jah klopt.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
Danny, je bedoelt Erik.
Filmpje net wel gezien, maar ik vind 't fokking ziek.quote:Ik heb het filmpje niet gezien, weet ook niet of ik die nog wil zien.
Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.quote:Maar ik begrijp al niet dat de redactie niet heeft ingegrepen toen Huub meer alcohol kreeg dan is toegestaan.
Helemaal mee eens.quote:Als ze dit maar niet aangrijpen om HUUB eruit te gooien, want dat zou echt te ziek voor woorden zijn. Ik mag toch hopen dat de redactie hun verantwoordelijkheid neemt en Erik exit doet en een aanklacht indient tegen die malloot.
Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)quote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Eric:" Vannacht was leuk, maar het is niet mijn ding, ik vind een platonische relatie met jou beter".
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, dan is dit hoofdstuk ook weer gesloten. (ik heb wel met verbazing de cossen van vannacht gelezen)
Hupert treft geen blaam die was dronkenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...
Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
IK OOKquote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef Talitha het volgende:
Op een rustige zondagochtend zijn dit niet het soort berichten die je wilt lezen! Dat filmpje sla ik maar even over. Op dit moment schaam ik me eerlijk gezegd een beetje dat ik DGK volg.![]()
Ik bedoel eigenlijk meer het hoofdstuk 'sex met Eric en Huub'. Is waarschijnlijk de eerste en laatste keer. Tenzij Huub nu tegen Eric zegt dat hij voortaan Huub's bitch is, dus bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook met verbazing gelijk de cossen doorgelezen ...
Mag toch hopen dat Lieke dit niet echt weet te waarderen en daarmee hoop ik dus niet dat het hoofdstuk wordt gesloten.
eric zal niet ophouden totdat hij krijgt wat-ie wil, hij wil gekrikt worden door huub, heel manipulatief ventjequote:Op zondag 25 maart 2007 10:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Hupert het nog moeilijk gaat krijgen met Eric, die zal hem blijven stalken vrees ik
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:34 schreef kingsmebber het volgende:
30 minuten duurt dat filmpje ! Ik ga zeker geen 30 minuten kijken !!!!!!!!!!!!!!!! graag een compilatie ofzo
Kijken of er nu nog zoveel fanboys zijn. haha omg wat een smeerlappen die Huub en Eric.
Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge. Neuken doen ze overal... ook bij jouw papa en mama thuis.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?
vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weleens gehoord/gelezen hoe het er in gevangenissen aan toe gaat?
Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beeldenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Heb er 8 maanden gezeten dus hoef het niet te lezen. Kijk jij nou maar lekker films jonge.
Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vindt huub hier geen blaam in hebben, wel eric die brian beschuldigt van dingen die hij nu ook zelf doet, zielig hoor
Oh bedoel je het zo.... ik heb gewoon geen zin om het 30 minuten te zien. Ik kan er wel tegen hoor. Als het maar niet bij mij gebeurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan me dan goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent door die beelden![]()
![]()
![]()
Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert was bezopen maar het lijkt alsof hij het toch best een interessante ervaring vond.
Prettig voor Eric anders zou het voor die niet zo leuk hebben kunnen aflopen.
wat dat betreft is die huub ook een mannetje, ik denk dat hij het niet kan permitteren om eric te laten gaan, dan is hij zijn 2e backing kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:41 schreef tis_wat het volgende:
vreemde aktie weer hoor, was er van overtuigd dat hupert glupert sliep![]()
Ja precies, zo'n type lijkt het me zeker.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind Huub dan weer wel zo'n type die alles één keer in z'n leven gedaan moet hebben. Misschien liet hij het daarom wel toe, weer een 'been there, done that' experience erbij.
Dat zegt Brian ook bij de douche scene.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hupert treft geen blaam die was dronken
Is niet te vergelijken want die nam destijds zelf actie...quote:Op zondag 25 maart 2007 10:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat zegt Brian ook bij de douche scene.
ja, precies had al eerder gezegd dat ik het eigenlijk nooit van een hetero heb gezien die zo overdreven strelerig en zoenerig met een andere man omgingquote:Op zondag 25 maart 2007 10:46 schreef kingsmebber het volgende:
Trouwens dit hadden we al van te voren kunnen zien...... Die Huub en Eric leken wel twee wijven zoals ze met elkaar omgingen.
Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als die Elly eerdaags als nieuwe bewoonster komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |