mijn excusesquote:
Dan staan we erquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef SoupNazi het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nu focussen op het WK 2012!
Jawel, maar die zitten dus niet meer bij Oranje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar niemand die het lef heeft om het zo te zeggen
Feyenoord speelt anders aantrekkelijker voetbal dan het Nederlands elftal. En dat zegt heel wat dit seizoen!quote:
Die stewards zijn ook al kut , en het voetbal ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef Bramzz het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
laatst van de gemeente kaartjes gekregen, vitesse- roda jc.... ben blij dat ik na 53 minuten de uitgang al kon vinden... Zijn er stewards die vonden dat we om moesten lopen omdat we anders te dicht bij het uitvak kwamen. Nou zien mijn vriendin en ik er ook uit alsof we alles in elkaar gaan slaan tijdens de 53e minuut, maar toch![]()
Ik heb ook nog recht op 2 kaartjes, maar ga ik dit seizoen niet meer gebruiken gezien hoe vitesse nu speelt, of eerder niet speeltquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef Bramzz het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
laatst van de gemeente kaartjes gekregen, vitesse- roda jc.... ben blij dat ik na 53 minuten de uitgang al kon vinden... Zijn er stewards die vonden dat we om moesten lopen omdat we anders te dicht bij het uitvak kwamen. Nou zien mijn vriendin en ik er ook uit alsof we alles in elkaar gaan slaan tijdens de 53e minuut, maar toch![]()
Nederland was kut dusquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Ook wel een beetje een kutploeg hoor dat Roemenië, enorm verdedigend. Maar als het werkt kan ik het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Conclusies:
- Verdediging was nog best aardig, met Mathijsen als beste. Bouma en Gio waren ook ok. Opbouwend was het niks.
- Landzaat was dramatisch, Sneijder deed daar vandaag niet ver voor onder.
- Robben is een beetje de weg kwijt.
- Geen bikkelaars op het middenveld die kunnen verdedigen of ballen afpakken.
- Van Basten leek wel radeloos en wisselde veel te laat.
Zucht...
Het is wel aan te raden voor mensen met slaapproblemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk niet dat iemand op sbs.nl de wedstrijd gaat terugkijken edward
laten we het dan maar niet over de broodjes bal hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die stewards zijn ook al kut , en het voetbal ook al![]()
JAAAquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef VoreG het volgende:
Gaaf! Ik kan de wedstrijd online terugzien!
Als ze iets meer hadden gedurfd, hadden ze makkelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Ook wel een beetje een kutploeg hoor dat Roemenië, enorm verdedigend. Maar als het werkt kan ik het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Aangezien ik niet ben stappen vanavond en dus niet in een alcohol geïnduceerd coma val is dit natuurlijk een prettig alternatiefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is wel aan te raden voor mensen met slaapproblemen.
Wat zeg ik nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangezien ik niet ben stappen vanavond en dus niet in een alcohol geïnduceerd coma val is dit natuurlijk een prettig alternatief.
idd , lijkt me verstandig , denk dat ik al wel weet wat je wilt gaan zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef Bramzz het volgende:
laten we het dan maar niet over de broodjes bal hebben![]()
Mwah.. ze hadden kunnen win dan, het middenveld was enorm makkelijk te overlopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef andre77 het volgende:
[..]
Als ze iets meer hadden gedurfd, hadden ze makkelijk gewonnen.
Te moeilijk de vraag zal zijn:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef andre77 het volgende:
[..]
Het zal wel worden:
Wat was de uitslag van Nederland-Roemenië
a) 0-0
b) 0-5
c) 5-0
Zelfde niveau toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom moet die campingzender nou weer zon KUT programma ertussen proppen?
En Landzaatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Sneijder, Huntelaar, Babel, Jaliens, Robben
... en verkeerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Conclusies:
- Verdediging was nog best aardig, met Mathijsen als beste. Bouma en Gio waren ook ok. Opbouwend was het niks.
- Landzaat was dramatisch, Sneijder deed daar vandaag niet ver voor onder.
- Robben is een beetje de weg kwijt.
- Geen bikkelaars op het middenveld die kunnen verdedigen of ballen afpakken.
- Van Basten leek wel radeloos en wisselde veel te laat.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Een van de ALLERSLECHTSTE wedstrijden die ik ooit in mijn leven gezien heb.
Lijkt mij interessanter dan de wedstrijd. Vooral als Nawijn weer gaat zingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef FortunaHome het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?![]()
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef DRD het volgende:
[..]
En Landzaat![]()
3 jaar geleden, toen hij begon, "hield het volk weer van oranje"..............nou, zo hard is oranje nog nooit uitgekotst als nu.
Waar is die te zien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef borisz het volgende:
Ik schakel over naar spanje - denemarken
Deze was nog erger.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Luxemburg - Nederland alweer vergeten?![]()
Hallo zeg, met de landen in onze groep zou het ook wel heel erg zijn als we ons niet weten te kwalificeren, dat zou met Adje als bondscoach nog moeten lukken, waarschijnlijk beter zelfsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.
op sopcastquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar is die te zien?
Tsjechië - Duitsland () was ook nog leuker om te zien..
heeft die al gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
www.hattrick.org kan vB nog wat oefenen met een opstelling maken
Heb je gelijk in. Maar er is een verschil tussen kut spelen, en het voetbal wat Nederland onder Van Basten laat zien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog volgt Marco de Nederlandse traditie anders aardig, kut spelen maar toch kwalificeren. Zal deze keer ook wel weer zo gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |