abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2007 @ 05:41:51 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47633208
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 20] Waar je nooit off-topic bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47633221
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.

heavy shit

pi_47633224
hele wazige rare shit ook
pi_47633226
ik ga ook maar slapen, ben benieuwd naar morgen
zou het einde vriendschap huub en eric zijn of niet?
pi_47633229
To the point en helemaal waar "IK HEB HET ZELLUF GEZIEN!!!"
Erg traumatisch allemaal en er ligt weer genoeg voor de DGK redactie om hier wat verhaallijntjes uit te putten. Ik denk ook dat alles wel weer in de doofpot komt of met een sisser afloopt. Maar het is wel triest dat DGK op deze manier het hoofd boven water probeert te houden.
pi_47633233
ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
fan van Brian en Sylvia
pi_47633236
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:28 schreef Frasier het volgende:
Ik denk dat ik psychisch een gigantische klap zou krijgen en een redelijk bekwame psycholoog nodig zou hebben. En bovendien zou ik al mijn woede (for what it's worth) uitleven op de dader, en niet zo zuinig ook.
Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
pi_47633239
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:

[..]

Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
omdat ie slaapt?
pi_47633241
Huub gaat er niets van durven zeggen, hij heeft zich dronken laten voeren door Eric (denk Ik) en hij weet dat dat niet mocht. De vraag is of hij uberhaupt zich nog iets kan herinneren. Hij zal het van derden moeten horen ben ik bang. En dat hij dan maar weer héél snel naast Sylvia gaat liggen!!!
pi_47633245
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....

zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,

maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd

ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.

Je kunt Huub rustig een macho noemen. Afgetrokken en gepijpt worden door Eric, terwijl ie out is gaat hij echt niet pikken met zoiets van `Oke Eric, ik snap je gast, je was geil, en je moest ook aan je gerief komen`
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  zondag 25 maart 2007 @ 05:55:13 #11
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633248
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:

[..]

Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
pi_47633250
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:54 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.

Je kunt Huub rustig een macho noemen. Afgetrokken en gepijpt worden door Eric, terwijl ie out is gaat hij echt niet pikken met zoiets van `Oke Eric, ik snap je gast, je was geil, en je moest ook aan je gerief komen `ik seg ik hou dr van...`
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  zondag 25 maart 2007 @ 05:57:37 #13
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47633252
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:

[..]

Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Yup. En in dit geval wordt het nog gecompliceerd door het feit dat "de hele wereld" dit gezien heeft of via het filmpje gaat zien.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:00:12 #14
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633258
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....

zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,

maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd

ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Nou softie, ik zou het eerder tamelijk naïef noemen.

Wat denk jij nou? Dat als Huub zich realiseert dat hij langdurig is aangerand door Eric, dat ze dan samen huppelend door de tuin een mooie toekomst tegemoet gaan?

Sta je er eigenlijk wel bij stil wat dit met een mens doet? Seksueel misbruik, is niet gewoon maar een potje seksen met iemand. Het is een aantasting in je integriteit, in het vertrouwen wat je in je medemens hebt, het zet je hele wereld op zijn kop.

Natuurlijk overleefd een vriendschap dat niet. Blijkbaar wás er niet eens een echte vriendschap van Eric zijn kant, wel lust.
pi_47633259
quote:
Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:02:50 #16
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633262
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:

[..]

Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?
  zondag 25 maart 2007 @ 06:05:05 #17
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47633268
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:

[..]

Zo onder het motto: verkracht verstandig, verkracht bewustelozen?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_47633281
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:02 schreef Tissik het volgende:
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?
Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...
  zondag 25 maart 2007 @ 06:14:26 #19
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633287
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:11 schreef Gajus het volgende:

[..]

Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.
pi_47633295
quote:
Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:25:52 #21
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633297
Ik heb ineens een heel naar gevoel over wat er hier is gebeurt.

FF de dingen op een rijtje:

Gisteren (of eigenlijk eergisteren), kregen SHE 3 weedjointjes.
Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Huub heeft een alcoholrantsoen.
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:

"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "

Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.

Zou het zo gegaan kunnen zijn?

Maar... waarom zou Eric daarin meegaan?
  zondag 25 maart 2007 @ 06:26:28 #22
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633300
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:24 schreef Gajus het volgende:

[..]

Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.
Dank je wel, weet ik eindelijk hoe ik me altijd heb gevoeld
pi_47633303
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:14 schreef Tissik het volgende:
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.
Dat zal hem aan het denken zetten. Maar dan weet hij nog steeds niet de ware toedracht. Vage vermoedens ongetwijfeld.
pi_47633305
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef Tissik het volgende:

Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:

"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "

Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.

Zo zou het zeker gegaan kunnen zijn. Het is erg triest.
pi_47633308
Ik ben 51 en wat ik lees gelloof ik niet. ;N
Als je als man gepijpt wordt ( en schijnt door een man lekkerder te zijn omdat hij de plekjes weet)
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel, dan wordt je wel wakker:Y

Dit is dus een lul verhaal
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 25 maart 2007 @ 06:35:35 #26
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47633310
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:34 schreef henk.jansen het volgende:
Als je als man gepijpt wordt ( en schijnt door een man lekkerder te zijn omdat hij de plekjes weet)
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel

Bekijk het filmpje nou maar eerst.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:36:21 #27
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633311
quote:
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel

Huub is ook een slaapwandelaar. Er zijn mensen (waaronder ook Sylvia) die zó diep slapen, dat ze nergens wakker van worden. Slaapwandelaars verkeren met regelmaat in een dergelijke diepe slaap.
pi_47633313
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:26 schreef Tissik het volgende:
Dank je wel, weet ik eindelijk hoe ik me altijd heb gevoeld
Machteloos?
ik vraag dit in alle ernst omdat ik als man wellicht meer waarde hecht aan (on-) macht dan jij.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:44:00 #29
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633315
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:40 schreef Gajus het volgende:

[..]

Machteloos?
ik vraag dit in alle ernst omdat ik als man wellicht meer waarde hecht aan (on-) macht dan jij.
Nee, zoals ik al eerder schreef maar waarin jij mij beter kon vertellen hoe een slachtoffer zich voelt
Hoewel dat voor een man wellicht inderdaad anders kan zijn...
pi_47633320
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:35 schreef Ifa het volgende:

[..]

Bekijk het filmpje nou maar eerst.
Je hebt helemaal gelijk
Die flikker had ik gelijk (nee laat ik het maar niet vertellen)

Bedankt voor je reactie
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_47633323
quote:
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel, dan wordt je wel wakker:Y

Droom en werkelijkheidsbeleving zijn soms moeilijk te onderscheiden, met name in benevelde toestand.
pi_47633373
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef Tissik het volgende:

ik heb ook zitten denken hierover.........

het zou ook kunnen dat huub er van te voren mee ingestemd heeft, zo van geef mij maar iets
zodat ik helemaal out ben en laat erik maar een beetje zijn gang gaan, als ie mij maar niet
penetreerd......... morgen maken we ruzie, en dan maken het weer goed

dit is optie 1 omdat huub verscheidende malen heeft gezegd, zo goed als alles te doen
voor 2 miljoen

optie 2; huub wist hier niks van en de redaktie heeft eric dit ingefluisterd.
waarom ging erik hier in mee? Eric heeft een verleden in de prositutie dus doet
óók zo goed als alles voor geld.

optie 1 is misselijkmakend

optie 2 is misselijkmakend én crimineel

optie 3 ; eric was gewoon beregeil en huub in een soort rare comaslaap
en wat ik daar van moet denken, tja het is maar hoe huub hierop reageert,
reageert hij er laconiek op dan ja ik weet eigenlijk niet wat dan, of hij wordt
kwaad, of hij wordt gek weet ik veel..........

raar is het allemaal wel, en we zullen zien, kijken wat er morgen op de tien site
over staat te lezen, misschien kunnen we daar iets uit op maken

ik ga pitten, rare nacht, ben blij dat ik niet in die kooi zit in ieder geval

pi_47633374
Gatverdamme.. Ik heb die vieze kutnicht altijd al een vies eng naar mannetje gevonden.. maar dat hij zoiets zou flikken had ik echt nooit verwacht.

100% exit lijkt mij.
pi_47633444
En iedereen was toch zo tegen Brain. Dat je er zelf dood ziek van word hoeveel mensen tegen Brain zijn.
Ik persoonlijk word dood ziek van Meneer Huub.
Zijn agressie nam idd wat af, dat is beter.
Maar na dat sexuele te hebben gezien ben ik zo misselijk geworden dat ik niet meer naar dit programma wil kijken totdat dat ******* Talpa nu es duidelijk laat zien wat ze met deze freak show willen doen.
Vreemd allemaal en ik snap er niets meer van, het was zo leuk in het begin vooral de eerste 4 afleveringen waren erg leuk, spannend, echt een spel, niets gemeens. Stephan wat je ook van hem vind heeft laten zien hoe je dit spel goed kan spelen zonder agressie!
Ik was wel een beetje Huub fan geworden totdat de agressie de alle kanten op ging.
Beste Talpa waarom?? Als je zo veel geld hebt en een nominatie hebt voor slechtste programma DGK van 2006 waarom denken jullie dat wij zo gek zijn?
1.Weblogs maken die niet van de bewoonders zijn
2.Vreemde mensen bij elkaar in 1 huis zetten die al niet 100% oke zijn, of een probleem hebben zoals Jaap (emotioneel)
3. Mensen die vaak kijken werkelijk ziek maken van alle stres zonder eind doel / punt.

en met stip op 1.

Mensen 10.000 euro laten betalen om zich psychis naar de t****** te laten maken.
Als wij als kijkers niet weten of iets echt is of niet kan dat op den duur zelfs de kijkers gek maken, compleet gek.
Dat wij niet mogen weten wat 'de buren' doen prima, maar als deze sex actie van Eric door de makers is verzonnen om ONS in verwarring te brengen over een mens als Huub (die steeds beter werd) waar zijn we dan allemaal mee bezig?

Waarom komt er geen normale stemmings ronde ? Waar is de nieuwe miljonair? Waarom zou iemand zich nu nog aanmelden om mee te doen aan dit vage programma ?
Waar is het eind doel? wanneer heb je gewonnen ?

De buren zijn medeplichtig als deze sex actie tussen E en H ongewenst is geweest denk ik.

Jezus, ik heb in me leven nog nooit zo'n vage tv gezien. En toch wil je weten wie er nu gaat winnen.. maar als het op een sex film gaat lijken waar niemand voor kiest, in mijn geval liever geen 2 mannen.. dan hmzzzzzz

Succes met het in elkaar zetten voor de show van maandag.. ik vraag me af hoe ze dit gaan doen zonder verhaal lijn.

Mijn idee is dat DGK doorgestoken kaart is en een stel acteurs bij elkaar, zo niet worden WIJ kijkers OOK compleet voor de gek gehouden dat gewoon niet menselijk meer is.

Walgelijk al die dingen over Brain, die kan geen normaal leven meer hebben.
Mensen snappen niet dat het de bedoeling daar van winnen is om over elkaar te roddelen, juist percies andersom wat in het normale leven uit den boze is.
Blijkbaar is door Nena haar acties iedereen boos geworden op hem. Ik walg van dat hele nowlive forum. Bah.

Die mensen waren heus niet gek hoor, kijk maar naar aflevering deel 1, dan weet je genoeg.
Talpha heb die mensen gek gemaakt door dit idioote concept.
Expirimenteren met dieren is tot daar aan toe, maar dit doen met mensen is een rechtzaak met verlies waard.

Huub moest altijd lachen dat Brain naar de psycholoog ging, ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Huub is nu ook zo ver dat ie een psycholoog nodig heeft.

Wat een gedoe. Bah!

Maar ja, het zal wel weer goed komen maar als dit de manier van TV maken is? Dan heb je echt de verkeerde mensen in de regie aangenomen, met weinig kennis en 0,0 scholing.

Maar laten we hopen dat het 'nep is' in hoeverre daar nog van te spreken is.. want een man die ongewenst gepijpt word ?? een Amanda die een brief krijgt die niet waar is om haar GEK te maken?
Een Leslie die actrice is om Bart verliefd te laten worden ? Omdat hij meer 'TV' moest maken?
Als dat echt allemaal waar is, vraag ik me echt af of RTL uberhaupt zin heeft om met dit soort gekke programma makers te willen samen werken.
  zondag 25 maart 2007 @ 08:54:57 #35
127004 maril
Smeetsfan
pi_47633447
Edit , na de beelden van vanacht gezien te hebben, hult ik mij in diep zwijgen

[ Bericht 78% gewijzigd door maril op 25-03-2007 09:07:46 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:11:43 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633487
Waar zijn die beelden?
En maakt Brian niet iedere keer ook misbruik van Amanda?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47633546
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:11 schreef yvonne het volgende:
Waar zijn die beelden?
En maakt Brian niet iedere keer ook misbruik van Amanda?
Nee die maakt geen misbruik van haar. Het was haar keuze zelf om met hem in het bed te duiken.
Sterker nog ze vertelde dat ze een sex relatie hadden.
Of je dit goed keurt geen idee, maar dat hele programma zit vaag in elkaar. Zie liever brain klooien met vrouwen dan agressie en mensen die spotten met de bekende ziekte.

Haha dat filmpje idd, ga er maar voor zitten lol
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:23:55 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633556
Eerst een sterke bak koffie
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_47633562
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:23 schreef yvonne het volgende:
Eerst een sterke bak koffie
Goed plan! Uhmm Senseo :P
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:26:01 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633566
Gezellig met die vogeltjes op de achtergrond

pi_47633574
geloof mijn ogen niet , omg erik!

vaag
pi_47633579
ben vandaag wel heel snel wakker...
pi_47633583
Ja idd Yvonne die vogels maken zich ook zorgen haha
Damn Pff
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:30:34 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633587
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:29 schreef Haroula het volgende:
ben vandaag wel heel snel wakker...
Ik ook! Ik was vrij duffig, maar ben klaarwakker nu

Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:37:23 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633612
En Huub ligt gewoon te snurken

pi_47633624
Dat plassen en doortrekken van erik.. en dan gewoon weer hup; aan de slag

hoop dat huub zo wakker wordt, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 09:56:39 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633693
Nou, euhm, ook goeiemorgen

pi_47633697
walgelijk erik moet gelijk de kooy uit zo niet dan moeten we hem er maar uit halen bah bah bah
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 10:05:59 #50
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47633726
quote:
Op zondag 25 maart 2007 09:57 schreef Oma1 het volgende:
walgelijk erik moet gelijk de kooy uit zo niet dan moeten we hem er maar uit halen bah bah bah
Gezien de dingen die ik net heb gelezen moet erik de kooi niet uit, maar er juist in. Alleen dan wel een iets kleinere. Wat hij geflikt heeft is gewoon strafbaar en de redactie van DGK is medeplichting omdat ze niet hebben ingegrepen (en dat tot nu toe nog steeds niet hebben gedaan).

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 25-03-2007 10:15:26 (foutje) ]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 25 maart 2007 @ 10:08:48 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47633750
Danny, je bedoelt Erik.

Ik heb het filmpje niet gezien, weet ook niet of ik die nog wil zien.

Maar ik begrijp al niet dat de redactie niet heeft ingegrepen toen Huub meer alcohol kreeg dan is toegestaan.
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 10:17:55 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47633818
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
Danny, je bedoelt Erik.
jah klopt.
quote:
Ik heb het filmpje niet gezien, weet ook niet of ik die nog wil zien.
Filmpje net wel gezien, maar ik vind 't fokking ziek.
quote:
Maar ik begrijp al niet dat de redactie niet heeft ingegrepen toen Huub meer alcohol kreeg dan is toegestaan.
Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 10:19:27 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633831
De beelden lijken me duidelijk genoeg voor een aanklacht.

pi_47633834
quote:
Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.
Helemaal mee eens.
pi_47633851
Hupert lacht erom en zegt:"Nu weet ik het zeker dat ik van vrouwen houdt"
pi_47633856
Hupert:"Toch is het een platonische relatie met jou die ik verkies"
pi_47633861
Hupert:"Vannacht was leuk maar het is niet mijn ding"
pi_47633866
Hij zegt net 'Toch heb ik liever een platonische relatie met jou Eric'

Hij was zich er dus wel bewust van
Omg haha
  zondag 25 maart 2007 @ 10:23:15 #59
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47633869
Huub zegt Eric : "Het was leuk vannacht, maar zeker niet mijn ding."

Keep the Sunny Side Up
  zondag 25 maart 2007 @ 10:23:25 #60
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47633870
Huub tegen Eric:" Vannacht was leuk, maar het is niet mijn ding, ik vind een platonische relatie met jou beter".
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47633872
Op een rustige zondagochtend zijn dit niet het soort berichten die je wilt lezen! Dat filmpje sla ik maar even over. Op dit moment schaam ik me eerlijk gezegd een beetje dat ik DGK volg.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_47633874
Hupert:"Ik kan me er in ieder geval achter verschuilen dat ik zat was en we zitten hier ook maar in een hok"
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 10:24:13 #63
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47633881
*bek open valt*
*klomp breekt*
in-fucking-credible en un-fucking-believable
  Admin zondag 25 maart 2007 @ 10:24:18 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47633882
Omg :[

zondag 25 maart 2007 @ 10:24:53 #65
111260 Charmian
a little joy
pi_47633891
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Eric:" Vannacht was leuk, maar het is niet mijn ding, ik vind een platonische relatie met jou beter".
Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_47633892
Goh...loopt dat even met een sisser af
pi_47633894
had altijd verwacht van erik dat-ie zover gaat, nu maar hopen dat lieke erik hiermee confronteert,
uiteindelijk zijn eric en brian nu 1 pot nat
  zondag 25 maart 2007 @ 10:25:59 #68
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47633903
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...
Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47633909
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
Hupert treft geen blaam die was dronken
pi_47633926
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Talitha het volgende:
Op een rustige zondagochtend zijn dit niet het soort berichten die je wilt lezen! Dat filmpje sla ik maar even over. Op dit moment schaam ik me eerlijk gezegd een beetje dat ik DGK volg.
IK OOK
pi_47633927

Zijn wij met z'n allen hier nou zo aan het doordraaien??? Misschien zijn wij degenen die een siegoloog nodig hebben!
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_47633933
Eric vraagt een hijsje...heeft ie die niet al genoeg gehad
pi_47633936
Wat werd er vooraf gezegd? was het ook in beeld dat Huub vanmorgen wakker werd?
Viel mij op dat Huub en Eric hun bed niet op de streams was, en anders elke ochtend wel?
Goedemorgen :W
  zondag 25 maart 2007 @ 10:30:25 #74
111260 Charmian
a little joy
pi_47633953
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk meer het hoofdstuk 'sex met Eric en Huub'. Is waarschijnlijk de eerste en laatste keer. Tenzij Huub nu tegen Eric zegt dat hij voortaan Huub's bitch is, dus bij gebrek aan beter...
pi_47633957
Ik denk dat Hupert het nog moeilijk gaat krijgen met Eric, die zal hem blijven stalken vrees ik
pi_47633977
Eric:"Het is goed om de onderlinge relaties aan te scherpen"
Hupert:"Daarvan is de uiterste grens nu bereikt"
  zondag 25 maart 2007 @ 10:32:18 #77
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47633979
Vandaag komt Lieke. Eric:" Hoe spel je dat?"
Huub:" l-e-k-k-e-r-d-i-n-g"
  zondag 25 maart 2007 @ 10:32:39 #78
bright side of life
pi_47633985
Huub en Eric praten een beetje door. Huub geeft aan dat verkennen wel kan, maar de uiterste grenzen zijn voor hem bereikt. Eens en nooit meer.
Tot drie keer toe geeft hij Eric te kennen dat hij er absoluut niets van wil hebben.
Keep the Sunny Side Up
pi_47633986
Hupert:"It was once in a lifetime, douw hem voortaan in een bak tiramisu"
pi_47633993
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Hupert het nog moeilijk gaat krijgen met Eric, die zal hem blijven stalken vrees ik
eric zal niet ophouden totdat hij krijgt wat-ie wil, hij wil gekrikt worden door huub, heel manipulatief ventje
pi_47634004
30 minuten duurt dat filmpje ! Ik ga zeker geen 30 minuten kijken !!!!!!!!!!!!!!!! graag een compilatie ofzo

Kijken of er nu nog zoveel fanboys zijn. haha omg wat een smeerlappen die Huub en Eric.
pi_47634024
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:34 schreef kingsmebber het volgende:
30 minuten duurt dat filmpje ! Ik ga zeker geen 30 minuten kijken !!!!!!!!!!!!!!!! graag een compilatie ofzo

Kijken of er nu nog zoveel fanboys zijn. haha omg wat een smeerlappen die Huub en Eric.
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?
pi_47634044
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge. Neuken doen ze overal... ook bij jouw papa en mama thuis.
pi_47634045
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoor
pi_47634058
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef kingsmebber het volgende:

[..]

Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge.
Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beelden
pi_47634073
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:39 schreef robert2006 het volgende:

[..]

vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoor
Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.
Prettig voor Eric anders zou het voor die niet zo leuk hebben kunnen aflopen.
pi_47634074
vreemde aktie weer hoor, was er van overtuigd dat hupert glupert sliep

pi_47634086
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beelden
Oh bedoel je het zo.... ik heb gewoon geen zin om het 30 minuten te zien. Ik kan er wel tegen hoor. Als het maar niet bij mij gebeurd.
  zondag 25 maart 2007 @ 10:44:24 #89
111260 Charmian
a little joy
pi_47634098
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.
Prettig voor Eric anders zou het voor die niet zo leuk hebben kunnen aflopen.
Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.
pi_47634101
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef tis_wat het volgende:
vreemde aktie weer hoor, was er van overtuigd dat hupert glupert sliep

wat dat betreft is die huub ook een mannetje, ik denk dat hij het niet kan permitteren om eric te laten gaan, dan is hij zijn 2e backing kwijt.
dus wat dat betreft denkt huub wellicht: dan maar sex met eric
pi_47634120
Trouwens dit hadden we al van te voren kunnen zien...... Die Huub en Eric leken wel twee wijven zoals ze met elkaar omgingen.
pi_47634122
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:44 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.
Ja precies, zo'n type lijkt het me zeker.
Hij wil graag als een door de wol geverfde man door het leven
pi_47634132
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hupert treft geen blaam die was dronken
Dat zegt Brian ook bij de douche scene.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_47634149
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:47 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Dat zegt Brian ook bij de douche scene.
Is niet te vergelijken want die nam destijds zelf actie...
Hupert overkwam het terwijl hij in slaapdronken toestand was.
pi_47634154
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:46 schreef kingsmebber het volgende:
Trouwens dit hadden we al van te voren kunnen zien...... Die Huub en Eric leken wel twee wijven zoals ze met elkaar omgingen.
ja, precies had al eerder gezegd dat ik het eigenlijk nooit van een hetero heb gezien die zo overdreven strelerig en zoenerig met een andere man omging
pi_47634171
En op de site van Tien reppen ze met geen woord over de escapades tusse Eric en Hupert
pi_47634173
De poort gast open....

en weer dicht
pi_47634184
Zou toch wel leuk zijn als die Elly eerdaags als nieuwe bewoonster komt
  zondag 25 maart 2007 @ 11:00:30 #99
127004 maril
Smeetsfan
pi_47634251
Ze liggen allemaal te slapen, ieder weet wel waar hij of zij verantwoordelijk voor is.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:02:57 #100
bright side of life
pi_47634277
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als die Elly eerdaags als nieuwe bewoonster komt
Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 25 maart 2007 @ 11:09:18 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634364
edit: te vroeg gereageerd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 25 maart 2007 @ 11:12:12 #102
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47634404
Zal Lieke leuk vinden
  zondag 25 maart 2007 @ 11:15:47 #103
bright side of life
pi_47634461
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat gaan ze zichzelf ook realiseren en vervolgens zullen ze alles doen om het in de doofpot te stoppen. Ze zullen gaan praten met Huub en Eric en het zo proberen te sussen. Als Huub maar geen aanklacht indient, is er voor de redactie ook niets aan de hand. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. De makers zijn hier zwaar in overtreding volgens mij.
De kans is groot dat Tien het idd in de doofpot stopt. Maar ik denk niet dat ze met Eric/Huub gaan praten. Huub was zojuist duidelijk genoeg naar Eric "Eens maar nooit weer". Daarom denk ik niet dat Huub een klacht gaat indienen, hij ziet het als een eenmalig experiment.
Ik ben het niet met je eens dat de makers in overtreding zijn. Wat twee volwassen mensen in bed doen moeten ze zelf weten. Daar is Tien niet voor verantwoordelijk - zolang het geen levensbedreigende of gevaarlijke situatie is. Gelet op de reactie van 'het slachtoffer' is wel duidelijk dat het niet zo is ervaren.
Wel kun je afvragen wat er gebeurt als de roddelpers dit soort voorvallen gaat publiceren. Het lijkt me niet bevordelijk voor de reputatie van DGK en Tien.
Keep the Sunny Side Up
pi_47634466
Jemig, noujaaaaaaaaaa na eerst alles bijgelezen en bekeken te hebben en dan nu de laatste commentaren, blij dat ik vannacht in mijn bedje lag en niet hier hyper werd. Overigens, maar goed dat Huub het blijkbaar wel vaag meemaakte, want als hij overal dwars doorheen was geslapen had Eric nu wel een complex gehad. Ik kan me niet voorstellen dat een man door een goede ****beurt heen kan slapen, dan doe je iets niet goed (of het nu een man of een vrouw is die het doet)

Frisse morgen allemaal!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47634470
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
pi_47634491
Ik ben blij dat Huub het wel weet en het 'luchtig' oppakt. Ik kon me al niet voorstellen vannacht dat je door zoiets heen zou slapen...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47634494
10:51 - "Wederom een bijzondere nacht..."

Huub en Eric bespreken de afgelopen 'onrustige' nacht in de master bedroom, onder het genot van een bakje koffie en een sigaret. “Nu weet ik zeker dat ik van vrouwen hou”, zegt Huub. “Het was wederom een bijzondere nacht”, reageert Eric. “Goed geslapen verder?”, vraagt hij vervolgens aan zijn bedgenoot. Huub beaamt dit, maar wil toch nog even wat kwijt: “Het is toch een platonische relatie met jou die ik verkies. Je blijft gewoon mijn maat, niet meer en niet minder.” Even later kruipen de twee heren weer onder de dekens om nog een poging tot slapen te doen. Zonde van het mooie weer!

10
pi_47634512
Ik denk dat Lieke er niet blij mee is, en haar vader zeker niet.

Goedemorgen
pi_47634568
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:16 schreef solara4 het volgende:
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
Huub weet er dus wel wat van.

Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
pi_47634575
Zelfs slapend is Huub een goed acteur.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:26:50 #111
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_47634624
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_47634647
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.
Zou het eerder leuk vinden voor Amanda dan voor Brian want Amanda zou dat mens echt niet erbij willen
  zondag 25 maart 2007 @ 11:29:21 #113
130054 demins
We weten niks
pi_47634664
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
edit: te vroeg gereageerd.
Nog een beetje in de war door de zomertijd?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47634665
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
Nou als je die reactie en opmerkingen van net bekijkt..
  zondag 25 maart 2007 @ 11:29:39 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47634671
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huub weet er dus wel wat van.

Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage

btw ... jij hebt ook onnodige enters zoals ze dat hier noemen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_47634678
Maakte Huub vanmorgen ook niet de opmerking van: vreemd wakker worden zo?
pi_47634743
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Titelverklaring:

heavy shit

zondag 25 maart 2007 @ 11:34:48 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634744
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
pi_47634789
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef snetje het volgende:

[..]

het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage

btw ... jij hebt ook onnodige enters zoals ze dat hier noemen
Ja ik had er eerst namelijk meer staan, maar heb dat weggehaald.
pi_47634808
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
pi_47634832
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Eric : "Het was leuk vannacht, maar zeker niet mijn ding."

[afbeelding]
  zondag 25 maart 2007 @ 11:40:01 #122
bright side of life
pi_47634841
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
Of de redactie met beiden heeft gesproken, zal altijd gissen blijven. Een ding viel me op : Nadat ze koffie hadden gedronken en er over gepraat hadden, gingen ze opnieuw slapen. Eric kroop daarbij nogal dicht tegen Huub aan. Als de redactie echt in een gesprek had ingegrepen, dan zou Eric wel wat meer afstand hebben genomen.
Keep the Sunny Side Up
pi_47634862
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.

En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
~Adam Smith
  zondag 25 maart 2007 @ 11:43:23 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47634886
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
Huub mag Eric wel bedanken dat ie niet genomen is.
Ik begrijp weinig van dit hele gedoe vannacht en d ereactie van Huub mog minder.
Ik lag nog te slapen toen Huub en Eric wakker werden. Is daar misschien een filmpje van?
Op zondag 25 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.

En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
Jeetje, Huub kan het ook als een nuchtere vent opvatten en erover praten; dat is gebeurd. Eric heeft huub zn grenzen opgezocht. Huub zegt eens maar nooit weer. Drinken er een bakkie koffie op en gaan slapen.
Dat is hoe kerels het oplossen.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:44:42 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634925
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
pi_47634978
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
pi_47634989
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef demins het volgende:

[..]

Nog een beetje in de war door de zomertijd?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47635009
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen
  zondag 25 maart 2007 @ 11:49:32 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635014
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:50:02 #131
130054 demins
We weten niks
pi_47635027
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
pi_47635038
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen
Eens
  zondag 25 maart 2007 @ 11:51:12 #133
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635051
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van
  zondag 25 maart 2007 @ 11:51:59 #134
130054 demins
We weten niks
pi_47635061
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:

[..]

mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van
En?
pi_47635066
quote:

[..]

Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:52:57 #136
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635083
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef demins het volgende:

[..]

En?
Niets, hij houd ervan.
pi_47635090
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
yeps, als Huub dit alles bewust heeft meegemaakt en dus blijkbaar bij wijze van experiment accoord ging zou ik als ik Lieke was zwaar de smoor in hebben en dat wel degelijk laten merken.

Als kijker vind ik dit wel interessant en een onverwachte wending, maar als ik in Lieke's schoenen stond zou ik dit niet accepteren en dát duidelijk laten merken.
~Adam Smith
pi_47635093
quote:

[..]

Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:53:54 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635104
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef demins het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:54:02 #140
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_47635108
zucht, saaie streams atm.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_47635109
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
Dat dus.
Maar hij zij ook één keer en nooit weer, ofzoiets toch?
pi_47635120
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
Helemaal mee eens.
pi_47635134
Aangezien het alleen een beetje experimenteren lijkt te zijn en het toch wel zeker is dat Huub op vrouwen valt, zou ik er geen problemen mee hebben.
pi_47635142
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
Monogamie als eis in een platonische relatie
pi_47635166
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
*bek open valt*
*klomp breekt*
in-fucking-credible en un-fucking-believable
bij mij ook
  zondag 25 maart 2007 @ 11:56:51 #146
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47635171
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Dreams do come true
  zondag 25 maart 2007 @ 11:57:06 #147
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635177
quote:

[..]

Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:57:32 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635193
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef demins het volgende:

[..]

En?
Was denk ik een poging om Huub te beledigen
pi_47635197
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ach wees in dat geval dan maar gewoon blij dat jij het niet was
pi_47635224
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juist...inderdaad!
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!
Het mot niet gekker worden!
pi_47635238
Toch leek het echt alsof hij aan het slapen was.. dus dat is dan wel weer vreemd.
En dan de camera's die een tijdje op zwart waren. Tja.. gesprek met de redactie?
Maar goed, Huub zijn leven niet de onze.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:59:25 #152
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635239
Wat ik hier uithaal is dat Huubfans die liever niet zouden willen zien?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:59:48 #153
130054 demins
We weten niks
pi_47635248
quote:

[..]

Dat zogenaamde snurken was camouflage voor gekreun. Ik kijk ook uit naar de reactie van Lieke. Ze zal hier iig niet bij hebben staan juichen!

Scan: we zitten grotendeels op één lijn! Het is voorjaar...
pi_47635277
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:01:55 #155
130054 demins
We weten niks
pi_47635296
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Had Eric niet vooraf zijn handen gewassen?
pi_47635301
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:

[..]

Juist...inderdaad!
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!
Dus dat was echt waar? Vind ik inderdaad ook te belachelijk voor woorden.
Als er iemand moest ingrijpen, was het de redactie van DGK.
En Huub kan altijd nog zelf aangifte doen, daar hebben anderen toch niets mee temaken.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:02:23 #157
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635306
quote:
Nee, het ging er vannacht om dat het niet duidelijk was of Huub Eric's gesjor bewust mee heeft gemaakt en of het dit geen aanranding van Eric was omdat Huub lag te snurken.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:02:35 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635316
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.
Daar heb je gelijk aan. De vraag blijft inderdaad wat Huub weet. Eric heeft hem schijnbaar zelfs gepijpt.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:03:30 #159
130054 demins
We weten niks
pi_47635344
quote:

[..]

Juist...inderdaad!
Ik hoop toch alléén van V-O-L....
pi_47635383
quote:
Nee hoor...geen man overboord!
Huub denkt niet in hokjes...vind niet snel iets gek....veroordeeld niet snel.
Staat overal open voor...
Ik seg....ik hou durfan!
  zondag 25 maart 2007 @ 12:05:11 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635389
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
pi_47635392
wat een rel
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_47635410
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
Klopt.. erg fout van de redactie dus.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:06:20 #164
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635421
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:

[..]

Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.
Begrijp me goed, ik vind het prima, maar sommige mensen reageren.....
pi_47635442
Hilarisch...sommige users lijken hier slapeloze nachten van te krijgen terwijl het voor de personen om wie het gaat alweer voltooid verleden tijd is
pi_47635452
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
pi_47635459
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:03 schreef demins het volgende:

[..]

Ik hoop toch alléén van V-O-L....
Whahaha...ik weet niet wie.....en ik wil ook niet weten wie.
Mijn hemel...whahahaha......ik lig in een scheur!
Wie doet zoiets?!
Whahaha...make my day!
pi_47635462
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef Trizzle het volgende:
wat een rel
Ja, als er al een tijdje niets gebeurd moeten we onze eigen scripts gaan maken
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 25 maart 2007 @ 12:08:10 #169
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635473
Nou het gedoe met Eric en Huub lijkt met een sisser af te lopen. Het script 'Amanda zwanger' treed nu in werking?
Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.
pi_47635497
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...

Ben wel benieuwd hoe ze dit in de TV uitzendingen gaan brengen.
pi_47635501
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.
pi_47635509
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef Brulkip het volgende:

[..]daar gaat het niet om dat wij dit niet willen zien, maar volgens mij en de beelden was Huub ver weg
We veroordelen Brain ook dus Eric ook

Nee hoor...geen man overboord!
Huub denkt niet in hokjes...vind niet snel iets gek....veroordeeld niet snel.
Staat overal open voor...
Ik seg....ik hou durfan!
  zondag 25 maart 2007 @ 12:10:10 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635513
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:11:22 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635536
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...
Ik zeg niet snel iets, maar ...
pi_47635541
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:

Ben wel benieuwd hoe ze dit in de TV uitzendingen gaan brengen.
Zou voor het eerst zijn als ze alles wat er gebeurt ook uitzenden
pi_47635555
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
ook al zou het een aanranding zijn, gaat huub hier geen zaak van maken, eric moet natuurlijk voor hem in DGK blijven voor de back-up.
huub heeft toch gezegd dat er niet veel is wat hij niet zou doen om te winnen, denk dat huub inderdaad heel ver zou gaan
pi_47635636
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef solara4 het volgende:

[..]
Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!
Moet die gluiperd zelf weten wat hij met die Amanda allemaal uitspookt!
Ik haat Brian...maar dat heeft hier niks mee te maken!
pi_47635641
Weer een bijna aangifte?

Wat een toestand weer en vermakelijk voor de zondagmorgen.
Go hard or go home
  zondag 25 maart 2007 @ 12:18:12 #180
25402 Wiebe-Hoekstra
Leef en laat leven
pi_47635701
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Monogamie als eis in een platonische relatie
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
F5 is my middle name op het DGK forum :)
pi_47635708
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.
Dat betwijfel ik juist of het stemmen op gaat leveren.Huub zegt zelf ,ik zit hier niet voor een zak M&ms, en hij is toch wel met popo bezig zo ook met de gedachte dat straks de kijker gaat bepalen wie er wint.Dan is dit toch wel een risico.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:18:31 #182
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47635712
Er wordt geen woord over de nachtelijke escapades van Eric gerept op de officiele DGK website. Frappant.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:18:52 #183
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_47635725

mooie foto vind ik
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_47635741
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:15 schreef Brulkip het volgende:

[..]

Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!
Moet die gluiperd zelf weten wat hij met die Amanda allemaal uitspookt!
Ik haat Brian...maar dat heeft hier niks mee te maken!
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....
Maar Brain ging ook op Amandel als ze sliep, en Eric doet hetzelfde bij Huub
Ik bedoel 1 lijn trekken (foute woordkeuze indeze, ik weet het)
pi_47635760
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:

[..]

Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
Lijkt me een beetje stompzinnig om eisen te gaan stellen in een relatie die er nog niet is.
Het is m.i. vroeg genoeg om ermee te komen als ze een verhouding hebben.
pi_47635788
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.
pi_47635834
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:

[..]

WE???
Nou...IKKE niet!
Heb nooit geloofd dat zij toen sliep!
pi_47635846
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.
ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zit
pi_47635847
maaar uh ..verder nog wat gebeurt????
pi_47635874
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:

[..]

Ach...die Lieke moet niet zeuren...
Die wil gelijk een trouwring zien en hem thuis op de bank zetten met de deur op slot!
pi_47635898
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er wordt geen woord over de nachtelijke escapades van Eric gerept op de officiele DGK website. Frappant.
De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...
pi_47635922
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...
Staat toch op de site

10:51 - "Wederom een bijzondere nacht..."

Huub en Eric bespreken de afgelopen 'onrustige' nacht in de master bedroom, onder het genot van een bakje koffie en een sigaret. “Nu weet ik zeker dat ik van vrouwen hou”, zegt Huub. “Het was wederom een bijzondere nacht”, reageert Eric. “Goed geslapen verder?”, vraagt hij vervolgens aan zijn bedgenoot. Huub beaamt dit, maar wil toch nog even wat kwijt: “Het is toch een platonische relatie met jou die ik verkies. Je blijft gewoon mijn maat, niet meer en niet minder.” Even later kruipen de twee heren weer onder de dekens om nog een poging tot slapen te doen. Zonde van het mooie weer!
pi_47635930
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef milk-shake het volgende:
Ja Netty wordt oma
pi_47635931
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:24 schreef milk-shake het volgende:

Het incident tussen Huub & Eric, en de zwangerschaps test zijn de 2 "hoogtepunten" van 2 weken DGK...
pi_47635946
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef solara4 het volgende:

[..]

ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zit
Klopt zou ik ook nooit doen, maar als die persoon het toestaat.. dan vinden Brian en Eric het dus wel ok.
Ach vanacht vond ik het meer experimenteren en het gebeurd waarschijnlijk toch geen tweede keer.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:37:43 #196
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47636162
Jaap de man met z'n stoere zonnebril!
Dreams do come true
pi_47636217
`Jaap zit op en uit het niets komt hij met: Ik doe niets meer fucking ? lijers?
Wat zou er de hele dag door zijn hoofd spelen?
pi_47636233
Jaap praat met zichzelf: "Ik doe fucking niks meer, kankerlijers"
pi_47636270
Aan zijn manier van doe zit hij zichzelf ook behoorlijk op te fokken.
pi_47636470
Jaap heeft het zwaar, hij heeft al 10 minuten gefietst
pi_47636592
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.
Daarna is hij volledig OUT geraakt! Lag luid te snurken en totaal geen reactie op de dingen die Eric deed.
Hij heeft volgens mij geen idee wat er gebeurd is.

Huub heeft gisteravond duidelijk meer gehad dan de toegestane 3 borrels. Eric heeft hier aan meegewerkt. Misschien was het wel een soort weddenschap, zo van zorg jij dat ik ongezien drankjes krijg.. dan mag jij me vanavond masseren?
Huub weet dat hij fout zat met het drinken en laat het masseren voor wat het was.
Hij gaat echt nog wel te horen krijgen wat er nog meer is gebeurd.
Wat Huub er ook van vindt, voor mij is Eric veel te ver gegaan!!
pi_47636726
waarom krijgen we verder niets te zien wat er in het huis gebeurt, dat fietsen van Jaap geloof ik nu wel
pi_47636781
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:59 schreef solara4 het volgende:
waarom krijgen we verder niets te zien wat er in het huis gebeurt, dat fietsen van Jaap geloof ik nu wel
Is toch leuk coor Cora
pi_47636808
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:01 schreef NS het volgende:

[..]

Is toch leuk coor Cora
maar dat houden 3 streams over waar we andere dingen op kunnen zien
pi_47636837
kijk daar is silvia, ze luisteren ze wel
pi_47636856
hoe laat komt lieke?

ik ben benieuwd of ze iets gezien heeft van de gebeurtenissen vannacht.... ik vermoed van niet aangezien die het druk had met stappen, maar misschiend dat de redactie haar wat filmpjes laat zien?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_47636862
Nog een uurtje dan komt lieke.
Huub kan vast wel wakker worden.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:07:28 #208
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47636924
Ook goeiemeorgen,

Dus Huub is homo maar weet het zelf nog niet .....

Ik wist het, ik wist het.......Eric probeert huub met geweld uit de kast te trekken.....
pi_47636953
Fries krijgt een schoonheids behandeling van Fries, geborsteld en schone hoeven.
pi_47636971
Gaap en SylviSAAI..kan het nog treuriger, ik denk het niet
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  zondag 25 maart 2007 @ 13:10:20 #211
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47636994
Oh het is een politiepaard
pi_47637058
Zou het jaap cp kosten als hij steeds fuckers roept ????Of als stopwoordje mag het ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47637059
De konijntjes zijn ook weer bezig.
pi_47637095
Jaap is nu topless.
pi_47637099
waar zie jij konijntjes bezig, ik heb alleen die bolle scheldkanon in beeld.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:14:29 #216
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637100
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef petraa het volgende:
Zou het jaap cp kosten als hij steeds fuckers roept ????Of als stopwoordje mag het ?
..of kenkerlijers. Heb ik me ook al eens afgevraagd. Misschien zijn ze 'achter' van die regel afgestapt want anders staat Jaap al zwaar in de min.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:14:35 #217
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47637105
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.
Daarna is hij volledig OUT geraakt! Lag luid te snurken en totaal geen reactie op de dingen die Eric deed.
Hij heeft volgens mij geen idee wat er gebeurd is.

Huub heeft gisteravond duidelijk meer gehad dan de toegestane 3 borrels. Eric heeft hier aan meegewerkt. Misschien was het wel een soort weddenschap, zo van zorg jij dat ik ongezien drankjes krijg.. dan mag jij me vanavond masseren?
Huub weet dat hij fout zat met het drinken en laat het masseren voor wat het was.
Hij gaat echt nog wel te horen krijgen wat er nog meer is gebeurd.
Wat Huub er ook van vindt, voor mij is Eric veel te ver gegaan!!
Ik heb het niet gezien ...
Uit alle reacties maak ik wel op dat Huub het niet bewust heeft meegemaakt, behalve dan het begin van de massage.

De laconieke reactie van Huub vanmorgen kan 2 dingen betekenen:
- hij heeft bewust een afspraak gemaakt met Eric of
- hij heeft alleen de massage meegekregen en van de rest is hij nog niet op de hoogte

Eric heeft in ieder geval wel wat extra drank in het spel gebracht en ook dat kan meerdere betekenissen hebben, maar verder hebben speculaties geen zin. Ik hoop alleen wel dat Joris verhaal gaat halen als ze elkaar weer spreken.

En dat weer in een nacht waar ik er voor gekozen heb om lekker te gaan slapen, omdat er toch niks meer zou gaan gebeuren
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47637107
jezus ik heb ze in beeld nu, die zijn werkelijk onbeschaamd.
pi_47637110
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:07 schreef Gigageil het volgende:
Ook goeiemeorgen,

Dus Huub is homo maar weet het zelf nog niet .....

Ik wist het, ik wist het.......Eric probeert huub met geweld uit de kast te trekken.....
denk dat huub bisexueel is, met wel mmer voorkeur voor vrouwen.
zal eric niets uitmaken, hij moet sex met huub hebben, wat het ook moge kosten
pi_47637111
Jaap gebruikt zijn borsthaar om zijn microfoon aan vast te hangen
pi_47637116
Haha de condooms nog ongebruikt in beeld.
pi_47637147
Laat Jaap zijn shirt aandoen aub hier wordt je toch misselijk van
En waar zie jij de konijnen bezig hier niet op de streams hoor
pi_47637149
OMG! Ik open de streams en zie daar twee mensen wild konijnen!

[ Bericht 4% gewijzigd door My_ op 25-03-2007 13:30:26 ]
pi_47637152
Jaap gedraagt zich als een waren miljonair...
pi_47637167
WHAHA die muziek ook!
pi_47637171
Brian doet weer konijtjes na

pi_47637173
oh op zijn hondjes heb je geen condoom nodig.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:17:16 #228
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637185
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?
proh luistert: Hoxton Whores - Friday Saturday Love
web: afhakers.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 13:17:23 #229
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637190
Goddank .. .Jaap moet een T-shirt aan.
pi_47637193
Jaap moet zijn tshirt aan doen. lol
pi_47637196
JAAAA dankuwel redactie.... Laat jaap alsjeblieft zijn kleren aanhouden
pi_47637207
Hahhahaha, Jaap moet z'n shirt aandoen!
pi_47637208
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef proh het volgende:

[..]

3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?
3 stuks
pi_47637211
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
Laat Jaap zijn shirt aandoen aub hier wordt je toch misselijk van
En waar zie jij de konijnen bezig hier niet op de streams hoor
Z e luisteren naar je
pi_47637214
Lol.

Stem: Jaap wil jij je shirt aandoen?
Jaap: Het is zoo warm.
pi_47637218
Ha de regie heeft ook net gegeten,Jaap moet zijn shirt weer aandoen
  zondag 25 maart 2007 @ 13:18:17 #237
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47637222
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef petraa het volgende:

[..]

3 stuks
Waarschijnlijk probeert hij Amanda op deze wijze te overtuigen van het nut van de zwangerschapstest
  zondag 25 maart 2007 @ 13:18:26 #238
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637227
Nu aub nog een stem voor Brian .... dat de condooms op het nachtkastje liggen.
pi_47637230
Heel dat shirt is nat man van de zweet. Ongelofelijk!
  zondag 25 maart 2007 @ 13:18:54 #240
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47637233
Waarom moet hij z'n shirt aandoen? Slaat nergens op...
Dreams do come true
  zondag 25 maart 2007 @ 13:18:59 #241
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637234
dit is niet op z'n hondjes hoor, iets met konijnen geloof ik
pi_47637238
Laat de stem nu ook even omroepen naar Amanda en brian, dat ze eerst de test even doen.
pi_47637241
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nu aub nog een stem voor Brian .... dat de condooms op het nachtkastje liggen.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:19:41 #244
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637249
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom moet hij z'n shirt aandoen? Slaat nergens op...
omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....
  zondag 25 maart 2007 @ 13:19:49 #245
25402 Wiebe-Hoekstra
Leef en laat leven
pi_47637254
Wat boeit het nou dat Jaap zonder shirt fietst...in de sauna en zwembad heeft ie toch ook geen shirt aan!!

Oke, tis geen smakelijk gezicht....maar dan nog
F5 is my middle name op het DGK forum :)
pi_47637269
Sylvia rijdt op Fries.. wat een plaatje!
Fries is wel een opstandig paard, hij wil maar niet naar achteren in de bak.
pi_47637271
Dat paard wil gewoon niet lopen omdat hij jaap in zijn ooghoeken ziet....
pi_47637274
Ik blijf het toch wel een mooi huis vinden. Je zit daar toch als ene koning in dei fitness zaal
pi_47637283
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef F04 het volgende:
Lol.

Stem: Jaap wil jij je shirt aandoen?
Jaap: Het is zoo warm.
waarom dat nou weer?
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_47637286
ik mag Jaap beslist niet maar er moet gezegd worden dat hij tot nu toe wel elke dag op de fiets zit, hij kan ook helemaal niets doen
pi_47637329
pi_47637330
Ja beetje fietsen kan iedereen........
Diamonds are Forever
  zondag 25 maart 2007 @ 13:22:10 #253
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637338
joop moet de klok nog verzetten
pi_47637342
pi_47637362
Sylvia probeert het op alle mogelijke manieren, maar halverwege de bak draait Fries om
pi_47637371
quote:
The Godfather is back
pi_47637387
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef Trizzle het volgende:

[..]

waarom dat nou weer?
Heb je zijn naakte buik al gezien?
Nadat hij zijn shirt uit had gedaan had hij zijn microfoontje op zijn buikhaar vast gezet.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:23:49 #258
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637404
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia probeert het op alle mogelijke manieren, maar halverwege de bak draait Fries om
ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot is
  zondag 25 maart 2007 @ 13:24:03 #259
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637408
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef grazygirl het volgende:
ik mag Jaap beslist niet maar er moet gezegd worden dat hij tot nu toe wel elke dag op de fiets zit, hij kan ook helemaal niets doen
...da's wel waar. Toch denk ik dat hij tegen heug en meug aan wat fitness doet. Hij heeft een schurft aan de lessen van Carlos, volgt geen dieet en zoekt constant uitvluchten om niet te hoeven bewegen.
pi_47637425
Big Jaap For President!

zondag 25 maart 2007 @ 13:24:52 #261
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637431
waarom loopt hij op die loopband, hij kan toch ook gewoon gezond buiten een rondje lopen, tuin is groot genoeg
pi_47637442
waarom geen stream van konijntjes?
Diamonds are Forever
pi_47637452
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef proh het volgende:

[..]

ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot is
Sylvia heeft 'm nu zover dat hij kleine rondjes loopt achter in de bak... 1-0 voor Sylvia.
pi_47637454
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef proh het volgende:
waarom loopt hij op die loopband, hij kan toch ook gewoon gezond buiten een rondje lopen, tuin is groot genoeg
Ja dat lijkt me ook ja , maar daar is ie te lui voor. Hij moet wel kunnen zitten tijdens zijn trainingen
  zondag 25 maart 2007 @ 13:26:15 #265
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47637460
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef proh het volgende:

[..]

omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt
Dreams do come true
  zondag 25 maart 2007 @ 13:26:58 #266
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47637480
whaha heeft Eric Huub weer is aangerand
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47637495
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt
Heel spimpel thuis heeft ie het blijkbaar nog beroerder. Dat zij hij ook bij binnekomst dat ie het thuis totaal niet naar zijn zin had.
pi_47637508
  zondag 25 maart 2007 @ 13:28:16 #269
130054 demins
We weten niks
pi_47637520
In de verte zie ik Lieke al komen! Er komt een beetje rook van haar af...
pi_47637525
ik vind het gesprek tussen syl en fries veel leuker mag ze trug op de streeams
pi_47637552
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef blomst het volgende:

[..]

Z e luisteren naar je
Ja, dat hoort toch ook het was toch niet om aan te zien
  zondag 25 maart 2007 @ 13:29:23 #272
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637558
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:

[..]
Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.
pi_47637587
Wat een tering grote tuin hebben ze daar eigenlijk
pi_47637617
Dat ze niet een keer gaan voetballen daar ofzo. Ze liggen maar de hele dag op hun luie reet
  zondag 25 maart 2007 @ 13:32:18 #275
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47637637
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:29 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.
Dreams do come true
pi_47637658
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef proh het volgende:
joop moet de klok nog verzetten
Klok verzetten? Ik weet van niks.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:34:01 #277
130054 demins
We weten niks
pi_47637683
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.
Als hij voor ons zou blijven wordt het tijd dat iemand met hem gaat praten!
pi_47637705
breaking news

Er zit een groot monster in de vijver die paarden eet

bron: Sylvia
pi_47637725
Huub is wakker en loopt in zijn zwembroek naar buiten. Handdoek en de foto's van Lieke in de hand. Hij ziet Sylvia en loopt even naar de paardenbak toe om goeiemorgen te zeggen.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:35:38 #280
130054 demins
We weten niks
pi_47637738
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef Tomahawk39 het volgende:
breaking news

Er zit een groot monster in de vijver die paarden eet

bron: Sylvia
Neem nog een zweefkoekje Sylvia!
  zondag 25 maart 2007 @ 13:37:26 #281
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47637807
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!
  zondag 25 maart 2007 @ 13:38:26 #282
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47637837
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:

[..]
ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.
Ik vind het een zwakke man. Ik begrijp zijn eetprobleem naar aanleiding van de dood van zijn broer - maar hij probeert op eigen houtje af te vallen zonder dat probleem los te willen laten. Hij heeft dat probleem als excuus nodig. Zodra er geen camera's meer op hem gericht zijn eet hij zich weer richting een hartaanval.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:38:29 #283
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637839
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef Dark het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!
brainless wíl gewoon dat amandel zwanger wordt
pi_47637872
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.
Ik vind het een zwakke man. Ik begrijp zijn eetprobleem naar aanleiding van de dood van zijn broer - maar hij probeert op eigen houtje te vallen zonder dat probleem los te willen laten. Hij heeft dat probleem als excuus nodig. Zodra er geen camera's meer op hem gericht zijn eet hij zich weer richting een hartaanval.
Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.
pi_47637886
Duurt wel lang he,even een nieuwe zender aan Huub geven.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:41:16 #286
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47637916
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef kybe het volgende:
Duurt wel lang he,even een nieuwe zender aan Huub geven.
heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?
  zondag 25 maart 2007 @ 13:41:43 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47637933
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef havefun het volgende:

[..]

Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
pi_47637991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef proh het volgende:

[..]

heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
pi_47638010
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:

[..]

Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
Ja zelfs in zo'n omgeving als de Gouden kooi vind hij no smoesjes om niet te bewegen en veel te eten. Dus laat staatn hoe erg dat was in de buitenwereld. Dat is dan ook de reden dat hij nog voor geen reet afvalt daar. Maar op zich is dit voor hem denk ik wel de juiste omgeving om af te vallen.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:44:08 #290
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47638016
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:

[..]

Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?
Dreams do come true
  zondag 25 maart 2007 @ 13:44:38 #291
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47638027
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:

[..]

Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!
pi_47638054
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef proh het volgende:

[..]

thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!
pi_47638059
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

6 kilo volgens mij
  zondag 25 maart 2007 @ 13:46:20 #294
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47638076
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Gewogen bij Carlos - 5 kilo kwijt.
pi_47638078
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef blomst het volgende:

[..]

6 kilo volgens mij
Dat is voor hem gewoon een keer wegen nadat ie net gescheten heeft, dus dat zegt niks.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:46:36 #296
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_47638089
quote:

[..]

6 kilo volgens mij
hij begon natuurlijk al met te zeggen dat ie 200kilo woog, wat niet het geval was. Zo lijkt het natuurlijk al gou heel veel
  zondag 25 maart 2007 @ 13:47:20 #297
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47638115
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:

[..]

Ben net even snel door het filmpje gezapt en ik kan toch niet bespeuren dat hij "wakker" is .... of hij is de beste acteur aller tijden.

Ik vind wel dat DGK had moeten ingrijpen vannacht. Al was het maar om zeker te zijn dat beide partijen wisten waar ze mee bezig waren.
pi_47638127
quote:

[..]

Juist...inderdaad!

Zijn er serieus mensen die aangifte zijn gaan doen?!

Zie je het al voor je? Alsof ze daar niets beters te doen hebben. Dat al die mensen die DGK als hun leven beschouwen, vandaag maar eens lekker buiten gaan spelen! Een beetje zon zal ze goed doen!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_47638142
Verbaasd het jullie trouwens ook dat je nooit een golfbal door de tuin ziet vliegen , de Gouden kooi is namelijk omgeven door golfbanen.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:48:09 #300
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47638150
quote:

[..]

6 kilo volgens mij
Dat is inderdaad niet al te veel nee voor zijn postuur. Nou ik hoop voor hem dat hij doorzet, afvallen is een kwestie van gemotiveerd blijven.
Dreams do come true
pi_47638161
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')