abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47081938
Had ik die jurk eindelijk.... kom ik bij de kassa..... uitverkocht

De collectie van Madonna staat ook online he! Wel leuk gedaan allemaal!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:20:35 #102
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47082230
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:02 schreef Lollifant het volgende:
Had ik die jurk eindelijk.... kom ik bij de kassa..... uitverkocht

De collectie van Madonna staat ook online he! Wel leuk gedaan allemaal!
Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor je

Ik vind het wel leuk van de madonna collectie, maar t was gisteren erg traag kijken, doordat die miep steeds zo'n zwiep aan die paspop ging geven als je t volgende wilde zien.

Mmm nu kom ik na de derde poging weer niet meer verder dan plaatje 8. Straks nog maar eens proberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Roeji op 09-03-2007 09:28:18 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47082402
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Roeji het volgende:

[..]

Damn das balen. Het gaat toch om die streepjes jurk? Welke maat zoek je? Misschien als iemand anders m tegenkomt en m wil bestellen voor je en dan naar jou opsturen? Als ik m zie wil ik dat wel proberen voor je

Ik vind het wel leuk van de madonna collectie, maar t was gisteren erg traag kijken, doordat die miep steeds zo'n zwiep aan die paspop ging geven als je t volgende wilde zien.
Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.

Dat gezwiep van die vrouw vond ik ook wel een beetje irritant worden ja! De eerste 3 keer is leuk, maar daarna mag het wel wat sneller gaan!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:42:09 #104
63411 Roeji
pi_47082631
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:30 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Nee die streepjesjurk heb ik al! Het gaat nu om die lichtgele B&G jurk met die blaadjes. Dankjewel voor het aanbod, heel aardig! Maar ik bestel hem liever zelf, omdat ik dan meteen wat oorbellen enzo erbij kan doen. Maar nogmaals, lief dat je het aanbiedt.

Dat gezwiep van die vrouw vond ik ook wel een beetje irritant worden ja! De eerste 3 keer is leuk, maar daarna mag het wel wat sneller gaan!
Oke, Kan het wel begrijpen dat je m zelf wilt bestellen.

Kun jij wel die hele collectie bekijken? Bij mij blijft ie steeds hangen, dan weer bij plaatje 3 dan weer bij 8. En elke keer moet je weer van voren af aan kijken, ik wil de rest zien

Nou het is eindelijk gelukt om alles te zien. Maar ik vind het nogal veel van het zelfde, of vergis ik me? Alleen die leren trenchcoat vind ik er echt uitspringen. Oh en die zijden jurk met dat diep decollete.

[ Bericht 9% gewijzigd door Roeji op 09-03-2007 09:54:50 (eindelijk) ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47084019
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:42 schreef Roeji het volgende:

[..]

Oke, Kan het wel begrijpen dat je m zelf wilt bestellen.

Kun jij wel die hele collectie bekijken? Bij mij blijft ie steeds hangen, dan weer bij plaatje 3 dan weer bij 8. En elke keer moet je weer van voren af aan kijken, ik wil de rest zien

Nou het is eindelijk gelukt om alles te zien. Maar ik vind het nogal veel van het zelfde, of vergis ik me? Alleen die leren trenchcoat vind ik er echt uitspringen. Oh en die zijden jurk met dat diep decollete.
Ik heb gister de hele collectie bekeken, hij bleef niet hangen ofzo!
Ik vind het ook niet echt bijzonder allemaal, er zit niks bij wat ik echt móet hebben. Maar ik vond haar vorige collectie ook niet veel aan.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:45:58 #106
63411 Roeji
pi_47084190
Ik weet ook nog niet of ik iets ga bestellen. Die trenchcoat zou ik wel willen hebben, maar 250 euro is me toch echt te duur. Ik denk dat ik eerst in de winkel eens ga kijken wat het is.
Of staat de collectie eerder op de site (komt ie net als bij v&r om middernacht erop?)
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47085095
Oh dat weet ik niet! Ik denk dat winkelen op de site wel wat comfortabeler is dan met 250 vrouwen tegelijk de h&m binnenstormen en pakken wat je pakken kan.
Ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:35:08 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_47085747
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren omdat deze collectie in tegenstelling tot die van Viktor & Rolf in veel meer filialen verkrijgbaar is.

Ik heb twee dingen op het oog, die trenchcoat en het satijnen kimono jurkje .
pi_47087776
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb twee dingen op het oog, die trenchcoat en het satijnen kimono jurkje .
Ik heb de collectie net bekeken en dacht precies hetzelfde

(wel de stoffen trechcoat, niet de leren)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:32:21 #110
63411 Roeji
pi_47091823
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef Lollifant het volgende:
Oh dat weet ik niet! Ik denk dat winkelen op de site wel wat comfortabeler is dan met 250 vrouwen tegelijk de h&m binnenstormen en pakken wat je pakken kan.
Ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor...
Ergens klopt dat wel, maar toch vind ik het (vooral bij dit soort speciale collecties) wel fijn als ik even kan kijken en voelen wat voor n stof het is. Meestal zie ik daar meteen aan of het iets voor mij is of niet.
Maar ik denk dat ik in eerste instantie voor het online gebeuren ga (als ie om middernacht erop komt) en dan 's middags even ga kijken in de winkel. Mocht ik tenminste besluiten om er iets van te kopen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47092717
Alvast een polo en een hemd gehaald voor als het straks weer wat warmer wordt.
Beetje jammer dat de knopen van het hemd gewoon wit zijn, maar het past allemaal perfect.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_47093323
Veel leuke jurkjes, maar ik zou ze zelf niet snel dragen denk ik.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:29:10 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47102614
Ik vind dat gestreepte kimonojurkje van Madonna wel erg leuk. Dat gedoe met die paspop maar de boel wel erg langzaam. De meeste jurkjes vind ik ook net iets te lang. Heb ze liever tot op of net boven de knie. Ook leuke riemen trouwens.

Maar goed, ik ben 23 maart toevallig vrij dus ik zal dan toch maar even bij de H&M binnenwippen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:55:51 #114
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47103634
ik vind de collectie wel erg leuk dat leren jasje moet ik hebben en die catsuit vind ik leuk en de witte trench...zo kan ik nog wel ff door gaan.....
pi_47103975
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef neilpad het volgende:
Alvast een polo en een hemd gehaald voor als het straks weer wat warmer wordt.
Beetje jammer dat de knopen van het hemd gewoon wit zijn, maar het past allemaal perfect.
[afbeelding][afbeelding]
Leuk!
Ik probeer mijn vriend al weken zo'n clamdigger aan te smeren (kuitbroek ) Ik heb hem bijna zo ver en hij vond de zwembroeken ook wel leuk...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:20:05 #116
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47108983
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47109239
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wilde er net wat gaan bestellen, en n.a.v. het krantje wat ik in de bus heb gekregen wilde ik de kortingscode gebruiken die achterop staat, nl: 7483, nu is het alleen zo dat er wordt aangegeven dat ik een ongeldige waarde heb? Ik heb voor 142,30 euro willen bestellen. Help?!
Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?

Ik baseer me op uitspraken van anderen, ik meen twee pagina's terug
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:28:03 #118
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47109317
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb het krantje zelf niet gezien, maar is die code niet alleen geldig voor zwemkleding, en dan met een minimum van 25 euro aan zwemkleding?

Ik baseer me op uitspraken van anderen, ik meen twee pagina's terug
Godverdorie !
Je hebt gelijk volgens mij .
Een gevalletje van ziek zijn + niet scherp, mijn excuses.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_47109496
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Godverdorie !
Je hebt gelijk volgens mij .
Een gevalletje van ziek zijn + niet scherp, mijn excuses.
Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?
Vind wel dat je korting moet met zo'n bedrag hoor Ik hoop alleen niet dat je met je zieke hoofd rare dingen hebt besteld kan nog leuk worden

ben zelf ook keiduf trouwens, ik ga maar niet naar de site, veeeeeeeeel te verleidelijk....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:40:40 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_47109851
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
7442 (10 euro korting)
7376 (25% korting op duurste artikel)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:57:42 #121
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47110531
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef schatje het volgende:

[..]

7442 (10 euro korting)
7376 (25% korting op duurste artikel)
Onwijs bedankt!
Had het nog lekker kunnen wijzigen
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:59:15 #122
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47110590
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Werkt die andere code niet meer, staat op de vorige pagina ergens, of in de OP?
Vind wel dat je korting moet met zo'n bedrag hoor Ik hoop alleen niet dat je met je zieke hoofd rare dingen hebt besteld kan nog leuk worden

ben zelf ook keiduf trouwens, ik ga maar niet naar de site, veeeeeeeeel te verleidelijk....
Ik heb de codes van schatje gebruikt, die werkten!
Heb kost nu ¤127,22, dat scheelt toch wel!

En heb btw mezelf wel wat laten gaan helaas
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_47111936
Zo heb net de collectie van Madonna gecheckt.
heb 2 dingen gezien die ik wel wil hebben.

En jullie??

[ Bericht 28% gewijzigd door MissJ op 09-03-2007 23:52:08 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47113025
Ja, ik vond dat ene korte jurkje heel leuk, met die gouden en zilveren banen er op. Maar die is 150 euro .
Ik kijk wel wat ik in de winkel leuk vind, wat ik nu gezien heb vind ik echt heel stijlvol, maar niet echt iets wat ik daadwerkelijk dagelijks zou dragen. Wel echt props voor hoe het in elkaar zit op die site, met die personal assistent die de kledingstukken verwisseld Heel leuk gedaan!
pi_47114537
De website van Collection of Style:

www.cosstores.com

Best een leuke site met best leuke kleding, maar schrikken duur... Een leren tas van 229.- vind ik nou niet echt in het segment van Esprit en Mexx vallen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')