Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Nee, het waren blozende smileys omdat ik vereerd ben!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb ik iets verkeerds gedaan...?
![]()
Goeie tvp!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef JDude het volgende:
Smileytopic.
Mijn weekend duurt nog tot woensdagmiddag 17:30quote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
@ TT: ik heb morgen nog een dag weekend.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, het waren blozende smileys omdat ik vereerd ben!![]()
Bah.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn weekend duurt nog tot woensdagmiddag 17:30
smakelijk eten..quote:Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
m'n krozanten en stokbrood zijn klaar
Ben effe eten
BAH!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, en het begint woensdag om 20:00 weer
Ja, vervelend is dat altijd he...quote:
Tentamens op de HAVOquote:Op zondag 25 maart 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat altijd he...
Het ergste is nog, dat ik daarna tentamens heb, en dan een maand vakantie ;r
doe je niet slechtquote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn weekend duurt nog tot woensdagmiddag 17:30
Je weet dan ook dat je eerst nog tentamens hebt, en uiteindelijk examens!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tentamens op de HAVO. Ik dacht dat ze het daar nog gewoon examens noemden.
Ik weet nog goed wat ik deed in die maanden vrij.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef crossover het volgende:
Morguhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga die maanden ook goed bestedenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tentamens op de HAVO. Ik dacht dat ze het daar nog gewoon examens noemden.
Ik weet nog goed wat ik deed in die maanden vrij.
quote:
quote:
Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bierquote:
Relaxt, wat voor muzak maak je?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bier
Maar ik had niet veel op en was al weer vroeg weg. Vond er niet veel aan.
Ik wou het ook niet te laat maken, vandaag eerste repetitie van de nieuwe band
relaxed.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bier
Maar ik had niet veel op en was al weer vroeg weg. Vond er niet veel aan.
Ik wou het ook niet te laat maken, vandaag eerste repetitie van de nieuwe band
LOLquote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Hoelaat heb je dat?
En wat voor muziek maak je...
16.00 met de eerste band, 18.00 met de tweede.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Hoelaat heb je dat?
En wat voor muziek maak je...
Tof.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef crossover het volgende:
[..]
16.00 met de eerste band, 18.00 met de tweede.Niks leukers dan muziek maken
We maken hardrock en met de andere band willen we grunge/rock gaan maken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
2 bands zelfs.
Wat speel je dan, gitaar?
Eerst schoolonderzoeken toch? Dan examens?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dan ook dat je eerst nog tentamens hebt, en uiteindelijk examens!
Het Nederlandse onderwijssysteem leren kennen is in ieder geval een van de dingen die je niet deed in die maanden
Daar zijn ook oplossingen voor:quote:Op zondag 25 maart 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
bruut.
Ik wilde vroeger ook altijd drummen, maar mocht het nooit van m'n moeder, althans, ik mocht geen drumstel thuis hebben.
Ja goed, je kunt het schoolonderzoeken noemen, maar ook tentamens. Maar feit is wel dat studenten inderdaad tentamens maken!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst schoolonderzoeken toch? Dan examens?
Want onze studenten maken tentamens
bij ons heet het officieel schoolexamens, maar iedereen noemt het tentamens, er staat zelfs 'tentamenrooster' op het roosterquote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij is dat envelopje weer gekleurd bij jou!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij ons heet het officieel schoolexamens, maar iedereen noemt het tentamens, er staat zelfs 'tentamenrooster' op het rooster
ik zie 't, ik zie 't...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij is dat envelopje weer gekleurd bij jou!
Juist jaquote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja, ik ben weer boven waterquote:
whehe, ja, dat uur weet ik ook niks meer vanquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
goedgoed,
gisteravond biertjes wezen drinken, en ergens zo tussen twee en drie ben ik een uurtje verloren![]()
Goedemiddag HWquote:
Achja, uiteindelijk heb ik deze nacht na het bier drinken nog 3 uurtjes heerlijk geslapenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, dat uur weet ik ook niks meer van
Het kanaal is smerigquote:Op zondag 25 maart 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
zwemmen zelfs
Relaxed, ik wil dat ook weer doen, maar ik wacht weer even tot het kanaal warm genoeg is
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meerquote:Op zondag 25 maart 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
Ik heb ook wel eens van een paar bruggen afgesprongen.. maar ik ben ondertussen wat verstandiger en doe het toch liever niet meer.
Nou ja, ik dobber liever een beetje rond in een zwembad met een zonnetje op mn pan en een graadje of 30 op het mooie Kos. Ooops ik liet me even gaanquote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meer
Maar een beetje dobberen in het kanaal is niks mis mee toch
Hier in de buurt is een heel groot meer, ook in de natuur. Heerlijk is datquote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meer
Maar een beetje dobberen in het kanaal is niks mis mee toch
Het wordt de visvijver genoemd. Maar het heeft vast een meer officiële naam. Verder is het nog best schoon.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
hoe heet dat meer dan?
Zwembaden vind ik ook altijd goor, die kinderen die erin zeiken enzo.
Nou zal het kanaal niet veel schoner zijn hoor
Nooit gezien, maar is dat zo? Hoe zit dat dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
stroomt 't er?
Dan is het sowieso al een stuk schoner...
Dat is waar, of je gaat gewoon naar een zwembad met een FATSOENLIJKE waterzuiveringquote:Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
omdat stroming ervoor zorgt dat het puin 'afgevoerd' wordt...
Als het niet stroomt, blijft alles aan de oppervlakte hangen en drijven, en gaat rotten enzo, en dan krijg je dat het echt goor wordt...
Stromend water is dus een stuk schoner
We hebben het over open water hequote:Op zondag 25 maart 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar, of je gaat gewoon naar een zwembad met een FATSOENLIJKE waterzuivering
Dan zou ik indd voor het stromende water gaan jaquote:
Ik zwem sowieso eigenlijk vrijwel alleen maar in open water.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zou ik indd voor het stromende water gaan ja
Hier is het weer troosteloos grijs en grauwquote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar ondanks die grootse plannen zakt hier het zonnetje af en toe lafjes weg achter de bewolking
Zodra het van de week een beetje zonnig is, gaat bij mij ook het dak open!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier is het weer troosteloos grijs en grauw![]()
Maar ik heb rond de middag, toen de zon nog scheen, WEL ff met open dak kunnen rijden![]()
![]()
![]()
ohja, alsof jij een open dak hebquote:Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zodra het van de week een beetje zonnig is, gaat bij mij ook het dak open!
Maar die kan wel openquote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
ohja, alsof jij een open dak heb
Op je zonnedakje na dan.
Regenseizoen?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Vandaag ook maar weinig zon gezien hier trouwens.
Heb jij nog wat mooie platen van indonesie trouwens?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Vandaag ook maar weinig zon gezien hier trouwens.
Laat hem lekker in die waanquote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar om dat nou 'open rijden' te noemen
haha, wie weetquote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat hem lekker in die waanWie weet komt hij dan ooit nog eens in aanraking met echt open rijden
Ik zal aan jullie denken wanneer ik over een paar jaartjes in mijn 430 Spider rijd met dit weer in de smalle straten van Monacoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat hem lekker in die waanWie weet komt hij dan ooit nog eens in aanraking met echt open rijden
Kijk maar in mijn foboquote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, wie weet
Wat heb jij voor wagen dan, dat je open kan rijden...
Dan rij je wel echt openquote:Op zondag 25 maart 2007 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken wanneer ik over een paar jaartjes in mijn 430 Spider rijd met dit weer in de smalle straten van Monaco
ah, ik rij op dezelfde manier openquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo... en tis btw vrijwel open, dak van voor tot achter openschuiven
een 2CVquote:
Mooie shitquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
een 2CVIn zoeen auto heeft mijn pa in zijn jonge jaren ooit met 15 man gezeten
. Dak open en stapelen maar
Wie weet hadden ze toen ipv streetraces wedstrijdjes "wie krijgt de meeste mensen in zn 2cv"quote:Op zondag 25 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooie shit
Ik hoor er wel meer mensen over, dat ze met veeeel mensen in een 2cv hebben gezeten
Mooie platen? Vast wel, maar wat zoek je, dan kan ik eens in de archieven kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij nog wat mooie platen van indonesie trouwens?
Heb wel even in die topics gekeken van je
Best een geinig huisie heb je daar
beetje sfeerimpressies van je omgeving.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooie platen? Vast wel, maar wat zoek je, dan kan ik eens in de archieven kijken
Ja, het huisje staat er nog steeds.. maar er licht alweer bijna een nieuw dak op. Nog wat nok-pannen aansmeren met cement en het is weer prima (hopelijk)
haha, dat zou wat zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet hadden ze toen ipv streetraces wedstrijdjes "wie krijgt de meeste mensen in zn 2cv"![]()
Koffie-ze.quote:
Idd ja!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/101(...)_op_voetbalveld.html
sneu zeg
Bizarquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/101(...)_op_voetbalveld.html
sneu zeg
op internet staan inderdaad geen bijzondere platen. Ik zal wel eens kijken binnenkort. de komende week zal niet lukken. Morgen komt er een kennis, en overmorgen gaan we samen enkele dagen op reis. Daarna ben ik weer thuis.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje sfeerimpressies van je omgeving.
Ik heb wat platen gezien van je huis, je tuin, maar daar hield het wel een beetje mee op
Of heb ik niet goed genoeg gekeken/gezocht?
ben niet gegaanquote:
tis hiet heel ff grijs geweest, maar nu weer helemaal prachtig weer...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ook, het weer zit niet echt mee..
Grijs enzo hier
goed bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
...nog ff de was ophangen...kan ook strax...
...nu ff pauze...met koffie....
![]()
![]()
hmm, dan zit jij op een betere plekquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hiet heel ff grijs geweest, maar nu weer helemaal prachtig weer...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier wil het weer niet echt schorten! Hoop dat het morgen beter is!
Hoi JJ!!
Oeh...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb eigenlijk zin om lekker op een terassje te zitten met een lekker "grand-crême"..![]()
![]()
het weer is geen probleem...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh...![]()
da's heel geen slecht plan, jammer alleen van het weer
Dat lag volgens piet wel in de planning iddquote:Op zondag 25 maart 2007 17:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...het zou toch de hele week mooie weer zijn...?
![]()
hoelang is het rijden naar jou?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het weer is geen probleem......maar ik ga dus echt niet alleen he...
![]()
quote:
Idd, veel te vroeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
das idd erg vroeg.......echte Hollandse tijd....
![]()
ok...tot zo...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, veel te vroeg.
Ik ga even kijken of er wat te eten is hier, ben zo terug
tot zo... en praat me niet teveel over eten, dan krijg ik ook hongerquote:Op zondag 25 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, veel te vroeg.
Ik ga even kijken of er wat te eten is hier, ben zo terug
Vanmiddag om 1 uur... avondeten moet nog komenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
eten eten eten eten etn eten....![]()
![]()
...nog niet gegeten dan....
![]()
om 10:30 wat heb je toen dan wel niet allemaal gegeten dat je nu geen honger hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 18:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb mijn dagelijkse maal al gehad...om 10:30........geen honger dus....
![]()
Daar hou ik het geen dag op volquote:Op zondag 25 maart 2007 18:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
2 croissantjes......![]()
..aardbeien...
![]()
...koffie en verse jus d'orange....
![]()
![]()
![]()
Jdude!quote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef JDude het volgende:
Kip Madras was weer lekker.
Nu nog een toetje met chocola!
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hou ik het geen dag op vol
Ik heb vanochtend een boterham met kaas en een kop koffie gehad,
om 1 uur 2 borden soep, met een half stokbrood
en nu begin ik wel weer trek te krijgen
hey Jdude....quote:Op zondag 25 maart 2007 18:09 schreef JDude het volgende:
Kip Madras was weer lekker.
Nu nog een toetje met chocola!
Dat hou ik niet vol hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 18:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik kan ook hele dagen zonder eten....
..als ik maar koffie heb....
![]()
![]()
![]()
zit je nog in de groei....?...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hou ik niet vol hoor.. zo maar eens kijken wat we gaan eten
Zwaai je niet terugquote:Op zondag 25 maart 2007 18:14 schreef JDude het volgende:
Jullie zwaaien naar me!
Alleen in de breedte... daar mis ik nog watquote:
ik dus niet.....hoe minder hoe beter....quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen in de breedte... daar mis ik nog wat
Kuukske!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Aloha.
Het toetje was ook lekker. Met chocola.
Ook halloquote:
Ik ga voor de thee.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Zulks een stilte in dit topic.
@McD; pas op voor de eed.
Ik las wat andersquote:
JD genaaid: check.quote:
joah, ik denk, ik check dat fotoboek even, zie ik ineens JDude op die foto'squote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stiekem ook
Zitten jullie naast elkaar op fok trouwens
Euh nee. JD zit op de bank en dicteert mij zijn posts.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stiekem ook
Zitten jullie naast elkaar op fok trouwens
Jij op FireFox en JD op IE?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh nee. JD zit op de bank en dicteert mij zijn posts.
Andersom.quote:
Ontkennen is zinloos.quote:
Neem jij bier mee dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
Oh, gaan we een meeting houden bij jullie?
Met een koekje erbij. Goeie deal.quote:
Jij de Koffie en koek, ik het Bier en de frituur.quote:
Ovenschotel. Jum.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
enniewee, ik ga éven kijken hoe de ovenschotel die mijn moeder aant maken is vordert.
Mijn agenda is leeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij de Koffie en koek, ik het Bier en de frituur.
Kostentechnisch doe ik het weer niet tactisch maar daar komen we wel uit.
Wat dacht je van 6 april?
Dat ben ik!quote:
Tof.quote:
Lang geleden dat ik zo'n heerlijke dag had!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:34 schreef BrandX het volgende:
ben er (eindelijk) ook weer!
Alles goed met iedereen?
Vertel! Verliefd, verloofd getrouwd?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n heerlijke dag had!
BrandX!!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:34 schreef BrandX het volgende:
ben er (eindelijk) ook weer!
Alles goed met iedereen?
lijkt mij ook voldoende... tijd voor jezelf nemen kan geen kwaad!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:53 schreef MPG het volgende:
5x weesgekoffied is imho wel voldoende, mits je de vorige delen even vluchtig doorleest
eer-ik!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, BrandX, MPG, McDavid, en iedereen die ik vergeten ben
Ik was dronken, ik weet het niet meerquote:Op zondag 25 maart 2007 20:01 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik!![]()
samenvatting gewenst van deel 29...![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was dronken, ik weet het niet meer
Eigenlijk zou degene die het topic sluit even een samenvatting moeten maken van het vorige topic
Is het zo ergquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ps: Koffie was niet te zuipen bij onze zuiderburen...![]()
Latersquote:Op zondag 25 maart 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben effe weg.
Tot later op deze avond, probably #31
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben effe weg.
Tot later op deze avond, probably #31
Het is niet helemaal waar hoor...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Laters
OA, waar ben je geweest bij onze zuiderburen, dan weet ik dat ik daar niet heen hoef ivm de kwaliteit van de koffie
Hee BrandX, ik ben weer terug.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef BrandX het volgende:
ik heb vandaag de extra dark roast senseo in huis gehaald, en die is zowaar goed te koffiën!
Valt me weer mee.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee BrandX, ik ben weer terug.
extra dark roast? is dat nieuw ofzo?
Ok. Van de week maar eens op zoek gaan danquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]Ja denk het. zag het liggen (zocht de darkroast) en is zeer goed te doen!
Jij doet aan zweefvliegen?quote:
quote:
Van de club!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Cool! van jezelf?
@ mpg: is zeker veel sterker dan darkroast!
die heb je gewonnenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vraag: Jij doet aan zweefvliegen
Antwoord: een ijskast.....
...... Schiet mij maar lek, maar die snap ik niet![]()
Dat is dan precies de koffie die ik al tijden zoekquote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
@ mpg: is zeker veel sterker dan darkroast!
Jaaaah een koelkastquote:
Had dan ook een lekker koud pilsje gedronkenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef rudedeltadude het volgende:
net in een cafe geweest, en heb daar echt de meest ranzige koffie ooit gehad!
zcFlevo.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaah een koelkastdaar past veel bier in
Waar vlieg jij? Ik ken zelf wat mensen bij de Venlose zweefvliegclub
Ok, leuke club? Wie weet komje nog wel eens in Venlo terecht met je vliegtuigquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zcFlevo.
Van Venlo ken ik volgens mij niemand!
Koffiën, met beschuit met muisjesquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feestje!!!! een goede vriendin van me is net bevallen van haar tweede kind, een zoon!!
Stijn, welkom op deze wonderlijke wereld, maak er wat moois van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
Stijn mag vast in de TT van #31, vind ik zomaar![]()
#31: waar Stijn al vroeg leert koffiën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan niet jong genoeg beginnen!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
Stijn mag vast in de TT van #31, vind ik zomaar![]()
#31: waar Stijn al vroeg leert koffiën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, dan heb ik die dus gemist ofzo... zie je maar weer hoe vaak ik de boodschappen doequote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
ps: de extra dark roast bestaat al wat langer.. k drink het al minstens een half jaar!!![]()
De leukste club van Nederland natuurlijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, leuke club? Wie weet komje nog wel eens in Venlo terecht met je vliegtuig
quote:
Hallo zegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo morgen om kwart over 5 de deur uit!
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 wegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo morgen om kwart over 5 de deur uit!
Geldnood. Vrijdag flink uitgeweest, weet niet meer hoeveel opgemaakt. Zaterdag ook het nodige uitgegeven (80 euro). Vandaag wat minder, maar de universiteit heeft 250 euro van mijn rekening afgeschreven, dag stufi.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo zeg![]()
das veuls te vroeg man, waarom moet je zo vroeg weg ?
Waarom vertel je me dit?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 weg
Heerlijk!
Ok, dat verklaart.. legitieme redenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geldnood. Vrijdag flink uitgeweest, weet niet meer hoeveel opgemaakt. Zaterdag ook het nodige uitgegeven (80 euro). Vandaag wat minder, maar de universiteit heeft 250 euro van mijn rekening afgeschreven, dag stufi.![]()
![]()
Ik ga dus even werken.![]()
Zit lenny niet zo te pestenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 weg
Heerlijk!
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om je te laten blijken dat ik aan je denk!
Dat moet dan maar..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef BrandX het volgende:
nou sterkte dan maar lenny! Flink aan de koffie dus
bezopen?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef buzzer het volgende:
Koffie is beter voor je dan witte wijn
maar het is wel een verdodm lekkere fles die ik open heb gemaakt...
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
Ik ben tot eind mei nog vrolijk geheelonthouder van alcohol![]()
Maar dan mag ik weer! Lekker als beloning eten in de waag met als toetje een koffie met een dubbele blackbush malt ernaast !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat frits zegtquote:
Dat mag je vragenquote:
gefeliciteerd tante BrnadXquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feestje!!!! een goede vriendin van me is net bevallen van haar tweede kind, een zoon!!
Stijn, welkom op deze wonderlijke wereld, maak er wat moois van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee niet bezopen, maar het glijdt wel lekker wegquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
bezopen?
kater (op komst)?
Pak maar snel een bakkie dan![]()
Dan word je misschien nog wel bezopenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee niet bezopen, maar het glijdt wel lekker weg
Gefeliciteerd! Wanneer mogen we komen koffiënquote:Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
minuutje van de tweede ronde
ja, kampioen van ZH holland geworden![]()
Mijn trofee:
[afbeelding]
koffiën mag altijdquote:Op zondag 25 maart 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer mogen we komen koffiën?
neuh, de laatste keer echt bezopen was ongeveer 20 jaar geledenquote:
JDudequote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef JDude het volgende:
Hallo.
van origine niet, ik kom uit Amsterdamquote:Op zondag 25 maart 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gefeliciteerd! Je komt uit De Haag aan je sig te zien??
hoi JDudequote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |