Wat?quote:
GEEN ENKELE KANS, KEREL! GEEN ENKELE KANS!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?![]()
3-2. Kansen over en weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb het niet gevolgt hoeveel staat et?
Dat wordt idd waarschijnlijk het hoogtepunt van de avond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
e ) Ik verheug me op de analyse van van Gaal.![]()
![]()
Dat laatste gaat over van Basten mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef DRD het volgende:
[..]
En Landzaat![]()
3 jaar geleden, toen hij begon, "hield het volk weer van oranje"..............nou, zo hard is oranje nog nooit uitgekotst als nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
Man man man .. wat een doffe ellende zeg. Zelden zo'n onmundig beroerde wedstrijd gezien.
Een aantal dingen vielen me echt op.
a ) Wat zuigt Sneijder toch. Die jongen kan echt he-le-maal niets. Naar huis, ophoeren, nooit meer terug komen.
omfgquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
HO! Stop!
Niks aan het handje! Ik lees net dat het hier om een oefeninterland gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het commentaar op VI.nl tegenwoordig direct afkomstig is van Johan D.quote:Slap, machteloos, ideeënloos en slaapverwekkend. Wat het Nederlands elftal in negentig minuten tegen Roemenië liet zien, leek nergens op. Eén geslaagde passeeractie en een paar schotjes van afstand waren de schamele oogst van een avondje aanmodderen.
Hij heeft wel gelijkquote:
Kerel je gaat toch niet serieus zijn? Echt iedereen op het veld was beter. Sterker nog, van Persie op de tribune krijgt van mij nog een hoger cijfer.quote:
Ja, over het spel wat gespeeld wordt. Met de spelers is niets mis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dat laatste gaat over van Basten mag ik hopen?
Ik zeg c?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
SBS-belspel vraag:
Hoeveel wedstrijden duurt het nog voordat de KNVB beseft dat Van Basten een prutser is?
A) Zodra Nederland thuis verliest van Luxemburg
B) Tot na het EK waar Van Basten zegt dat de vroege uitschakeling een incident iss en dat ze het als een voorbereiding beschouwen voor het WK in 2010
C) Totdat Johan Cruijff overlijdt....gaat dus nog wel een tijdje duren
haha dwaas, punt a is dikke bullshit.. van basten had seedorf gewoon eerder moeten brengen en landzaat uberhaupt uit het veld moeten laten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
Man man man .. wat een doffe ellende zeg. Zelden zo'n onmundig beroerde wedstrijd gezien.
a ) Wat zuigt Sneijder toch. Die jongen kan echt he-le-maal niets. Naar huis, ophoeren, nooit meer terug komen.
b ) Wat zuigt die van Basten toch. Kom op, de voorhoede presteerde geen fuck! en als je nou niets op de bank had zitten, maar dat was niet het geval.
c ) Jaliens, loopt vaak vrij, maar presteerd aan de bal geen fuck. Huntelaar maakt ruimte, Jaliens speelt niet aan, 3 seconden later, Robben maakt ruimte, Jaliens speelt terug naar een verdediger.
d ) Robben.. Heeft weinig goede ballen gemaakt maar hij werkt er tenminste voor. Veel loopwerk, goede wedstrijd in een voor de rest buitengewone kutformatie.
![]()
Robben speelde geweldig en Sneijder kan niks?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Afwezig het volgende:
b ) Wat zuigt die van Basten toch. Kom op, de voorhoede presteerde geen fuck! en als je nou niets op de bank had zitten, maar dat was niet het geval.
c ) Jaliens, loopt vaak vrij, maar presteerd aan de bal geen fuck. Huntelaar maakt ruimte, Jaliens speelt niet aan, 3 seconden later, Robben maakt ruimte, Jaliens speelt terug naar een verdediger.
d ) Robben.. Heeft weinig goede ballen gemaakt maar hij werkt er tenminste voor. Veel loopwerk, goede wedstrijd in een voor de rest buitengewone kutformatie.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |