te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
startmotor en toe aan een beurt hopelijk zijn verrotte bougies de oorzaak dat we em niet aan konden duwen![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als de accu goed is en je kan de bougies schoon maken is er een mogelijkheid om toch te starten. Als je het wil weten dan mail ik wel iets. Niet verstandig om dat via het forum te doen
hamertje tikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Rib-i het volgende:
Als de accu goed is en je kan de bougies schoon maken is er een mogelijkheid om toch te starten. Als je het wil weten dan mail ik wel iets. Niet verstandig om dat via het forum te doen
Ruilen tegen een radio/CD speler voor in de autoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mail mij ook even dat je m'n bike wil kopen.![]()
Is toch een aardige prijs 3000/3500 voor de bike met goede staat van onderhoud (jaja, lach maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zet je motor op MF, kunnen we weer lachen
Wat wil je gaan kopen dan
Is goed, ik moet even het document maken dus duurt eventjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hamertje tik zo nee, mail pls![]()
wilden we morgen iig proberen
hopelijk kenneh we morgen nog wat rijden
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ruilen tegen een radio/CD speler voor in de auto
koelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
Is goed, ik moet even het document maken dus duurt eventjes
ik heb nog een mp3 voor in de autoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Rib-i het volgende:
Ruilen tegen een radio/CD speler voor in de auto
Ik weet niet wat de marktprijs is, mejeh, nieuwe versnellingsbak maakt de motor wel veel interessanterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is toch een aardige prijs 3000/3500 voor de bike met goede staat van onderhoud (jaja, lach maarmaar alles is wel flink onderhouden wat betreft ketting, tandwielen, motorblok en koppeling etc. allemaal vers van de pers
) Volgens mij doet ie nu 2de hands en in goed gebruikte staat zonder stannah
verleden iets van 4000/4500
Voor dat hok van jou zouden ze nog de kentekenoverdrachtskosten moeten betalen eer ik em zou aannemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is toch een aardige prijs 3000/3500 voor de bike met goede staat van onderhoud (jaja, lach maarmaar alles is wel flink onderhouden wat betreft ketting, tandwielen, motorblok en koppeling etc. allemaal vers van de pers
) Volgens mij doet ie nu 2de hands en in goed gebruikte staat zonder stannah
verleden iets van 4000/4500
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de marktprijs is, mejeh, nieuwe versnellingsbak maakt de motor wel veel interessanter
En echt alle Kawa's hebben er last van en die van jou dus niet meer
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor dat hok van jou zouden ze nog de kentekenoverdrachtskosten moeten betalen eer ik em zou aannemen.
Interesse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me net OPM
![]()
quote:
Nee, lig er al wakker van als mijn ketting raar glimt bij wijze van spreke, met jou stannah (quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef worldpimber het volgende:En jij bent toch een pinda?
Radio 538 gaat een eenmaling Pinda uitbrengen
(magazine net als Linda
)
Just in case of je het nog niet wist.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, lig er al wakker van als mijn ketting raar glimt bij wijze van spreke, met jou stannah () verleden zou ik nooit meer rustig slapen
Mjeh moet mijn motor ook oprijden of in de sloot dumpen. Op MF worden ze al ongesteld van kilometerstanden boven de 20k, laat staan mijn 50+kquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik was nog minstens van plan 100k km's ermee te rijden, al die MF geïnfecteerde fags ook.![]()
![]()
Hehe, als je over 1 jaar nog steeds op die minibike rijdt ga ik lachequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh moet mijn motor ook oprijden of in de sloot dumpen. Op MF worden ze al ongesteld van kilometerstanden boven de 20k, laat staan mijn 50+k
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehe, als je over 1 jaar nog steeds op die minibike rijdt ga ik lache![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |