Vind.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar maken
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar maken
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
Ik weet nog wel een goede wissel: van Basten er uit - Hiddink erin
Als ik boos ben dan typ ik wel eens verkeerdquote:
'AAAAAAAAhhhh Marco ga door, jaaaaaaaahhhhhhh oh Marco oh Marco'quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Seedorf komt?
D. Was ik maar weer in Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat denken die wisselspelers nu???
A. Van Basten is een LUL
B. Heerlijk een avondje niks doen
C. Wat een scheit wedstrijd
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Clarence was zou ik weigeren....
en dan eindelijk landzaat eruitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
Ik weet nog wel een goede wissel: van Basten er uit - Hiddink erin
Dan was ie mijn heldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef golfer het volgende:
Als ik Seedorf was zou ik bedanken om er nu nog in te komen.
ook goed, hoewel ik die liever bij AZ ziequote:
Precies, die wordt de volgende keer dus niet geselecteerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Seedorf wordt in de laatste 5 minuten ingebracht, als hij niets weet te forceren, is hij weer de zondebok , de aangewezen persoon aan wie Oranje dit matige spel te danken heeft. Zo is het altijd geweest en het zou me niet verbazen als dat nu zich ook weer zo ontwikkeld.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:16 schreef T1andonly het volgende:
[..]Ja maar dan wel pas als ze met het bordje omhoog staan en de andere speler net uit het veld is.
Dan verdient hij m'n eeuwig respect
Heb ik gemist, deed hij dat bewust?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart gaf geen hand aan Van Basten...Van Nistelrooy en Van Bommel waren de laatsten die dat flikten en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Wedstrijden van Oranje na het WK boeien mij ook niet meer. Vroeger was er tenminste nog spanning om naar het NL elftal te kijken onder Advocaat. Nu boeit het me niet, of Oranje nu met 2-0 win of met 0-2 verliest, met al die pipo's op het veld geselecteerd door Van Basten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja ik was ook even vergeten dat het geen fuck aan is, wedstrijden van nederlands elftal onder van basten... had er zelfs zin in
ik zal hem neit missenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart gaf geen hand aan Van Basten...Van Nistelrooy en Van Bommel waren de laatsten die dat flikten en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen niveau voor het Ned Elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |