Dat zogenaamde snurken was camouflage voor gekreun. Ik kijk ook uit naar de reactie van Lieke. Ze zal hier iig niet bij hebben staan juichen!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat laatste snap ik dan ook niet. Maar Huub was toch duidelijk aan het snurken tijdens de acties van Eric. Dan was dat nep óf Huub weet echt niet precies wat Eric allemaal heeft gedaan. Huub heeft het er wel met Lieke over gehad dat hij nog nooit monogaam was geweest in een relatie. Lieke maakte hem wel duidelijk dat dat nu wel moest omdat ze anders meteen op zou stappen. Ik ben echt benieuwd hoe ze hierop gaat reageren.
Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Wat ik hier uithaal is dat Huubfans die liever niet zouden willen zien?
Had Eric niet vooraf zijn handen gewassen?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:56 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan maar een woord uitbrengen: Gatverdamme!
Dus dat was echt waar? Vind ik inderdaad ook te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!![]()
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!![]()
![]()
Het mot niet gekker worden!
Nee, het ging er vannacht om dat het niet duidelijk was of Huub Eric's gesjor bewust mee heeft gemaakt en of het dit geen aanranding van Eric was omdat Huub lag te snurken.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Daar heb je gelijk aan. De vraag blijft inderdaad wat Huub weet. Eric heeft hem schijnbaar zelfs gepijpt.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub het over heeft. Over de massage over over dat Eric Huub een uur heeft loggen sjorren terwijl hij leek te slapen.
Ik hoop toch alléén van V-O-L....quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Juist...inderdaad!![]()
En als ik dan lees dat er blijkbaar mensen zijn geweest die op het politieburo daar aangifte van hebben willen doen???!!![]()
Nou...sorry...maar daar van breekt pas mijn klomp!![]()
![]()
Het mot niet gekker worden!
Nee hoor...geen man overboord!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef maril het volgende:
Klopt.. erg fout van de redactie dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
Begrijp me goed, ik vind het prima, maar sommige mensen reageren.....quote:Op zondag 25 maart 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Huub het okay vindt, dan ben ik tevreden. Ik zou niet weten waarom je dan geen Huub-fan meer zou zijn. Tenzij je Homo-(of bi-)foob bent.
Whahaha...ik weet niet wie.....en ik wil ook niet weten wie.quote:
Ja, als er al een tijdje niets gebeurd moeten we onze eigen scripts gaan makenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef Trizzle het volgende:
wat een rel
Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach als mensen zo kortzichtig zijn dan zou ik die stemmen niet eens willen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef Brulkip het volgende:
[..]daar gaat het niet om dat wij dit niet willen zien, maar volgens mij en de beelden was Huub ver weg
We veroordelen Brain ook dus Eric ook
Nee hoor...geen man overboord!
Huub denkt niet in hokjes...vind niet snel iets gek....veroordeeld niet snel.
Staat overal open voor...
Ik seg....ik hou durfan!![]()
Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef kybe het volgende:
Blijf dit toch vreemd vinden,Huub die het heeel leuk vindt om hoog in de popo de staan,dit zou hem toch wel eens stemmen kunnen gaan kosten.
Ik zeg niet snel iets, maar ...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...
Zou voor het eerst zijn als ze alles wat er gebeurt ook uitzendenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub had niet genoeg gedronken en die joint was allang uitgewerkt. Dus dat Huub slaapte is onzin, want als iemand je begint af te trekken wordt je heus wel wakker hoor...
Ben wel benieuwd hoe ze dit in de TV uitzendingen gaan brengen.
ook al zou het een aanranding zijn, gaat huub hier geen zaak van maken, eric moet natuurlijk voor hem in DGK blijven voor de back-up.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Hte blijft natuurlijk zeer vreemd dat de redactie niet heeft ingegrepen. Iedereen op het forum was er van overtuigd dat Huub sliep. Dat zal op de redactie dan niet anders zijn geweest, maar toch grepen ze niet in. Dat Huub er vanmorgen opeens niet moeuilijk over deed, is mooi meegenomen voor de redactie. Feit blijft dat ze dat vannacht nog niet wisten en alles er toen nog op duidde dat er een soort aanranding aan de gang was.
Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!quote:
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Monogamie als eis in een platonische relatie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betwijfel ik juist of het stemmen op gaat leveren.Huub zegt zelf ,ik zit hier niet voor een zak M&ms, en hij is toch wel met popo bezig zo ook met de gedachte dat straks de kijker gaat bepalen wie er wint.Dan is dit toch wel een risico.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of stemmen opleveren. Het is toch best cool dat iemand daar zo relaxt op reageert. De manier waarop Huub met Eric omgaat dwingt volgens mij ook best wel respect af bij een hoop mensen.
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....quote:Op zondag 25 maart 2007 12:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee hoor...ik veroordeelde Brian ook helemaal niet!
Moet die gluiperd zelf weten wat hij met die Amanda allemaal uitspookt!
Ik haat Brian...maar dat heeft hier niks mee te maken!
Lijkt me een beetje stompzinnig om eisen te gaan stellen in een relatie die er nog niet is.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:
[..]
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....
Maar Brain ging ook op Amandel als ze sliep, en Eric doet hetzelfde bij Huub
Ik bedoel 1 lijn trekken (foute woordkeuze indeze, ik weet het)
WE???quote:Op zondag 25 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:
[..]
we hebben Brain wel altijd veroordeeld, ik vind het ook een zak....
Maar Brain ging ook op Amandel als ze sliep, en Eric doet hetzelfde bij Huub
Ik bedoel 1 lijn trekken (foute woordkeuze indeze, ik weet het)
ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zitquote:Op zondag 25 maart 2007 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Eerst veroordeelde ik Brian ook en vandaag Eric. Maar achteraf aangezien Amanda en Huub er allebei geen problemen mee hebben/hadden, neem ik geen van beide iets kwalijk.
Ach...die Lieke moet niet zeuren...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Tsja, Lieke is nou eenmaal Amanda niet die gelijk der benen wijd open legt zodra ze een kerel van der smaak ziet!!
De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er wordt geen woord over de nachtelijke escapades van Eric gerept op de officiele DGK website. Frappant.
Staat toch op de sitequote:Op zondag 25 maart 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De persoon die al die anti-Huub stukjes schrijft werkt volgens mij alleen van Maandag tot Vrijdag, want in het weekend (en 's avonds) zijn de stukjes wat milder over Huub. Maar het blijft vreemd dat er al 2 weken gespeculeerd wordt over sexuele handelingen tussen Huub en Eric terwijl dat grote onzin was, en nu er iets gebeurt hoor je ze er niet over...
quote:
Klopt zou ik ook nooit doen, maar als die persoon het toestaat.. dan vinden Brian en Eric het dus wel ok.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef solara4 het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook, alleen snap ik Brain en Eric niet dat ze mensen op die maniet gebruiken, ben blij dat ik zo niet in elkaar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |