het afgelopen anderhalf jaar ja..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ooit weleens zo slecht geweest?
Je mag geen enkele kritiek leveren op een az-speler of je krijgt weer een tegenargument te horen dat az wel van Newcastle heeft gewonnen, dus ze oranje waardig zijn. Hou nou is op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat is een goed tegenargument!
Ik probeerde helemaal niets te beargumenteren tegen Jaliens. Ik wilde alleen zeggen dat het verder niet alles zegt dat je van een paar goede clubs gewonnen hebt. Als je ziet van wie Boulahrouz dit jaar allemaal gewonnen heeft, betekent dat ook niet dat hij een automatische toegangskaart van Oranje moet krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat is een goed tegenargument!
Ja, maar dit lijkt helemaal een dieptepuntquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef nightfall het volgende:
[..]
het afgelopen anderhalf jaar ja..
die zit zich nu te verkneukelen (en terecht)quote:
Luxemburg misschien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ooit weleens zo slecht geweest?
behoorlijk jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dit lijkt helemaal een dieptepunt
Hij hoopt dat Nederland nog scoort om dan te kunnen zeggen dat Seedorf helemaal niet nodig is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
maar echt serieus... we zitten in de 75e minuut en je speelt om te janken zo slecht.... welke coach haalt het dan in zijn hoofd om nog geen een keer te wisselen... hij is echt helemaal van god los
Precies, ik beargumenteer tenminste nog, jij komt met loze kreten aanzetten. En inderdaad Landzaat en Mathijsen spelen niet meer bij AZ maar degradatievoetbal, dat heb je ook goed gezienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]