Join the club, ik kan ook niks van die jurkjes dragen. Ben dan net zo'n nijlpaardquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Yoni het volgende:
Het retourneren ging inderdaad primaWat wel lastig was, was dat het kassameisje haast geen geld in haar kassa had, waardoor ik eigenlijk weer in een andere rij moest. Gelukkig had ze nog wel 50 euro en ik een tientje, waardoor ik mijn 40 euro dus op die manier terug kon krijgen
![]()
Ik word jaloers van die foto's trouwens. Al die jurkjes zijn zooooo leuk, maar zoooo niet aan mij besteed met mijn maat 44![]()
Ik ben 1m67 en dan dus van boven mt 44. Kwa heupen mt 42. Ik heb wel een taille en door dat riempje krijg je een mooi figuur. De lengte was volgens mn moeder precies goed. Maar ik twijfel of ie iets korter mag. Eerst maar eens dragen en wassen en kijken of ie dan nog korter moet of dat dat vanzelf is gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Yoni het volgende:
Hmm die is wel heel leuk Roeji! Vraag me af of dat me zou staanBen ook nog eens klein namelijk (gewoon een klein dik propje dus eigenlijk
)
Misschien gewoon eens proberen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:42 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een trenchcoat van 19,90! Nu wil mijn moeder dezelfde
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:42 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een trenchcoat van 19,90! Nu wil mijn moeder dezelfde
Ik kon hem ook niet vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:41 schreef B.ertha het volgende:
Ja, oke.
Ik ging hem trouwens ff inspecteren op de site, maar kan hem niet vinden, alleen eentje van 39,90
Niemand?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand toevallig of de H&M nog hoedjes verkoopt?
Zag ik vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:54 schreef Syytön het volgende:
Nieuwe artikelen op de site! [afbeelding]
Een aantal artikelen staan nog tussen de collectie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef lienelien het volgende:
Waar is de beauty and the geek lijn heen?![]()
Ook die zwarte jurk met de bloemetjes?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Syytön het volgende:
[..]
Een aantal artikelen staan nog tussen de collectie.
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ook die zwarte jurk met de bloemetjes?![]()
Genaaid, als ze dat eens 2 weken eerder hadden bedachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Uhm, nee.![]()
maar, als je voor 40 euro bestelt krijg je een gratis jurk!![]()
[afbeelding]
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtempltab&proddept=KAMP_525_STRAND&modelnum=584101
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |