Dat is dan precies de koffie die ik al tijden zoekquote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
@ mpg: is zeker veel sterker dan darkroast!
Jaaaah een koelkastquote:
Had dan ook een lekker koud pilsje gedronkenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef rudedeltadude het volgende:
net in een cafe geweest, en heb daar echt de meest ranzige koffie ooit gehad!
zcFlevo.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaah een koelkastdaar past veel bier in
Waar vlieg jij? Ik ken zelf wat mensen bij de Venlose zweefvliegclub
Ok, leuke club? Wie weet komje nog wel eens in Venlo terecht met je vliegtuigquote:Op zondag 25 maart 2007 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zcFlevo.
Van Venlo ken ik volgens mij niemand!
Koffiën, met beschuit met muisjesquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feestje!!!! een goede vriendin van me is net bevallen van haar tweede kind, een zoon!!
Stijn, welkom op deze wonderlijke wereld, maak er wat moois van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
Stijn mag vast in de TT van #31, vind ik zomaar![]()
#31: waar Stijn al vroeg leert koffiën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan niet jong genoeg beginnen!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
Stijn mag vast in de TT van #31, vind ik zomaar![]()
#31: waar Stijn al vroeg leert koffiën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, dan heb ik die dus gemist ofzo... zie je maar weer hoe vaak ik de boodschappen doequote:Op zondag 25 maart 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
ps: de extra dark roast bestaat al wat langer.. k drink het al minstens een half jaar!!![]()
De leukste club van Nederland natuurlijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, leuke club? Wie weet komje nog wel eens in Venlo terecht met je vliegtuig
quote:
Hallo zegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo morgen om kwart over 5 de deur uit!
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 wegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo morgen om kwart over 5 de deur uit!
Geldnood. Vrijdag flink uitgeweest, weet niet meer hoeveel opgemaakt. Zaterdag ook het nodige uitgegeven (80 euro). Vandaag wat minder, maar de universiteit heeft 250 euro van mijn rekening afgeschreven, dag stufi.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo zeg![]()
das veuls te vroeg man, waarom moet je zo vroeg weg ?
Waarom vertel je me dit?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 weg
Heerlijk!
Ok, dat verklaart.. legitieme redenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geldnood. Vrijdag flink uitgeweest, weet niet meer hoeveel opgemaakt. Zaterdag ook het nodige uitgegeven (80 euro). Vandaag wat minder, maar de universiteit heeft 250 euro van mijn rekening afgeschreven, dag stufi.![]()
![]()
Ik ga dus even werken.![]()
Zit lenny niet zo te pestenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pfoee, ik mag eindelijk weer eens uitslapen. Heb om half 1 afgesproken in Utrecht, 5 voor 12 weg
Heerlijk!
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om je te laten blijken dat ik aan je denk!
Dat moet dan maar..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef BrandX het volgende:
nou sterkte dan maar lenny! Flink aan de koffie dus
bezopen?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef buzzer het volgende:
Koffie is beter voor je dan witte wijn
maar het is wel een verdodm lekkere fles die ik open heb gemaakt...
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
Ik ben tot eind mei nog vrolijk geheelonthouder van alcohol![]()
Maar dan mag ik weer! Lekker als beloning eten in de waag met als toetje een koffie met een dubbele blackbush malt ernaast !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat frits zegtquote:
Dat mag je vragenquote:
gefeliciteerd tante BrnadXquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feestje!!!! een goede vriendin van me is net bevallen van haar tweede kind, een zoon!!
Stijn, welkom op deze wonderlijke wereld, maak er wat moois van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee niet bezopen, maar het glijdt wel lekker wegquote:Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
bezopen?
kater (op komst)?
Pak maar snel een bakkie dan![]()
Dan word je misschien nog wel bezopenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee niet bezopen, maar het glijdt wel lekker weg
Gefeliciteerd! Wanneer mogen we komen koffiënquote:Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
minuutje van de tweede ronde
ja, kampioen van ZH holland geworden![]()
Mijn trofee:
[afbeelding]
koffiën mag altijdquote:Op zondag 25 maart 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer mogen we komen koffiën?
neuh, de laatste keer echt bezopen was ongeveer 20 jaar geledenquote:
JDudequote:Op zondag 25 maart 2007 23:24 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |