Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub kan ook denken dat hij alleen gemasseerd is en dat dat 1 x maar nooit meer was...
je kan mij niet wijsmaken dat hij dat pijpen al snurkend gemerkt heeft.....
Is toch leuk coor Coraquote:Op zondag 25 maart 2007 12:59 schreef solara4 het volgende:
waarom krijgen we verder niets te zien wat er in het huis gebeurt, dat fietsen van Jaap geloof ik nu wel
..of kenkerlijers. Heb ik me ook al eens afgevraagd. Misschien zijn ze 'achter' van die regel afgestapt want anders staat Jaap al zwaar in de min.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef petraa het volgende:
Zou het jaap cp kosten als hij steeds fuckers roept ????Of als stopwoordje mag het ?
Ik heb het niet gezien ...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, want tijdens het masseren ging Eric al behoorlijk ver, maar dat liet Huub wel toe.
Daarna is hij volledig OUT geraakt! Lag luid te snurken en totaal geen reactie op de dingen die Eric deed.
Hij heeft volgens mij geen idee wat er gebeurd is.
Huub heeft gisteravond duidelijk meer gehad dan de toegestane 3 borrels. Eric heeft hier aan meegewerkt. Misschien was het wel een soort weddenschap, zo van zorg jij dat ik ongezien drankjes krijg.. dan mag jij me vanavond masseren?
Huub weet dat hij fout zat met het drinken en laat het masseren voor wat het was.
Hij gaat echt nog wel te horen krijgen wat er nog meer is gebeurd.
Wat Huub er ook van vindt, voor mij is Eric veel te ver gegaan!!
denk dat huub bisexueel is, met wel mmer voorkeur voor vrouwen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:07 schreef Gigageil het volgende:
Ook goeiemeorgen,
Dus Huub is homo maar weet het zelf nog niet .....![]()
Ik wist het, ik wist het.......Eric probeert huub met geweld uit de kast te trekken.....![]()
3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
Haha de condooms nog ongebruikt in beeld.
3 stuksquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef proh het volgende:
[..]
3 stuks had ie klaar gelegd toch? hoeveel lagen er nu?
Z e luisteren naar jequote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
Laat Jaap zijn shirt aandoen aub hier wordt je toch misselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waar zie jij de konijnen bezig hier niet op de streams hoor![]()
Waarschijnlijk probeert hij Amanda op deze wijze te overtuigen van het nut van de zwangerschapstestquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nu aub nog een stem voor Brian .... dat de condooms op het nachtkastje liggen.
omdat het er ranzig uit ziet, al hoewel die gore zweet vlekken....quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef Jenny_ het volgende:
Waarom moet hij z'n shirt aandoen? Slaat nergens op...![]()
waarom dat nou weer?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef F04 het volgende:
Lol.
Stem: Jaap wil jij je shirt aandoen?
Jaap: Het is zoo warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |