Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:28 schreef Frasier het volgende:
Ik denk dat ik psychisch een gigantische klap zou krijgen en een redelijk bekwame psycholoog nodig zou hebben. En bovendien zou ik al mijn woede (for what it's worth) uitleven op de dader, en niet zo zuinig ook.
omdat ie slaapt?quote:Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....
zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,
maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd
ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.
Je kunt Huub rustig een macho noemen. Afgetrokken en gepijpt worden door Eric, terwijl ie out is gaat hij echt niet pikken met zoiets van `Oke Eric, ik snap je gast, je was geil, en je moest ook aan je gerief komen `ik seg ik hou dr van...`
Yup. En in dit geval wordt het nog gecompliceerd door het feit dat "de hele wereld" dit gezien heeft of via het filmpje gaat zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Nou softie, ik zou het eerder tamelijk naïef noemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....
zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,
maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd
ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:
Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?quote:Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
Zo onder het motto: verkracht verstandig, verkracht bewustelozen?quote:Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...quote:Op zondag 25 maart 2007 06:02 schreef Tissik het volgende:
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?![]()
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...
Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:
Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Dank je wel, weet ik eindelijk hoe ik me altijd heb gevoeldquote:Op zondag 25 maart 2007 06:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.
Dat zal hem aan het denken zetten. Maar dan weet hij nog steeds niet de ware toedracht. Vage vermoedens ongetwijfeld.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:14 schreef Tissik het volgende:
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.
Zo zou het zeker gegaan kunnen zijn. Het is erg triest.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef Tissik het volgende:
Ik heb ineens een heel naar gevoel over wat er hier is gebeurt.
FF de dingen op een rijtje:
Gisteren (of eigenlijk eergisteren), kregen SHE 3 weedjointjes.
Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Huub heeft een alcoholrantsoen.
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:
"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "
Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.
Zou het zo gegaan kunnen zijn?
Maar... waarom zou Eric daarin meegaan?
Bekijk het filmpje nou maar eerst.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:34 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben 51 en wat ik lees gelloof ik niet. ;N
Als je als man gepijpt wordt ( en schijnt door een man lekkerder te zijn omdat hij de plekjes weet)
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel
Dit is dus een lul verhaal
Huub is ook een slaapwandelaar. Er zijn mensen (waaronder ook Sylvia) die zó diep slapen, dat ze nergens wakker van worden. Slaapwandelaars verkeren met regelmaat in een dergelijke diepe slaap.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:34 schreef henk.jansen het volgende:
Als je als man gepijpt wordt ( en schijnt door een man lekkerder te zijn omdat hij de plekjes weet)
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel
Machteloos?quote:Op zondag 25 maart 2007 06:26 schreef Tissik het volgende:
Dank je wel, weet ik eindelijk hoe ik me altijd heb gevoeld![]()
Nee, zoals ik al eerder schreef maar waarin jij mij beter kon vertellen hoe een slachtoffer zich voeltquote:Op zondag 25 maart 2007 06:40 schreef Gajus het volgende:
[..]
Machteloos?
ik vraag dit in alle ernst omdat ik als man wellicht meer waarde hecht aan (on-) macht dan jij.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Droom en werkelijkheidsbeleving zijn soms moeilijk te onderscheiden, met name in benevelde toestand.quote:Op zondag 25 maart 2007 06:34 schreef henk.jansen het volgende:
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel, dan wordt je wel wakker:Y
ik heb ook zitten denken hierover.........quote:Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef Tissik het volgende:
Ik heb ineens een heel naar gevoel over wat er hier is gebeurt.
FF de dingen op een rijtje:
Gisteren (of eigenlijk eergisteren), kregen SHE 3 weedjointjes.
Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Huub heeft een alcoholrantsoen.
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:
"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "
Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.
Zou het zo gegaan kunnen zijn?
Maar... waarom zou Eric daarin meegaan?
Nee die maakt geen misbruik van haar. Het was haar keuze zelf om met hem in het bed te duiken.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:11 schreef yvonne het volgende:
Waar zijn die beelden?
En maakt Brian niet iedere keer ook misbruik van Amanda?
Ik ook! Ik was vrij duffig, maar ben klaarwakker nuquote:
Gezien de dingen die ik net heb gelezen moet erik de kooi niet uit, maar er juist in. Alleen dan wel een iets kleinere. Wat hij geflikt heeft is gewoon strafbaar en de redactie van DGK is medeplichting omdat ze niet hebben ingegrepen (en dat tot nu toe nog steeds niet hebben gedaan).quote:Op zondag 25 maart 2007 09:57 schreef Oma1 het volgende:
walgelijk erik moet gelijk de kooy uit zo niet dan moeten we hem er maar uit halen bah bah bah
jah klopt.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
Danny, je bedoelt Erik.
Filmpje net wel gezien, maar ik vind 't fokking ziek.quote:Ik heb het filmpje niet gezien, weet ook niet of ik die nog wil zien.
Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.quote:Maar ik begrijp al niet dat de redactie niet heeft ingegrepen toen Huub meer alcohol kreeg dan is toegestaan.
Helemaal mee eens.quote:Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.
Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)quote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Eric:" Vannacht was leuk, maar het is niet mijn ding, ik vind een platonische relatie met jou beter".
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)
Hupert treft geen blaam die was dronkenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...
Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
IK OOKquote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Talitha het volgende:
Op een rustige zondagochtend zijn dit niet het soort berichten die je wilt lezen! Dat filmpje sla ik maar even over. Op dit moment schaam ik me eerlijk gezegd een beetje dat ik DGK volg.![]()
Ik bedoel eigenlijk meer het hoofdstuk 'sex met Eric en Huub'. Is waarschijnlijk de eerste en laatste keer. Tenzij Huub nu tegen Eric zegt dat hij voortaan Huub's bitch is, dus bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...
Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
eric zal niet ophouden totdat hij krijgt wat-ie wil, hij wil gekrikt worden door huub, heel manipulatief ventjequote:Op zondag 25 maart 2007 10:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Hupert het nog moeilijk gaat krijgen met Eric, die zal hem blijven stalken vrees ik
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:34 schreef kingsmebber het volgende:
30 minuten duurt dat filmpje ! Ik ga zeker geen 30 minuten kijken !!!!!!!!!!!!!!!! graag een compilatie ofzo
Kijken of er nu nog zoveel fanboys zijn. haha omg wat een smeerlappen die Huub en Eric.
Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge. Neuken doen ze overal... ook bij jouw papa en mama thuis.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?
vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?
Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beeldenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge.
Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoor
Oh bedoel je het zo.... ik heb gewoon geen zin om het 30 minuten te zien. Ik kan er wel tegen hoor. Als het maar niet bij mij gebeurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beelden![]()
![]()
![]()
Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.
Prettig voor Eric anders zou het voor die niet zo leuk hebben kunnen aflopen.
wat dat betreft is die huub ook een mannetje, ik denk dat hij het niet kan permitteren om eric te laten gaan, dan is hij zijn 2e backing kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef tis_wat het volgende:
vreemde aktie weer hoor, was er van overtuigd dat hupert glupert sliep![]()
Ja precies, zo'n type lijkt het me zeker.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.
Dat zegt Brian ook bij de douche scene.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert treft geen blaam die was dronken
Is niet te vergelijken want die nam destijds zelf actie...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zegt Brian ook bij de douche scene.
ja, precies had al eerder gezegd dat ik het eigenlijk nooit van een hetero heb gezien die zo overdreven strelerig en zoenerig met een andere man omgingquote:Op zondag 25 maart 2007 10:46 schreef kingsmebber het volgende:
Trouwens dit hadden we al van te voren kunnen zien...... Die Huub en Eric leken wel twee wijven zoals ze met elkaar omgingen.
Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als die Elly eerdaags als nieuwe bewoonster komt
De kans is groot dat Tien het idd in de doofpot stopt. Maar ik denk niet dat ze met Eric/Huub gaan praten. Huub was zojuist duidelijk genoeg naar Eric "Eens maar nooit weer". Daarom denk ik niet dat Huub een klacht gaat indienen, hij ziet het als een eenmalig experiment.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaan ze zichzelf ook realiseren en vervolgens zullen ze alles doen om het in de doofpot te stoppen. Ze zullen gaan praten met Huub en Eric en het zo proberen te sussen. Als Huub maar geen aanklacht indient, is er voor de redactie ook niets aan de hand. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. De makers zijn hier zwaar in overtreding volgens mij.
Huub weet er dus wel wat van.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:16 schreef solara4 het volgende:
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
Zou het eerder leuk vinden voor Amanda dan voor Brian want Amanda zou dat mens echt niet erbij willenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.
Nog een beetje in de war door de zomertijd?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
edit: te vroeg gereageerd.
Nou als je die reactie en opmerkingen van net bekijkt..quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massagequote:Op zondag 25 maart 2007 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huub weet er dus wel wat van.
Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.
heavy shit
![]()
Ja ik had er eerst namelijk meer staan, maar heb dat weggehaald.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef snetje het volgende:
[..]
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage![]()
btw ... jij hebt ook onnodige enterszoals ze dat hier noemen
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Eric : "Het was leuk vannacht, maar zeker niet mijn ding."
[afbeelding]
Of de redactie met beiden heeft gesproken, zal altijd gissen blijven. Een ding viel me op : Nadat ze koffie hadden gedronken en er over gepraat hadden, gingen ze opnieuw slapen. Eric kroop daarbij nogal dicht tegen Huub aan. Als de redactie echt in een gesprek had ingegrepen, dan zou Eric wel wat meer afstand hebben genomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
Huub mag Eric wel bedanken dat ie niet genomen is.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
Jeetje, Huub kan het ook als een nuchtere vent opvatten en erover praten; dat is gebeurd. Eric heeft huub zn grenzen opgezocht. Huub zegt eens maar nooit weer. Drinken er een bakkie koffie op en gaan slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.
En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nog een beetje in de war door de zomertijd?![]()
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Eensquote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen![]()
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er vanquote:Op zondag 25 maart 2007 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
En?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van![]()
Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van![]()
yeps, als Huub dit alles bewust heeft meegemaakt en dus blijkbaar bij wijze van experiment accoord ging zou ik als ik Lieke was zwaar de smoor in hebben en dat wel degelijk laten merken.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
Dat dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
Monogamie als eis in een platonische relatiequote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
bij mij ookquote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
*bek open valt*
*klomp breekt*
in-fucking-credible en un-fucking-believable
Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
Ach wees in dat geval dan maar gewoon blij dat jij het niet wasquote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Juist...inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen![]()
Dat zogenaamde snurken was camouflage voor gekreun. Ik kijk ook uit naar de reactie van Lieke. Ze zal hier iig niet bij hebben staan juichen!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Wat ik hier uithaal is dat Huubfans die liever niet zouden willen zien?
Had Eric niet vooraf zijn handen gewassen?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Dus dat was echt waar? Vind ik inderdaad ook te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!![]()
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!![]()
![]()
Het mot niet gekker worden!
Nee, het ging er vannacht om dat het niet duidelijk was of Huub Eric's gesjor bewust mee heeft gemaakt en of het dit geen aanranding van Eric was omdat Huub lag te snurken.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Daar heb je gelijk aan. De vraag blijft inderdaad wat Huub weet. Eric heeft hem schijnbaar zelfs gepijpt.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.
Ik hoop toch alléén van V-O-L....quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!![]()
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!![]()
![]()
Het mot niet gekker worden!
Nee hoor...geen man overboord!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Klopt.. erg fout van de redactie dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
Begrijp me goed, ik vind het prima, maar sommige mensen reageren.....quote:Op zondag 25 maart 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.
Whahaha...ik weet niet wie.....en ik wil ook niet weten wie.quote:
Ja, als er al een tijdje niets gebeurd moeten we onze eigen scripts gaan makenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef Trizzle het volgende:
wat een rel
Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef Brulkip het volgende:
[..]daar gaat het niet om dat wij dit niet willen zien, maar volgens mij en de beelden was Huub ver weg
We veroordelen Brain ook dus Eric ook
Nee hoor...geen man overboord!
Huub denkt niet in hokjes...vind niet snel iets gek....veroordeeld niet snel.
Staat overal open voor...
Ik seg....ik hou durfan!![]()
Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
Ik zeg niet snel iets, maar ...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...
Zou voor het eerst zijn als ze alles wat er gebeurt ook uitzendenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...
Ben wel benieuwd hoe ze dit in de TV uitzendingen gaan brengen.
ook al zou het een aanranding zijn, gaat huub hier geen zaak van maken, eric moet natuurlijk voor hem in DGK blijven voor de back-up.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!quote:
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Monogamie als eis in een platonische relatie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betwijfel ik juist of het stemmen op gaat leveren.Huub zegt zelf ,ik zit hier niet voor een zak M&ms, en hij is toch wel met popo bezig zo ook met de gedachte dat straks de kijker gaat bepalen wie er wint.Dan is dit toch wel een risico.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....quote:Op zondag 25 maart 2007 12:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!
Moet die gluiperd zelf weten wat hij met die Amanda allemaal uitspookt!
Ik haat Brian...maar dat heeft hier niks mee te maken!
Lijkt me een beetje stompzinnig om eisen te gaan stellen in een relatie die er nog niet is.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:
[..]
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....
Maar Brain ging ook op Amandel als ze sliep, en Eric doet hetzelfde bij Huub
Ik bedoel 1 lijn trekken (foute woordkeuze indeze, ik weet het)
WE???quote:Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:
[..]
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....
Maar Brain ging ook op Amandel als ze sliep, en Eric doet hetzelfde bij Huub
Ik bedoel 1 lijn trekken (foute woordkeuze indeze, ik weet het)
ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zitquote:Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.
Ach...die Lieke moet niet zeuren...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er wordt geen woord over de nachtelijke escapades van Eric gerept op de officiele DGK website. Frappant.
Staat toch op de sitequote:Op zondag 25 maart 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...
quote:
Klopt zou ik ook nooit doen, maar als die persoon het toestaat.. dan vinden Brian en Eric het dus wel ok.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef solara4 het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zit
Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
Is toch leuk coor Coraquote:Op zondag 25 maart 2007 12:59 schreef solara4 het volgende:
waarom krijgen we verder niets te zien wat er in het huis gebeurt, dat fietsen van Jaap geloof ik nu wel
..of kenkerlijers. Heb ik me ook al eens afgevraagd. Misschien zijn ze 'achter' van die regel afgestapt want anders staat Jaap al zwaar in de min.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef petraa het volgende:
Zou het jaap cp kosten als hij steeds fuckers roept ????Of als stopwoordje mag het ?
Ik heb het niet gezien ...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.
Daarna is hij volledig OUT geraakt! Lag luid te snurken en totaal geen reactie op de dingen die Eric deed.
Hij heeft volgens mij geen idee wat er gebeurd is.
Huub heeft gisteravond duidelijk meer gehad dan de toegestane 3 borrels. Eric heeft hier aan meegewerkt. Misschien was het wel een soort weddenschap, zo van zorg jij dat ik ongezien drankjes krijg.. dan mag jij me vanavond masseren?
Huub weet dat hij fout zat met het drinken en laat het masseren voor wat het was.
Hij gaat echt nog wel te horen krijgen wat er nog meer is gebeurd.
Wat Huub er ook van vindt, voor mij is Eric veel te ver gegaan!!
denk dat huub bisexueel is, met wel mmer voorkeur voor vrouwen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:07 schreef Gigageil het volgende:
Ook goeiemeorgen,
Dus Huub is homo maar weet het zelf nog niet .....![]()
Ik wist het, ik wist het.......Eric probeert huub met geweld uit de kast te trekken.....![]()
3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Haha de condooms nog ongebruikt in beeld.
3 stuksquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef proh het volgende:
[..]
3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?
Z e luisteren naar jequote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
Laat Jaap zijn shirt aandoen aub hier wordt je toch misselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waar zie jij de konijnen bezig hier niet op de streams hoor![]()
Waarschijnlijk probeert hij Amanda op deze wijze te overtuigen van het nut van de zwangerschapstestquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nu aub nog een stem voor Brian .... dat de condooms op het nachtkastje liggen.
omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom moet hij z'n shirt aandoen? Slaat nergens op...![]()
waarom dat nou weer?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef F04 het volgende:
Lol.
Stem: Jaap wil jij je shirt aandoen?
Jaap: Het is zoo warm.
The Godfather is backquote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef F04 het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/cap.png]afbeelding][/url]
Heb je zijn naakte buik al gezien?quote:
ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot isquote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia probeert het op alle mogelijke manieren, maar halverwege de bak draait Fries om
...da's wel waar. Toch denk ik dat hij tegen heug en meug aan wat fitness doet. Hij heeft een schurft aan de lessen van Carlos, volgt geen dieet en zoekt constant uitvluchten om niet te hoeven bewegen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef grazygirl het volgende:
ik mag Jaap beslist niet maar er moet gezegd worden dat hij tot nu toe wel elke dag op de fiets zit, hij kan ook helemaal niets doen
Sylvia heeft 'm nu zover dat hij kleine rondjes loopt achter in de bak... 1-0 voor Sylvia.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef proh het volgende:
[..]
ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot is
Ja dat lijkt me ook ja , maar daar is ie te lui voor. Hij moet wel kunnen zitten tijdens zijn trainingenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef proh het volgende:
waarom loopt hij op die loopband, hij kan toch ook gewoon gezond buiten een rondje lopen, tuin is groot genoeg
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudtquote:Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef proh het volgende:
[..]
omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....
Heel spimpel thuis heeft ie het blijkbaar nog beroerder. Dat zij hij ook bij binnekomst dat ie het thuis totaal niet naar zijn zin had.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt![]()
Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt![]()
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.
Klok verzetten? Ik weet van niks.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef proh het volgende:
joop moet de klok nog verzetten
Als hij voor ons zou blijven wordt het tijd dat iemand met hem gaat praten!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.![]()
Neem nog een zweefkoekje Sylvia!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef Tomahawk39 het volgende:
breaking news
Er zit een groot monster in de vijver die paarden eet
bron: Sylvia
Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Haha de condooms nog ongebruikt in beeld.
ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.![]()
brainless wíl gewoon dat amandel zwanger wordtquote:Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!
Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.
Ik vind het een zwakke man. Ik begrijp zijn eetprobleem naar aanleiding van de dood van zijn broer - maar hij probeert op eigen houtje te vallen zonder dat probleem los te willen laten. Hij heeft dat probleem als excuus nodig. Zodra er geen camera's meer op hem gericht zijn eet hij zich weer richting een hartaanval.
heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef kybe het volgende:
Duurt wel lang he,even een nieuwe zender aan Huub geven.
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef proh het volgende:
[..]
heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?
Ja zelfs in zo'n omgeving als de Gouden kooi vind hij no smoesjes om niet te bewegen en veel te eten. Dus laat staatn hoe erg dat was in de buitenwereld. Dat is dan ook de reden dat hij nog voor geen reet afvalt daar. Maar op zich is dit voor hem denk ik wel de juiste omgeving om af te vallen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef proh het volgende:
[..]
thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!
6 kilo volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?
Gewogen bij Carlos - 5 kilo kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?
hij begon natuurlijk al met te zeggen dat ie 200kilo woog, wat niet het geval was. Zo lijkt het natuurlijk al gou heel veelquote:
Ben net even snel door het filmpje gezapt en ik kan toch niet bespeuren dat hij "wakker" is .... of hij is de beste acteur aller tijden.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
Dat is inderdaad niet al te veel nee voor zijn postuur. Nou ik hoop voor hem dat hij doorzet, afvallen is een kwestie van gemotiveerd blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |