abonnement Unibet Coolblue
pi_46802600
quote:
Madonna erg klassiek in haar eigen ontwerpen

AMSTERDAM - Glamoureus, maar vooral klassiek. Madonna pakt niet groots uit met de kleding- en accessoires-collectie die ze maakte in samenwerking met en voor H &M. Ze houdt heel erg haar eigen stijl aan: driekwartbroeken, pofmouwtjes, hoge tailles en wat schoenen betreft, open en met hoge hakken.


Madonna maakte samen met Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling van H&M, haar eigen collectie. Eerder al maakte het kledingwarenhuis voor de popdiva en haar crew een off-stage garderobe, maar de samenwerking tussen Madonna en H&M begon destijds met een speciaal ontworpen trainingspak voor de zangeres. Later hing dat ook in alle winkels wereldwijd.

H&M heeft het zelf over een zangeres met veel gevoel voor mode waarin moderne elegantie en vrouwelijkheid tot uitdrukking komen. „Madonna heeft een indrukwekkend gevoel voor mode en trends. Daarbij is ze buitengewoon professioneel, inspirerend en enthousiast. Zij is tot in de kleinste details betrokken geweest bij het ontwerp van elk kledingstuk”, aldus Van den Bosch.

'M by Madonna' bestaat uit ongeveer dertig kledingstukken, van tops, stoere jacks, op het lijf gesneden blazers, overhemden, veel jurkjes, een enkele keer in kimonostijl. Volgens H&M is de trenchcoat van katoenen popeline of leer een van Madonna's favorieten. De collectie is opvallend neutraal van kleur; geen heldere kleuren, maar wit, zwart, kaki en grijs. Het materiaal varieert van zijde en wol tot viscose.

Voor wie wil laten zien dat zij een Madonna draagt moet ze de nieuwsgierigen naar de binnenkant verwijzen. Daar is een klein M-logo verwerkt. Verder zit die ook op de ritsen en knopen en is die verwerkt in de accessoires die de diva ook maakte. Het gaat naast twee flinke brillen om brede ceinturen, kleine zilveren en zwarte tasjes en weekeindtassen.
bron

Madonna collectie online

vervolg van:
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere topics:
H&M gaat nieuwe keten lanceren
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

Voor de mensen die het nog niet weten. Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je blijven gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.


[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 19-03-2007 23:04:44 ]
pi_46802838
Ik heb net nog een aquablauwe skinny bij m'n bestelling gepropt
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:47:37 #3
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46803356
tvp
pi_46803387
Ik weet niet echt niet waar die code is voor ¤10,00 korting maar die deed het eergister bij mij ook nog!
En dat is dus (als je geen dure dingen besteld) snel meer dan die 25%!!!
pi_46803592
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik weet niet echt niet waar die code is voor ¤10,00 korting maar die deed het eergister bij mij ook nog!
Check anders even jouw 'mijn pagina' en 'bestellingen'. Als je een bestelling hebt geplaatst en die code hebt gebruikt moet ie daar vermeld staan.
pi_46804260
Dat zou wel een gratis tas zijn..... *kwijl*

NEEEEEEEEEEEEEEE!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46804491
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik weet niet echt niet waar die code is voor ¤10,00 korting maar die deed het eergister bij mij ook nog!
En dat is dus (als je geen dure dingen besteld) snel meer dan die 25%!!!
Volgens mij was dat 7442
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:23:24 #8
167723 sanni
Acima de seu
pi_46804674
Dat jullie daarvoor vallen joh. Je kan toch nooit kwaliteit krijgen door kleding van een
popster te dragen. Het gaat bij hun vaak niet om die kwaliteit maar de hoeveelheden dat
versleten wordt
pi_46804911
Mijn bestelling staat op eind april
pi_46804935
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij was dat 7442
Klopt. Ik heb het net even gecheckt.
pi_46806097
Die code kan ik net gebruiken
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:02:12 #12
70004 niksan
net een beetje meer
pi_46806144
Ik heb net weer een soort van catalogus binnen gekregen poor me
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_46806189
heb ook weer een bestellinkje geplaatst....

I had a signature once. It was awful.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:08:29 #14
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46806398
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef zoeperzazke het volgende:
heb ook weer een bestellinkje geplaatst....

[afbeelding]
Leuk die shirtjes, ik heb die witte met dessin ook in bestelling staan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46807366
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef sanni het volgende:
Dat jullie daarvoor vallen joh. Je kan toch nooit kwaliteit krijgen door kleding van een
popster te dragen. Het gaat bij hun vaak niet om die kwaliteit maar de hoeveelheden dat
versleten wordt
Eh... Wat is je punt?
Net alsof mensen die bij de H&M kopen denken dat ze exclusieve shit binnenhalen. Niet idereen geeft daar om...
pi_46807421
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef niksan het volgende:
Ik heb net weer een soort van catalogus binnen gekregen poor me
Me too .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46808444
tvp

Waarom heb ik geen catalogus gekregen?!
pi_46808591
Ik heb ook niks gekregen, maar volgens mij krijg ik altijd zulke dingen later..
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:17:43 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46808711
Ik heb m ook pas net met de post gekregen, misschien komt ie vandaag nog of morgen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:27:14 #20
70004 niksan
net een beetje meer
pi_46809106
Jullie missen niets;het is de nieuwe voorjaars/zomer collectie die ook op de site staat.

Oh ja..je kunt ook nog 25% korting krijgen op een artikel uit de badkledingcollectie, maar was dat al niet bekend?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_46809246
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef niksan het volgende:
Jullie missen niets;het is de nieuwe voorjaars/zomer collectie die ook op de site staat.

Oh ja..je kunt ook nog 25% korting krijgen op een artikel uit de badkledingcollectie, maar was dat al niet bekend?
7483 (geldig t/m 15-03-2007) 25% korting op de badkledingcollectie.
amokaapjeeh O+
pi_46810417
Mn jas is er de stof is er prachtig, hij is zoals verwacht wel wat te groot, maar dat valt niet heel erg op als je die riem zo aantrekt, en hij is eventueel nog wel wat in te naaien
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:15:52 #23
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46811108
Mmm die code voor de badkleding is ook onbruikbaar Tenminste als je een bikinislip wilt bestellen. Krijg je: Ongeldig, waarde artikel is te laag.
Jammer, t zou fijn zijn als je het dan ook op alle badkleding kon gebruiken.

Mmm zelfs op een bikinitop van 12,90 krijg ik de melding waarde artikelen is te laag.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46812883
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Roeji het volgende:
Mmm die code voor de badkleding is ook onbruikbaar Tenminste als je een bikinislip wilt bestellen. Krijg je: Ongeldig, waarde artikel is te laag.
Jammer, t zou fijn zijn als je het dan ook op alle badkleding kon gebruiken.

Mmm zelfs op een bikinitop van 12,90 krijg ik de melding waarde artikelen is te laag.
Nou handige code dan, werkt zeker alleen als je een top/slip besteld van 25 euro of meer, en die bestaan niet eens. :S
pi_46813285
Heb net de roze Our Perfect T-shirt beha gekocht en hij zit echt heerlijk. Eigenlijk wilde ik ook meteen de nude en donkerbruine kopen, maar ik wacht eerst maar even af hoe deze zich houdt in de was.

Die zogenaamde hotpants van de serie zijn trouwens verschrikkelijk. Je kijkt er dwars doorheen en het zit voor geen meter. Die heb ik dus maar laten hangen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46813675
Ik zou echt die zwarte jurk van madonna willen
Voices tell me I'm the shit.
pi_46814988
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net de roze Our Perfect T-shirt beha gekocht en hij zit echt heerlijk. Eigenlijk wilde ik ook meteen de nude en donkerbruine kopen, maar ik wacht eerst maar even af hoe deze zich houdt in de was.

Die zogenaamde hotpants van de serie zijn trouwens verschrikkelijk. Je kijkt er dwars doorheen en het zit voor geen meter. Die heb ik dus maar laten hangen.
Ja die doorzichtige hipsters enzo Ik had een mooie bruine BH met bloemen enzo besteld en de hipster erbij, is het zo'n doorkijkgeval. Dat je zeg maar compleet je bilnaad moet bleken en liposuctie nodig hebt om er nog wat van te maken Maar geruild voor een string niet dat ik daar wat mee opschoot, maar goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46815880
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Roeji het volgende:
Mmm die code voor de badkleding is ook onbruikbaar Tenminste als je een bikinislip wilt bestellen. Krijg je: Ongeldig, waarde artikel is te laag.
Jammer, t zou fijn zijn als je het dan ook op alle badkleding kon gebruiken.

Mmm zelfs op een bikinitop van 12,90 krijg ik de melding waarde artikelen is te laag.
Bestel je dan wel in totaal voor 19.- (na aftrek van kortingen)?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46816136
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja die doorzichtige hipsters enzo Ik had een mooie bruine BH met bloemen enzo besteld en de hipster erbij, is het zo'n doorkijkgeval. Dat je zeg maar compleet je bilnaad moet bleken en liposuctie nodig hebt om er nog wat van te maken Maar geruild voor een string niet dat ik daar wat mee opschoot, maar goed
Flink wat gephotoshopt in de plaatjes op de sites en in de folder dus



want niks te zien hier...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46816927
Owwww wat zijn deze jurkjes leuk!




Ook in roze en groen, volgens mij echt net op de site!

[ Bericht 14% gewijzigd door cinnamongirl op 01-03-2007 19:15:30 ]
pi_46818155
Morgen weer salaris, dus effe de H&M (online misschien..) bestormen
pi_46835651
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Owwww wat zijn deze jurkjes leuk!

[afbeelding]
[afbeelding]

Ook in roze en groen, volgens mij echt net op de site!
Ja op de site zijn ze wel leuk (staan er al een poosje op), maar ze hangen hier ook in de winkel, en dan valt ie wel tegen vind ik. Beetje een dunne kreukelstof.
pi_46838960
Zo los op het plaatje vind ik ze wel leuk, maar in die kleine catalogus die gister binnen kwam droeg een model dat jurkje en dan issie ineens niet meer zo bijzonder....
I had a signature once. It was awful.
pi_46841677
Wie weet wanneer de Madonna collectie in de winkels hangt en/of in de online shop te koop is??

Heb ff haar collectie gecheckt en vind er echt super mooie dingen tussen zitten
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:33:23 #35
16715 Mylene
*schatje*
pi_46841852
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef MissJ het volgende:
Wie weet wanneer de Madonna collectie in de winkels hangt en/of in de online shop te koop is??
22 maart wereldwijd.

Kylie gaat ook samenwerken met H&M.
quote:
H&M pakt uit met Kylie

Hennes & Mauritz brengt een eerbetoon aan Kylie Minogue in de vorm van een beachwear-collectie. De Zweedse modeketen vindt dat de Australische popprinses het ultieme zomergevoel oproept en noemt haar dan ook zijn nieuwe muze. Minogue wordt tevens het gezicht van de campagne 'I Love Kylie', die begin deze zomer van start gaat.

Stijlvolle persoonlijkheid
H&M heeft niet zomaar gekozen voor Minogue als boegbeeld. "Als je denkt aan Australië en glamour, dan denk je aan Kylie. Ze is zo'n stijlvolle persoonlijkheid", stelt het bedrijf. Ook Kylie is verheugd over de samenwerking. "Het was een geweldige ervaring om met H&M samen te werken aan deze lijn", zegt ze in een verklaring. "Voor mij gaat het vooral om het ultieme zomergevoel, nonchalant chic en heel veel plezier."

Goed doel
Een deel van de opbrengst van de collectie rond Kylie gaat naar Wateraid, een instelling die zorgt voor schoon drinkwater en goede sanitaire voorzieningen in derdewereldlanden.

Anna Nicole Smith
Het is niet de eerste keer dat H&M een bekend gezicht kiest voor een campagne. Zo was eerder Madonna het gezicht van het modeconcern. Ook Johnny Depp, Benicio del Toro, de onlangs overleden playmate Anna Nicole Smith en supermodel Naomi Campbell werkten mee aan campagnes voor H&M. (novum)
bron
pi_46844346
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef alors het volgende:
Flink wat gephotoshopt in de plaatjes op de sites en in de folder dus

[afbeelding]

want niks te zien hier...
Dat kan haast niet anders. Misschien dat het alleen bij de roze is.

De beha zit trouwens lekker, dus volgende maar even terug om nog wat meer in te slaan.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46844668
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef schatje het volgende:

[..]

22 maart wereldwijd.

Kylie gaat ook samenwerken met H&M.
[..]

bron
KYLIE!
pi_46846648
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Dat kan haast niet anders. Misschien dat het alleen bij de roze is.
Ze fotosoepen altijd wel bij In het Hollands Tapmaddel-topique stond ooit een foto van een deelneemster bij wie ze de onderbroek gesoept hadden en iemand had dat weer teruggesoept en jawel.... gleufje lipjes zichtbaar!

Gewoon de slip selecteren en dan donker maken ofzo. Jammer dat dat in het echt niet kan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46847062
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze fotosoepen altijd wel bij In het Hollands Tapmaddel-topique stond ooit een foto van een deelneemster bij wie ze de onderbroek gesoept hadden en iemand had dat weer teruggesoept en jawel.... gleufje lipjes zichtbaar!

Gewoon de slip selecteren en dan donker maken ofzo. Jammer dat dat in het echt niet kan
Hollands Next Tap Maddelll - deeltje VI

Op de link hierboven kom je op het betreffende geval uit
I had a signature once. It was awful.
pi_46848939
grrr, die code (7442) werkt niet omdat de waarde laag is terwijl het eindbedrag op 28,50 staat ? irritant dit..
pi_46856383
Zo, net samen met m'n moeder de kleine catalogus doorgenomen, hij was bij m'n ouders aangekomen omdat daar ook mijn bestellingen aankomen. Ik dus achter de pc en dan mijn moeder aan de telefoon die folder voorlezen

Hebben wat leuke tops besteld alleen die zwarte met roze bloemen was niet meer in haar maat, dus nu wachten tot ze de site weer aanvullen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46875445
Die zwarte met roze bloemen vind ik ook leuk!

Ik heb vandaag mijn jurk gekregen!!! De blauw/zwart gestreepte! En hij past gelukkig!
De rok is wel wat wijder dan ik had verwacht, maar goed, ik ga hem mooi strijken en dan staat 'ie volgens mij perfect!

Ik heb ook dat shirtje van 4,90 binnengekregen:

Hij staat mij gelukkig veeel leuker dan die modellen op de site!

Ik ben weer helemaal tevreden!
pi_46876465
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt... ik bestel deze:


en krijg dit:

Das een broek van de kinderafdeling!
Overigens ook errug lelijk...

[ Bericht 17% gewijzigd door Bartjebart op 03-03-2007 14:30:42 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46876683
Huh?! Das wel heel raar idd!
pi_46878143
Parselmouth: Jij had toch ook DE jurk besteld, in groen/wit?
Heb je die eigenlijk al binnen? Want ik dacht dat je hem veel eerder besteld had dan ik. of heb ik daar overheen gelezen??
pi_46878319
Nee, de blauwe had ik besteld.
En ik had wat problemen met het betalen van facturen enzo Dus hij komt komende week!
Heb toen ook nog een grijze skinny van de kids besteld, een knalblauwe skinny van divided en een lingeriesetje uit de outlet, dus ik ben benieuwd.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:24:01 #48
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46878383
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Lollifant het volgende:
Die zwarte met roze bloemen vind ik ook leuk!

Ik heb vandaag mijn jurk gekregen!!! De blauw/zwart gestreepte! En hij past gelukkig!
De rok is wel wat wijder dan ik had verwacht, maar goed, ik ga hem mooi strijken en dan staat 'ie volgens mij perfect!

Ik heb ook dat shirtje van 4,90 binnengekregen:
[afbeelding]
Hij staat mij gelukkig veeel leuker dan die modellen op de site!

Ik ben weer helemaal tevreden!
Ik had dat shirtje ook besteld, in het zwart stond ie me leuk, maar in het mintgroen was het net of ik een nijlpaard was. maakte me enorm dik. Is dus niks voor iemand die zowel brede heupen heeft én een vollere boezem. Komt volgens mij door die 'hangschouders' wat het shirtje heeft. Raglang of raglan mouwen heet dat geloof ik. Dat maakt dus enorm breed van boven als je al vooraan in de rij hebt gestaan.

Had gisteren even met de klantenservice gebeld omdat mn bestelling weer eens was opgeschoven. En volgens mij kon het niet aan de limiet liggen. Ik kreeg me toch een 'helder licht' aan de lijn. Die heb ik dus uit moeten leggen hoe het zat met de limiet enzo. En na ongeveer 10 minuten leuteren en steeds weer hetzelfde liedje afdraaien kreeg ik eindelijk een soort van antwoord, het lag niet aan de limiet maar het was niet op voorraad ofzo. En volgende week zou ik mn bestelling krijgen. Ook tijdens het gesprek, viel ze ineens stil, zei niks. Even later: oh sorry ik was even afgeleid. Een collegaatje vertelde me net dat ze wel echt heel erg dicht bij jou in de buurt woont
Huh, dus mijn adresgegevens worden daar een beetje over die helpdesk afdeling rondgeblaat?? Beetje vreemd. Maar goed, ik had even genoeg van de domheid van dat kind en dus ook geen zin om een hoop heisa te bouwen en heb mn mond maar gehouden. Snel het gesprek afgekapt want meer info viel bij haar toch niet te halen.
nu hoop ik dus ook dat mn bestelling volgende week komt, er zitten nl wat kadootjes bij voor mn moeder en het is wel zo leuk als ik het ook op haar verjaardag kan geven
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:25:51 #49
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46878437
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:21 schreef Bartjebart het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt... ik bestel deze:
[afbeelding]

en krijg dit:
[afbeelding]
Das een broek van de kinderafdeling!
Overigens ook errug lelijk...
Das wel een knallend broekje Lijken de artikelnummers misschien op mekaar? Of zijn ze toevalllig hetzelfde?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:30:27 #50
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46878597
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef parselmouth het volgende:
Nee, de blauwe had ik besteld.
En ik had wat problemen met het betalen van facturen enzo Dus hij komt komende week!
Heb toen ook nog een grijze skinny van de kids besteld, een knalblauwe skinny van divided en een lingeriesetje uit de outlet, dus ik ben benieuwd.
Wat ik trouwens tegenwoordig doe, om te zorgen dat bestelling niet meer blijven staan vanwege overschrijding van de limiet; ik maak als ik bijna aan de limiet zit bijv 50 euro over. Als ik tenminste weet dat ik ook voor dat bedrag (of meer) moet betalen. Meestal komt die maandfactuur met het overzicht net op momenten dat ik dus geen overzicht meer over de bedragen heb aangezien dat op die saldo pagina maar heel beperkt is. Voor de zekerheid boek ik dan wat over. Geen enkele bestelling blijft nu meer onnodig staan. (oke, die waar ik nu over had gebeld had dus iets met voorraad te maken).
En doordat je bestellingen dan ook vrij snel in behandeling worden genomen, kun je steeds weer opnieuw van de kortingscodes gebruik maken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46878727
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef parselmouth het volgende:
Nee, de blauwe had ik besteld.
En ik had wat problemen met het betalen van facturen enzo Dus hij komt komende week!
Heb toen ook nog een grijze skinny van de kids besteld, een knalblauwe skinny van divided en een lingeriesetje uit de outlet, dus ik ben benieuwd.
Oh okee, nou ben benieuwd Die blauwe divided skinny vind ik ook erg leuk!
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik had dat shirtje ook besteld, in het zwart stond ie me leuk, maar in het mintgroen was het net of ik een nijlpaard was. maakte me enorm dik. Is dus niks voor iemand die zowel brede heupen heeft én een vollere boezem. Komt volgens mij door die 'hangschouders' wat het shirtje heeft. Raglang of raglan mouwen heet dat geloof ik. Dat maakt dus enorm breed van boven als je al vooraan in de rij hebt gestaan.

* klantenservice gebeld *
Ja het is inderdaad wel een moeilijk shirtje! Zo'n licht kleurtje maakt dan erg snel dik ja. Ik stond gelukkig ergens halverwege de rij, dus hij zit wel mooi

Oh die klantenservice is echt vreselijk! Ik bel daar niet meer heen! Je kan misschien beter mailen: klantenservice.nl2@hm.com
Dat heb ik ook gedaan toen ik gedoe over mijn limiet had, binnen een paar dagen was het gefixt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:37:00 #52
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46878812
Heeft iemand deze al een in t echt gezien of gepast?




Ik ben eens benieuwd of het wat is.

Ik heb die rok in het zwart wit gestreept gekocht (die was alleen in de winkel te krijgen, die staat niet op de site), maar twijfel of die andere niet leuker zijn. De bovenste is overigens groen/blauw/wit gestreept en die onderste blauw/wit/zwart.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46878883
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net de roze Our Perfect T-shirt beha gekocht en hij zit echt heerlijk. Eigenlijk wilde ik ook meteen de nude en donkerbruine kopen, maar ik wacht eerst maar even af hoe deze zich houdt in de was.
Is die BH erg dik 'gepadded'?
Verder hoop ik ook dat de bh niet te snel uitlubbert. Ik moet bh's bijna altijd weggooien omdat de band onder de cups zeg maar te wijd is geworden. Hartstikke zonde natuurlijk.
Met kanten bh's is dat probeem veel minder.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:46:11 #54
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46879033
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:34 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Oh okee, nou ben benieuwd Die blauwe divided skinny vind ik ook erg leuk!
[..]

Ja het is inderdaad wel een moeilijk shirtje! Zo'n licht kleurtje maakt dan erg snel dik ja. Ik stond gelukkig ergens halverwege de rij, dus hij zit wel mooi

Oh die klantenservice is echt vreselijk! Ik bel daar niet meer heen! Je kan misschien beter mailen: klantenservice.nl2@hm.com
Dat heb ik ook gedaan toen ik gedoe over mijn limiet had, binnen een paar dagen was het gefixt.
Ja dit soort shirtjes zijn heel moeilijk. Ik had hetzelfde probleem overigens ook bij dat prachtige lichtgrijze pak (met een heel fijn streepje erin, is ook in het wit en zwart te krijgen) Door het model van dat blazertje (iets korter en flink getailleerd) zag ik er ook als een nijlpaard uit. In het zwart kleed het prachtig slank af. Dus het grijze is nu retour voor de zwarte versie Ligt dus aan het model maar ook aan de kleur af en toe.

Mailen heb ik ook al eens geprobeerd. Maar dat duurde een week of 2 voor ik antwoord had. Nu was t gelukkig ook niks met het limiet. Maar 'iets' was blijkbaar niet op voorraad en het moet uit zweden komen volgens dat licht wat ik aan de lijn had. Maar goed dat laatste was al bekend. En van dat niet op voorraad zijn was ook bull. aangezien ik die dingen wat in bestelling stonden half of eind februari zou krijgen en plots stond er weer: helaas te laat, half maart. Of iets dergelijks. Ik heb nl wel een paar artikelen in de 'wacht' staan, die komen pas in april en eentje zelfs pas in juni. En daar bleef ze maar over door ezelen denk dat ze dat bedoelde met niet op voorraad zijn.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:51:01 #55
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46879176
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Is die BH erg dik 'gepadded'?
Verder hoop ik ook dat de bh niet te snel uitlubbert. Ik moet bh's bijna altijd weggooien omdat de band onder de cups zeg maar te wijd is geworden. Hartstikke zonde natuurlijk.
Met kanten bh's is dat probeem veel minder.
Nee helemaal niet. Het is niet zo'n deukbh, een keer stoten en je 'bent' gedeukt Het is nog vrij dun voor een padded bh vind ik.
Uitlubberen nog geen last van gehad. Wel zakken de bandjes erg af bij mij. Maar dat is vrij normaal, heb ik bij bijna alle bh's (ook hele dure). Ik maak er dan ook meestal overkruiste bandjes van, geeft ook iets meer stevigheid en de omvang lubbert ook niet zo uit als je m wat langer hebt.
Bij mij kwam dat lubberen meestal door het eraan trekken om m goed te doen. Sinds ik de bandjes dus overkruist draag heb ik daar bijna nooit meer last van. de bh blijft dan beter op zn plek zitten.

Dadelijk gaat die hm bh de was in en dan ben ik eens benieuwd of ie nog steeds lekker zit. Zoja, dan bestel ik ook de zwarte en witte. Want voor dat geld laat ik hem niet liggen (normaal 55 euro kwijt voor mn bh's) dan kan ik die tenminste gewoon voor de alledaagse dingen dragen en mn dure voor de rest.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46879334
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja dit soort shirtjes zijn heel moeilijk. Ik had hetzelfde probleem overigens ook bij dat prachtige lichtgrijze pak (met een heel fijn streepje erin, is ook in het wit en zwart te krijgen) Door het model van dat blazertje (iets korter en flink getailleerd) zag ik er ook als een nijlpaard uit. In het zwart kleed het prachtig slank af. Dus het grijze is nu retour voor de zwarte versie Ligt dus aan het model maar ook aan de kleur af en toe.

Mailen heb ik ook al eens geprobeerd. Maar dat duurde een week of 2 voor ik antwoord had. Nu was t gelukkig ook niks met het limiet. Maar 'iets' was blijkbaar niet op voorraad en het moet uit zweden komen volgens dat licht wat ik aan de lijn had. Maar goed dat laatste was al bekend. En van dat niet op voorraad zijn was ook bull. aangezien ik die dingen wat in bestelling stonden half of eind februari zou krijgen en plots stond er weer: helaas te laat, half maart. Of iets dergelijks. Ik heb nl wel een paar artikelen in de 'wacht' staan, die komen pas in april en eentje zelfs pas in juni. En daar bleef ze maar over door ezelen denk dat ze dat bedoelde met niet op voorraad zijn.
Ja het ligt zeker ook wel aan de kleur ja! Wel jammer van dat grijze pak, vind ik altijd wel heel mooi staan!

Ik weet niet wat voor mensen er daar zitten op die klantenservice, maar in elk geval geen hele slimme. Ik had een keer zo'n miep aan de lijn, nou ze had echt een kraakstem, ze leek wel 80, en bovendien een plat accent waar ik niks van verstond. Dus ik moest alles steeds herhalen en vragen wat ze zei, om te checken of ik het wel goed had verstaan. Handig...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:13:35 #57
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46879807
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ja het ligt zeker ook wel aan de kleur ja! Wel jammer van dat grijze pak, vind ik altijd wel heel mooi staan!

Ik weet niet wat voor mensen er daar zitten op die klantenservice, maar in elk geval geen hele slimme. Ik had een keer zo'n miep aan de lijn, nou ze had echt een kraakstem, ze leek wel 80, en bovendien een plat accent waar ik niks van verstond. Dus ik moest alles steeds herhalen en vragen wat ze zei, om te checken of ik het wel goed had verstaan. Handig...
Ja was wel jammer van het pak. Maar liever dan een andere kleur en ik zie er niet meteen 20 kilo zwaarder uit Ik heb ook een keer een wat donkerder grijs pak aan gehad, maar dat was het ook niet voor mij. Daar was ik net een oud wijf in Ik houd me dus maar bij zwart, jeans en creme kleurig voor pakken.

Het iq op die klantenservice is idd niet al te hoog is mijn ervaring. Maar goed, het lijkt mij ook niet het meest leuke werk om te doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46883297
Kon het weer niet laten! Besteld:




[ Bericht 5% gewijzigd door cinnamongirl op 04-03-2007 00:00:54 ]
pi_46883792
En het klinkt zó tuttig, maar sinds ik weet wat mijn kleuren zijn, zie ik er veel beter uit.
Ik droeg altijd zwart en donkere kleuren. Maar voor mijn 'kleurtype' zijn die kleuren helemaal niet goed. Ik ben zgn. het warme lentetype. Mijn kleuren:
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:44:02 #60
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46883820
zijn dat die hemdjes met bh erin? Zo'n vestje als die groene en creme heb ik laatst in de opruiming gekocht in t zwart. Achteraf zag ik dat t nieuwe collectie was, denk dus dat ze een foutje hebben gemaakt
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46883924
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Roeji het volgende:
zijn dat die hemdjes met bh erin? Zo'n vestje als die groene en creme heb ik laatst in de opruiming gekocht in t zwart. Achteraf zag ik dat t nieuwe collectie was, denk dus dat ze een foutje hebben gemaakt
Ja er zit een ingebouwde BH in, ze kosten 7,90. Ik kan dat denk ik wel hebben, heb 75C maar ze (=borsten) zijn nogal stevig.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:54:24 #62
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46884100
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
En het klinkt zó tuttig, maar sinds ik weet wat mijn kleuren zijn, zie ik er veel beter uit.
Ik droeg altijd zwart en donkere kleuren. Maar voor mijn 'kleurtype' zijn die kleuren helemaal niet goed. Ik ben zgn. het warme lentetype. Mijn kleuren:
[afbeelding]
zoo das interessant! hoe ben je daar achter gekomen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:58:47 #63
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46884223
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja er zit een ingebouwde BH in, ze kosten 7,90. Ik kan dat denk ik wel hebben, heb 75C maar ze (=borsten) zijn nogal stevig.
Ik vind het hele leuke hemdjes, maar bij mij gaat t helaas niet uitzien. Ik heb van dat soort sporthemdjes hier liggen, en tja daar kon ik al niet echt mee over straat Je krijgt dan echt heel erg t push-up idee. Echt te erg. Of als de bh wat minder stevig is, dan hangt t er ook maar een beetje bij
Ik heb zo'n zelfde soort hemdje wel nog in het wit gekocht, maar dan zonder ingebouwde bh. In het grijs hadden ze ze geloof ik ook. Dan voel ik me toch iets prettiger
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46884296
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef Roeji het volgende:

[..]

zoo das interessant! hoe ben je daar achter gekomen?
Ik ga er zometeen een apart topic over openen, vind het nl. een interessant onderwerp!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:10:08 #65
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46884518
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ga er zometeen een apart topic over openen, vind het nl. een interessant onderwerp!
ik wacht met spanning af
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46885414
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:10 schreef Roeji het volgende:

[..]

ik wacht met spanning af
Tadáá!

Er beter uitzien door je kleuren te weten
pi_46901494
Heb ik gister eindelijk na een maand m'n bestelling binnengekregen blijkt dat ik gewoon een artikel mis! en het totaal bedrag klopt helemaal niet! en nu moet ik naar de klantenservice bellen met van die 'o zo slimme mensen daar' ugh hier baal ik dus echt van!
  zondag 4 maart 2007 @ 12:44:03 #68
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46901677
Wordt het artikel niet nog nageleverd (kun je zien bij mijn pagina en dan nog niet ontvangen bestellingen) ? En misschien klopt t bedrag niet doordat dat artikel er wel of niet bijgeteld is? Ik zou het even controleren op mijn pagina en met de mail met ontvangstbevestiging van jouw bestelling. En anders meteen met de klantenservice bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die wel een beetje zelfstandig kan nadenken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46904403
Neehj bij nalevering staan anderen dingen... en totaalbedrag klopt gewoon niet, ook niet als dat ene artikel er wel of niet bij is geteld.. maar ik had die 10 euro kortingscode en toen ging ik dus uitrekenen of het wel klopte en totaal bedrag was dus helemaal fout! Ik bel morgen of vandaag wel naar klantenservice... nu maar hopen dat ik iemand aan de lijn krijg die me kan helpen..

oh en ik zie nu net op de hmsite dat er al een madonna pagina is! hm.. er staat eigk helemaal niks bij wat we al niet wisten...
pi_46905607
Zit op zondagmiddag even lekker te bestellen met de kleine folder van van de week ernaast. Daar staan op pagina 30 (devided) flip-flops in, wit met oranje. Nou kan ik die op de site echt nergens vinden... kijk ik niet goed? Of zouden ze er nog niet op staan?
~*~Common sense is not so common~*~
  zondag 4 maart 2007 @ 15:45:41 #71
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46906956
staan er volgens mij niet op. Gewoon met het artikelnummer bestellen op de site.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46907492
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Is die BH erg dik 'gepadded'?
Verder hoop ik ook dat de bh niet te snel uitlubbert. Ik moet bh's bijna altijd weggooien omdat de band onder de cups zeg maar te wijd is geworden. Hartstikke zonde natuurlijk.
Met kanten bh's is dat probeem veel minder.
Wat Roeji al zei: hij is eigenlijk heel erg dun voor een padded beha. En het is echt een laag, dus geen gedonder met dubbelzitten etc.

Dat uitlubberen mag bij mij wel een beetje: ik heb nu een 80C aan en die had net een fractie losser mogen zitten, maar 85C was echt te groot.

De bandjes zakken bij mij ook gigantisch af. Ik heb gisteravond moeten werken en zeker twee keer per uur moest ik even alles reorganiseren
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46908587


Hoe zit dat eigenlijk met die kortingscode bij de nieuwsbrief, waar schrijf ik me in?
pi_46908802
heeft iemand nog een kortingscodee
  zondag 4 maart 2007 @ 16:39:55 #75
16715 Mylene
*schatje*
pi_46909215
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef mic_forever het volgende:
heeft iemand nog een kortingscodee
7442 geeft 10 euro korting
pi_46910134
echt
hoo ik heb net die uit de OP gebruikt
naja boeiend
pi_46932492
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tadáá!

Er beter uitzien door je kleuren te weten
FF spieken Ik draag altijd veel zwart, dat staat me beelderig maar is zo warm in de zomer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 5 maart 2007 @ 14:25:37 #78
57434 Marloes
Digital Love
pi_46940343
Wat is het minimumbedrag om te bestellen bij h&M???
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_46940404
25 euro
  maandag 5 maart 2007 @ 16:46:04 #80
57434 Marloes
Digital Love
pi_46945693
aah fuccck ik wil alleen maar een shirtje van 5 euro
Kan je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
En wanneer wordt het afgeschreven van je rekening?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_46945844
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen (gaat niet via incasso) als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt
  maandag 5 maart 2007 @ 18:17:14 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46949179
ik heb zowaar een jurkje besteld.... en ik riep nog het hardst dat ik de collectie van de keer wat tegen vond vallen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:09:35 #83
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46953472
Is het iemand nog gelukt om met die code voor de bikini's e.d. te bestellen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:50:06 #84
57434 Marloes
Digital Love
pi_46973357
Heb net ff wat besteld via de telefoon.. Op internet stond dat het uitverkocht was maar via de telefoon wou het gewoon, mooi zo
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47007146
Heeft iemand toevallig het telnr van het H&M filiaal in Den Haag wagenstraat?
pi_47007367
I had a signature once. It was awful.
pi_47007403
Of op de H&M site zelf... 0800-2354366
I had a signature once. It was awful.
pi_47008083
Ik vermoed dat mijn bestelling morgen bezorgd gaat worden... maarrrr dan ben ik niet thuis overdag.
Weet iemand wat ze dan doen.. bij de buren afgeven, of volgende dag nog een keer proberen, of gelijk terug naar het postkantoor zodat ik t zelf vanaf de volgende werkdag op kan halen??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47008128
Bij mij ging ie toen naar de onderbuuv
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47008193
stom topic


nu heb ik ook weer wat besteld
pi_47008241
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Syrena het volgende:
Bij mij ging ie toen naar de onderbuuv
Oh dat is mooi, ik hoop dat ze dat bij mij dan ook doen (dan heb ik mijn pakketje t snelst), mijn lieve onderburen ontvangen wel vaker pakjes voor me namelijk

Heb tot nu toe bij mijn H&M bestellingen altijd gehad dat ik thuis was als ze kwamen bezorgen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47008362
Ik heb dit singlet laatst besteld. Het zit echt heerlijk, maar valt wel groot uit....

pi_47008947
Lily> Leuk!

Ik heb deze, maar die valt dus een beetje klein. Had 'n 38, geruild voor een 40 maar kreeg een 42 toegestuurd. Gelukkig paste die ook.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47009010
Handig om te weten, Syrena want die heb ik net besteld (in het geel)

heb dus net maar een maatje 42 besteld
pi_47009156
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:15 schreef lily het volgende:
Handig om te weten, Syrena want die heb ik net besteld (in het geel)
Ha toevallig! Ik heb normaal gewoon 38, maar deze kruipt dan erg op, het witte onderstuk is best strak. Het ging eigenlijk net maar met alle BBQ's in het vooruitzicht dacht ik doe maar 'n 40
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 maart 2007 @ 13:15:00 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47012686
Ik lees dit topic te laat Bestelling geplaatst en nu lees ik pas over de codes Naja, ik ga vast nog wel eens een keer wat bestellen
pi_47014965
Ik kreeg bij mijn bestelling geen invoervensters voor codes meer te zien Kan komen omdat er nog dingen openstonden, maar vind 't wel balen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47016604
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Of op de H&M site zelf... 0800-2354366
Thx! Laatst deed Stores op de site het namelijk niet vandaar dat ik het vroeg
pi_47020677
Weet iemand welke kortingscode's er nog werken?

7442 = Voor 10 euro korting
pi_47026664
die uit de OP werkt ook
pi_47081938
Had ik die jurk eindelijk.... kom ik bij de kassa..... uitverkocht


De collectie van Madonna staat ook online he! Wel leuk gedaan allemaal!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:20:35 #102
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47082230
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:02 schreef Lollifant het volgende:
Had ik die jurk eindelijk.... kom ik bij de kassa..... uitverkocht


De collectie van Madonna staat ook online he! Wel leuk gedaan allemaal!
Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor je

Ik vind het wel leuk van de madonna collectie, maar t was gisteren erg traag kijken, doordat die miep steeds zo'n zwiep aan die paspop ging geven als je t volgende wilde zien.

Mmm nu kom ik na de derde poging weer niet meer verder dan plaatje 8. Straks nog maar eens proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Roeji op 09-03-2007 09:28:18 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47082402
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Roeji het volgende:

[..]

Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor je

Ik vind het wel leuk van de madonna collectie, maar t was gisteren erg traag kijken, doordat die miep steeds zo'n zwiep aan die paspop ging geven als je t volgende wilde zien.
Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.


Dat gezwiep van die vrouw vond ik ook wel een beetje irritant worden ja! De eerste 3 keer is leuk, maar daarna mag het wel wat sneller gaan!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:42:09 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47082631
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:30 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.


Dat gezwiep van die vrouw vond ik ook wel een beetje irritant worden ja! De eerste 3 keer is leuk, maar daarna mag het wel wat sneller gaan!
Oke, Kan het wel begrijpen dat je m zelf wilt bestellen.

Kun jij wel die hele collectie bekijken? Bij mij blijft ie steeds hangen, dan weer bij plaatje 3 dan weer bij 8. En elke keer moet je weer van voren af aan kijken, ik wil de rest zien

Nou het is eindelijk gelukt om alles te zien. Maar ik vind het nogal veel van het zelfde, of vergis ik me? Alleen die leren trenchcoat vind ik er echt uitspringen. Oh en die zijden jurk met dat diep decollete.

[ Bericht 9% gewijzigd door Roeji op 09-03-2007 09:54:50 (eindelijk) ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47084019
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:42 schreef Roeji het volgende:

[..]

Oke, Kan het wel begrijpen dat je m zelf wilt bestellen.

Kun jij wel die hele collectie bekijken? Bij mij blijft ie steeds hangen, dan weer bij plaatje 3 dan weer bij 8. En elke keer moet je weer van voren af aan kijken, ik wil de rest zien

Nou het is eindelijk gelukt om alles te zien. Maar ik vind het nogal veel van het zelfde, of vergis ik me? Alleen die leren trenchcoat vind ik er echt uitspringen. Oh en die zijden jurk met dat diep decollete.
Ik heb gister de hele collectie bekeken, hij bleef niet hangen ofzo!
Ik vind het ook niet echt bijzonder allemaal, er zit niks bij wat ik echt móet hebben. Maar ik vond haar vorige collectie ook niet veel aan.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:45:58 #106
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47084190
Ik weet ook nog niet of ik iets ga bestellen. Die trenchcoat zou ik wel willen hebben, maar 250 euro is me toch echt te duur. Ik denk dat ik eerst in de winkel eens ga kijken wat het is.
Of staat de collectie eerder op de site (komt ie net als bij v&r om middernacht erop?)
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47085095
Oh dat weet ik niet! Ik denk dat winkelen op de site wel wat comfortabeler is dan met 250 vrouwen tegelijk de h&m binnenstormen en pakken wat je pakken kan.
Ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:35:08 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_47085747
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren omdat deze collectie in tegenstelling tot die van Viktor & Rolf in veel meer filialen verkrijgbaar is.

Ik heb twee dingen op het oog, die trenchcoat en het satijnen kimono jurkje .
pi_47087776
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb twee dingen op het oog, die trenchcoat en het satijnen kimono jurkje .
Ik heb de collectie net bekeken en dacht precies hetzelfde

(wel de stoffen trechcoat, niet de leren)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:32:21 #110
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47091823
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef Lollifant het volgende:
Oh dat weet ik niet! Ik denk dat winkelen op de site wel wat comfortabeler is dan met 250 vrouwen tegelijk de h&m binnenstormen en pakken wat je pakken kan.
Ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor...
Ergens klopt dat wel, maar toch vind ik het (vooral bij dit soort speciale collecties) wel fijn als ik even kan kijken en voelen wat voor n stof het is. Meestal zie ik daar meteen aan of het iets voor mij is of niet.
Maar ik denk dat ik in eerste instantie voor het online gebeuren ga (als ie om middernacht erop komt) en dan 's middags even ga kijken in de winkel. Mocht ik tenminste besluiten om er iets van te kopen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47092717
Alvast een polo en een hemd gehaald voor als het straks weer wat warmer wordt.
Beetje jammer dat de knopen van het hemd gewoon wit zijn, maar het past allemaal perfect.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_47093323
Veel leuke jurkjes, maar ik zou ze zelf niet snel dragen denk ik.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:29:10 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47102614
Ik vind dat gestreepte kimonojurkje van Madonna wel erg leuk. Dat gedoe met die paspop maar de boel wel erg langzaam. De meeste jurkjes vind ik ook net iets te lang. Heb ze liever tot op of net boven de knie. Ook leuke riemen trouwens.

Maar goed, ik ben 23 maart toevallig vrij dus ik zal dan toch maar even bij de H&M binnenwippen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:55:51 #114
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47103634
ik vind de collectie wel erg leuk dat leren jasje moet ik hebben en die catsuit vind ik leuk en de witte trench...zo kan ik nog wel ff door gaan.....
pi_47103975
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef neilpad het volgende:
Alvast een polo en een hemd gehaald voor als het straks weer wat warmer wordt.
Beetje jammer dat de knopen van het hemd gewoon wit zijn, maar het past allemaal perfect.
[afbeelding][afbeelding]
Leuk!
Ik probeer mijn vriend al weken zo'n clamdigger aan te smeren (kuitbroek ) Ik heb hem bijna zo ver en hij vond de zwembroeken ook wel leuk...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:20:05 #116
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47108983
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47109239
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?

Ik baseer me op uitspraken van anderen, ik meen twee pagina's terug
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:28:03 #118
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47109317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?

Ik baseer me op uitspraken van anderen, ik meen twee pagina's terug
Godverdorie !
Je hebt gelijk volgens mij .
Een gevalletje van ziek zijn + niet scherp, mijn excuses.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47109496
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Godverdorie !
Je hebt gelijk volgens mij .
Een gevalletje van ziek zijn + niet scherp, mijn excuses.
Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?
Vind wel dat je korting moet met zo'n bedrag hoor Ik hoop alleen niet dat je met je zieke hoofd rare dingen hebt besteld kan nog leuk worden

ben zelf ook keiduf trouwens, ik ga maar niet naar de site, veeeeeeeeel te verleidelijk....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:40:40 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_47109851
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
7442 (10 euro korting)
7376 (25% korting op duurste artikel)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:57:42 #121
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47110531
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef schatje het volgende:

[..]

7442 (10 euro korting)
7376 (25% korting op duurste artikel)
Onwijs bedankt!
Had het nog lekker kunnen wijzigen
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:59:15 #122
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47110590
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?
Vind wel dat je korting moet met zo'n bedrag hoor Ik hoop alleen niet dat je met je zieke hoofd rare dingen hebt besteld kan nog leuk worden

ben zelf ook keiduf trouwens, ik ga maar niet naar de site, veeeeeeeeel te verleidelijk....
Ik heb de codes van schatje gebruikt, die werkten!
Heb kost nu ¤127,22, dat scheelt toch wel!

En heb btw mezelf wel wat laten gaan helaas
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47111936
Zo heb net de collectie van Madonna gecheckt.
heb 2 dingen gezien die ik wel wil hebben.

En jullie??

[ Bericht 28% gewijzigd door MissJ op 09-03-2007 23:52:08 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47113025
Ja, ik vond dat ene korte jurkje heel leuk, met die gouden en zilveren banen er op. Maar die is 150 euro .
Ik kijk wel wat ik in de winkel leuk vind, wat ik nu gezien heb vind ik echt heel stijlvol, maar niet echt iets wat ik daadwerkelijk dagelijks zou dragen. Wel echt props voor hoe het in elkaar zit op die site, met die personal assistent die de kledingstukken verwisseld Heel leuk gedaan!
pi_47114537
De website van Collection of Style:

www.cosstores.com

Best een leuke site met best leuke kleding, maar schrikken duur... Een leren tas van 229.- vind ik nou niet echt in het segment van Esprit en Mexx vallen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47118862
Ik vind de prijzen van COS ook wel heel erg hoog. Die tas is wel leuk, maar niks bijzonders en om daar nou meer dan ¤200 voor te betalen gaat me te ver.

Vandaag mijn Our Perfect-beha weer aangedaan. Hij lag al een week schoon in de kast maar ik durfde hem niet aan te doen omdat ik vreesde dat hij gekrompen was: ik heb hem gewoon in de wasmachine gegooid, terwijl hij in de handwas moest. Maar mijn angst was voor niks: hij zit nog steeds prima. Waarschijnlijk ga ik er volgende week nog een kopen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 10 maart 2007 @ 10:59:13 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47118903
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel? Snappen ze dat?

Want dan wandel ik zo eventjes de stad in. Tis toch mooi weer
pi_47119486
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:59 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel? Snappen ze dat?

Want dan wandel ik zo eventjes de stad in. Tis toch mooi weer
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima
Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47122260
Ik Ga volgende week ook eens kijken of ze dit jasje al in de winkel hebben hangen:



Normaal zou ik nooit een lichtroze jasje kopen, maar voor dat geld...



Deze heb ik ook al in de winkel zien hangen en heb ik toen met mijn stomme kop niet gepast, maar daar gaat verandering in komen



Deze sjaal vind ik ook erg leuk, ook om bijvoorbeeld als riem te dragen.

[ Bericht 26% gewijzigd door bladibladibla op 10-03-2007 13:42:01 ]
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_47124985
Tijdje gelden iets besteld, zou vorige week vrijdag binnen zijn (ik laat het afleveren bij de primera hier een eindje verderop, omdat ik ivm stage door de weeks nooit thuis ben) Dus ik zaterdag daarheen, was 'ie er (nog?) niet. Kreeg ik een paar dagen geleden een herinnerings smsje dat 'ie klaar ligt bij de primera, dus ik daar vandaag weer naartoe (ik kom dus ook niet eerder ivm mijn werktijden en de openingstijden van de primera) Maar ook vandaag was het pakketje er weer, dus ik bel net met de klantenservice.. na een aardige tijd wachten wist het minder vriendelijke meisje me te vertellen dat ik te sloom was geweest met ophalen en dat het pakketje terug was gestuurd, en dat ik nu dus wel ff de verzendkosten mag betalen
Nu heeft ze het opnieuw besteld voor me (het was oa een jurk uit de outlet dus god knows what gonna happen now ) Ik ben alleen vergeten te vragen of dat ik nu dus 2x verzendkosten moet gaan betalen

[ Bericht 1% gewijzigd door lienelien op 10-03-2007 15:46:05 ]
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:48:05 #131
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47125367
Het blijft normaal gesproken toch 3 weken liggen? Tenminste als je 2 keer niet thuis bent geweest dan wordt t op t postkantoor 3 weken vast gehouden. Neem aan dat ze dat bij die primera toch ook vasthouden?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47125478
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef Roeji het volgende:
Het blijft normaal gesproken toch 3 weken liggen? Tenminste als je 2 keer niet thuis bent geweest dan wordt t op t postkantoor 3 weken vast gehouden. Neem aan dat ze dat bij die primera toch ook vasthouden?
Ja, dat nam ik ook aan... vandaag zou het er pas 8 dagen liggen
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:00:06 #133
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47125646
en wat zeiden ze bij primera?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47125739
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:00 schreef Roeji het volgende:
en wat zeiden ze bij primera?
Dat hij waarschijnlijk was teruggezonden naar de h&m, of er nooit is geweest... M'n naam was iig nergens in hun systeem te vinden
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:08:37 #135
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47125880
dan zou ik mn rekeningen goed in de gaten houden en uitkijken dat ze geen 2 keer verzendkosten gaan rekenen. Zou ik niet pikken.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47125952
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:08 schreef Roeji het volgende:
dan zou ik mn rekeningen goed in de gaten houden en uitkijken dat ze geen 2 keer verzendkosten gaan rekenen. Zou ik niet pikken.
inderdaad
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:16:32 #137
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47126132
ze rotzooien af en toe maar wat aan. Dan doen de codes het wel, dan weer niet. Dan krijg je weer eens foutmeldingen bij de codes. Of je moet ineens verzendkosten betalen over een nazending.
Het gaat ook vaak goed, maar het zijn van die kleine dingen wat het zo ingewikkeld maken en af en toe je plezier om online te shoppen bederven. Vooral als je steeds weer met zo'n dom wicht aan de telefoon moet hangen en dan eindeloos moet uitleggen wat t probleem is.

Overigens zit inmiddels in Maastricht een 2e callcenter van h&m, zowat hier om de hoek. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon eens langsga misschien werkt dat beter dan wanneer je belt
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 10 maart 2007 @ 18:34:08 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47129927
Bestellen via de site doe ik niet meer. Heb het drie keer geprobeerd en 3 keer de volledige bestelling weer teruggebracht naar de H&M.

Ik vind het wel irritant dat ik de kleding van de site amper kan terug vinden in de winkels. Sowieso vind ik het niet handig dat ze nu alles op kleur bij elkaar hebben liggen. Vroeger had je dan een rek met shirtjes in alle kleuren, een rek met tops etc. En dan pak je er een paar en hup naar de kassa. Nu moet je de hele winkel weer doorzoeken.....

Vandaag wel een schattig blousje gekocht:

pi_47131030
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:59 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel? Snappen ze dat?
Ik heb 2 keer wat teruggebracht. Is inderdaad geen enkel probleem

Leuk blousje, Kyara
  zaterdag 10 maart 2007 @ 19:40:01 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47131694
nou, in Arnhem snappen ze het nog niet helemaal. Daar gaat het nogal eens mis. En ik ben dan ook nog zo'n vervelende klant die a) heel veel in 1 keer besteld (en het dus allemaal moet terug brengen) en b) alleen op donderdagavond of zaterdag kan terugbrengen..... get the picture..........

thanx Lily!
pi_47136084
Ik had 5 dingen besteld, maar alweer 3 teruggestuurd.
pi_47137054
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima
Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
Hier gaat het ook goed, Al zijn ze lang niet allemaal even bedacht op de kortingen die je online krijgt... Ik heb gisteren nog iets terug gebracht waar ik online 25% korting op had, maar kreeg het volledige bedrag terug betaald...

je krijgt ook gewoon je hele vrachtbrief weer mee hoor...Hier houden ze verder helemaal niks...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47137454
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hier gaat het ook goed, Al zijn ze lang niet allemaal even bedacht op de kortingen die je online krijgt... Ik heb gisteren nog iets terug gebracht waar ik online 25% korting op had, maar kreeg het volledige bedrag terug betaald...

je krijgt ook gewoon je hele vrachtbrief weer mee hoor...Hier houden ze verder helemaal niks...
Dat is wel vervelend met terugsturen. Als je niet alles terugstuurt, ben je wel meteen je bonnetje kwijt. Als je nou om de een of andere reden 1 week later ook iets op de rest hebt aan te merken
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:41:37 #144
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47138511
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend met terugsturen. Als je niet alles terugstuurt, ben je wel meteen je bonnetje kwijt. Als je nou om de een of andere reden 1 week later ook iets op de rest hebt aan te merken
Ik maak overal kopieen van of scan datgene wat retour gaat even in. Wel zo makkelijk en je hebt altijd een bewijs en overzicht van je aankopen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47138688
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik maak overal kopieen van of scan datgene wat retour gaat even in. Wel zo makkelijk en je hebt altijd een bewijs en overzicht van je aankopen.
Oh, k*t ja. dat doe ik normaal ook altijd met zo'n dingen. Ik wist dat ik iets vergeten was

Nou, heb gelukkig die mail nog wel
pi_47191323



Ik heb net deze jurk gekocht in de winkel. Hij was er ook in oranje/wit, maar dat vond ik net iets te WK achtig.
pi_47191992
Die is leuk ja!
Dit wordt echt zo hard de zomer van de jurkjes


De Beauty & the Geek jurk. Hij is wel errrrg klein, 36 zit krap terwijl ik normaal gesproken wel in 34 kom

En verdere zomerse aankopen van H&M

Shortje, grijs, 24,90


Lichtgroene flatjes van de kinderafdeling, 9,90


Plooierige cremekleurige top met groene bloemen en zwarte blaadjes, 24,90


Strapless Divided topje, 12,90 (mind die lekkere lijkkleur )

(sorry, ik heb altijd de neiging om foto's te maken van m'n nieuwe kleren en schoenen of nieuwe outfits )

En die grijze skinny van de kinderafdeling zit echt heel relax! Hij is niet echt skinny, want de pijpen zijn heel lang, maar daar ga ik misschien nog wel wat aan doen (opzich is baggy/straight ook wel leuk voor de verandering).
pi_47192136
Wat zonde dat je breder dan normaal lijkt in die jurk! Heb normaal 36, die jurk in 38, en zit nog krap ja

En welke schoenmaat heb je dan, dat je schoenen van de kinderafdeling past? Wel heel leuk trouwens
pi_47192295
Leuke spullen hoor!!

DE jurk staat je leuk! Ik zie nu bij jou dat het wel meevalt met de wijdte van de rok. Als ik hem aan heb lijkt die rok echt superwijd, maar dat komt zeker omdat je erop kijkt.

Dat shortje is ook erg mooi!
pi_47192325
Die schoentjes gaan tot maat 39
Ik twijfel er ook aan om die jurk terug te brengen, vraag me af of ik die kleur wel zo vaak zal dragen eigenlijk . En ik had ook nog een knalblauwe skinny besteld, maar die scheurde toen ik 'm aantrok bij m'n rits En echt niet omdat ie te krap was ofzo, want hij zit verder helemaal goed. Maar goed, die gaat dus ook terug als klacht.
pi_47197493
Die groene flatjes zijn errrg schattig!
Ik wil ze ook! gelukkig heb ik schoenmaat 38
Ik ga eens even naar de H&M van de week.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47198911
Ze zijn wel redelijk krap trouwens, heb voor de zekerheid een maatje groter genomen omdat ik weet dat die ballerina's van de H&M nooit echt uitlopen omdat ze zo stroef zijn. Koop er binnenkort wel een zooltje in
Ze hebben ze ook in het knalpaars, knalroze en knalzwart (:')). Wil die paarse ook nog
  maandag 12 maart 2007 @ 20:06:26 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47203186
die schoentjes zijn inderdaad erg schattig. Toch ook maar een richting kinderafdeling...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 12 maart 2007 @ 20:10:07 #154
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47203347
Het retourneren ging inderdaad prima Wat wel lastig was, was dat het kassameisje haast geen geld in haar kassa had, waardoor ik eigenlijk weer in een andere rij moest. Gelukkig had ze nog wel 50 euro en ik een tientje, waardoor ik mijn 40 euro dus op die manier terug kon krijgen

Ik word jaloers van die foto's trouwens. Al die jurkjes zijn zooooo leuk, maar zoooo niet aan mij besteed met mijn maat 44
  maandag 12 maart 2007 @ 21:50:16 #155
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47208015
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Yoni het volgende:
Het retourneren ging inderdaad prima Wat wel lastig was, was dat het kassameisje haast geen geld in haar kassa had, waardoor ik eigenlijk weer in een andere rij moest. Gelukkig had ze nog wel 50 euro en ik een tientje, waardoor ik mijn 40 euro dus op die manier terug kon krijgen

Ik word jaloers van die foto's trouwens. Al die jurkjes zijn zooooo leuk, maar zoooo niet aan mij besteed met mijn maat 44
Join the club, ik kan ook niks van die jurkjes dragen. Ben dan net zo'n nijlpaard
Overigens heb ik wel zo'n overhemd jurk gekocht en die zit perfect en kleed slank af vooral in het zwart (ook in mt 44 )

Ik zal het plaatje ervan later posten. Photobucket doet een beetje lastig

edit, photobucket wil weer mee werken

Deze dus, in het zwart zit prachtig:


[ Bericht 5% gewijzigd door Roeji op 12-03-2007 21:54:20 (plaatje toegevoegd) ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 12 maart 2007 @ 22:25:32 #156
123170 alors
zlata1234
pi_47209522
Oooh die groene schoentjes!! ik ga morgen meteen kijken
know'm sayin?
×
word? word.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 12 maart 2007 @ 22:40:41 #157
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47210240
Hmm die is wel heel leuk Roeji! Vraag me af of dat me zou staan Ben ook nog eens klein namelijk (gewoon een klein dik propje dus eigenlijk )

Misschien gewoon eens proberen
pi_47210490
Mijn hele bestelling is van half naar eind maart verschoven
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:35:01 #159
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47217406
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Yoni het volgende:
Hmm die is wel heel leuk Roeji! Vraag me af of dat me zou staan Ben ook nog eens klein namelijk (gewoon een klein dik propje dus eigenlijk )

Misschien gewoon eens proberen
Ik ben 1m67 en dan dus van boven mt 44. Kwa heupen mt 42. Ik heb wel een taille en door dat riempje krijg je een mooi figuur. De lengte was volgens mn moeder precies goed. Maar ik twijfel of ie iets korter mag. Eerst maar eens dragen en wassen en kijken of ie dan nog korter moet of dat dat vanzelf is gegaan

Ik zou m gewoon bestellen en op mn gemak passen, als je m leuk vind. Ik had in de winkel m gepast voor de maat, maar daar hadden ze alleen die jurk in t groen/wit en zwart/wit met hele drukke patronen. Dat zag dus niet uit. Dus maar de effen zwarte besteld.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47218893
En weer iets aan mn bestelling toegevoegd... Een mooie spijkerbroek uit de outlet die er toevallig in mijn maat was. Ik ben een probleemgeval met broeken kopen (holle rug + grote kont = openstaande broeken), dus ik ben erg benieuwd hoe hij gaat vallen
I had a signature once. It was awful.
pi_47219882
Het is gelukt! Ik heb de jurk besteld!



Nou maar weer hopen dat ie past!


Die overhemdjurken zijn ook leuk trouwens! Ik heb zelf een zwarte, die ik 3 maten groter moest nemen omdat hij zo klein viel.
pi_47234310
Oh, hebben jullie trouwens de Organic Cotton lijn al gecheckt?
In de winkels dus, niet op internetje.
pi_47234483
Nee niet gezien! Verkopen ze dat overal? En wat is het?
pi_47234658
Volgens mij alleen in de grotere filialen.
[verkoperspraatje]Organic Cotton bestaat uit kleding die op een milieuvriendelijke wijze geproduceerd is. Dus er zijn geen giftige stoffen bij het productieproces komen kijken en dat soort stuff[/verkoperspraatje]
Het is een leuke lijn vind ik zelf, je moet er wel van houden. 't Zijn een beetje grauwe kleurtjes en het sluit goed aan op de Trend (clothes) afdeling van de H&M. Beetje alternatief dus.
Je merkt wel verschil vind ik, de kleding is veel zachter. Ook is de boel ietsje duurder dan normaal, maar niet heel veel duurder naar mijn mening (een lang hemdje kost 9,90 en anders 7,90 dusss)
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:58:11 #165
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47256617
Weet iemand toevallig of de H&M nog hoedjes verkoopt?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47259703
Ik heb een trenchcoat van 19,90! Nu wil mijn moeder dezelfde
Pretentieus geneuzel.
pi_47259827
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:42 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een trenchcoat van 19,90! Nu wil mijn moeder dezelfde
Herkenbaar!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47259925
ze gaat ook heel de tijd zielig kijken als ik m tevoorschijn haal.
Pretentieus geneuzel.
pi_47262808
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:42 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een trenchcoat van 19,90! Nu wil mijn moeder dezelfde
Welke is dat dan?
pi_47263399



Pretentieus geneuzel.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:39:48 #171
70004 niksan
net een beetje meer
pi_47263516
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:35 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]


mooie jas zeg!
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:08:52 #172
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47264520
Hier hetzelfde. Ik had m gisteren gekocht. Mn moeder heeft m gewoon ingepikt. Onder het mom dat de korte mij veeeeeel leuker staat (die had ik nl al een tijd geleden gekocht). Ik baal dus een beetje. Maar goed. Zij is blij met dr jas, misschien haal ik me ook nog. Is geen geld 20euro voor zo'n jas.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:19:40 #173
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47264868
de lijn van madonna komt van wat ik heb gehoord wel online om 00.00 op de 22ste
pi_47265328
die trenchcoat is gaaf! Ik ben verliefd!
pi_47273814
ik wil ook die trench!
Voices tell me I'm the shit.
pi_47274002
Vind hem ook wel heel gaaf, maar wanneer trek je zoiets aan?
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:20:31 #177
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47274788
de trenchcoat kan altijd en overal
pi_47275486
Ja, oke.

Ik ging hem trouwens ff inspecteren op de site, maar kan hem niet vinden, alleen eentje van 39,90
pi_47275748
Mij staan ze niet Ik word er meteen 10 jaar ouder in. Mijn moeder heeft 'm dus maar gekocht (bij Vero Moda, maar 't is ongeveer hetzelfde model). Hij maakte haar juist hip
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47277118
Ik heb de beige achter gehangen, ga 'm morgen kopen Hij is erg mooi voor die 20 euro inderdaad. Ga 'm wel 'pimpen' denk ik. Ander ceintuur en misschien andere knopen
pi_47277334
Ik heb de beige gekocht, ik heb al een zwarte trench (die van V&R). Ik voel me net zo'n detective als ik em aan heb

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_47277436
Tudududu inspector gadget
We hebben dezelfde jassen, Imago
pi_47286623
Half Nederland loopt er straks in volgens mij . Collega van me ook al vandaag! (ik haar gelijk aanbidden enzo )
pi_47293482
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Ja, oke.

Ik ging hem trouwens ff inspecteren op de site, maar kan hem niet vinden, alleen eentje van 39,90
Ik kon hem ook niet vinden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:37:14 #185
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47295235
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand toevallig of de H&M nog hoedjes verkoopt?
Niemand?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47295605
Jawel, we verkopen hoedjes. Maar wat voor hoedjes bedoel je precies? Beetje J. Timberlake-style?
pi_47307806
Ik liep vandaag door de H&M in Den Haag, maar de trenchcoat was nergens te vinden..alleen die van 40 of 50 euro. Morgen dan maar effe in Utrecht kijken!
pi_47312003
zara sletjes niet h&m
pi_47335611
Nieuwe artikelen op de site!
pi_47335687
Ik ga nu niks meer kopen. In de meivakantie ga ik ff serieus shoppen met mn zus, dus nu moet ik sparen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:56:16 #191
123170 alors
zlata1234
pi_47335704
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:54 schreef Syytön het volgende:
Nieuwe artikelen op de site! [afbeelding]
Zag ik vanmorgen ook al mn handen begonnen spontaan te jeuken!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_47335845
Waar is de beauty and the geek lijn heen?
pi_47335864
Droegen ze dat niet in de '50's?
Die meid op de foto van Roosje heeft wel een geil jasje
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47335929
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef lienelien het volgende:
Waar is de beauty and the geek lijn heen?
Een aantal artikelen staan nog tussen de collectie.
pi_47336005
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Syytön het volgende:

[..]

Een aantal artikelen staan nog tussen de collectie.
Ook die zwarte jurk met de bloemetjes?
pi_47336245
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ook die zwarte jurk met de bloemetjes?
Uhm, nee.

maar, als je voor 40 euro bestelt krijg je een gratis jurk!



http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtempltab&proddept=KAMP_525_STRAND&modelnum=584101
pi_47336312
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

Uhm, nee.
pi_47337366
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

Uhm, nee.

maar, als je voor 40 euro bestelt krijg je een gratis jurk!

[afbeelding]

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtempltab&proddept=KAMP_525_STRAND&modelnum=584101
Genaaid, als ze dat eens 2 weken eerder hadden bedacht
pi_47337395
WTF is het rekeningnummer va HM online shop? Kan het nergens vinden op de site. Ik zie ineens bij m'n gegevens dat er nog een bedrag open staat, ben ik blijkbaar vergeten, inmiddels al aanmaningskosten van 5,75 er boven op. Het is dat ik nu even keek daar, want ik heb helemaal niets van ze gehoord. Maargoed, wat is het rekeningnummer?
pi_47337517
Dit plaatje
amokaapjeeh O+
pi_47337529
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Syytön het volgende:
WTF is het rekeningnummer va HM online shop? Kan het nergens vinden op de site. Ik zie ineens bij m'n gegevens dat er nog een bedrag open staat, ben ik blijkbaar vergeten, inmiddels al aanmaningskosten van 5,75 er boven op. Het is dat ik nu even keek daar, want ik heb helemaal niets van ze gehoord. Maargoed, wat is het rekeningnummer?
Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.
pi_47337668
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.
Ik heb voor het laatst in november ofzo besteld, kost me uren om door het internetbankieren scherm va Postbak te ploegen.
pi_47337699
Het rekeningnummer is: Postbank: 231412!

Maar als je via internet bankieren overmaakt moet je wel je klantnummer er goed bij vermelden he!
pi_47337803
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Lollifant het volgende:
Het rekeningnummer is: Postbank: 231412!

Maar als je via internet bankieren overmaakt moet je wel je klantnummer er goed bij vermelden he!
Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.
pi_47337824
Ik vind het echt niet leuk dat ze weer allemaal nieuwe kleren op de site hebben! Nu heb ik ALWEER een leuk jurkje op het oog:



Weet nog niet of ik hem ga bestellen. Aan de ene kant heb ik al 5 jurken gekocht, maar aan de andere kant is deze wel erg schattig...
pi_47337856
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.
Gelukkig Nu kun je er weer rustig op los shoppen
pi_47338470
Ik heb hem besteld

Ik wist niet dat je 2x dezelfde korting kon krijgen! Ik had nog een andere jurk in bestelling staan, waarop ik 25% korting kreeg, maar ik voerde die korting net weer in, krijg ik wéér korting!

Dus op allebei de jurken 25% korting! Is toch E12,50 Jeej
pi_47340466
^ Juich niet te vroeg, want ze kunnen het bij of vlak voor het behandelen allebei weghalen.
pi_47341025
Allebei?! Waarom?!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:55:44 #210
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47341917
juist! dat is net bij mij gebeurd. Ik had bij een paar dingen die korting gekregen en nu ineens is ie verdwenen. En ik kan niks in mn bestelling meer aanpassen, probeer t morgen maar weer. Staat er bij.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47342501
Nouja zeg!
pi_47342726
He shit, mn bestelling is verzonden gisteren... Maar gisteren ben ik bij de H&M geweest waar ik mijn bikini zag hangen. Helaas viel hij in het echt ontzettend tegen, de kleuren waren helemaal niet zo helder als op de foto en hij zat ook helemaal niet goed rond mn borsten. Dus die kan ik sowieso terugsturen, wel lastig, had gehoopt dat ik hem nog had kunnen annuleren....
I had a signature once. It was awful.
pi_47344539
Service van H&M is wel kut. Ik had 2 weken geleden een colbert met broek undso gekocht. Nu is die colbert iets te klein, dus direct een nieuwe besteld. Nu heb ik hem nog niet, had ze een week geleden gemailt of ze wisten hoelang dit zou duren. Nu moet ik alsnog ergens wat vandaan halen. En het is ook grafonduidelijk met dat klantnr.

Ze mogen een voorbeed nemen aan die Esprit shop.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 09:19:10 #214
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47361118
Ik kan nog steeds niks aanpassen in mn bestelling. En echt al mn kortingen zijn eruitgehaald. Ik baal dus wel. Was voor een hoop geld.
Ik ben er nu de dupe van dat zij niet meteen iets in behandeling nemen en mn bestelling weken laten staan. En dan nu halen ze ineens van dingen wat ik later heb besteld, de korting weg Niet leuk h&m.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47363007
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Genaaid, als ze dat eens 2 weken eerder hadden bedacht
Volgens mij kun je als je iets in dezelfde maand van de korting-actie hebt gekocht, nog stees aanspraak op maken. Ik weet het alleen niet zeker, zou ik 1 week kunnen zijn.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47364077
Ik heb vandaag iets besteld, nu staat er dat hij geleverd word rond eind april (verwacht). De vorige keer dat ik bestelde zou hij ook pas met een halve maand komen maar had ik het de volgende dag. Is de kans groot dat ik het nu weer direcht krijg? Het artikel staat niet uitverkocht op de site oid.
pi_47366348
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat ze weer allemaal nieuwe kleren op de site hebben! Nu heb ik ALWEER een leuk jurkje op het oog:

[afbeelding]

Weet nog niet of ik hem ga bestellen. Aan de ene kant heb ik al 5 jurken gekocht, maar aan de andere kant is deze wel erg schattig...
pi_47395910
Wie gaan er a.s. woensdagnacht om 0.00 uur achter de pc zitten voor de Madonna collectie??

ben ik nou de enige die dat gaat doen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47397806
^ Ik niet! Er zit niks bij wat ik wil hebben.
pi_47398708
Ik heb 3 dingen gezien die ik wel erg graag zou willen, dus ik ga ervoor
ben wel benieuwd hoe t in t echt eruit ziet, maar ik zie t wel.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:42:17 #221
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_47424160
Ik wil die jurk wel meer niet eigl.
misschien dat witte jack
en ik twijfel sterk over die schoenen.
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:49:20 #222
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_47424193
Ik zie net dat de jurk van de campange foto;s helemaal niet in de collectie staat.
Oplichters
Voices tell me I'm the shit.
pi_47428082
Iemand nog kortingscode? PM plz :$
pi_47429045
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef riX- het volgende:
Iemand nog kortingscode? PM plz :$
Staan op pagina 3 ofzo in dit topic.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:59:50 #225
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47429521
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef MissJ het volgende:
Wie gaan er a.s. woensdagnacht om 0.00 uur achter de pc zitten voor de Madonna collectie??

ben ik nou de enige die dat gaat doen?
ik denk ook niet dat het nodig is...ik heb van niemand gehoord dat ze echt iets graag willen hebben......ik wel trouwens ik wil heel veel !k vind deze lijn de leukste tot nu toe maar goed om 00.00 zit ik iig niet achter pc ik doe het in de ochtend met kopje koffie
pi_47436594


Betekend dit dat mijn pakket onderweg is, weet iemand dat? Op "Mijn pagina" staat in verwerkeng, en bij datum staat eind april.
pi_47438225
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]

Betekend dit dat mijn pakket onderweg is, weet iemand dat? Op "Mijn pagina" staat in verwerkeng, en bij datum staat eind april.
Dit betekent dat je pakket vanuit Zweden onderweg is naar Zwolle. Zodra dit uit Zwolle vertrekt, is t onderweg naar jou.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burbujas op 19-03-2007 17:08:19 ]
pi_47439320
Uit Zweden. Dat is best kut, ik heb het woensdag nodig. Had het al eerder besteld maar er was een fout waardoor de bestelling weer gecancellt werd.
pi_47440726
Na 18:00 uur vanavond nog eens kijken, als er staat dat het gesorteerd wordt heb je het vrijwel zeker weten op woensdag binnen.

Heb vannacht trouwens nog een broek van 15 euro uit de outlet gescoord Hopen dat ie goed zit...
pi_47442678
Ik moet werken tijdens Madonna Hopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.

Ik heb de 20-eurotrench ook gescoord, in het beige. Wel zelf een zwarte bewerkte riem erbij gekocht, vond dat het ceintuur de jas net wat te saai maakte.
En net nog even een leuke tas van divided gescoord . 19,90 > 70% afgeprijsd + 20% personeelskorting = 4,80 .
pi_47448253
Ik kan serieus nergens die 20 euro trenchcoat vinden . Zelfs in Utrecht niet! Nja, dan hoeft het niet meer zo van mij .
pi_47448786
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik moet werken tijdens Madonna Hopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.

Ik heb de 20-eurotrench ook gescoord, in het beige. Wel zelf een zwarte bewerkte riem erbij gekocht, vond dat het ceintuur de jas net wat te saai maakte.
En net nog even een leuke tas van divided gescoord . 19,90 > 70% afgeprijsd + 20% personeelskorting = 4,80 .
Ik wil ook 20% korting!
pi_47448811
Ik was vrijdag bij de H&M in Zoetermeer en zag veel trenchcoats... maar niet die van 20 euri!
Issie wel in elk H&M filiaal te koop?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47448963
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik moet werken tijdens Madonna Hopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.
Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!
Wat denk jij?? Ben wel benieuwd wat jij denkt als H&M medewerker
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47450156
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!
Wat denk jij?? Ben wel benieuwd wat jij denkt als H&M medewerker
Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet verwachten eigenlijk! 't Is in elk geval niet zo gehyped als V&R, dus zo druk zal het ook zeker niet worden, dat dan weer niet...

En die 20 euro trenchcoat was een 'today'-actie. Dus eigenlijk een actie die eenmalig binnen kwam en niet meer wordt aangevuld. Actie is inmiddels al een week oud, maar werd toch nog aangevuld vanwege het enorme succes (alle jassen waren de eerste keer voor 12 uur dezelfde dag al weg ).
pi_47451414
Ah ok, die trench hoef ik dan iig niet meer te zoeken denk ik hihi, zal wel al helemaal weg zijn.

Ik ben benieuwd, de Madonna collectie is idd veel minder gehyped dan V&R, ik denk idd ook dat het veel minder druk en zowiezo veel minder hysterisch zal worden.
Maar toch ga ik woensdagnacht om 0.00 uur klaar zitten achter mijn laptop Dat moet ik gewoon doen, wil nl wel alle keuze nog hebben en stel je voor dat het toch druk wordt..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47459287
Ik zie nu al een deel van die Madonna Collectie op ebay staan . Zoek maar op Madonna en H&M . Mensen in Hong Kong hadden eerder mazzel, omdat ze de collectie al op 10 maart konden kopen.

Een selectie op ebay:
Kimono
Sjaaltje nr. 1
Sjaaltje nr. 2
Zonnebril
Handtas

[ Bericht 4% gewijzigd door wizarddragon op 20-03-2007 01:19:44 ]
pi_47459546
Die kimono... Aah ik wil 'm echt hebben!
pi_47462193
Belachelijke prijzen op ebay....!!
Die handtas is wel erg leuk!
pi_47469331
Heeft iemand een idee hoe duur die handtas hier gaat kosten?
pi_47470691
Ik wil jurkjes voor de zomer...veeeeel jurkjes

Maar wat dragen jullie eronder aan schoeisel? Ik presteer het om al jaren nét de verkeerde schoenen te kopen en daar baal ik flink van. Mijn valkuil is dat ik altijd val voor sportieve schoenen (ziet er niet uit onder een lief jurkje, te lomp) OF schoentjes waar ik niet op kan lopen En eigenlijk moet ik wel een hakje, vanwege m'n kuiten.

Okee, mss toch maar alleen broeken dan.... (stiekem jurkjes gaat kijken op de site...)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47477924
Nou eh, ballerina's bvb, kun je ook prima op lopen haha en die zijn ook leuk onder de juiste broek
pi_47478573

Die staan ook op de site!
Echt supercute, wilde 'm nog bij de bestelling van m'n moeder knallen, maar die was natuurlijk ineens net weer in behandeling genomen
pi_47481532
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik wil jurkjes voor de zomer...veeeeel jurkjes

Maar wat dragen jullie eronder aan schoeisel? Ik presteer het om al jaren nét de verkeerde schoenen te kopen en daar baal ik flink van. Mijn valkuil is dat ik altijd val voor sportieve schoenen (ziet er niet uit onder een lief jurkje, te lomp) OF schoentjes waar ik niet op kan lopen En eigenlijk moet ik wel een hakje, vanwege m'n kuiten.

Okee, mss toch maar alleen broeken dan.... (stiekem jurkjes gaat kijken op de site...)
Dat probleem heb ik nou ook altijd.
-Ik heb leuke muiltjes maar die verlies ik bij het fietsen en trappen lopen.
-Ik heb pumps maar dat vind ik te 'deftig' voor onder een rokje.
-Flatjes zijn leuk maar ik heb niet bepaald elfachtige kuitjes en enkeltjes dus dat oogt een beetje plomp.

Wat mij het beste staat zijn schoentjes met een sleehak. Nu zijn dit niet de allermooiste maar goed, het gaat om het idee.




-
pi_47500933
Hm, gaat madonna nu vannacht de lucht in?
Voices tell me I'm the shit.
pi_47509688
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die staan ook op de site!
Echt supercute, wilde 'm nog bij de bestelling van m'n moeder knallen, maar die was natuurlijk ineens net weer in behandeling genomen
Ik heb die ook besteld, samen met een jurkje Bestelling is in behandeling
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47510320
Zoiets is nu nooit eens in Nederland, he:
quote:
Madonna signeert jassen uit eigen collectie
Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. De jassen worden weggeven onder de wachtenden voor een H&M-winkel in New York.

Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. En het enige dat ze daarvoor hoeven te doen is in de rij staan. Tien witte jassen worden donderdag weggeven aan het publiek dat wacht voor de deur van een Hennes&Mauritz-winkel in New York. Donderdag ligt de collectie die Madonna voor de Zweedse winkelketen ontwierp voor het eerst in de winkels. Dat meldt de website van het Amerikaanse televisieprogramma Entertainment Tonight.

Madonna ontwierp de collectie M by Madonna nadat een trainingspak dat zij vorig jaar voor de winkelketen had bedacht een succes bleek te zijn. De collectie bevat onder meer catsuits, leren jasjes, grote zonnebrillen en pumps. Eerder tekenden de modeontwerpers Karl Lagerfeld, Stella McCartney en Viktor & Rolf al voor een eigen collectie bij H&M.
[Novum]
pi_47513025
Wat irritant weer zeg! Vannacht bedacht ik me opeens dat ik nog een bestelling van 40 euro heb openstaan, dus dat ik die gratis jurk daar nog aan toe kan voegen!
Maar dat lukt niet. Ik wil de gele, maar elke keer staat er 'geannuleerd', terwijl hij wel op voorraad is.
pi_47516746
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Lollifant het volgende:
Wat irritant weer zeg! Vannacht bedacht ik me opeens dat ik nog een bestelling van 40 euro heb openstaan, dus dat ik die gratis jurk daar nog aan toe kan voegen!
Maar dat lukt niet. Ik wil de gele, maar elke keer staat er 'geannuleerd', terwijl hij wel op voorraad is.
Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werkt
pi_47516957
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:09 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werkt
Dat werkt dus ook niet. Had precies hetzelfde, ook nog een flinke bestelling openstaan en wilde dat jurkje erbij gooien, maar hij pakt hem dus alleen als je ook 40 euro aan artikelen erbij besteld. Dus ik jas erbij gedaan en later weer geannuleerd, dan gooit hij de jurk ook weer uit je bestellingen.

Wat ik nu heb gedaan is wat artikelen uit mn bestelling die nog openstaat geannuleerd en ze weer opnieuw besteld, maar dan met de jurk erbij. Super irritant, maar goed.. je moet er wat voor over hebben
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:24:30 #251
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47517351
vanacht gaat de lijn van Madonna welk online hoorde ik in de winkel dussssvoor wie wakker wil blijven
pi_47517665
Ik zit juist straks te wachten op youtube clipjes met tig vrouwen en een verdwaalde man vechtend om een turnoutfit
pi_47518044
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:14 schreef Flowerbomb het volgende:

[..]

Dat werkt dus ook niet. Had precies hetzelfde, ook nog een flinke bestelling openstaan en wilde dat jurkje erbij gooien, maar hij pakt hem dus alleen als je ook 40 euro aan artikelen erbij besteld. Dus ik jas erbij gedaan en later weer geannuleerd, dan gooit hij de jurk ook weer uit je bestellingen.

Wat ik nu heb gedaan is wat artikelen uit mn bestelling die nog openstaat geannuleerd en ze weer opnieuw besteld, maar dan met de jurk erbij. Super irritant, maar goed.. je moet er wat voor over hebben
Hmm ja je moet er zeker wat voor over hebben! Nouja, dat gaat dus helaas niet door. Ik heb een jurk in mijn bestellingen staan nog van Beauty and the geek, dus die kan ik niet opnieuw bestellen. Jammer.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:41:24 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_47518114
Ik verwacht geen stormloop op de collectie van Madonna. Het is in tegenstelling tot Victor & Rolf in de meeste filialen verkrijgbaar en er is geen sprake van gelimiteerde oplages. Als het is uitverkocht wordt het tot binnen een maand toe gewoon aangevuld.
pi_47518992
Ik heb de nieuwe catalogus binnen.
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:19:45 #256
123170 alors
zlata1234
pi_47519583
Ik was in de winkels en ik zag al een afgesloten etalage met allemaal M's erop. Ik heb trouwens die trench van 20 euro ook nog gekocht, int beige, er hing nog 1 in mijn maat
En heb dat blauwe t shirtjurkje aangepast zoo leuk maar ik had mezelf beloofd dat ik hem alleen mag kopen als ik een voldoende haal voor Recht. Ben nu wel supergemotiveerd
know'm sayin?
×
word? word.
pi_47520470
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef alors het volgende:
En heb dat blauwe t shirtjurkje aangepast zoo leuk maar ik had mezelf beloofd dat ik hem alleen mag kopen als ik een voldoende haal voor Recht. Ben nu wel supergemotiveerd
Whehe, zal je zien dat ie dan is uitverkocht.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:03:51 #258
123170 alors
zlata1234
pi_47521188
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef Syytön het volgende:

[..]

Whehe, zal je zien dat ie dan is uitverkocht.
Ja daar dacht ik ook al aan, maar dan bestel ik t wel op de site Of ik zoek iets anders uit. Punt is dat ik mezelf anders echt niet kan motiveren en dat ik eigenlijk niet zoveel kleren moet kopen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_47522159
Ik heb serieus overal gezocht voor die trenchcoat: ik geef t op.
Ben in Amsterdam geweest, Utrecht 2x, Den Haag, Leiden..nergens. It just wasn't meant to be!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:32:36 #260
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47522269
Tering, wat is die site langzaam
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:40:34 #261
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_47522569
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb de nieuwe catalogus binnen.
Ik ook .
Niet goed voor mij , ik heb zojuist meteen 2 dingen voor mezelf besteld ( + het gratis jurkje uiteraard ) en een heleboel kleertjes voor mijn dochter .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_47523106
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef GotC het volgende:
Ik heb serieus overal gezocht voor die trenchcoat: ik geef t op.
Ben in Amsterdam geweest, Utrecht 2x, Den Haag, Leiden..nergens. It just wasn't meant to be!
aai.
Pretentieus geneuzel.
pi_47525450
Ik was vandaag in Hasselt (B.). Twee H&M's van binnen gezien, maar drie keer de trench gezien, twee keer maat 46 en 1 keer maat 34 Wel lopen kwijlen daar....was helaas met een personeelsuitstapje, dus niet uitgebreid kunnen shoppen helaas.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47525566
oh ik moet er nog 1 extra! maatje 34!
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:58:20 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47525692
Waar kan ik vinden in welke winkels de Madonnalijn verkrijgbaar is? Ik kan op de site namelijk niks terugvinden.

Ik ga vrijdag de stad in (Arnhem) dus ik ga wel even kijken of er nog wat hangt.
pi_47525758
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef roooosje het volgende:
oh ik moet er nog 1 extra! maatje 34!
Oh verdorie had ik dat geweten zeg! Ik had 'm je wel opgestuurd

Ik heb een jasje van Only/Vero Moda gezien in Belgie, en volgens mij hebben ze dat hier niet Ik had een M aan, maar wilde graag eens een L passen maar die hadden ze niet, dus toch maar niet gekocht.
Ik had ook het idee dat ze bij de H&M allemaal andere dingen hadden?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47525928
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh verdorie had ik dat geweten zeg! Ik had 'm je wel opgestuurd

Ik heb een jasje van Only/Vero Moda gezien in Belgie, en volgens mij hebben ze dat hier niet Ik had een M aan, maar wilde graag eens een L passen maar die hadden ze niet, dus toch maar niet gekocht.
Ik had ook het idee dat ze bij de H&M allemaal andere dingen hadden?
Oh wat lief
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:24:31 #268
123170 alors
zlata1234
pi_47526801
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef Kyara het volgende:
Waar kan ik vinden in welke winkels de Madonnalijn verkrijgbaar is? Ik kan op de site namelijk niks terugvinden.

Ik ga vrijdag de stad in (Arnhem) dus ik ga wel even kijken of er nog wat hangt.
Ik dacht overal wel
know'm sayin?
×
word? word.
pi_47527994
Ja, overal, maar volgens mij is het hoe groter het filiaal hoe uitgebreider de Madgecollectie is.
Ben benieuwd naar de personeelsshirtjes
pi_47528605
Nou de hm site werkt hier nu al langzaam...
Voices tell me I'm the shit.
pi_47529086
Zeg, komt de collectie wel in de webshop?

[ Bericht 93% gewijzigd door melanie_the_miss op 21-03-2007 22:45:38 ]
Voices tell me I'm the shit.
pi_47532117
Parselmouth, kan jij bedenken waarom die trench overal ewg is, of simpelweg niet bestaat volgens sommige verkopers ( )? Was het al zo lang in de winkel, of is het gewoon mega snel weggegaan?
pi_47532157
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg, komt de collectie wel in de webshop?
Yep, komt om 0:00 online vannacht dacht ik..misschien dat daarom de site zo traag is ook.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47532293
Het was sowieso een today actie, hing op een rondring met een hele grote zwarte pijl erboven.
Hij was bij ons inderdaad megasnel weg, op de een of andere manier wisten mensen dat ie zou komen die dag (ik wist het zelf niet eens ). Nog voor 12 uur die dag bungelden alleen nog twee 46-jes aan de rondring .
En een klein weekje er na is de trench aangevuld en toen was ie eigenlijk weer behoorlijk snel weg.

Vrees dus dat het moeilijk wordt voor je om 'm nog te pakken te krijgen...
Welke maat en kleur zoek je? Je weet nooit wat er geruild wordt...
pi_47532479
Jaa dan gaat t idd wel hard weg Ik zoek een donkere kleur maat 38 of 40..
Heb er eigenlijk geen hoop meer op, na het hele land te hebben afgezocht haha
Maar toch bedankt .
pi_47533487
Iedereen loopt dit seizoen dus met een trenchcoat Gelukkig liep ik 2 jaar voor dan...
pi_47533579
Ik had trenchcoats toen ik.. 8, 11, 14 en 17 was .


Had trouwens een geweldig wit zijden shirtje aangeprobeerd vandaag net iets te klein helaas, maar prachtig!
pi_47533609
nog 2 minuten.....
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47533658
Let the games begin...
pi_47533671
Komt t wel online om 0.00 uur?
haha, ik zie nog niks namelijk......
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47533723
Euhm zie ook nog niks
pi_47533731
hm ik zie ook nog niets...
Voices tell me I'm the shit.
pi_47533735
hihi, misschien dat t pas morgenochtend ofzo start??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47533774
Ik denk het wel ja :s
pi_47533822
Of morgen om 0:00 uur
pi_47533852
Nou ik geloof dat ik maar naar bed ga, ik kijk morgen wel..
pi_47533858
Hmmm.. nou ik probeer het nog even..
maar anders ga ik lekker slapen en kijk ik morgenochtend om 6.00 ofzo wel weer..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47534003
Ik denk toch echt dat t morgenochtend pas online staat... ik ga niet langer wakker blijven hoor Morgen weer een dag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47536790
Nog geen Madonna te koop
En ik moet nu naar mijn werk en kan vanavond pas weer kijken, nu maar hopen dat wat ik wil er dan nog wel is.
Gek op mooie kleding.
pi_47536837
Nog geen madonna...
Wat een onzin!
Voices tell me I'm the shit.
pi_47536860
quote:
Om 07.30 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.

Ben je bezig met het bestellen van artikelen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.

We bedanken je voor je begrip!

Wij zijn rond 07.45 uur weer bereikbaar.
Misschien staat madonna er om 7:45 dan kijk ik nog eens voor ik wegga.
Voices tell me I'm the shit.
pi_47536873
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Misschien staat madonna er om 7:45 dan kijk ik nog eens voor ik wegga.
Ja ik hoop het!
moet rond 830 weg van huis naar mijn werk.
Ik ga nu douchen, dan heb ik dat gehad
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47537000
ik om 8:00 en de tijd is nu veranderd naar 7:50 maar hij werkt nog niet1!!
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:55:17 #294
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47537021
De collectie is pas om 10u beschikbaar
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47537030
the collection is avalible from 10:00
AARGGGGGGGGGG
nou danmaar vanavond proberen
Voices tell me I'm the shit.
pi_47537041
Ok nou niet erg, op mijn werk kan ik ook uitgebreid gaan kijken
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47537666
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:26 schreef GotC het volgende:
Jaa dan gaat t idd wel hard weg Ik zoek een donkere kleur maat 38 of 40..
Heb er eigenlijk geen hoop meer op, na het hele land te hebben afgezocht haha
Maar toch bedankt .
Als ik een 38 of een 40 voor je vindt in Den Bosch, kan ik m wel opsturen
Pretentieus geneuzel.
pi_47537687
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef parselmouth het volgende:
Het was sowieso een today actie, hing op een rondring met een hele grote zwarte pijl erboven.
Hij was bij ons inderdaad megasnel weg, op de een of andere manier wisten mensen dat ie zou komen die dag (ik wist het zelf niet eens ). Nog voor 12 uur die dag bungelden alleen nog twee 46-jes aan de rondring .
En een klein weekje er na is de trench aangevuld en toen was ie eigenlijk weer behoorlijk snel weg.

Vrees dus dat het moeilijk wordt voor je om 'm nog te pakken te krijgen...
Welke maat en kleur zoek je? Je weet nooit wat er geruild wordt...
Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!
pi_47537706
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:53 schreef roooosje het volgende:

[..]

Als ik een 38 of een 40 voor je vindt in Den Bosch, kan ik m wel opsturen
Dat zou lief zijn !
Kleur maakt me niet zo meer uit, maar een 40 is denk ik verstandiger (zit altijd net iets lekkerder)

pi_47537734
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')