Kijk maar in mijn foboquote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, wie weet
Wat heb jij voor wagen dan, dat je open kan rijden...
Dan rij je wel echt openquote:Op zondag 25 maart 2007 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken wanneer ik over een paar jaartjes in mijn 430 Spider rijd met dit weer in de smalle straten van Monaco
ah, ik rij op dezelfde manier openquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo... en tis btw vrijwel open, dak van voor tot achter openschuiven
een 2CVquote:
Mooie shitquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
een 2CVIn zoeen auto heeft mijn pa in zijn jonge jaren ooit met 15 man gezeten
. Dak open en stapelen maar
Wie weet hadden ze toen ipv streetraces wedstrijdjes "wie krijgt de meeste mensen in zn 2cv"quote:Op zondag 25 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooie shit
Ik hoor er wel meer mensen over, dat ze met veeeel mensen in een 2cv hebben gezeten
Mooie platen? Vast wel, maar wat zoek je, dan kan ik eens in de archieven kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij nog wat mooie platen van indonesie trouwens?
Heb wel even in die topics gekeken van je
Best een geinig huisie heb je daar
beetje sfeerimpressies van je omgeving.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooie platen? Vast wel, maar wat zoek je, dan kan ik eens in de archieven kijken
Ja, het huisje staat er nog steeds.. maar er licht alweer bijna een nieuw dak op. Nog wat nok-pannen aansmeren met cement en het is weer prima (hopelijk)
haha, dat zou wat zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet hadden ze toen ipv streetraces wedstrijdjes "wie krijgt de meeste mensen in zn 2cv"![]()
Koffie-ze.quote:
Idd ja!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/101(...)_op_voetbalveld.html
sneu zeg
Bizarquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/101(...)_op_voetbalveld.html
sneu zeg
op internet staan inderdaad geen bijzondere platen. Ik zal wel eens kijken binnenkort. de komende week zal niet lukken. Morgen komt er een kennis, en overmorgen gaan we samen enkele dagen op reis. Daarna ben ik weer thuis.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje sfeerimpressies van je omgeving.
Ik heb wat platen gezien van je huis, je tuin, maar daar hield het wel een beetje mee op
Of heb ik niet goed genoeg gekeken/gezocht?
ben niet gegaanquote:
tis hiet heel ff grijs geweest, maar nu weer helemaal prachtig weer...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ook, het weer zit niet echt mee..
Grijs enzo hier
goed bezigquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
...nog ff de was ophangen...kan ook strax...
...nu ff pauze...met koffie....
![]()
![]()
hmm, dan zit jij op een betere plekquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hiet heel ff grijs geweest, maar nu weer helemaal prachtig weer...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier wil het weer niet echt schorten! Hoop dat het morgen beter is!
Hoi JJ!!
Oeh...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb eigenlijk zin om lekker op een terassje te zitten met een lekker "grand-crême"..![]()
![]()
het weer is geen probleem...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh...![]()
da's heel geen slecht plan, jammer alleen van het weer
Dat lag volgens piet wel in de planning iddquote:Op zondag 25 maart 2007 17:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...het zou toch de hele week mooie weer zijn...?
![]()
hoelang is het rijden naar jou?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het weer is geen probleem......maar ik ga dus echt niet alleen he...
![]()
quote:
Idd, veel te vroeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
das idd erg vroeg.......echte Hollandse tijd....
![]()
ok...tot zo...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, veel te vroeg.
Ik ga even kijken of er wat te eten is hier, ben zo terug
tot zo... en praat me niet teveel over eten, dan krijg ik ook hongerquote:Op zondag 25 maart 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, veel te vroeg.
Ik ga even kijken of er wat te eten is hier, ben zo terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |