Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bierquote:
Relaxt, wat voor muzak maak je?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bier
Maar ik had niet veel op en was al weer vroeg weg. Vond er niet veel aan.
Ik wou het ook niet te laat maken, vandaag eerste repetitie van de nieuwe band
relaxed.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, effe de kroeg in geweest. Was een verjaardagfeestje dus gratis bier
Maar ik had niet veel op en was al weer vroeg weg. Vond er niet veel aan.
Ik wou het ook niet te laat maken, vandaag eerste repetitie van de nieuwe band
LOLquote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Hoelaat heb je dat?
En wat voor muziek maak je...
16.00 met de eerste band, 18.00 met de tweede.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
Hoelaat heb je dat?
En wat voor muziek maak je...
Tof.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef crossover het volgende:
[..]
16.00 met de eerste band, 18.00 met de tweede.Niks leukers dan muziek maken
We maken hardrock en met de andere band willen we grunge/rock gaan maken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof.
2 bands zelfs.
Wat speel je dan, gitaar?
Eerst schoolonderzoeken toch? Dan examens?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet dan ook dat je eerst nog tentamens hebt, en uiteindelijk examens!
Het Nederlandse onderwijssysteem leren kennen is in ieder geval een van de dingen die je niet deed in die maanden
Daar zijn ook oplossingen voor:quote:Op zondag 25 maart 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
bruut.
Ik wilde vroeger ook altijd drummen, maar mocht het nooit van m'n moeder, althans, ik mocht geen drumstel thuis hebben.
Ja goed, je kunt het schoolonderzoeken noemen, maar ook tentamens. Maar feit is wel dat studenten inderdaad tentamens maken!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst schoolonderzoeken toch? Dan examens?
Want onze studenten maken tentamens
bij ons heet het officieel schoolexamens, maar iedereen noemt het tentamens, er staat zelfs 'tentamenrooster' op het roosterquote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij is dat envelopje weer gekleurd bij jou!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij ons heet het officieel schoolexamens, maar iedereen noemt het tentamens, er staat zelfs 'tentamenrooster' op het rooster
ik zie 't, ik zie 't...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij is dat envelopje weer gekleurd bij jou!
Juist jaquote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaja, ik ben weer boven waterquote:
whehe, ja, dat uur weet ik ook niks meer vanquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
goedgoed,
gisteravond biertjes wezen drinken, en ergens zo tussen twee en drie ben ik een uurtje verloren![]()
Goedemiddag HWquote:
Achja, uiteindelijk heb ik deze nacht na het bier drinken nog 3 uurtjes heerlijk geslapenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, dat uur weet ik ook niks meer van
Het kanaal is smerigquote:Op zondag 25 maart 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
zwemmen zelfs
Relaxed, ik wil dat ook weer doen, maar ik wacht weer even tot het kanaal warm genoeg is
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meerquote:Op zondag 25 maart 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
Ik heb ook wel eens van een paar bruggen afgesprongen.. maar ik ben ondertussen wat verstandiger en doe het toch liever niet meer.
Nou ja, ik dobber liever een beetje rond in een zwembad met een zonnetje op mn pan en een graadje of 30 op het mooie Kos. Ooops ik liet me even gaanquote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meer
Maar een beetje dobberen in het kanaal is niks mis mee toch
Hier in de buurt is een heel groot meer, ook in de natuur. Heerlijk is datquote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van bruggen afspringen doe ik ook al een paar jaar niet meer
Maar een beetje dobberen in het kanaal is niks mis mee toch
Het wordt de visvijver genoemd. Maar het heeft vast een meer officiële naam. Verder is het nog best schoon.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
hoe heet dat meer dan?
Zwembaden vind ik ook altijd goor, die kinderen die erin zeiken enzo.
Nou zal het kanaal niet veel schoner zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |