Kijk de titel trekt toch mensen aanquote:Op zondag 25 maart 2007 16:53 schreef TomHoofd het volgende:
Eerste keer dat ik dit topic zie en het is toch lastiger dan het lijkt
Zit op dit moment op 5 ( of 7 als je de in en outro ook mee neemt).
1 2 | Tokamak 14 pnt. |
1 2 3 | Tokamak 14 pnt. DJ Robbie 12 pnt. |
Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Laevid het volgende:
Dat mag je......kom maar op met je argumenten
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...
Dit argument is gelijk doorslaggevendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...
Ja, ik heb al eerder contests gedownload, maar dacht nu laat ik toch keer mee doen. Kies ik natuurlijk weer een moeilijke contest uitquote:Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Laevid het volgende:
Dankje Gitanki. Als beloning:
Tussenstand 2
We hebben een nieuwe deelnemer. Volgens mij ook voor het eerst dat hij meedoet aan de contest: DJ Robbie
[ code verwijderd ]
@ DJ Robbie: Track 2: Artiest niet compleet, half punt. Track 25: Titel bijna correct, ik zou haast zeggen 3/4 punt, maar aangezien dat wel ver zou gaan voorlopig een half punt.
1 2 3 4 | Sink 20.5 pnt. DJ Robbie 12 pnt. Gitanki 8 pnt. |
Danceliefhebber in de breedste zin van het woord.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef Laevid het volgende:
Je collectie sluit trouwens redelijk aan bij mijn smaak, alleen deze contest zelf is niet helemaal representatief voor wat ik echt leuk vind al zitten er wel erg leuke nummers tussen.![]()
Hehe....idd......al is het bij mij nog breder dan dance alleen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:16 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Danceliefhebber in de breedste zin van het woord.![]()
1 2 3 4 5 | Sink 22 pnt. Sequencial 16 pnt. DJ Robbie 12 pnt. Gitanki 8 pnt. |
Joh, niet eens eentje die gewoon '(remix)' heet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef Laevid het volgende:
De remixen zijn uiteraard wel met een mooie naam
Nee, jammer heh. Ben je toch weer 4 punten misgelopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Joh, niet eens eentje die gewoon '(remix)' heet?![]()
Dat wordt dan toch verder zoeken danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:03 schreef sink het volgende:
@19 & 25; het is me een waar mysterie wat er nog onvolledig is aan m'n oplossingen..
1 2 3 4 | Sink 22 pnt. Sequencial 18 pnt. DJ Robbie & Gitanki 12 pnt. |
1 2 3 4 5 6 | Da_Sandman 30.5 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial 18 pnt. Curchulain 16 pnt. DJ Robbie & Gitanki 12 pnt. |
1 2 3 4 5 6 | Da_Sandman 30.5 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial & Curchulain 18 pnt. DJ Robbie & Gitanki 12 pnt. |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Da_Sandman 30.5 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial & Curchulain 18 pnt. DJ Robbie 13 pnt. Gitanki 12 pnt. Rosstek 7.5 pnt |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Da_Sandman 30.5 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial & Curchulain 18 pnt. DJ Robbie 13 pnt. Gitanki 12 pnt. Rosstek 8.5 pnt |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Tokamak 35 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial & Curchulain 18 pnt. DJ Robbie 13 pnt. Gitanki 12 pnt. Rosstek 8.5 pnt |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Tokamak 36 pnt. Sink 22 pnt. Sequencial & Curchulain 18 pnt. DJ Robbie 13 pnt. Gitanki 12 pnt. Rosstek 8.5 pnt. |
Was bijna 2 weken niet lang genoeg danquote:
Sorryquote:Op zondag 1 april 2007 02:39 schreef Tokamak het volgende:
damn sandman... niet jij weer he :p
Bah, t was idd best wel frustrerend...quote:18.Touch And Go - Would You...?, 1998
[...]
Helaas voor Tokamak kwam hij er als enige in de twee weken niet op, ik kan me de frustratie voorstellen.
Ik wist m wel... ik wist m wel...quote:25.Don Diablo & Kubus feat. Extince - Sudderen (Dubbel Dik), 2006
Haha ja.. t was een beetje laatquote:@ Tokamak: Je update was goed, althans als ik er van uitga dat je met track 30, track 26 bedoelde.
Nou dat vind ik maar een slappe motivatie hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:
Ik wist er niet veel meer en dat haalde ook niets meer uit.
Leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga zo eens aan een nieuwe contest beginnen.
Nievongehört...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:39 schreef Laevid het volgende:
00.(intro): Ard Und Jorn - 16, 2002 http://www.discogs.com/release/89642
VG: 4 DG: 0
Niet echt mijn plaat, wel bekend. En leuk als intro voor deze contest. Ik denk ik gooi er maar een waarschuwing in.
Tsja die stem was me wel duidelijk, maar ik wilde toch googlen... en dan vind je 'm blijkbaar niet.quote:[...]
06.Reel 2 Real feat. The Mad Stuntman - R.E.X., 1994 http://www.discogs.com/release/47885
VG: 1 DG: 0
Album-track van het album Move It! De vocals leken mij toch wel herkenbaar. Enkel Gitanki kende het nummer.
Beste rappers? Bekendste misschien... Enne, Don Diablo deed het dus niet alleen. Hij deed het met Kubus. En Kubus isquote:[...]
25.Don Diablo & Kubus feat. Extince - Sudderen (Dubbel Dik), 2006 http://www.discogs.com/release/850483
VG: 2 DG: 2
Extince, één van nederlands beste rappers. Kubus, één van nederlands beste hiphop producers. Maar ja, het blijft een dance-contest. Dus we gooien Don Diablo er bij om er een zeer geslaagde samenwerking van te maken. Ik vind de verschillende samenwerkingen die Don Diablo aangaat bijna nooit goed uitpakken, maar dit is een uitzondering op de regel.
En de titel is dus niet "Punk, funk & live", dat is slechts de titel van de EP waar deze plaat op te vinden is. Maar daar waren we alle vijf ztz al achter.quote:26.(outro): Rob Gee - Ecstasy, you got what i need, 1996 http://www.discogs.com/release/370892
VG: 5 DG: 0
Dit overbekende nummer uit de hoogtijdagen van de hardcore was een mooie afsluiter. Jullie hadden aan Rob Gee's B-B-B-Bye veelal genoeg.
Kubus is één van de beste nederlandse producers daar zijn we het over eens. Maar ik vind serieus Extince één van nederlands beste rappers. Z'n lekkere brabantse flow en z'n droge humor mag ik wel. Vond vitamine e wel een stuk minder dan binnenlandse funk en 2e jeugd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef Curchulain het volgende:
Beste rappers? Bekendste misschien... Enne, Don Diablo deed het dus niet alleen. Hij deed het met Kubus. En Kubus is
Klopt, al was jij de enige die aankwam met Punk, Funk & Livequote:En de titel is dus niet "Punk, funk & live", dat is slechts de titel van de EP waar deze plaat op te vinden is. Maar daar waren we alle vijf ztz al achter.
Je moet wel een keer meedoen om te winnen hehquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef timbob het volgende:
ach ja, misschien wist ik er nog wel een paar meer.
maar lang niet genoeg.
Get Yourself High Was live heel vet. Dikke zware bassen die je organen door elkaar trillen
Ja, das waar. Maar er was zoveel wat ik niet herkende (of gewoon niet wilde herkennenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef Laevid het volgende:
[..]
Je moet wel een keer meedoen om te winnen heh
Maar The Chemical Brothers vond ik op Rock Werchter 2005 één van de hoogtepunten. Het stortregende, maar de mensen die er nog stonden hadden het echt naar d'r zin en idd die dikke bassen waren heerlijk. Vooral bij Electronic Battle Weapon 7 en Believe was het niet te doenIk denk dat deze toen ook wel voorbij is gekomen.
Heb wat uurtjes over vandaag, Ik kijk wel of ik m vandaag nog in elkaar kan bouwen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen nieuwe contest, heb het door zieken op m'n werk onverwacht wat drukker gekregen. Als tokamak wil, mag ie m van mij doen...
Tja, ik vind het (nog steeds) een baggerplaat. Vandaar pas de aha-erlebnis nu ik dit lees...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:39 schreef Laevid het volgende:
02.Benny Benassi presents The Biz - Satisfaction (Radio Edit), 2002
Hij is enkel aan Sequencial voorbij gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |