Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:02 schreef Lollifant het volgende:
Had ik die jurk eindelijk.... kom ik bij de kassa..... uitverkocht![]()
De collectie van Madonna staat ook online he! Wel leuk gedaan allemaal!![]()
Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Roeji het volgende:
[..]
Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor je
Ik vind het wel leuk van de madonna collectie, maar t was gisteren erg traag kijken, doordat die miep steeds zo'n zwiep aan die paspop ging geven als je t volgende wilde zien.
Oke,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:30 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.![]()
Dat gezwiep van die vrouw vond ik ook wel een beetje irritant worden ja! De eerste 3 keer is leuk, maar daarna mag het wel wat sneller gaan!![]()
Ik heb gister de hele collectie bekeken, hij bleef niet hangen ofzo!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:42 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oke,Kan het wel begrijpen dat je m zelf wilt bestellen.
Kun jij wel die hele collectie bekijken? Bij mij blijft ie steeds hangen, dan weer bij plaatje 3 dan weer bij 8. En elke keer moet je weer van voren af aan kijken, ik wil de rest zien![]()
Nou het is eindelijk gelukt om alles te zien. Maar ik vind het nogal veel van het zelfde, of vergis ik me? Alleen die leren trenchcoat vind ik er echt uitspringen. Oh en die zijden jurk met dat diep decollete.
Ik heb de collectie net bekeken en dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb twee dingen op het oog, die trenchcoat en het satijnen kimono jurkje.
Ergens klopt dat wel, maar toch vind ik het (vooral bij dit soort speciale collecties) wel fijn als ik even kan kijken en voelen wat voor n stof het is. Meestal zie ik daar meteen aan of het iets voor mij is of niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef Lollifant het volgende:
Oh dat weet ik niet! Ik denk dat winkelen op de site wel wat comfortabeler is dan met 250 vrouwen tegelijk de h&m binnenstormen en pakken wat je pakken kan.
Ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor...
Leuk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef neilpad het volgende:
Alvast een polo en een hemd gehaald voor als het straks weer wat warmer wordt.![]()
Beetje jammer dat de knopen van het hemd gewoon wit zijn, maar het past allemaal perfect.
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Godverdorie !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?
Ik baseer me op uitspraken van anderen, ik meen twee pagina's terug![]()
Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Godverdorie !
Je hebt gelijk volgens mij.
Een gevalletje van ziek zijn + niet scherp, mijn excuses.
7442 (10 euro korting)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Onwijs bedankt!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
7442 (10 euro korting)
7376 (25% korting op duurste artikel)
Ik heb de codes van schatje gebruikt, die werkten!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?
Vind wel dat je korting moet met zo'n bedrag hoorIk hoop alleen niet dat je met je zieke hoofd rare dingen hebt besteld
kan nog leuk worden
ben zelf ook keiduf trouwens, ik ga maar niet naar de site, veeeeeeeeel te verleidelijk....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |