Van Basten...quote:
naar welke wedstrijd zit jij stiekem te kijken ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:11 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijd met een hoop spektakel. Game on.
Loze kreten? Volgens mij ben jij de man van de loze kreten. Lekker een bord voor je kop houden en lekker az tot in den treure blijveven verdedigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies, ik beargumenteer tenminste nog, jij komt met loze kreten aanzetten. En inderdaad Landzaat en Mathijsen spelen niet meer bij AZ maar degradatievoetbal, dat heb je ook goed gezien
Logisch met zo'n middenveld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sneijder zit ver onder z'n niveau
niet eens een echte kans:Nquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
1ste kans ?
welk middenveld ?quote:
Zo die is orgineel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dat Robben was geweest, die was gaan liggen...dan was het zeker geen overtreding geweest...
Dat flikt Van Basten al zo'n 6 interlands.... vindt je het gek dat je centrumspitsen dan niks klaar makenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:13 schreef Bramzz het volgende:
Is het de nieuwe trend om een linksbenige speler als rechtbuiten op te stellen, en een rechtsbenige speler linksbuiten?Heb nog geen een normale voorzet gezien, en daar word je toch wel voor betaald als buitenspeler
![]()
Weer een superargument, echt debatkampioen jijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Loze kreten? Volgens mij ben jij de man van de loze kreten. Lekker een bord voor je kop houden en lekker az tot in den treure blijveven verdedigen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |