The Godfather is backquote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef F04 het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/cap.png]afbeelding][/url]
Heb je zijn naakte buik al gezien?quote:
ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot isquote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Sylvia probeert het op alle mogelijke manieren, maar halverwege de bak draait Fries om
...da's wel waar. Toch denk ik dat hij tegen heug en meug aan wat fitness doet. Hij heeft een schurft aan de lessen van Carlos, volgt geen dieet en zoekt constant uitvluchten om niet te hoeven bewegen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef grazygirl het volgende:
ik mag Jaap beslist niet maar er moet gezegd worden dat hij tot nu toe wel elke dag op de fiets zit, hij kan ook helemaal niets doen
Sylvia heeft 'm nu zover dat hij kleine rondjes loopt achter in de bak... 1-0 voor Sylvia.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:23 schreef proh het volgende:
[..]
ik kom tot de conclusie dat de bak gewoon te groot is
Ja dat lijkt me ook ja , maar daar is ie te lui voor. Hij moet wel kunnen zitten tijdens zijn trainingenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef proh het volgende:
waarom loopt hij op die loopband, hij kan toch ook gewoon gezond buiten een rondje lopen, tuin is groot genoeg
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudtquote:Op zondag 25 maart 2007 13:19 schreef proh het volgende:
[..]
omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....
Heel spimpel thuis heeft ie het blijkbaar nog beroerder. Dat zij hij ook bij binnekomst dat ie het thuis totaal niet naar zijn zin had.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt![]()
Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:26 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jaap ligt iig niet te lamballen in z'n nest, heb wel respect voor deze man hoe hij 't daar allemaal volhoudt![]()
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat houdt hij daar allemaal vol dan Jenny? ... Jaap heeft overigens al die weken zo'n beetje op/in zijn bed zitten studeren.
Klok verzetten? Ik weet van niks.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef proh het volgende:
joop moet de klok nog verzetten
Als hij voor ons zou blijven wordt het tijd dat iemand met hem gaat praten!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.![]()
Neem nog een zweefkoekje Sylvia!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef Tomahawk39 het volgende:
breaking news
Er zit een groot monster in de vijver die paarden eet
bron: Sylvia
Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Haha de condooms nog ongebruikt in beeld.
ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:32 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hij laat zich iig niet wegpesten! Hij heeft schijt aan deze mensen en doet gewoon zijn ding (studeren, afvallen) hij kan net zo goed naar huis gaan, maar blijft voor zichzelf. En daar heb ik wel respect voor.![]()
brainless wíl gewoon dat amandel zwanger wordtquote:Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze nog even laten zien of die dingen nu wel of niet gebruikt zijn!
Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ok .. met dat wegpesten heb je een punt, maar dat afvallen neemt Jaap niet serieus.
Ik vind het een zwakke man. Ik begrijp zijn eetprobleem naar aanleiding van de dood van zijn broer - maar hij probeert op eigen houtje te vallen zonder dat probleem los te willen laten. Hij heeft dat probleem als excuus nodig. Zodra er geen camera's meer op hem gericht zijn eet hij zich weer richting een hartaanval.
heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef kybe het volgende:
Duurt wel lang he,even een nieuwe zender aan Huub geven.
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat is mischien ook wel 1 van de redenenen geweest dat hij de Gouden kooi is in gegaan. Die camera's geven hem een constante motivering om te blijven afvallen. En blijkbaar heeft hij dat erg sterk nodig.
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef proh het volgende:
[..]
heb het even gemist, is huub naar achteren geroepen?
Ja zelfs in zo'n omgeving als de Gouden kooi vind hij no smoesjes om niet te bewegen en veel te eten. Dus laat staatn hoe erg dat was in de buitenwereld. Dat is dan ook de reden dat hij nog voor geen reet afvalt daar. Maar op zich is dit voor hem denk ik wel de juiste omgeving om af te vallen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind wel dat hij erg weinig is afgevallen. Meestal valt iemand met zoveel overgewicht als Jaap, de eerste weken toch behoorlijk af en bij Jaap is dat absoluut niet het geval.
thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef proh het volgende:
[..]
thanks! is natuurlijk een erg ingewikkeld ding, zo'n zender, daar moet natuurlijk het één en ander over worden uitgelegd, en dat duurt even..... uhm EEEERHHH!
6 kilo volgens mijquote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?
Gewogen bij Carlos - 5 kilo kwijt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Hoeveel is hij tot nu toe eigenlijk afgevallen dan? Toch al 10 kilo meende ik?
hij begon natuurlijk al met te zeggen dat ie 200kilo woog, wat niet het geval was. Zo lijkt het natuurlijk al gou heel veelquote:
Ben net even snel door het filmpje gezapt en ik kan toch niet bespeuren dat hij "wakker" is .... of hij is de beste acteur aller tijden.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub was in de kapsalon,op het scherm stond dat hij zijn zender moest checken,Huub liet zien dat hij hem bij zich had,
op het scherm stond toen je krijgt nu een nieuwe zender.Huub naar binnen.Ik denk dat ze nog wel wat te bespreken hadden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!![]()
Dat is inderdaad niet al te veel nee voor zijn postuur. Nou ik hoop voor hem dat hij doorzet, afvallen is een kwestie van gemotiveerd blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |