dat zou ik dus echt niet doen he... warm lopen terwijl je er toch niet inkomtquote:
ga je woord ff op fokskie.roe verspreiden ofzo..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:47 schreef Skwish het volgende:
Hup roemenen, doe es scoren
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gelder snapt van Basten ook al niet meer met Landzaat.....
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gelder snapt van Basten ook al niet meer met Landzaat.....
Dat ie op het middenveld soms nog een paar balletjes pakt , maar voor de rest al een hele tijd slecht speelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:49 schreef VoreG het volgende:
Wat zei hij?
Lijkt wel alsof ie gewoon zit te ouwehoeren met die wissespelers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt niet doen he... warm lopen terwijl je er toch niet inkomt
Paas je glazenbol isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
Hij valt nog wel, 74e minuut.
Wat je zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat een beschamende pot voetbal zeg, het wordt per interland erger
de'r zit iig een "lijn" in he,. dat wil vb graag..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou sowieso niet bij een interland gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou maar heel je gezicht geschiminkt hebben![]()
Ik vraag me af of er ook voetballiefhebbers tussen zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou maar heel je gezicht geschiminkt hebben![]()
idd... en eigenlijk merk ik dat ik me daar minder druk om maak dan ik zou moeten. Het gaat om het Nederlands Elftal, dat behoort onze trots te zijn, ons boegbeeld, maar het is i.d.d. om je voor te schamen. Van Bastenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk maar heel heel weinig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vraag me af of er ook voetballiefhebbers tussen zitten.
Inderdaad ja. Was nou een typisch "quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik denk maar heel heel weinig.
Dat zag je aan het begin ook van die domme wijfen die geeneens wisten wie er meededen![]()
ik heb precies hetzelfde... ik zou bijna gaan hopen op een Roemeense goal alleen al om Van Basten op zijn bek te zien gaan, dat het nog eens zo erg zou wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
idd... en eigenlijk merk ik dat ik me daar minder druk om maak dan ik zou moeten. Het gaat om het Nederlands Elftal, dat behoort onze trots te zijn, ons boegbeeld, maar het is i.d.d. om je voor te schamen. Van Basten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |