quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef One_conundrum het volgende:
TIP: Braveheart begint op rtl5
Dan heb je in ieder geval nog het beste gedeelte gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef cheqy het volgende:
Ik heb de eerste 50 minuten gekeken maar ben er maar mee gestopt. Nog steeds 0-0?
quote:
woensdag toch weer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yeah nog 4 minuten voor dat we deze collectieve wantvertoning niet meer hoeven te aanschouwen voor een tijdje.![]()
En oja van Basten Game Over.
Ojaquote:
Redden ze ook niet, ze moeten het afschaffen die kwalificatie wedstrijden, net als die oefenpotjes.quote:
Tjongejongequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:16 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog het beste gedeelte gezien.
Dat Jaliens geen goede ballen aangespeeld kreeg ofzo, typisch het beschermen van eigen spelers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat zei Van Gaal trouwens in de rust over het Nederlands elftal?
misschien moeten we collectief niet kijken, dan zullen ze inzien dat dit spel niet het kijken waard isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Oja![]()
o.k laten we het op houden dat ik niet meer kijk
.
Daarom moet je met twee spitsen spelen die goed kunnen koppen: Koevermans en Huntelaar en buitenspelers met goede voorzetten: Jenner. Maar Van Basten laat lievers mensen die zijn pik zuigen spelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef wolferl het volgende:
Roemenie, heeft het gewoon stevig dichtgebouwd achterin.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me een goede SBS-belspel vraag, én voor de verandering ook eens een moeilijke:
De hoeveelste fluitconcert is dit voor het Nederlands Elftal onder leiding van Van Basten:
A) De 8ste
B) De 12de
C) De 14de![]()
HET, is dat nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt me een goede SBS-belspel vraag, én voor de verandering ook eens een moeilijke:
De hoeveelste fluitconcert is dit voor het Nederlands Elftal onder leiding van Van Basten:
A) De 8ste
B) De 12de
C) De 14de![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:27 schreef Longmen het volgende:
Gelukkig hebben we nog een diepte interview met Kraay jr.![]()
Het zal wel worden:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
A) De 8ste
B) De 12de
C) De 14de![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |