bronquote:Madonna erg klassiek in haar eigen ontwerpen
AMSTERDAM - Glamoureus, maar vooral klassiek. Madonna pakt niet groots uit met de kleding- en accessoires-collectie die ze maakte in samenwerking met en voor H &M. Ze houdt heel erg haar eigen stijl aan: driekwartbroeken, pofmouwtjes, hoge tailles en wat schoenen betreft, open en met hoge hakken.
Madonna maakte samen met Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling van H&M, haar eigen collectie. Eerder al maakte het kledingwarenhuis voor de popdiva en haar crew een off-stage garderobe, maar de samenwerking tussen Madonna en H&M begon destijds met een speciaal ontworpen trainingspak voor de zangeres. Later hing dat ook in alle winkels wereldwijd.
H&M heeft het zelf over een zangeres met veel gevoel voor mode waarin moderne elegantie en vrouwelijkheid tot uitdrukking komen. „Madonna heeft een indrukwekkend gevoel voor mode en trends. Daarbij is ze buitengewoon professioneel, inspirerend en enthousiast. Zij is tot in de kleinste details betrokken geweest bij het ontwerp van elk kledingstuk”, aldus Van den Bosch.
'M by Madonna' bestaat uit ongeveer dertig kledingstukken, van tops, stoere jacks, op het lijf gesneden blazers, overhemden, veel jurkjes, een enkele keer in kimonostijl. Volgens H&M is de trenchcoat van katoenen popeline of leer een van Madonna's favorieten. De collectie is opvallend neutraal van kleur; geen heldere kleuren, maar wit, zwart, kaki en grijs. Het materiaal varieert van zijde en wol tot viscose.
Voor wie wil laten zien dat zij een Madonna draagt moet ze de nieuwsgierigen naar de binnenkant verwijzen. Daar is een klein M-logo verwerkt. Verder zit die ook op de ritsen en knopen en is die verwerkt in de accessoires die de diva ook maakte. Het gaat naast twee flinke brillen om brede ceinturen, kleine zilveren en zwarte tasjes en weekeindtassen.
quote:Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Check anders even jouw 'mijn pagina' en 'bestellingen'. Als je een bestelling hebt geplaatst en die code hebt gebruikt moet ie daar vermeld staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik weet niet echt niet waar die code is voor ¤10,00 korting maar die deed het eergister bij mij ook nog!
Volgens mij was dat 7442quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik weet niet echt niet waar die code is voor ¤10,00 korting maar die deed het eergister bij mij ook nog!
En dat is dus (als je geen dure dingen besteld) snel meer dan die 25%!!!
Leuk die shirtjes, ik heb die witte met dessin ook in bestelling staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef zoeperzazke het volgende:
heb ook weer een bestellinkje geplaatst....
[afbeelding]
Eh... Wat is je punt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef sanni het volgende:
Dat jullie daarvoor vallen joh. Je kan toch nooit kwaliteit krijgen door kleding van een
popster te dragen. Het gaat bij hun vaak niet om die kwaliteit maar de hoeveelheden dat
versleten wordt![]()
Me tooquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef niksan het volgende:
Ik heb net weer een soort van catalogus binnen gekregenpoor me
7483 (geldig t/m 15-03-2007) 25% korting op de badkledingcollectie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef niksan het volgende:
Jullie missen niets;het is de nieuwe voorjaars/zomer collectie die ook op de site staat.
Oh ja..je kunt ook nog 25% korting krijgen op een artikel uit de badkledingcollectie, maar was dat al niet bekend?
Nou handige code dan, werkt zeker alleen als je een top/slip besteld van 25 euro of meer, en die bestaan niet eens. :Squote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Roeji het volgende:
Mmm die code voor de badkleding is ook onbruikbaarTenminste als je een bikinislip wilt bestellen. Krijg je: Ongeldig, waarde artikel is te laag.
Jammer, t zou fijn zijn als je het dan ook op alle badkleding kon gebruiken.
Mmm zelfs op een bikinitop van 12,90 krijg ik de melding waarde artikelen is te laag.![]()
Ja die doorzichtige hipsters enzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net de roze Our Perfect T-shirt beha gekocht en hij zit echt heerlijk. Eigenlijk wilde ik ook meteen de nude en donkerbruine kopen, maar ik wacht eerst maar even af hoe deze zich houdt in de was.
Die zogenaamde hotpants van de serie zijn trouwens verschrikkelijk. Je kijkt er dwars doorheen en het zit voor geen meter. Die heb ik dus maar laten hangen.
Bestel je dan wel in totaal voor 19.- (na aftrek van kortingen)?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Roeji het volgende:
Mmm die code voor de badkleding is ook onbruikbaarTenminste als je een bikinislip wilt bestellen. Krijg je: Ongeldig, waarde artikel is te laag.
Jammer, t zou fijn zijn als je het dan ook op alle badkleding kon gebruiken.
Mmm zelfs op een bikinitop van 12,90 krijg ik de melding waarde artikelen is te laag.![]()
Flink wat gephotoshopt in de plaatjes op de sites en in de folder dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die doorzichtige hipsters enzoIk had een mooie bruine BH met bloemen enzo besteld en de hipster erbij, is het zo'n doorkijkgeval. Dat je zeg maar compleet je bilnaad moet bleken en liposuctie nodig hebt om er nog wat van te maken
Maar geruild voor een string
niet dat ik daar wat mee opschoot, maar goed
![]()
Ja op de site zijn ze wel leuk (staan er al een poosje op), maar ze hangen hier ook in de winkel, en dan valt ie wel tegen vind ik. Beetje een dunne kreukelstof.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Owwww wat zijn deze jurkjes leuk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook in roze en groen, volgens mij echt net op de site!
22 maart wereldwijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef MissJ het volgende:
Wie weet wanneer de Madonna collectie in de winkels hangt en/of in de online shop te koop is??
bronquote:H&M pakt uit met Kylie
Hennes & Mauritz brengt een eerbetoon aan Kylie Minogue in de vorm van een beachwear-collectie. De Zweedse modeketen vindt dat de Australische popprinses het ultieme zomergevoel oproept en noemt haar dan ook zijn nieuwe muze. Minogue wordt tevens het gezicht van de campagne 'I Love Kylie', die begin deze zomer van start gaat.
Stijlvolle persoonlijkheid
H&M heeft niet zomaar gekozen voor Minogue als boegbeeld. "Als je denkt aan Australië en glamour, dan denk je aan Kylie. Ze is zo'n stijlvolle persoonlijkheid", stelt het bedrijf. Ook Kylie is verheugd over de samenwerking. "Het was een geweldige ervaring om met H&M samen te werken aan deze lijn", zegt ze in een verklaring. "Voor mij gaat het vooral om het ultieme zomergevoel, nonchalant chic en heel veel plezier."
Goed doel
Een deel van de opbrengst van de collectie rond Kylie gaat naar Wateraid, een instelling die zorgt voor schoon drinkwater en goede sanitaire voorzieningen in derdewereldlanden.
Anna Nicole Smith
Het is niet de eerste keer dat H&M een bekend gezicht kiest voor een campagne. Zo was eerder Madonna het gezicht van het modeconcern. Ook Johnny Depp, Benicio del Toro, de onlangs overleden playmate Anna Nicole Smith en supermodel Naomi Campbell werkten mee aan campagnes voor H&M. (novum)
Dat kan haast niet anders. Misschien dat het alleen bij de roze is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef alors het volgende:
Flink wat gephotoshopt in de plaatjes op de sites en in de folder dus
[afbeelding]
want niks te zien hier...![]()
KYLIE!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:33 schreef schatje het volgende:
[..]
22 maart wereldwijd.
Kylie gaat ook samenwerken met H&M.
[..]
bron
Ze fotosoepen altijd wel bijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Misschien dat het alleen bij de roze is.
Hollands Next Tap Maddelll - deeltje VIquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze fotosoepen altijd wel bijIn het Hollands Tapmaddel-topique stond ooit een foto van een deelneemster bij wie ze de onderbroek gesoept hadden en iemand had dat weer teruggesoept en jawel.... gleufje lipjes zichtbaar!
![]()
Gewoon de slip selecteren en dan donker maken ofzo. Jammer dat dat in het echt niet kan
Ik had dat shirtje ook besteld, in het zwart stond ie me leuk, maar in het mintgroen was het net of ik een nijlpaard was. maakte me enorm dik. Is dus niks voor iemand die zowel brede heupen heeft én een vollere boezem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Lollifant het volgende:
Die zwarte met roze bloemen vind ik ook leuk!
Ik heb vandaag mijn jurk gekregen!!!De blauw/zwart gestreepte!
En hij past gelukkig!
De rok is wel wat wijder dan ik had verwacht, maar goed, ik ga hem mooi strijken en dan staat 'ie volgens mij perfect!
Ik heb ook dat shirtje van 4,90 binnengekregen:
[afbeelding]
Hij staat mij gelukkig veeel leuker dan die modellen op de site!
Ik ben weer helemaal tevreden!
Das wel een knallend broekjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:21 schreef Bartjebart het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt... ik bestel deze:
[afbeelding]
en krijg dit:
[afbeelding]
Das een broek van de kinderafdeling!
Overigens ook errug lelijk...![]()
Wat ik trouwens tegenwoordig doe, om te zorgen dat bestelling niet meer blijven staan vanwege overschrijding van de limiet; ik maak als ik bijna aan de limiet zit bijv 50 euro over. Als ik tenminste weet dat ik ook voor dat bedrag (of meer) moet betalen. Meestal komt die maandfactuur met het overzicht net op momenten dat ik dus geen overzicht meer over de bedragen heb aangezien dat op die saldo pagina maar heel beperkt is. Voor de zekerheid boek ik dan wat over. Geen enkele bestelling blijft nu meer onnodig staan. (oke, die waar ik nu over had gebeld had dus iets met voorraad te maken).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef parselmouth het volgende:
Nee, de blauwe had ik besteld.
En ik had wat problemen met het betalen van facturen enzoDus hij komt komende week!
Heb toen ook nog een grijze skinny van de kids besteld, een knalblauwe skinny van divided en een lingeriesetje uit de outlet, dus ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |