De kans is groot dat Tien het idd in de doofpot stopt. Maar ik denk niet dat ze met Eric/Huub gaan praten. Huub was zojuist duidelijk genoeg naar Eric "Eens maar nooit weer". Daarom denk ik niet dat Huub een klacht gaat indienen, hij ziet het als een eenmalig experiment.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaan ze zichzelf ook realiseren en vervolgens zullen ze alles doen om het in de doofpot te stoppen. Ze zullen gaan praten met Huub en Eric en het zo proberen te sussen. Als Huub maar geen aanklacht indient, is er voor de redactie ook niets aan de hand. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat. De makers zijn hier zwaar in overtreding volgens mij.
Huub weet er dus wel wat van.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:16 schreef solara4 het volgende:
ik heb net ff half gekeken, maar vind dit niet kunnen, als Huub er niets van weet dan.
Had dit niet verwacht van eric, snap ook niet dat je dat kunt met iemand die zo van de wereld is.
Zou het eerder leuk vinden voor Amanda dan voor Brian want Amanda zou dat mens echt niet erbij willenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met de mogelijke zwangerschap van Amanda hebben ze al genoeg kopzorgen voor Brian. Dat zullen ze eerst wel verder 'uitspelen' voordat ze iets nieuws voor Brian verzinnen.
Nog een beetje in de war door de zomertijd?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
edit: te vroeg gereageerd.
Nou als je die reactie en opmerkingen van net bekijkt..quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massagequote:Op zondag 25 maart 2007 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huub weet er dus wel wat van.
Lieke zal het wel niet leuk vinden, maar denk niet dat dit het einde is tussen Huub en Lieke.
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.
heavy shit
![]()
Ja ik had er eerst namelijk meer staan, maar heb dat weggehaald.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef snetje het volgende:
[..]
het is de vraag wat hij allemaal nog weet ... misschien alleen de onschuldige massage![]()
btw ... jij hebt ook onnodige enterszoals ze dat hier noemen
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt Eric : "Het was leuk vannacht, maar zeker niet mijn ding."
[afbeelding]
Of de redactie met beiden heeft gesproken, zal altijd gissen blijven. Een ding viel me op : Nadat ze koffie hadden gedronken en er over gepraat hadden, gingen ze opnieuw slapen. Eric kroop daarbij nogal dicht tegen Huub aan. Als de redactie echt in een gesprek had ingegrepen, dan zou Eric wel wat meer afstand hebben genomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep dat we ook een tijdlang geen beeld van de slaapkamer hebben gehad. Het zal toch niet zo zijn dat de redactie al met Huub en Eric heeft gesproken en dat hij daarna opeens met die opmerking kwam dat het vannacht een experiment was en niet voor herhaling vatbaar? De redactie heeft natuurlijk ook hier meegelezen en (als Huub sliep) zich gerealiseerd dat ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat zo ongevere iedereen er van overtuigd was dat Huub sliep.... dat het beeld vanmorgen een tijd lang weg was en daarna Huub opeens met die opmerkingen kwam. Hoe dan ook, het schijnt dat Huub niet echt veel problemen met het gebeuren heeft.
Huub mag Eric wel bedanken dat ie niet genomen is.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
Eric mag God wel op zijn blote knieen bedanken dat Huub het zo gemakkelijk op neemt.
Jeetje, Huub kan het ook als een nuchtere vent opvatten en erover praten; dat is gebeurd. Eric heeft huub zn grenzen opgezocht. Huub zegt eens maar nooit weer. Drinken er een bakkie koffie op en gaan slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:41 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmm, dát zou heel goed een mogelijkheid kunnen zijn. Vooral omdat ik bij de buren las dat er daar al mensen voor 9 uur op het politieburo zaten om aangifte te doen. Waar was verteld dat Huub dat zelf zou moeten doen. Lijkt me wel dat als er echt op Huub is ingepraat dit met een sisser af te laten lopen er wsl concessies zijn gedaan. Overigens, ik ken meiden die eerst een aanranding goed leken te verwerken en jaren later alsnog volledig instorten, ik denk wel dat de villa psych met Huub moet praten. Want als je indd de beelden ziet, lijkt het echt alsof hij volslagen out is.
En dat kan ik me van de andere kant nauwelijks voorstellen, mijn wederhelft is een stevige slaper, maar daar doorheen slapen, never!!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nog een beetje in de war door de zomertijd?![]()
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat Huub dit goed heeft gevonden. Vooral vanwege Lieke.
Er klopt hier iets niet. Dat hij het nu goed praat kan zijn om Eric te 'redden', maar dat hij afgelopen nacht Eric bewust heeft laten gaan geloof ik niet. Dat zou hij bij bewustzijn niet doen vanwege Lieke.
Eensquote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen![]()
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er vanquote:Op zondag 25 maart 2007 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Achteraf lijkt hij er in ellk geval geen problemen mee te hebben, dus dan zit het wel goed toch?
Bewust of onbewust.. maar het word misschien iets anders als de redactie op hem in heeft gepraat. Toch denk ik dat hij niet een type is die daar zo moeilijk over doet, helemaal dat ze na dit gedoe gewoon weer tegen elkaar aanliggen in bed.
En?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van![]()
Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
mooi toch dat iedereen dit goed zit te praten , het zou Brain moeten zijn, het huis zou te klein zijn geweeest, ik zeg herenliefde ,Huub houdt er van![]()
yeps, als Huub dit alles bewust heeft meegemaakt en dus blijkbaar bij wijze van experiment accoord ging zou ik als ik Lieke was zwaar de smoor in hebben en dat wel degelijk laten merken.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik Lieke was dan ging ik mijn zondag wel beter besteden dan een bezoekje aan het huis vanmiddag. Dit is toch gewoon een belediging jegens haar?
Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet. Hij heeft Lieke klip en klaar duidelijk gemaakt dat zijn sexualiteit een zaak van hem zelf is. En bovendien waarom zou hij Eric 'redden' ten koste van Lieke??? Bij volle bewustzijn!
Dat dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja wat zou er mis moeten zijn als Huub er zelf geen probleem van maakt?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die ene nacht dat Brian allemaal dingen bij Amanda deed, terwijl het leek dat zij lag te slapen had ik er in eerste instantie ook problemen mee. Hetzelfde geld nu bij Eric. Maar als achteraf het "slachtoffer" het toch goed leek te vinden en dus ook weet dat het gebeurd is, waarom zouden wij als buitenstaanders zegmaar dan nog kwaad of iets dergelijks zijn?
Monogamie als eis in een platonische relatiequote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
bij mij ookquote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
*bek open valt*
*klomp breekt*
in-fucking-credible en un-fucking-believable
Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
Ach wees in dat geval dan maar gewoon blij dat jij het niet wasquote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Juist...inderdaad!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert...ze maken er zelf geen halszaak van dus wie zijn wij als buitenstaanders om het dan wel te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |