Van Basten...quote:
naar welke wedstrijd zit jij stiekem te kijken ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:11 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijd met een hoop spektakel. Game on.
Loze kreten? Volgens mij ben jij de man van de loze kreten. Lekker een bord voor je kop houden en lekker az tot in den treure blijveven verdedigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies, ik beargumenteer tenminste nog, jij komt met loze kreten aanzetten. En inderdaad Landzaat en Mathijsen spelen niet meer bij AZ maar degradatievoetbal, dat heb je ook goed gezien
Logisch met zo'n middenveld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sneijder zit ver onder z'n niveau
niet eens een echte kans:Nquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
1ste kans ?
welk middenveld ?quote:
Zo die is orgineel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dat Robben was geweest, die was gaan liggen...dan was het zeker geen overtreding geweest...
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar makenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Bramzz het volgende:
Is het de nieuwe trend om een linksbenige speler als rechtbuiten op te stellen, en een rechtsbenige speler linksbuiten?Heb nog geen een normale voorzet gezien, en daar word je toch wel voor betaald als buitenspeler
![]()
Weer een superargument, echt debatkampioen jijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Loze kreten? Volgens mij ben jij de man van de loze kreten. Lekker een bord voor je kop houden en lekker az tot in den treure blijveven verdedigen.![]()
Vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar maken
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar maken
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
Ik weet nog wel een goede wissel: van Basten er uit - Hiddink erin
Als ik boos ben dan typ ik wel eens verkeerdquote:
'AAAAAAAAhhhh Marco ga door, jaaaaaaaahhhhhhh oh Marco oh Marco'quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Seedorf komt?
D. Was ik maar weer in Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat denken die wisselspelers nu???
A. Van Basten is een LUL
B. Heerlijk een avondje niks doen
C. Wat een scheit wedstrijd
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Clarence was zou ik weigeren....
en dan eindelijk landzaat eruitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
Ik weet nog wel een goede wissel: van Basten er uit - Hiddink erin
Dan was ie mijn heldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef golfer het volgende:
Als ik Seedorf was zou ik bedanken om er nu nog in te komen.
ook goed, hoewel ik die liever bij AZ ziequote:
Precies, die wordt de volgende keer dus niet geselecteerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf wordt in de laatste 5 minuten ingebracht, als hij niets weet te forceren, is hij weer de zondebok , de aangewezen persoon aan wie Oranje dit matige spel te danken heeft. Zo is het altijd geweest en het zou me niet verbazen als dat nu zich ook weer zo ontwikkeld.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:16 schreef T1andonly het volgende:
[..]Ja maar dan wel pas als ze met het bordje omhoog staan en de andere speler net uit het veld is.
Dan verdient hij m'n eeuwig respect
Heb ik gemist, deed hij dat bewust?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart gaf geen hand aan Van Basten...Van Nistelrooy en Van Bommel waren de laatsten die dat flikten en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Wedstrijden van Oranje na het WK boeien mij ook niet meer. Vroeger was er tenminste nog spanning om naar het NL elftal te kijken onder Advocaat. Nu boeit het me niet, of Oranje nu met 2-0 win of met 0-2 verliest, met al die pipo's op het veld geselecteerd door Van Basten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ik was ook even vergeten dat het geen fuck aan is, wedstrijden van nederlands elftal onder van basten... had er zelfs zin in
ik zal hem neit missenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart gaf geen hand aan Van Basten...Van Nistelrooy en Van Bommel waren de laatsten die dat flikten en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen niveau voor het Ned Elftal.
ik zou er mee kunnen levenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Koevermans mag warm gaan lopen. Zou van Basten nou echt denken dat we verlengingen krijgen ?
Ja ik dacht laat ik ff op het water gan lopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:18 schreef SoupNazi het volgende:
Jezus wat is dit?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Koevermans mag warm gaan lopen. Zou van Basten nou echt denken dat we verlengingen krijgen ?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4231217&md5=7638e34bb3c1adb3f9fa1f49f8d6e2d6quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig komt zo de herhaling van de Lama's, die heb ik namelijk niet gezien gister.
nou ik hoop dat je nog een teleurstelling kan verwerken dan...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig komt zo de herhaling van de Lama's, die heb ik namelijk niet gezien gister.
dat is ook de enige die een voldoende haalt...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Stekelenburg doet het niet slecht vandaag![]()
die zit nu zo:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat Van Gaal te zeggen heeft
iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook de enige die een voldoende haalt...
Zegt genoeg denk ik
Louiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef SoupNazi het volgende:
Wie wordt nu de nieuwe bondscoach dan?
dat mag je een wonder noemenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook de enige die een voldoende haalt...
Zegt genoeg denk ik
moet je eens naar Vite$$e gaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Een van de ALLERSLECHTSTE wedstrijden die ik ooit in mijn leven gezien heb.
Allemaal voor het WK 2018quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef DaMart het volgende:
Dan zijn er 16 miljoen bondscoaches in Nederland, en nog presteert de KNVB het om iemand met het tactisch inzicht van een golfbal aan te stellen...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef DaMart het volgende:
Dan zijn er 16 miljoen bondscoaches in Nederland, en nog presteert de KNVB het om iemand met het tactisch inzicht van een golfbal aan te stellen...
maar niemand die het lef heeft om het zo te zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Voetbaltaal
"Dat is de keus van de bondscoach"
=
"Ja waarom die klootzak niet gewisseld heeft snappen WIJ ook niet"
mijn excusesquote:
Dan staan we erquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef SoupNazi het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nu focussen op het WK 2012!
Jawel, maar die zitten dus niet meer bij Oranje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar niemand die het lef heeft om het zo te zeggen
Feyenoord speelt anders aantrekkelijker voetbal dan het Nederlands elftal. En dat zegt heel wat dit seizoen!quote:
Die stewards zijn ook al kut , en het voetbal ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef Bramzz het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
laatst van de gemeente kaartjes gekregen, vitesse- roda jc.... ben blij dat ik na 53 minuten de uitgang al kon vinden... Zijn er stewards die vonden dat we om moesten lopen omdat we anders te dicht bij het uitvak kwamen. Nou zien mijn vriendin en ik er ook uit alsof we alles in elkaar gaan slaan tijdens de 53e minuut, maar toch![]()
Ik heb ook nog recht op 2 kaartjes, maar ga ik dit seizoen niet meer gebruiken gezien hoe vitesse nu speelt, of eerder niet speeltquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef Bramzz het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
laatst van de gemeente kaartjes gekregen, vitesse- roda jc.... ben blij dat ik na 53 minuten de uitgang al kon vinden... Zijn er stewards die vonden dat we om moesten lopen omdat we anders te dicht bij het uitvak kwamen. Nou zien mijn vriendin en ik er ook uit alsof we alles in elkaar gaan slaan tijdens de 53e minuut, maar toch![]()
Nederland was kut dusquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Ook wel een beetje een kutploeg hoor dat Roemenië, enorm verdedigend. Maar als het werkt kan ik het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Conclusies:
- Verdediging was nog best aardig, met Mathijsen als beste. Bouma en Gio waren ook ok. Opbouwend was het niks.
- Landzaat was dramatisch, Sneijder deed daar vandaag niet ver voor onder.
- Robben is een beetje de weg kwijt.
- Geen bikkelaars op het middenveld die kunnen verdedigen of ballen afpakken.
- Van Basten leek wel radeloos en wisselde veel te laat.
Zucht...
Het is wel aan te raden voor mensen met slaapproblemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk niet dat iemand op sbs.nl de wedstrijd gaat terugkijken edward
laten we het dan maar niet over de broodjes bal hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die stewards zijn ook al kut , en het voetbal ook al![]()
JAAAquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef VoreG het volgende:
Gaaf! Ik kan de wedstrijd online terugzien!
Als ze iets meer hadden gedurfd, hadden ze makkelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Ook wel een beetje een kutploeg hoor dat Roemenië, enorm verdedigend. Maar als het werkt kan ik het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Aangezien ik niet ben stappen vanavond en dus niet in een alcohol geïnduceerd coma val is dit natuurlijk een prettig alternatiefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is wel aan te raden voor mensen met slaapproblemen.
Wat zeg ik nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangezien ik niet ben stappen vanavond en dus niet in een alcohol geïnduceerd coma val is dit natuurlijk een prettig alternatief.
idd , lijkt me verstandig , denk dat ik al wel weet wat je wilt gaan zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Bramzz het volgende:
laten we het dan maar niet over de broodjes bal hebben![]()
Mwah.. ze hadden kunnen win dan, het middenveld was enorm makkelijk te overlopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef andre77 het volgende:
[..]
Als ze iets meer hadden gedurfd, hadden ze makkelijk gewonnen.
Te moeilijk de vraag zal zijn:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef andre77 het volgende:
[..]
Het zal wel worden:
Wat was de uitslag van Nederland-Roemenië
a) 0-0
b) 0-5
c) 5-0
Zelfde niveau toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom moet die campingzender nou weer zon KUT programma ertussen proppen?
En Landzaatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Sneijder, Huntelaar, Babel, Jaliens, Robben
... en verkeerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Conclusies:
- Verdediging was nog best aardig, met Mathijsen als beste. Bouma en Gio waren ook ok. Opbouwend was het niks.
- Landzaat was dramatisch, Sneijder deed daar vandaag niet ver voor onder.
- Robben is een beetje de weg kwijt.
- Geen bikkelaars op het middenveld die kunnen verdedigen of ballen afpakken.
- Van Basten leek wel radeloos en wisselde veel te laat.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Een van de ALLERSLECHTSTE wedstrijden die ik ooit in mijn leven gezien heb.
Lijkt mij interessanter dan de wedstrijd. Vooral als Nawijn weer gaat zingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?![]()
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef DRD het volgende:
[..]
En Landzaat![]()
3 jaar geleden, toen hij begon, "hield het volk weer van oranje"..............nou, zo hard is oranje nog nooit uitgekotst als nu.
Waar is die te zien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef borisz het volgende:
Ik schakel over naar spanje - denemarken
Deze was nog erger.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hallo zeg, met de landen in onze groep zou het ook wel heel erg zijn als we ons niet weten te kwalificeren, dat zou met Adje als bondscoach nog moeten lukken, waarschijnlijk beter zelfsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.
op sopcastquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar is die te zien?
Tsjechië - Duitsland () was ook nog leuker om te zien..
heeft die al gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
www.hattrick.org kan vB nog wat oefenen met een opstelling maken
Heb je gelijk in. Maar er is een verschil tussen kut spelen, en het voetbal wat Nederland onder Van Basten laat zien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.
Wat?quote:
GEEN ENKELE KANS, KEREL! GEEN ENKELE KANS!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
3-2. Kansen over en weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb het niet gevolgt hoeveel staat et?
Dat wordt idd waarschijnlijk het hoogtepunt van de avond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
e ) Ik verheug me op de analyse van van Gaal.![]()
![]()
Dat laatste gaat over van Basten mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef DRD het volgende:
[..]
En Landzaat![]()
3 jaar geleden, toen hij begon, "hield het volk weer van oranje"..............nou, zo hard is oranje nog nooit uitgekotst als nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
Man man man .. wat een doffe ellende zeg. Zelden zo'n onmundig beroerde wedstrijd gezien.
Een aantal dingen vielen me echt op.
a ) Wat zuigt Sneijder toch. Die jongen kan echt he-le-maal niets. Naar huis, ophoeren, nooit meer terug komen.
omfgquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HO! Stop!
Niks aan het handje! Ik lees net dat het hier om een oefeninterland gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het commentaar op VI.nl tegenwoordig direct afkomstig is van Johan D.quote:Slap, machteloos, ideeënloos en slaapverwekkend. Wat het Nederlands elftal in negentig minuten tegen Roemenië liet zien, leek nergens op. Eén geslaagde passeeractie en een paar schotjes van afstand waren de schamele oogst van een avondje aanmodderen.
Hij heeft wel gelijkquote:
Kerel je gaat toch niet serieus zijn? Echt iedereen op het veld was beter. Sterker nog, van Persie op de tribune krijgt van mij nog een hoger cijfer.quote:
Ja, over het spel wat gespeeld wordt. Met de spelers is niets mis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat laatste gaat over van Basten mag ik hopen?
Ik zeg c?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
SBS-belspel vraag:
Hoeveel wedstrijden duurt het nog voordat de KNVB beseft dat Van Basten een prutser is?
A) Zodra Nederland thuis verliest van Luxemburg
B) Tot na het EK waar Van Basten zegt dat de vroege uitschakeling een incident iss en dat ze het als een voorbereiding beschouwen voor het WK in 2010
C) Totdat Johan Cruijff overlijdt....gaat dus nog wel een tijdje duren
haha dwaas, punt a is dikke bullshit.. van basten had seedorf gewoon eerder moeten brengen en landzaat uberhaupt uit het veld moeten laten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
Man man man .. wat een doffe ellende zeg. Zelden zo'n onmundig beroerde wedstrijd gezien.
a ) Wat zuigt Sneijder toch. Die jongen kan echt he-le-maal niets. Naar huis, ophoeren, nooit meer terug komen.
b ) Wat zuigt die van Basten toch. Kom op, de voorhoede presteerde geen fuck! en als je nou niets op de bank had zitten, maar dat was niet het geval.
c ) Jaliens, loopt vaak vrij, maar presteerd aan de bal geen fuck. Huntelaar maakt ruimte, Jaliens speelt niet aan, 3 seconden later, Robben maakt ruimte, Jaliens speelt terug naar een verdediger.
d ) Robben.. Heeft weinig goede ballen gemaakt maar hij werkt er tenminste voor. Veel loopwerk, goede wedstrijd in een voor de rest buitengewone kutformatie.
![]()
Robben speelde geweldig en Sneijder kan niks?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
b ) Wat zuigt die van Basten toch. Kom op, de voorhoede presteerde geen fuck! en als je nou niets op de bank had zitten, maar dat was niet het geval.
c ) Jaliens, loopt vaak vrij, maar presteerd aan de bal geen fuck. Huntelaar maakt ruimte, Jaliens speelt niet aan, 3 seconden later, Robben maakt ruimte, Jaliens speelt terug naar een verdediger.
d ) Robben.. Heeft weinig goede ballen gemaakt maar hij werkt er tenminste voor. Veel loopwerk, goede wedstrijd in een voor de rest buitengewone kutformatie.
![]()
maar natuurlijk, psv-ajax van vorige week was de eerste wedstrijd die je in je hele leven gezien hebt ofnietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland moet echt dringend overschakelen op een 4 - 4 - 2 formatie, anders gaat het nooit meer iets worden...
dat zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland moet echt dringend overschakelen op een 4 - 4 - 2 formatie, anders gaat het nooit meer iets worden...
1 gaat door... 2 is knock-out ronde ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
GROEP G
club wed. w g v p v t
1 Nederland 5 3 2 0 11 7 - 2
2 Bulgarije 4 2 2 0 8 7 - 3
3 Roemenië 4 2 2 0 8 7 - 3
4 Wit-Rusland 5 2 1 2 7 9 - 11
5 Slovenië 4 1 1 2 4 4 - 7
6 Albanië 4 0 2 2 2 3 - 6
7 Luxemburg 4 0 0 4 0 1 - 6
Dus woensdag nog even uit tegen slovenie.... dat wordt nog lastig...
ja direct geplaatst iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 gaat door... 2 is knock-out ronde ?
duidelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:51 schreef DRD het volgende:
1 en 2 allebei direct geplaatst.
Volgens mij zijn er voor de EK nooit play offs voor de nummer2.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Anders dan de laatste edities het geval was, zullen er dit keer geen play-off wedstrijden gespeeld worden, maar zullen de nummers 1 en 2 uit iedere groep gekwalificeerd zijn
oke
Jawel maakt sbs niet uit, past prima in het straatje wat ze nu uitzenden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Aan deze wedstrijd wil zelfs SBS geen nabeschouwing vuil maken
Vroeger (toen we nog wel eens leuk voetbalden) speelden we play-offs tegen Ierland van euro'96 en tegen Schotland voor euro 2004. Dit is de eerste keer dat het voor het EK anders isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor de EK nooit play offs voor de nummer2.
Waren ze toen tegen Schotland (6-0) derde geworden dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor de EK nooit play offs voor de nummer2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |