abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2007 @ 11:09:18 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634364
edit: te vroeg gereageerd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 25 maart 2007 @ 11:12:12 #102
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47634404
Zal Lieke leuk vinden
  zondag 25 maart 2007 @ 11:15:47 #103
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47634461
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat gaan ze zichzelf ook realiseren en vervolgens zullen ze alles doen om het in de doofpot te stoppen. Ze zullen gaan praten met Huub en Eric en het zo proberen te sussen. Als Huub maar geen aanklacht indient, is er voor de redactie ook niets aan de hand. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. De makers zijn hier zwaar in overtreding volgens mij.
De kans is groot dat Tien het idd in de doofpot stopt. Maar ik denk niet dat ze met Eric/Huub gaan praten. Huub was zojuist duidelijk genoeg naar Eric "Eens maar nooit weer". Daarom denk ik niet dat Huub een klacht gaat indienen, hij ziet het als een eenmalig experiment.
Ik ben het niet met je eens dat de makers in overtreding zijn. Wat twee volwassen mensen in bed doen moeten ze zelf weten. Daar is Tien niet voor verantwoordelijk - zolang het geen levensbedreigende of gevaarlijke situatie is. Gelet op de reactie van 'het slachtoffer' is wel duidelijk dat het niet zo is ervaren.
Wel kun je afvragen wat er gebeurt als de roddelpers dit soort voorvallen gaat publiceren. Het lijkt me niet bevordelijk voor de reputatie van DGK en Tien.
Keep the Sunny Side Up
pi_47634466
Jemig, noujaaaaaaaaaa na eerst alles bijgelezen en bekeken te hebben en dan nu de laatste commentaren, blij dat ik vannacht in mijn bedje lag en niet hier hyper werd. Overigens, maar goed dat Huub het blijkbaar wel vaag meemaakte, want als hij overal dwars doorheen was geslapen had Eric nu wel een complex gehad. Ik kan me niet voorstellen dat een man door een goede ****beurt heen kan slapen, dan doe je iets niet goed (of het nu een man of een vrouw is die het doet)

Frisse morgen allemaal!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47634470
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
pi_47634491
Ik ben blij dat Huub het wel weet en het 'luchtig' oppakt. Ik kon me al niet voorstellen vannacht dat je door zoiets heen zou slapen...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47634494
10:51 - "Wederom een bijzondere nacht..."

Huub en Eric bespreken de afgelopen 'onrustige' nacht in de master bedroom, onder het genot van een bakje koffie en een sigaret. “Nu weet ik zeker dat ik van vrouwen hou”, zegt Huub. “Het was wederom een bijzondere nacht”, reageert Eric. “Goed geslapen verder?”, vraagt hij vervolgens aan zijn bedgenoot. Huub beaamt dit, maar wil toch nog even wat kwijt: “Het is toch een platonische relatie met jou die ik verkies. Je blijft gewoon mijn maat, niet meer en niet minder.” Even later kruipen de twee heren weer onder de dekens om nog een poging tot slapen te doen. Zonde van het mooie weer!

10
pi_47634512
Ik denk dat Lieke er niet blij mee is, en haar vader zeker niet.

Goedemorgen
pi_47634568
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:16 schreef solara4 het volgende:
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
Huub weet er dus wel wat van.

Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
pi_47634575
Zelfs slapend is Huub een goed acteur.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:26:50 #111
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_47634624
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_47634647
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.
Zou het eerder leuk vinden voor Amanda dan voor Brian want Amanda zou dat mens echt niet erbij willen
  zondag 25 maart 2007 @ 11:29:21 #113
130054 demins
We weten niks
pi_47634664
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
edit: te vroeg gereageerd.
Nog een beetje in de war door de zomertijd?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47634665
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
Nou als je die reactie en opmerkingen van net bekijkt..
  zondag 25 maart 2007 @ 11:29:39 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47634671
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huub weet er dus wel wat van.

Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage

btw ... jij hebt ook onnodige enters zoals ze dat hier noemen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_47634678
Maakte Huub vanmorgen ook niet de opmerking van: vreemd wakker worden zo?
Goedemorgen :W
pi_47634743
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.

heavy shit

zondag 25 maart 2007 @ 11:34:48 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634744
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
pi_47634789
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef snetje het volgende:

[..]

het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage

btw ... jij hebt ook onnodige enters zoals ze dat hier noemen
Ja ik had er eerst namelijk meer staan, maar heb dat weggehaald.
pi_47634808
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
Goedemorgen :W
pi_47634832
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Eric : "Het was leuk vannacht, maar zeker niet mijn ding."

[afbeelding]
  zondag 25 maart 2007 @ 11:40:01 #122
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47634841
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
Of de redactie met beiden heeft gesproken, zal altijd gissen blijven. Een ding viel me op : Nadat ze koffie hadden gedronken en er over gepraat hadden, gingen ze opnieuw slapen. Eric kroop daarbij nogal dicht tegen Huub aan. Als de redactie echt in een gesprek had ingegrepen, dan zou Eric wel wat meer afstand hebben genomen.
Keep the Sunny Side Up
pi_47634862
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.

En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
~Adam Smith
  zondag 25 maart 2007 @ 11:43:23 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47634886
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
Huub mag Eric wel bedanken dat ie niet genomen is.
Ik begrijp weinig van dit hele gedoe vannacht en d ereactie van Huub mog minder.
Ik lag nog te slapen toen Huub en Eric wakker werden. Is daar misschien een filmpje van?
Op zondag 25 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.

En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
Jeetje, Huub kan het ook als een nuchtere vent opvatten en erover praten; dat is gebeurd. Eric heeft huub zn grenzen opgezocht. Huub zegt eens maar nooit weer. Drinken er een bakkie koffie op en gaan slapen.
Dat is hoe kerels het oplossen.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:44:42 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47634925
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
pi_47634978
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
pi_47634989
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef demins het volgende:

[..]

Nog een beetje in de war door de zomertijd?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47635009
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen
  zondag 25 maart 2007 @ 11:49:32 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635014
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:50:02 #131
130054 demins
We weten niks
pi_47635027
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
pi_47635038
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen
Eens
  zondag 25 maart 2007 @ 11:51:12 #133
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635051
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 25 maart 2007 @ 11:51:59 #134
130054 demins
We weten niks
pi_47635061
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:

[..]

mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van
En?
pi_47635066
quote:

[..]

Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:52:57 #136
127004 maril
Smeetsfan
pi_47635083
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef demins het volgende:

[..]

En?
Niets, hij houd ervan.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47635090
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
yeps, als Huub dit alles bewust heeft meegemaakt en dus blijkbaar bij wijze van experiment accoord ging zou ik als ik Lieke was zwaar de smoor in hebben en dat wel degelijk laten merken.

Als kijker vind ik dit wel interessant en een onverwachte wending, maar als ik in Lieke's schoenen stond zou ik dit niet accepteren en dát duidelijk laten merken.
~Adam Smith
pi_47635093
quote:

[..]

Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
  zondag 25 maart 2007 @ 11:53:54 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635104
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef demins het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:54:02 #140
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_47635108
zucht, saaie streams atm.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_47635109
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
Dat dus.
Maar hij zij ook één keer en nooit weer, ofzoiets toch?
pi_47635120
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
Helemaal mee eens.
pi_47635134
Aangezien het alleen een beetje experimenteren lijkt te zijn en het toch wel zeker is dat Huub op vrouwen valt, zou ik er geen problemen mee hebben.
pi_47635142
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
Monogamie als eis in een platonische relatie
pi_47635166
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
*bek open valt*
*klomp breekt*
in-fucking-credible en un-fucking-believable
bij mij ook
  zondag 25 maart 2007 @ 11:56:51 #146
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_47635171
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Dreams do come true
  zondag 25 maart 2007 @ 11:57:06 #147
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47635177
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:57:32 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47635193
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef demins het volgende:

[..]

En?
Was denk ik een poging om Huub te beledigen
pi_47635197
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Ach wees in dat geval dan maar gewoon blij dat jij het niet was
pi_47635224
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juist...inderdaad!
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!
Het mot niet gekker worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')