abonnement Unibet Coolblue
pi_41510075


In deze bloedstollende hit-serie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Met behulp van een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd, wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.

Aan het einde van het eerste seizoen zijn ze ontsnapt uit de gevangenis en worden tijdens hun vlucht op de hielen gezeten door de politie
In het tweede seizoen wordt hier ook de FBI aan toegevoegd in de vorm van Agent Alexander 'Buck' Mahone.

De Fugitives:
Michael "Fish" Scofield


Lincoln "Linc the Sink" Burrows


Fernando Sucre


John Abruzzi


Theodore "T-Bag" Bagwell


Benjamin "C-Note" Franklin


Charles "Haywire" Patoshik


David "Tweener" Apolskis


Charles Westmoreland Dood



Gevangenis personeel:
Henry Pope


Brad Bellick


Dr. Sara Tancredi



Overige belangrijke karakters:
FBI agent Alexander 'Buck' Mahone


Veronica Donovan Dood


Agents Paul Kellerman & Danny Hale Dood


LJ Burrows


Seizoen 2: (Bron)

2- 3 - 04 Sep 06 - Scan Countdown
2- 4 - 11 Sep 06 - First Down Countdown
2- 5 - 18 Sep 06 - Map 1213 Countdown


Nuttige links:

Informatieve sites:
  • Officiële site Prison Break
  • Prison Break op IMDb
  • Prison Break op TV.com

    Overige sites:
  • Voor de dames: B&H Page op Fok! voor Wentworth Miller
  • Epguide voor het uitzendschema in de USA van Prison Break
  • Devoted Fans Network: Prison Break Fansite
  • Live Journal: Prison Break Fansite
  • Wikipedia: Recaps van afleveringen (in het Nederlands)
  • Wikipedia: Lijst van karakters
  • Prison Break Theme Right-Click & 'Save as' (MP3)

    Season one topics:
  • Prison Break Season 1 Topics List

    Season two topics:
  • Prison Break (USA) #19 I will gun you down Scofield!
  • Prison Break (USA) #20 I I want my hand back!
  • Prison Break (USA) Deel 21: Run for your life, Scofield
  • Prison Break (USA) Deel 22
  • Prison Break (USA) Deel 23

    ***Deze openingspost is hier te vinden!***

    Met dank aan Miguel
  • pi_41510126
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 09:13 schreef Hertog_Martin het volgende:

    [..]
    Word altijd zo moe van die achterloze reakties van 'kijk dan niet' of 'ga dan toch weg'
    Ga toch krassen, sukkel..Als je zoveel te klagen hebt over de serie, blijf dan gewoon weg


    OT: Ik vond het het een toffe aflevering Sucre was goed in vorm ..Verder zag je alleen Scofield en Linc...
    En Bellick..tjahh

    Geen t-bag vandaag
    hi
    pi_41510238
    Wat een ongelooflijk drama is het geworden zeg

    Het hangt aan elkaar van echt onrealistische, voorspelbare, niet mogelijke toevaligheden dat allemaal dan weer net goed komt. Hoe had Bellick het OOIT kunnen weten van die vrouw? Hoe had Scofield ooit een hele auto van te voren kunnen maken met een bom erin?

    Hou op zeg. Ik houd het maar voor gezien.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:17 schreef magnifor het volgende:

    [..]

    Welke vrouw? Nika? Je moet dan echt seizoen 1 kijken....
    Ja, die heb ik ook gezien. En dat seizoen vond ik nog redelijk boeiend en leuk. Dit seizoen slaat alles tot nu toe en het is te voorspelbaar.

    De link tussen Scofield en haar begrijp ik ook. Maar hoe kan Bellick er in godsnaam achtergekomen zijn dat zij hem gaat ophalen en precies op die plek in de middle of nowhere? Het slaat helemaal nergens op. Van die bolle uit de gevangenis heeft ie het niet kunnen weten en er is geen telefonisch contact geweest tussen haar en hem.

    En dan ook nog een jaar lang een auto klaar hebben staan met een bom erin die afgaat wanneer de radio een bepaalde zender scant
    pi_41510480
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Ga toch krassen, sukkel..Als je zoveel te klagen hebt over de serie, blijf dan gewoon weg


    OT: Ik vond het het een toffe aflevering Sucre was goed in vorm ..Verder zag je alleen Scofield en Linc...
    En Bellick..tjahh

    Geen t-bag vandaag


    Sommige mensen zijn echt zo triest en inhoudloos dat het grappig is.
    pi_41510767
    Voor de echte fans die geinteresseerd zijn in de preview van ep 4...klik hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    hi
      dinsdag 5 september 2006 @ 11:48:24 #6
    157234 Jonnyboy
    Niet geschoten altijd mis
    pi_41510823
    Net gezien, vind het nu wel wat minder worden, net als aan het begin van de serie onverklaarbare reden (hoe ze de nacht doorgekomen zijn het was pikkedonker, nu gewoon daglicht met de politie nog stééds op de hielen) En nu dus dat Linc niet meer kon lopen maar hij kan blijkbaar wel rustig naar dat appartement van die vriendin lopen.
    En wtf hoe kan Bellick weten waar die twee broers zijn.

    Ik zal het verder nog wel blijven volgen, blijf het best een leuke serie vinden, maar Serie 1 was écht veel beter.
    A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
    The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
    'Arrr, it's driving me nuts!'
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:20:35 #7
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41511754
    zit op dit moment op school en ben mezelf aan het opvreten dak m straks pas kan zien. Wat lopen jullie dom te doen? Prison break is leuk, onrealistisch is niet onvermakeljk. soms is onrealisme in een serie om het wat leuk te houden.

    vind je het niet leuk? bederf svp dan niet dit topic.

    Prison Break blijft leuk, gaan jullie maar lekker gtst kijken ofzo
    It's my law..
    pi_41511774
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Crane. het volgende:
    zit op dit moment op school en ben mezelf aan het opvreten dak m straks pas kan zien. Wat lopen jullie dom te doen? Prison break is leuk, onrealistisch is niet onvermakeljk. soms is onrealisme in een serie om het wat leuk te houden.

    vind je het niet leuk? bederf svp dan niet dit topic.

    Prison Break blijft leuk, gaan jullie maar lekker gtst kijken ofzo
    amen

    p.s. de aflevering is kicke
    De spanning zit er goed in, als je niet op iedere detaill ga letten
    hi
    pi_41511817
    Wat was er nou precies met die foto die mahone heel toevallig tegenkwam

    een beetje raaar :S
    pi_41511979
    Ik zit nu nog op school maar ik was vanmorgen vergeten de torrent aan te zetten.. Dus ik kan hem vanavond pas zien.
    :)
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:31:53 #11
    157234 Jonnyboy
    Niet geschoten altijd mis
    pi_41512093
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:22 schreef suicide1 het volgende:
    Wat was er nou precies met die foto die mahone heel toevallig tegenkwam

    een beetje raaar :S
    Die gast lijkt op Scofield, op het eind toen Mahone bij die auto ontplofte was
    En die gast vroeg: 'Wiie is het denk je?' zei Mahone volgens mij dat het die gast was misschien. Tenminste dat is wat ik er van meegekregen heb.

    De reden dat mensen zeuren dat het onrealistisch is, is omdat dat het in vergelijking met serie 1 veel onrealistischer is geworden, in serie 1 was alles duidelijk, en toch spannend. De situatie (in de gevangenis) leende zich daar ook voor. In deze serie 2 moeten ze het spannend maken en dat moeten ze nu verder bij huis zoeken dan in serie 1.
    A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
    The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
    'Arrr, it's driving me nuts!'
    pi_41512300
    Als ik me niet vergis wist Bellick van het bestaan van Nika af. Tevens wist hij dat ze samenwerkt met Scofied. Hij kan haar dus gevolgd zijn en zodoende achter de locatie van Scofield zijn gekomen. Verder vond ik het wel onrealistisch dat Sucre aan die politieagent wist te ontkomen.

    [ Bericht 9% gewijzigd door ThaMadEd op 05-09-2006 12:45:26 ]
    pi_41512423
    Oh god, je mag hier de serie alleen maar de hemel in prijzen?
    pi_41512512
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Crane. het volgende:
    zit op dit moment op school en ben mezelf aan het opvreten dak m straks pas kan zien. Wat lopen jullie dom te doen? Prison break is leuk, onrealistisch is niet onvermakeljk. soms is onrealisme in een serie om het wat leuk te houden.

    vind je het niet leuk? bederf svp dan niet dit topic.

    Prison Break blijft leuk, gaan jullie maar lekker gtst kijken ofzo
    nog zo'n kleuter met stembanden.

    Die laatste zin van je is vooral leuk, aangezien de klacht juist is dat de serie meer richting gtst niveau gaat.

    Jezus zeg, je zet enkele punten van kritiek neer en meteen komen de puisterige fanboys piepen dat je Op M0t Rottuhhh Sukk0l.

    De Mod hier probeerde nog enig verstand in jullie kopjes te praten maar helaas, ziet er naar uit dat FTR niet meer zal zijn dan een childrens playground waar er stoer gedaan wordt met download info en een hoop geblaat zonder argumentatie en zwart/wit denkend gezeik waarin iedereen die wat kritiek levert meteen anti is en moet optyfen

    Dus volgens jullie moet je als fan van een show altijd fan blijven hoe slecht het ook wordt? Nou met dat soort mafkezen zullen de tv netwerken erg blij zijn, want kijkcijfers behouden ze toch maakt niet uit hoe slecht ze het maken he?

    Goh hoe zouden jullie filmreviews schrijven, iets als dit misschien: 'het was vet enzo' ?

    Simpele feit is dat ik Prison Break veelbelovend vond in het begin en dat ik het spijtig vind dat het niveau zo snel zo hard gedaald is en als ik dat dan uit en onderbouw met argumenten en ik dat eenmalig doe en niet al wekenlang dan is daar absoluut niets mis mee.. dat het teveel is voor jouw kleine hersenen om te bevatten en dat jullie daarom maar gaan lopen blaten is mijn probleem verder niet.

    Dit topic kan je geen eens bederven want het is geen topic, enkel inhoudloos geblaat van pubers.
    pi_41512556
    ok nog niet gezien, heb hem al wel binnen dus als ik thuis kom plop een biertje en hoppa kijken
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:52:34 #16
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41512636
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 05:25 schreef Thieske het volgende:
    Dat die 2 gevangenisbewaarders weten waar ze nu zitten is erg ongeloofwaardig idd.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 05:37 schreef F1Bas het volgende:
    Ik snap er ook helemaal niks van, dit konden ze nooit maar dan ook nooit weten. Tuurlijk, er zijn dingen die ongeloofwaardig zijn maar dit komt echt uit het niets zonder aanwijsbare reden.
    DIe zijn gewoon dat greencard cuntje gevolgd hoor, als jullie dat niet eens konden begrijpen is zelfs deze serie blijkbaar te hoog gegrepen voor je...

    Aflevering was gewoon weer goed. Die montage van het indrukken van de scan knop en het daarna meteen ontploffen van de auto is natuurlijk duidelijk gedaan als shockmoment, dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo gebeurd is. Volgens Scofield zou er nog één station tussen zitten en dat heeft Linc gewoon genoeg tijd gegeven om ver genoeg van de auto vandaan te komen.
    Moment met Sucre was ook erg sterk, ik zat echt bijna te roepen 'Rijd dan voor die trein langs Fernando!'. En de scene van C-Note met z'n dochtertje was erg goed, en daarna de scene van de 'regenboogkamer'
    Ik heb deze week meer genoten dan tijdens de eerste twee afleveringen, dus voor mij is seizoen twee nog helemaal niet zo slecht begonnen.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:22 schreef suicide1 het volgende:
    Wat was er nou precies met die foto die mahone heel toevallig tegenkwam

    een beetje raaar :S
    Volgens mij was dat dus een gevange (van een andere ontsnapping o.id.) die Buck nooit heeft kunnen opsporen (en die dus nog vrij rondloopt).
    Meteen daarna leek hij een beetje door te draaien in z'n bolletje en moest hij z'n pilletje(s) nemen. Ik denk dat ze daar nog wel even mysterieus over blijven doen...

    [ Bericht 12% gewijzigd door Miguel op 05-09-2006 13:03:17 ]
      dinsdag 5 september 2006 @ 12:57:34 #17
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41512767
    Ik weet niet wat je hiermee probeerd te bereiken. maar je komt uit het niets loopt iedereen voor weet ik veel wat uit te maken. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat je niet een serie moet opgeven als je kleine puntjes ziet waarvan jij denkt dat ze fout zijn. Als je rustig nadenkt word het later in de serie nog uitgelegt.

    Ik ben geen pukkelige puber en krijg sterk de indruk dat je post autobiografisch is. I heb geen behoeft aan het lezen van tig posts waar iedereen met opsommingen komt voor dingen waarvan ze niet eens weten of het verder in de serie nog word uitgelegt.

    Met dat gtst kijken bedoel ik dat als je niet van fouten houd n een serie je maar een inhoudloze simpele en debiele soap moet gaan kijken.
    It's my law..
    pi_41512788
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:47 schreef Hertog_Martin het volgende:

    [..]

    crap*
    Je vindt jezelf heel wat hé?
    hi
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:00:01 #19
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_41512823
    Ik moet nog even geduld hebben tot vanavond. En ik ga dit topic ook niet meer lezen vandaag... veel te veel spoilers
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_41512942
    Het moment met C-Note was idd wel beste van de aflevering, alleen dat zn vrouw daarna met die fbi-vrouw oid ging praten was een beetje vaag en wellicht jammerlijk.

    Ik blijf ook nog wel eventjes kijken om te zien of het verder gaat afzwakken of weer beter wordt. Maar ik hoop dat de schrijvers weer iets meer hun best gaan doen en alles weer wat doordachter in elkaar steekt. Een kat en muis spel als dit kan wel leuk zijn maar niet als ze enkel slechts steeds verdwijnen door nogal cliche en overdreven en neppe momenten. Nu is de premise al niet echt handig aangezien het plan was om op dat vliegtuig te stappen en de lokatie van dat geld volgens mij nog niet bij Scofield bekent was toen alles begon. Dus al zijn plannen die vooraf waren gemaakt kunnen toch niet al rekening gehouden hebben met waar ze nu zijn beland na al het vluchten.
    pi_41512968
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Je vindt jezelf heel wat hé?
    Nee, ik en anderen (zie tig voorbeelden vorige topics) zijn gewoon zat van jankerige inhoudloze josties zoals jij.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 12:52 schreef Miguel het volgende:

    Volgens mij was dat dus een gevange (van een andere ontsnapping o.id.) die Buck nooit heeft kunnen opsporen (en die dus nog vrij rondloopt).
    Meteen daarna leek hij een beetje door te draaien in z'n bolletje en moest hij z'n pilletje(s) nemen. Ik denk dat ze daar nog wel even mysterieus over blijven doen...
    Misschien weet Scofield van die gevangene af en zijn er overeenkomsten in het ontsnappingsplan.
    pi_41513066
    Scofield wist dat DB Cooper ergens geld moest hebben, hij had dus kunnen incalculeren dat hij eventueel achter de locatie zou kunnen komen. Dus moest hij er wel rekening mee houden en voorbereidingen treffen.
    Sue Me
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:12:17 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_41513113
    Ik vond het een redelijk vermakelijke aflevering . Nu zijn we ook weer iets wijzer geworden over de achtergrond van Mahone.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_41513165
    Prison Break
    Weer een mooie aflevering, niet echt heel veel spanning erin, paar momentjes waren wel ff spannend, maar toch mooi.. Ik denk dat net als seizoen 2 het alleen maar beter gaat worden!!
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik vond het een redelijk vermakelijke aflevering . Nu zijn we ook weer iets wijzer geworden over de achtergrond van Mahone.
    heb ik niet goed geluisterd op mijn psp?
    Wat was er dan bekend geworden, op die ene crimineel na die die niet heeft, kunnen pakken, of was daar nou ook iets mee? dat heb ik niet goed gelezen/gezien (kut collega's )
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:22 #25
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41513176
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Nu is de premise al niet echt handig aangezien het plan was om op dat vliegtuig te stappen en de lokatie van dat geld volgens mij nog niet bij Scofield bekent was toen alles begon. Dus al zijn plannen die vooraf waren gemaakt kunnen toch niet al rekening gehouden hebben met waar ze nu zijn beland na al het vluchten.
    Het ophalen van het geld van DB Cooper is altijd een deel van het plan geweest, hij wist alleen niet waar hij het zou moeten gaan zoeken. Zijn hele plan is dus gevormd op het afschudden van de politie, het daarna ophalen van het geld om daarna over de grens te gaan en te verdwijnen, wat nu zonder paspoorten e.d. al een stuk moeilijker gaat worden. Alles wat we tot nu toe gezien hebben kan hij dus gepland hebben zonder dat hij hoefde te weten waar het geld was, daar is dus weinig onrealistisch aan. Het is daarnaast niet meer dan logisch dat hij een back-up-plan had (de auto dus ipv het vliegtuig)
    pi_41513276
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik vond het een redelijk vermakelijke aflevering . Nu zijn we ook weer iets wijzer geworden over de achtergrond van Mahone.
    hoe bedoel je wijzer van de achtergrond van mahone of heb ik iets gemist ??
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:20:11 #27
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41513352
    Goh hoe zouden jullie filmreviews schrijven, iets als dit misschien: 'het was vet enzo' ?

    Even voor de helderheid, wij zijn geen filmkritikus en wij kijken de serie omdat we het leuk vinden. ik weet niet waarom jij het kijkt maar zolang het amusant is blijf ik kijken. Als ik foutjes zie blijf ik rustig en denk ik dat het altijd nog later uitgelegt word.
    It's my law..
    pi_41513489
    Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
    pi_41513803
    Ik vond het weer een toffe aflevering!!

    Whaaa, gaat ze C-note echt veraden?? OMG! Mean Bitch!

    Dat van die foto met Mahone snap ik niet echt..en nu na al die uitleg, nog niet helemaal! Een ontsnapte die op Scofield lijkt?? Vond ik wel meevallen...

    Bellick lijkt heel dom, maar toch issie best slim!

    Sucre was weer goed! Ik hoop echt dat ie het gaat halen naar Vegas!!
    I ♥ PB
      dinsdag 5 september 2006 @ 13:37:51 #30
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_41513847
    Nou met name dat het hem nogal dwars zit dat hij die gevangene nooit heeft kunnen pakken. Je zag duidelijk dat hij even van slag was toen hij de police-file op de grond gooide. En vervolgens bij de auto van Scofield dat hij die pilletjes slikte toen z'n collega het over die vent hadden omdat het Mahone nog niet gelukt is om hem te pakken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_41513864
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Voor de echte fans die geinteresseerd zijn in de preview van ep 4...klik hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Neeeeeee,
    I ♥ PB
    pi_41513915
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Nou met name dat het hem nogal dwars zit dat hij die gevangene nooit heeft kunnen pakken. Je zag duidelijk dat hij even van slag was toen hij de police-file op de grond gooide. En vervolgens bij de auto van Scofield dat hij die pilletjes slikte toen z'n collega het over die vent hadden omdat het Mahone nog niet gelukt is om hem te pakken.
    Ooohh, okay! Die vertaling heb ik ff niet kunnen maken! Kijk 'm vanavond nog maar eens, dan goed luisteren! Nu zat ik alleen maar in spanning, haha!
    Ik snap het, thanks!
    I ♥ PB
    pi_41513987
    Ik gok dat die gevangene ook ontsnapt is door te doen alsof ie dood was en daarna een of andere erge moord heeft gepleegd misschien wel op iemand die Mahone kende en dat ie daar nogal problemen mee heeft in zn kop.
    pi_41514355
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
    Helemaal mee eens.

    Alhoewel ik deze week niet heel veel te klagen heb, was best aardig deze keer. Wel een beetje toevallig dat de ex guards Nika precies volgen die ene keer als ze naar Scofield gaat.
    Maargoed, dat is nog wel te vergeven. Ook grappig dat die bewakers ineens samen gaan werken, na elkaar eerst naar de keel te vliegen.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
      dinsdag 5 september 2006 @ 14:20:51 #35
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41515067
    Mensen die lopen te klagen over dat deze serie niet goed in elkaar zou zitten die moeten naar iets anders gaan kijken en dit topic niet continu vol posten met ik vond het maar tegenvallen enz.......

    Ik bedoel je mag best je mening geven maar 1 keer is genoeg.

    zo ik ga nu even verder kijken....
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
      dinsdag 5 september 2006 @ 14:22:00 #36
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_41515100
    Ik denk niet dat C-note verraden wordt door zijn vrouw. Ze was het denk ik in eerste instantie wel van plan daarom had ze met die fbi-vrouw afgesproken. Maar haar dochter heeft haar natuurlijk verteld over C-note's plan, waardoor ze van gedachten is veranderd. Nu geeft ze denk ik verkeerde informatieom de fbi op het verkeerde been te zetten en met het hele gezin kunnen ontsnappen.
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    pi_41515117
    Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
    Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
      dinsdag 5 september 2006 @ 14:25:25 #38
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41515201
    Het word allemaal wel wat toevalliger enzo misschien, maar om te zeggen dat het niet klopt. En vragen als "hoe weet Bellick van die vrouw" ja dan kun je beter stoppen met kijken want dan heb je het gewoon niet gevolgd.

    Bellick en Geary zijn gewoon Nika gaan volgen, omdat Bellick vermoedens had ( al in s01) dat ze iets met Scofield te maken had.

    Mahone gelooft duidelijk niet in deze "wij zijn dood"- constructie. Scofield weet niets van Malone want hij was oprecht verbaasd over zijn kennis en doortastendheid.

    De pilletjes van Malone zullen in het vervolg misschien ook nog wel een rol gaan spelen.

    Ik heb echt een hekel aan C-Note die stem van hem alleen al. Ik denk dat zijn vrouw hem gaat flashen.
    Ik vind Sucre wel lekker bezig, hij is ook een goedzak, maar het zal nog wel fout gaan op weg naar Vegas.

    -Erg benieuwd wat Kellerman bij Tancredi te zoeken heeft.
    -Wanneer komt de vader van Scofield weer in beeld.
    -Haywire?
    -Tweener?
    -T-Bag?
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_41515229
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
    Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
    Volgens mij op maandag in US (1x per week)

    Dit was weer een keiharde aflevering , beetje onrealistisch maar blijft toch spannend.
    I'm not a businessman, I'm a business, mann
    pi_41515297
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
    Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
    In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.

    Wel leuk is om te zien dat Scofield nog steeds zijn tatoo af en toe gebruikt.

    Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politieagent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politieagent Sucre niet herkend.

    Voor de rest een goede aflevering.

    [ Bericht 13% gewijzigd door magnifor op 05-09-2006 14:35:31 ]
      dinsdag 5 september 2006 @ 14:35:56 #41
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41515482
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:

    [..]Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politie agent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politie agent Sucre niet herkend.
    * zucht* Kun je geen engels verstaan ?

    Die agent gaf nou juist door aan de centrale dat hij waarschijnlijk Fernando Sucre had aangehouden.....
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
      dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:10 #42
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41515495
    Het wordt een beetje matig. Teveel dingen willen ze nu gaan volgen. Als het maar niet zo'n 24 verhaal wordt.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_41515515
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:

    [..]

    In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.

    Wel leuk is om te zien dat Scofield nog steeds zijn tatoo af en toe gebruikt.

    Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politieagent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politieagent Sucre niet herkend.

    Voor de rest een goede aflevering.
    Hij herkende m wel, en ging terug naar zn radio. Daarom peerde Sucre m ondertussen...
    #winning
    pi_41515543
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:57:05 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_41515580
    Hier trouwens preview van ep4 op youtube:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZU4nNsnwJfk

    werkt toch fijner dan Rapidshare en tinypic imo.
    pi_41515629
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sethje het volgende:

    [..]

    * zucht* Kun je geen engels verstaan ?

    Die agent gaf nou juist door aan de centrale dat hij waarschijnlijk Fernando Sucre had aangehouden.....
    owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.
    pi_41515738
    En hier 2 minuten beeldmateriaal ep 4:


    http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
    pi_41516145
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef magnifor het volgende:
    En hier 2 minuten beeldmateriaal ep 4:


    http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
    hi
      dinsdag 5 september 2006 @ 15:03:44 #49
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_41516323
    Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_41516331
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef magnifor het volgende:

    [..]

    owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.
    Hij ging de kentekens natrekken omdat deze verlopen waren en hoorde toen dat de auto gestolen was door Sucre en hij kreeg een beschrijving door. Hij zei toen dat de man die in de auto zat voldeed aan de beschrijving (Sucre dus).
    pi_41516406
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
    Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
    Misschien moest je gewoon nodig naar de wc ?
    pi_41516552
    Wat een stelletje beroeps azijnpissers hier zeg. Ik vond dit echt een prima ep. Dat Bellick achter Nika aanzit is gewoon logisch, en dat zou je begrijpen als je had opgelet tijdens seizoen 1. Voor de rest, als je de serie zo kut vind, ga dan gewoon weg. Maar blijf niet hier het topic vervuilen met je gezeur.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_41516558
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
    Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
    nee hoor, was zeker spannend
      dinsdag 5 september 2006 @ 15:13:23 #54
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_41516605
    De episode staat op mijn computer. Vanavond maar effe loeren.
    pi_41518093
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
    Als jij er niks aan heb over 'hoe goed wij PB wel niet vinden' waarom zouden we wel wat aan jou negative 'inhoudelijke' text hebben
      dinsdag 5 september 2006 @ 16:08:48 #56
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41518425
    wanneer komt #25 op TV??

    TVP
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
      dinsdag 5 september 2006 @ 16:09:22 #57
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41518451
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef ThaMadEd het volgende:

    [..]

    Misschien moest je gewoon nodig naar de wc ?

    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_41518615
    Goede aflevering, tijd vliegt voor bij

    tvp
    pi_41519048
    Toffe episode
      dinsdag 5 september 2006 @ 16:31:40 #60
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41519209
    was weer een goeie aflevering !! kan niet wachten tot volgende week !
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
    pi_41519306
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Lief-visje het volgende:
    was weer een goeie aflevering !! kan niet wachten tot volgende week !
    hi
      dinsdag 5 september 2006 @ 16:40:25 #62
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41519498
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Ik ben blij dat je de preview van aflevering 4 op het topic had gezet
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
      dinsdag 5 september 2006 @ 17:07:42 #63
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41520312
    Ik ga de nieuwe aflevering vanavond checken! Zin in!!!
    pi_41520674
    Ben nu op de helft van episode 3
    ......Signature-loos......
      dinsdag 5 september 2006 @ 18:12:44 #65
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41522138
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef Even het volgende:
    Ben nu op de helft van episode 3
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 5 september 2006 @ 18:13:17 #66
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_41522151
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:12 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    Zionistische leugens, Dos. Niet intrappen.
    pi_41522206
    Weer een vette aflevering. Ik heb wel zo'n vermoedens dat Sucre en C-note als eerste worden gepakt. Vol in de schijnwerpers vandaag. Niks gehoord van T-Bag etc.
      Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 18:18:52 #68
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_41522325
    Prison Break eindigde gisteren als tweede in z'n timeslot, net achter een herhaling (!) van Two and a Half Men. Ik ben erg benieuwd hoe dat verder gaat als het nieuwe seizoen losbarst...
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_41522386
    Ok, seizoen 1 helemaal gezien. Ben 3 maanden in het buitenland geweest, wie kan me bijpraten wanneer seizoen 2 (manhunt ofzo?) is begonnen en bij welke aflevering we zijn .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_41522434
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef JaWi het volgende:
    Ok, seizoen 1 helemaal gezien. Ben 3 maanden in het buitenland geweest, wie kan me bijpraten wanneer seizoen 2 (manhunt ofzo?) is begonnen en bij welke aflevering we zijn .
    Seizoen 2 is net begonnen . Vannacht is aflevering 3 alweer uitgezonden in de USA. Aflevering 1 van seizoen 2 was idd Manhunt. Afl. 2 was Otis en afl. 3 was Scan.
      dinsdag 5 september 2006 @ 18:22:48 #71
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_41522444
    Ik kijk net ep 1 af
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_41522456
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Sethje het volgende:
    Het word allemaal wel wat toevalliger enzo misschien, maar om te zeggen dat het niet klopt. En vragen als "hoe weet Bellick van die vrouw" ja dan kun je beter stoppen met kijken want dan heb je het gewoon niet gevolgd.

    Bellick en Geary zijn gewoon Nika gaan volgen, omdat Bellick vermoedens had ( al in s01) dat ze iets met Scofield te maken had.
    Dit is iets van jij denkt maar wat totaal niet de reden hoeft te zijn.

    Eerst ging Bellick die dikke ondervragen en de volgende scene waarin je Bellick en Geary ziet hebben ze hun opeens in the middel of nowhere gevonden. Die dikke kon dat natuurlijk nooit weten en dan opeens hebben ze dat vrouwtje de hele tijd al gevolgd?
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_41522476
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:22 schreef Nashje het volgende:

    [..]

    Seizoen 2 is net begonnen . Vannacht is aflevering 3 alweer uitgezonden in de USA.
    Dan kan ik 1,2 en 3 wegplukken .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_41522478
    Ik snap alleen dat hele gedoe rondom die foto van die oude vent niet Maar verder was het weer een vette episode

    oja..dat Sucre ineens wegrent moet die agent toch opgemerkt hebben Verder waren er wel meer dingen die onrealistisch waren, maar het blijft een leuke serie om te kijken
    pi_41522555
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
    oja..dat Sucre ineens wegrent moet die agent toch opgemerkt hebben
    Zo zijn er wel meerdere dingen geweest. Bijv. dat Michael ineens in bed ligt als de bewaker langs z'n cel loopt.
      dinsdag 5 september 2006 @ 18:29:21 #76
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_41522670
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Nashje het volgende:

    [..]

    Zo zijn er wel meerdere dingen geweest. Bijv. dat Michael ineens in bed ligt als de bewaker langs z'n cel loopt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    nieuwe seizoen is wle een beetje rommelig, je hebt echt superveel verhaallijnen en je weet dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen (ja in utah). Moet een hele opgave geweest zijn om dit te filmen
    pi_41522780
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Mike het volgende:
    Prison Break eindigde gisteren als tweede in z'n timeslot, net achter een herhaling (!) van Two and a Half Men. Ik ben erg benieuwd hoe dat verder gaat als het nieuwe seizoen losbarst...
    Mag ik vragen waar je de rates vindt?
    zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
    pi_41522826
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:12 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    Met kijken
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef BrauN het volgende:

    [..]

    Zionistische leugens, Dos. Niet intrappen.
    Goh jij bent er ook weer

    [ Bericht 34% gewijzigd door Even op 05-09-2006 18:40:19 ]
    ......Signature-loos......
      Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 18:35:05 #79
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_41522846
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef ZeRoXcOoL het volgende:

    [..]

    Mag ik vragen waar je de rates vindt?
    Link
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      dinsdag 5 september 2006 @ 18:37:02 #80
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_41522904
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef BrauN het volgende:

    [..]

    Zionistische leugens, Dos. Niet intrappen.
    BrauN
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_41523026
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:29 schreef Fugie het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    nieuwe seizoen is wle een beetje rommelig, je hebt echt superveel verhaallijnen en je weet dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen (ja in utah). Moet een hele opgave geweest zijn om dit te filmen
    Het hoeft niet meer als spoiler, want we zitten in het USA topic en daar is hij al op TV geweest En de mensen die het nog moeten zien, moeten deze topic maar niet lezen als ze bang zijn voor spoilers

    Ja oke, die trein kwam langs en hij was aan het praten, maar je ziet het wel uit je ooghoek en de persoon die je aanhoudt hou je sowieso wel in de gaten

    maja....misschien konden de schrijvers niet iets verzinnen wat realistischer was
    pi_41523545
    Ik ben aan het kijken, en Scofield lachte met Linc. Geweldig
      dinsdag 5 september 2006 @ 19:00:34 #83
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_41523556
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef F1Bas het volgende:

    [..]

    Dit is iets van jij denkt maar wat totaal niet de reden hoeft te zijn.

    Eerst ging Bellick die dikke ondervragen en de volgende scene waarin je Bellick en Geary ziet hebben ze hun opeens in the middel of nowhere gevonden. Die dikke kon dat natuurlijk nooit weten en dan opeens hebben ze dat vrouwtje de hele tijd al gevolgd?
    Het is toch logisch dat het zo is gelopen, Bellick is al eerder bij Nika langsgeweest en dat was zijn enige spoor om weer in contact te komen. (of zijn enige hoop in elk geval) Met michael.

    Die dikke was van heel het plan verder niet op de hoogte dus die heeft ze zeker niks kunnen vertellen
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_41523558
    Whaha, dat vond ik ook al zo'n leuk stukje

    Wat was de grap ook alweer?
    I ♥ PB
    pi_41523944
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef miss-scofield het volgende:
    Whaha, dat vond ik ook al zo'n leuk stukje

    Wat was de grap ook alweer?
    Dat ze terug wilden naar Fox River
    hi
    pi_41524272
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef hippo-clippo het volgende:
    Ik denk niet dat C-note verraden wordt door zijn vrouw. Ze was het denk ik in eerste instantie wel van plan daarom had ze met die fbi-vrouw afgesproken. Maar haar dochter heeft haar natuurlijk verteld over C-note's plan, waardoor ze van gedachten is veranderd. Nu geeft ze denk ik verkeerde informatieom de fbi op het verkeerde been te zetten en met het hele gezin kunnen ontsnappen.
    Gelukkig snapt iemand het hier, ik lees het topic verder.
    pi_41524419
    Wat een coole episode weer En wat is Nika toch lekker
    Dat van die foto waar Mayhone naar keek, is denk dat stuk lijf wat Scofield in de auto legt. Scofield heeft zn huiswerk goed gedaan ga ik vanuit (net zoals Mayhone)
    Abbuzi zit gelukkig weer in de volgende aflevering, net zoals T-Bag en Tweener. Ik wacht nog steeds op Haywire
    pi_41524543
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Wat een coole episode weer En wat is Nika toch lekker
    Dat van die foto waar Mayhone naar keek, is denk dat stuk lijf wat Scofield in de auto legt. Scofield heeft zn huiswerk goed gedaan ga ik vanuit (net zoals Mayhone)
    Abbuzi zit gelukkig weer in de volgende aflevering, net zoals T-Bag en Tweener. Ik wacht nog steeds op Haywire
    Dat zou idd best weleens kunnen

    Maar ik vraag me dan af hoe hij aan stukken van een menselijk lichaam komt
    pi_41524579
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

    [..]

    Dat zou idd best weleens kunnen

    Maar ik vraag me dan af hoe hij aan stukken van een menselijk lichaam komt
    Misschien haalde hij hm uit dat graf, of plak ik twee verkeerde einden aan elkaar
    pi_41524666
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik wacht nog steeds op Haywire
    Ik ook. Ik ben benieuwd hoe ver hij het heeft geschopt op die kinderfiets.
    pi_41525222
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Dat van die foto waar Mayhone naar keek, is denk dat stuk lijf wat Scofield in de auto legt. Scofield heeft zn huiswerk goed gedaan ga ik vanuit (net zoals Mayhone)
    Neej, dat kan niet . Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
    En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
    Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik
    hi
    pi_41525246
    Leuke aflevering.
    pi_41525302
    Hoezo is mijn usericon zo uitgerekt?? Verdrie
    pi_41525460
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
    Weer een vette aflevering. Ik heb wel zo'n vermoedens dat Sucre en C-note als eerste worden gepakt. Vol in de schijnwerpers vandaag. Niks gehoord van T-Bag etc.
    Die komt in ep 4.
    pi_41525499
    Zo achter elkaar 1-3 kijken .
    slettebak [@] gmail.com
      dinsdag 5 september 2006 @ 20:13:43 #96
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41525759
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Sethje het volgende:
    Mahone gelooft duidelijk niet in deze "wij zijn dood"- constructie. Scofield weet niets van Malone want hij was oprecht verbaasd over zijn kennis en doortastendheid.
    Hij gelooft het juist wel. Waarom denk je dat hij doorflipt en meteen naar z'n pilletejs grijpt? Omdat hij ze weer niet heeft kunnen pakken.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Neej, dat kan niet . Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
    En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
    Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik
    Precies. Zijn gewoon varkensresten ofzo.

    Verder vind ik Prison Break steeds matiger worden. Leuk om te volgen, kwalitatief absoluut niet hoogstaand. Zelfs de acteerprestaties worden matig. Wanneer dat opblazen van die auto niet lukt en de FBI met loeiende sirenes aan komt rijden zegt Michael lachend "rock, paper, scissors". Yeah right ? Dat slaat gewoon nergens op, hij zou peentjes moeten zweten.

    Daarnaast klopt van dat hele plan geen drol, het kost weinig moeite om te zien dat die railling eraf is gehaald, binnen 10 minuten heb je dan door dat die auto naar beneden is geduwd. Daar hoef je geen CSI voor te zijn.

    Kijk, een paar tijdssprongetjes om moeilijke situaties te omzeilen en wat onrealistische dingetjes zijn ok. Maar het script gammelt (wat is het verhaal nou, een beetje gedoe om het geld ). Maar bovenstaand gecombineerd met wat al eerder is gezegd... het is gewoon licht vermaak geworden. Jammer, seizoen 1 was veel intelligenter (vooral de eerste seizoenshelft) en spannender.

    Nee, ik denk dat ze na dit seizoen maar moeten stoppen.

    [ Bericht 65% gewijzigd door Merkie op 05-09-2006 20:21:56 ]
    2000 light years from home
    pi_41525921
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Neej, dat kan niet . Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
    En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
    Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41525949
    Maar ik had nog niet eerder gezien dat Scofield die barcode op mn arm had. (was het wel zn arm?)
      dinsdag 5 september 2006 @ 20:19:37 #99
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41525991
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Maar ik had nog niet eerder gezien dat Scofield die barcode op mn arm had. (was het wel zn arm?)
    Ja, het was zijn pols
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
    pi_41525996
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41526257
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dubbel true
    hi
    pi_41526423
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41526880
    Prima aflevering, spanning zat er goed in. Qua ongeloofwaardigheid vond ik het reuze meevallen, er zit me enkel nog een ding dwars!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ook leuk dat die ene meneer uit seizoen 1 weer terug is (die kerel die Sara schaduwt), vond hem wel een vet personage.
    Amen.
      dinsdag 5 september 2006 @ 20:50:56 #104
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41527175
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Jivis het volgende:
    Prima aflevering, spanning zat er goed in. Qua ongeloofwaardigheid vond ik het reuze meevallen, er zit me enkel nog een ding dwars!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ook leuk dat die ene meneer uit seizoen 1 weer terug is (die kerel die Sara schaduwt), vond hem wel een vet personage.
    Dat dat menneke terug is idd wel tof . De Sarah-verhaallijn is een beetje doelloos lijkt me, moet wel snel ergens heen gaan .
    2000 light years from home
    pi_41527612
    Denk dat het verhaal van de vader van Sarah word uitgebouwd. Hij zei dat hij vice-president word, en Sarah spreelt daar ook een rol in.
    pi_41527871
    rock paper scissors

    sloeg inderdaad nergens op maar wel grappig
    pi_41528354
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Merkie het volgende:


    Kijk, een paar tijdssprongetjes om moeilijke situaties te omzeilen en wat onrealistische dingetjes zijn ok. Maar het script gammelt (wat is het verhaal nou, een beetje gedoe om het geld ). Maar bovenstaand gecombineerd met wat al eerder is gezegd... het is gewoon licht vermaak geworden. Jammer, seizoen 1 was veel intelligenter (vooral de eerste seizoenshelft) en spannender.
    Jij kijkt deze serie en je weet niet wat het verhaal is
      dinsdag 5 september 2006 @ 21:23:02 #108
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41528558
    Was weer een retegoeie aflevering

    En de serie klopt alleen niet als je echt super op de details gaat letten, maar er is geen enkele serie die 100% klopt.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      dinsdag 5 september 2006 @ 21:28:29 #109
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41528764
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Merkie het volgende:

    Daarnaast klopt van dat hele plan geen drol, het kost weinig moeite om te zien dat die railling eraf is gehaald, binnen 10 minuten heb je dan door dat die auto naar beneden is geduwd. Daar hoef je geen CSI voor te zijn.
    Ze maakten de railing alleen losser, paar bouten er uit. De auto rijd wel door de railing heen hoor, je ziet hem breken. Dat er een paar bouten missen valt echt niet op. Die kunnen makkelijk naar beneden gedonderd zijn met de railing zelf.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_41528826
    Goh zou het allemaal dan toch nep zijn joh!?
    pi_41529126
    Iemand een URL naar de preview van volgende week?
    pi_41529130
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Ze maakten de railing alleen losser, paar bouten er uit. De auto rijd wel door de railing heen hoor, je ziet hem breken. Dat er een paar bouten missen valt echt niet op. Die kunnen makkelijk naar beneden gedonderd zijn met de railing zelf.
    Hoppa En Scofield maakte ook nog een slip
    pi_41529544
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef Ace1 het volgende:
    Iemand een URL naar de preview van volgende week?
    Voor de echte fans die geinteresseerd zijn in de preview van ep 4...klik hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    hi
    pi_41529789
    Eindelijk weer een goede aflevering!

    Veel beter dan de slechte 1e en 2e van dit seizoen.
    pi_41529921
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Neej, dat kan niet . Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
    En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
    Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik
    Het is maar 1 lijk. Daarnaast zegt Michael zelf ook al over Mahone: "There's something about him".
    pi_41530056
    Ik vond het wel een goeie ep.
    pi_41531710
    net 1-3 achter elkaar gekeken, en de geniaalste quote in 126 minuten PB blijft toch van Linc:

    Abruzzi: My..trousers are a little bit to short don't you think?
    Linc: Chop your feet off, you're good at that
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_41532169
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Wat een ongelooflijk drama is het geworden zeg

    Het hangt aan elkaar van echt onrealistische, voorspelbare, niet mogelijke toevaligheden dat allemaal dan weer net goed komt. Hoe had Bellick het OOIT kunnen weten van die vrouw? Hoe had Scofield ooit een hele auto van te voren kunnen maken met een bom erin?
    simpel bellick wist van nika dat ze getrouwd waren voor een greencard en dat zij wat gunsten moest doen. haar vinden en volgen is dan niet zo moeilijk.

    een bom die vast niet op scherp stond voordat ze het ongeluk fakte.
    quote:
    Hou op zeg. Ik houd het maar voor gezien.
    [..]

    Ja, die heb ik ook gezien. En dat seizoen vond ik nog redelijk boeiend en leuk. Dit seizoen slaat alles tot nu toe en het is te voorspelbaar.

    De link tussen Scofield en haar begrijp ik ook. Maar hoe kan Bellick er in godsnaam achtergekomen zijn dat zij hem gaat ophalen en precies op die plek in de middle of nowhere? Het slaat helemaal nergens op. Van die bolle uit de gevangenis heeft ie het niet kunnen weten en er is geen telefonisch contact geweest tussen haar en hem.

    En dan ook nog een jaar lang een auto klaar hebben staan met een bom erin die afgaat wanneer de radio een bepaalde zender scant
    zie hierboven, en als je het voor gezien houdt prima
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      dinsdag 5 september 2006 @ 22:48:42 #119
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_41532207
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Godfather Bodybuilding topic reeks
    pi_41532374
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef Sethje het volgende:

    [..]

    Het is toch logisch dat het zo is gelopen, Bellick is al eerder bij Nika langsgeweest en dat was zijn enige spoor om weer in contact te komen. (of zijn enige hoop in elk geval) Met michael.

    Die dikke was van heel het plan verder niet op de hoogte dus die heeft ze zeker niks kunnen vertellen
    niet helemaal waar, hij wist van het geld in utah
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41532528
    Buck heeft dezelfde telefoon als mij
    Amen.
      dinsdag 5 september 2006 @ 23:00:54 #122
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_41532792
    Ach, even doorbijten door de toevalligheden en dan is t toch erg genieten die eerste 3 afleveringen zo achter elkaar.
    ik hoop dat Holly Valance nog wat langer mee blijft spelen
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      dinsdag 5 september 2006 @ 23:05:20 #123
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_41533000
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41533723
    Djeez Scofield is f*cked, het kan ook nooit eens van een leien dakje gaan!
    pi_41536858
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef The_S het volgende:

    [..]

    Jij kijkt deze serie en je weet niet wat het verhaal is
    Blijft lastig zonder NL ondertiteling eh
    pi_41537247
    Ik verbaas me echt over sommige reacties hier, hebben sommigen seizoen 1 lopen te kijken met snel doorspoelen oid? Maar goed was weer een goede aflevering het niveau van seizoen 1 is nog niet gehaald maar het gaat langzaam wel de goeie kant uit.
    pi_41538064
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Sue Me
      Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 01:53:06 #128
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41538162
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Jivis het volgende:
    Prima aflevering, spanning zat er goed in. Qua ongeloofwaardigheid vond ik het reuze meevallen, er zit me enkel nog een ding dwars!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die is gewoon succesvol ergens naar toe ontsnapt ofzo
    Zijn ontsnapping was wel leuk. Alle verhaallijnen namen een grote drastische wending, en dan ineens die scene van hem op de fiets met die helm, dat leverde toch wel een glimlach op.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41543543
    Net 1 en 2 gekeken, blijft me verrassen . Nu nog even 3 kijken.
    slettebak [@] gmail.com
      woensdag 6 september 2006 @ 11:16:13 #130
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41543811
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Ze maakten de railing alleen losser, paar bouten er uit. De auto rijd wel door de railing heen hoor, je ziet hem breken. Dat er een paar bouten missen valt echt niet op. Die kunnen makkelijk naar beneden gedonderd zijn met de railing zelf.
    Ok, dan heb ik dat niet goed gezien .
    2000 light years from home
    pi_41545320
    Wanneer komt aflvering 4?
    slettebak [@] gmail.com
    pi_41545518
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef JaWi het volgende:
    Wanneer komt aflvering 4?
    Dinsdag ochtend.
    pi_41545705
    Ik ben zelf te lui om naar pics van Nika te zoeken, dus posten die hap!!
    O, en ook nog iemand een screen van Haywire op de fiets...? Ik verveel me te pletter hiero
    pi_41547524
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik ben zelf te lui om naar pics van Nika te zoeken, dus posten die hap!!
    O, en ook nog iemand een screen van Haywire op de fiets...? Ik verveel me te pletter hiero
    Ik verveel me ook, dus over een paar minuten post ik wel wat screenshots.
    :)
    pi_41548801
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik ben zelf te lui om naar pics van Nika te zoeken, dus posten die hap!!
    O, en ook nog iemand een screen van Haywire op de fiets...? Ik verveel me te pletter hiero
    Hier veel Nika pics
    pi_41549057
    Nika:
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika.PNG
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika2.PNG
    Zo heel lekker is ze niet, en ze heeft een kut accent (In de serie dan, in het echt weet ik niet)

    Haywire op zn fietsje:
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/haywire.PNG
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/haywire2.PNG
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/haywire3.PNG Kijk mama zonder handen!
    :)
      woensdag 6 september 2006 @ 14:34:04 #137
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41549423
    hij afl.3 staat al in de download
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_41549553
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef droks het volgende:
    Nika:
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika.PNG
    http://xs206.xs.to/xs206/06363/nika2.PNG
    Zo heel lekker is ze niet, en ze heeft een kut accent (In de serie dan, in het echt weet ik niet
    Ik zou me er best mee vermaken.
    pi_41549937
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:38 schreef Shogo het volgende:

    [..]

    Ik zou me er best mee vermaken.
    ze zou best 's avonds bij me in bed mogen kruipen!
    pi_41550418
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef Smart-Einstein het volgende:

    [..]

    ze zou best 's avonds bij me in bed mogen kruipen!
    Ooh dat zeker
      woensdag 6 september 2006 @ 15:25:54 #141
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41550900
    Weet iemand hoeveel afl. Seizoen2 heeft???
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_41551303
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef satecl het volgende:
    Weet iemand hoeveel afl. Seizoen2 heeft???
    De 3e is gister uitgekomen, is al meerdere malen gezegd in dit topic zelfs.

    Was ik trouwens de enige die hard moest lachen om dat Mariabeeldje in de gestolen auto van Sucre?
    pi_41551362
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef satecl het volgende:
    Weet iemand hoeveel afl. Seizoen2 heeft???
    weer 22 toch?
    pi_41551365
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef droks het volgende:
    Nika:
    Zo heel lekker is ze niet, en ze heeft een kut accent (In de serie dan, in het echt weet ik niet)
    Holly is Australische... dus ook in het echt een kutaccent ja.

    Maar wel een geil koppie..
    pi_41551414
    Nika is gewoon lekker. Ze mag best eens langskomen.
    pi_41551422
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 15:40 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Holly is Australische... dus ook in het echt een kutaccent ja.

    Maar wel een geil koppie..
    Het is wel dus wél Holly Valance, dacht 't al.
    pi_41551452
    Staat ook in de opening credits: Guest starring Holly Valance.
    pi_41551517
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef Smart-Einstein het volgende:

    [..]

    ze zou best 's avonds bij me in bed mogen kruipen!
    Ja dat dan weer wel, maar dat mogen er wel meer.
    :)
      woensdag 6 september 2006 @ 16:19:17 #149
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41552693
    Geef mij Sarah maar, of Veronica (God hebbe haar ziel )
    pi_41552910
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
    Geef mij Sarah maar, of Veronica (God hebbe haar ziel )
    Naar Veronica kijken
    Lelijk sletje, that's all.
    pi_41554461
    Geef mij Wentworth maar
    I ♥ PB
    pi_41554515
    Agent Mahone speelt ook in de serie Invasion (die vanavond begint, althans in Nederland ) zag ik gisteren toevallig bij een trailer
    pi_41557424
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:
    Agent Mahone speelt ook in de serie Invasion (die vanavond begint, althans in Nederland ) zag ik gisteren toevallig bij een trailer
    Invasion is al een tijdje bezig.
    pi_41559059
    Buck zat ook in The Perfect Storm.
    Met lang haar
    Amen.
    pi_41559193
    Ik heb gister Equilibrium weer 's gezien. Daarin heeft Linc een piepkleine rol als verzetstrijder de 1e 10 minuten en later komt Mahone nog als baas van de Onderwereld.

    Wel grappig om ze ergens anders te zien.
      woensdag 6 september 2006 @ 19:55:12 #156
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_41559571
    linc speelt ook drake (de ubervampier) in blade 3
    pi_41559965
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
    linc speelt ook drake (de ubervampier) in blade 3
    Klopt inderdaad.
    pi_41561117
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
    linc speelt ook drake (de ubervampier) in blade 3
    En in de toffe serie John Doe
    hi
      woensdag 6 september 2006 @ 20:59:00 #159
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41561920
    Robert Knepper heeft in Good night and Good luck en Hostage gespeeld
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
      Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 21:00:55 #160
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41561987
    kijk anders op imdb, beetje nutteloos om alle andere series en films van de acteurs op te noemen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      woensdag 6 september 2006 @ 21:01:15 #161
    69183 biggetje
    niet wat naam doet vermoeden!
    pi_41562003
    Ik vond het een vermakelijke episode! Tuurlijk zijn er dingetjes die ongeloofwaardig zijn, maar ja: het is een serie, niet real life

    O, kan iemand mij uitleggen waarom Linc de hele dag met zijn shirt half open loopt en zijn stoere zonnebril opheeft? Het is eigenlijk te grappig voor woorden om elke keer dat geoliede lichaam te zien, terwijl Michael strak in pak met een fout petje de dagen doorkomt

    Maar goed, de trailers van episode 4 zien er zeeeer goed uit, kan niet wachten!
    puurheid zonder vergankelijkheid
      woensdag 6 september 2006 @ 21:04:29 #162
    69183 biggetje
    niet wat naam doet vermoeden!
    pi_41562126
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Lief-visje het volgende:
    Robert Knepper heeft in Good night and Good luck en Hostage gespeeld
    En Marshall Allman (LJ) speelt ook in Hostage! (heb de film vanavond nog gekeken)
    puurheid zonder vergankelijkheid
    pi_41564301
    Ja idd, Michael in met die pet op
      Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 22:05:04 #164
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41564875
    wat is de laatste zin die bellick zegt in de nieuwste episode? ik versta het nauwelijks.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41565087
    Iets van:
    I knew little Lora will take us right to them.
      Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 22:15:53 #166
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41565413
    bedankt
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      woensdag 6 september 2006 @ 22:29:23 #167
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41566112
    Nee...

    "I knew the little whore'd take us right to em"
    Please sir. When moon? When Mustang?
      woensdag 6 september 2006 @ 22:34:36 #168
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41566376
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Rossdale het volgende:
    Nee...

    "I knew the little whore would take us right to em"
    Idd, 'Lora'
    pi_41566941
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef Rossdale het volgende:
    Nee...

    "I knew the little whore'd take us right to em"
    Ooo ook goed joh ik snapte de strekking.
    Nee het is laat, tot morgen, trusten vrienden.

    (shit nu nemen jullie me nooit meer serieus, en wat is Bellick een viezerik)
    pi_41568531
    e3 was weer geweldig

    helaas dat ik weer een week moet wachten
    you and I ain't done Zeke!
    pi_41571537
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Iets van:
    I knew little Lora will take us right to them.
    Lora?? Wat zou lora moeten zijn dan? W_O- Ze heet Nika vriend wat dacht je van whore (HOERRRR)
    Sue Me
    pi_41571663
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef MaxPower het volgende:
    Staat ook in de opening credits: Guest starring Holly Valance.
    Die chick is nog maar 23 (net zo oud als ik) he! Wauw zo jong & lekker en nu al in een vette tv-serie spelen! Die heeft het al goed voor elkaar voor d'r leeftijd
    Sue Me
    pi_41574870
    Nog 4 á 5 nachtjes! (Verschil zit 'm in de mensen die maandagnacht wakker blijven )
    I ♥ PB
      donderdag 7 september 2006 @ 09:14:40 #174
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41574883
    hij was weer stoer!!
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41575675
    Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
    pi_41575864
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef Staaf het volgende:

    [..]

    Lora?? Wat zou lora moeten zijn dan? W_O- Ze heet Nika vriend wat dacht je van whore (HOERRRR)
    Snapte ik ook niet vriend van de show, ik snap soms wel meer neit van deze maffe wereld. Mijn excuses
    pi_41575917
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
    Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
    Lieg niet zo
    pi_41575958
    In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
      donderdag 7 september 2006 @ 10:08:46 #179
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41575974
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Lieg niet zo
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41575988
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
    In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
    Wat ben jij toch een niet grappig kneusje he
      donderdag 7 september 2006 @ 10:12:16 #181
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41576082
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
    In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41576183
    Ik vond aflevering 3 maar matig vergeleken bij de andere 2 en 22 afleveringen.
    pi_41577775
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
    Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
    kansloos
    hi
    pi_41578458
    Ik denk dat het nu wel duidelijk is waar die pillen van Mahone voor zijn. Bij die ontplofte auto zegt een agent tegen Mahone dat ie niet alles kan hebben (dus niet elke ontsnapte kan oppakken) en dan zie je dat die Mahone helemaal doordraait en zijn pillen inneemt.
    pi_41578589
    Weet iemand trouwens hoeveel aflevering season 2 gaat hebben in totaal?
    pi_41578677
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
    Ik denk dat het nu wel duidelijk is waar die pillen van Mahone voor zijn. Bij die ontplofte auto zegt een agent tegen Mahone dat ie niet alles kan hebben (dus niet elke ontsnapte kan oppakken) en dan zie je dat die Mahone helemaal doordraait en zijn pillen inneemt.
    Mahone houdt ons allemaal voor de GEK!!
      donderdag 7 september 2006 @ 11:49:25 #187
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41578753
    ben benieuwt hoe dat met die Mahone verder zal gaan.. die pilletjes zijn ook behoorlijk vaag... zeker ook omdat hij ze in een pen doen en niet gewoon in het doosje laat!
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41579038
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    ben benieuwt hoe dat met die Mahone verder zal gaan.. die pilletjes zijn ook behoorlijk vaag... zeker ook omdat hij ze in een pen doen en niet gewoon in het doosje laat!
    denk dat die gewoon een beetje gek in de kop is en dat als ze daar achter komen hij van de zaak word afgehaald enzo.
      donderdag 7 september 2006 @ 12:05:13 #189
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_41579240
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    En in de toffe serie John Doe
    John Doe was wel vet ja
    Weisst
    pi_41581747
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef Geqxon het volgende:
    Wow, zojuist compleet episode 04 gezien. Tof!
    Dat is knap.
    pi_41581912
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
    In episode 04 gaat Mahome naar Utah, haalt hij het geld op, koopt er een Cadillac Escalade van, en gaat dan onder het geluid van keiharde hip-hop en met schaarsgekleede negerinnen op de achterbank door L.A. cruisen.
    Puicke plottwist
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_41581939
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef TwyLight het volgende:
    Weet iemand trouwens hoeveel aflevering season 2 gaat hebben in totaal?
    4 8 15 16 23 42
    Amen.
    pi_41582158
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 13:37 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    4 8 15 16 23 42
    De computer is kapot. En Scofish trapt echt niet in die ongein, al is het geen ongein.
    pi_41584371
    ik vond het leuk hoor Ik ga hem zo voor de 3e keer kijken
    Haleloeja
      donderdag 7 september 2006 @ 14:55:14 #195
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41584495
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 13:37 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    4 8 15 16 23 42
    wat heeft lost ermee te maken
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41584543
    Zoals ook in de preview te zien is, T-Bag kan nog niets met zn hand. Hij probeert er bloed uit te krijgen, en vooral gevoel, maar zn handje doet helemaal niets, alle gevoel is weg (toch gek ). Die dierenarts mag die klauw er dan aangezet hebben, in de hand zelf zit helemaal niets verbonden ....

    Tot zover op het commentaar dat T-Bag zn hand weer kon gebruiken
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_41584929
    misschien neemt mahone die pilletjes wel omdat hij dezelfde ziekte heeft als michael.. dat heb ik begrepen uit een interview met de acteurs.
      donderdag 7 september 2006 @ 15:12:13 #198
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41585030
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 15:08 schreef Smart-Einstein het volgende:
    misschien neemt mahone die pilletjes wel omdat hij dezelfde ziekte heeft als michael.. dat heb ik begrepen uit een interview met de acteurs.
    zou goed kunnen.... dat hij anders verdrinkt in de details... en michael hoeft dat niet... omdat hij hoogbegaaft is en zn hersentjes dat wel trekken.... dus scofield gaat winnen yaaaay
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41585970
    ep was iig een stuk beter dan 1 en 2, maar toch nog onder maat..
      donderdag 7 september 2006 @ 17:17:56 #200
    30495 masterr112
    Wat kan je wel??
    pi_41588908
    link van theme werkt niet?
    pi_41590027
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

    [..]

    wat heeft lost ermee te maken
    Alles. Hanso Foundation jeweet.
    Amen.
    pi_41592472
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 18:00 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Alles. Hanso Foundation jeweet.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_41599005
    Toch zat er weer aardig wat spanning in Ep 3!
    Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
    pi_41599304
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    pi_41599557
    hmm dat is nou tactisch gedaan, Ranja_Ranja door jou spoiler over lost in een prison break topic.
    pi_41602041
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef TwyLight het volgende:
    hmm dat is nou tactisch gedaan, Ranja_Ranja door jou spoiler over lost in een prison break topic.
      vrijdag 8 september 2006 @ 00:03:01 #207
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41602559
    quote:
    Op donderdag 7 september 2006 17:17 schreef masterr112 het volgende:
    link van theme werkt niet?
    Sorry, vergeten die url te updaten in m'n txtfile nadat ik m'n webspace op orde had gebracht.
    Deze link werkt wel
      vrijdag 8 september 2006 @ 00:07:45 #208
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41602727
    Ben ik spuit 11 als ik om een promo voor volgende week vraag ?
    2000 light years from home
    pi_41602958
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 00:07 schreef Merkie het volgende:
    Ben ik spuit 11 als ik om een promo voor volgende week vraag ?
    Nah,
    Luiheid siert de mensch.


    http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
    http://www.youtube.com/watch?v=ZU4nNsnwJfk
      vrijdag 8 september 2006 @ 00:22:03 #210
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41603288
    quote:
    Dank u².
    2000 light years from home
    pi_41610219
    en wie is oscar shales?

    mahone heeft een foto van die kale in zijn mapjes
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
    pi_41611960
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 10:21 schreef sjeppert het volgende:
    en wie is oscar shales?

    mahone heeft een foto van die kale in zijn mapjes
    Een andere ontsnapte gevange die hij denk ik nooit heeft teruggevonden.
      vrijdag 8 september 2006 @ 11:46:28 #213
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_41612237
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 11:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Een andere ontsnapte gevange die hij denk ik nooit heeft teruggevonden.
    Yep, helemaal correct. En dat zit hem behoorlijk dwars (vandaar de pilletjes die in zijn pen verstopt zitten)
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_41612951
    quote:
    Ik heb hier geen geluid, maar het ziet er geweldig uit
    pi_41616698
    Ik snap niet hoe die officer McGrady (of wast nou Bellick ) met die andere gast in die auto nou konden weten dat die 3 er in die auto achter die heuvel vandoor zouden gaan, hoe kon hij ze nou zo snel vinden?!
    Wie is daar?
      vrijdag 8 september 2006 @ 14:37:35 #216
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_41616760
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 14:35 schreef -ladybird- het volgende:
    Ik snap niet hoe die officer McGrady (of hoe die ook heet) nou kon weten dat die 3 er in die auto achter die heuvel vandoor zouden gaan, hoe kon hij ze nou zo snel vinden?!
    via nica, want hij had haar al door in season 1 dus hij heeft dat vrouwtje gewoon gevolgd en zodoende kwam hij daar.
      vrijdag 8 september 2006 @ 14:41:07 #217
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41616873
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 14:37 schreef Fugie het volgende:

    [..]

    via nica, want hij had haar al door in season 1 dus hij heeft dat vrouwtje gewoon gevolgd en zodoende kwam hij daar.
    Wel heel erg toevallig dat precies op het moment dat Nika Scofield die auto brengt Bellick haar gevolgd heeft.
    2000 light years from home
      vrijdag 8 september 2006 @ 15:19:51 #218
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_41618132
    Net gekeken naar afl 3, eindelijk een goede PB gezien !
      vrijdag 8 september 2006 @ 16:05:48 #219
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_41619666
    Zit er wel weer helemaal in, zojjuist tot en met 3 bijgekeken|!
    Seriously!?
    pi_41622987
    Wat is het verschil tussen dit topic en het NL topic?
    pi_41623012
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 17:45 schreef most_wanted het volgende:
    Wat is het verschil tussen dit topic en het NL topic?
    Hier lopen we 10 afleveringen voor.
      vrijdag 8 september 2006 @ 17:51:13 #222
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41623118
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 17:45 schreef most_wanted het volgende:
    Wat is het verschil tussen dit topic en het NL topic?
    Dat ze in de VS met seizoen 2 begonnen zijn en in Nederland net halverwege seizoen 1 zijn ?
    2000 light years from home
      vrijdag 8 september 2006 @ 18:01:08 #223
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41623412
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_41623676
    Misschien dat we weer iets zien van Steadman. In de voorvertoning krijgen we vast beelden uit episode 1 te zien.
    pi_41624904
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Dat ze in de VS met seizoen 2 begonnen zijn en in Nederland net halverwege seizoen 1 zijn ?
    En daarom 2 verschillende topics?
    Onzinnig.
      vrijdag 8 september 2006 @ 18:56:44 #226
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41624995
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef most_wanted het volgende:

    [..]

    En daarom 2 verschillende topics?
    Onzinnig.
    Dat is met meerdere series zo, House, Lost, 24 .

    Is toch logisch, met spoilertags praten is irritant, bovendien vergeet de helft het. Dus daarom maar zoveel mogelijk het gebruik van spoilertags vermijden d.m.v. aparte topics.

    Niks onzinnigs aan. Prima juist.
    2000 light years from home
      vrijdag 8 september 2006 @ 19:01:01 #227
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_41625113
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef most_wanted het volgende:

    [..]

    En daarom 2 verschillende topics?
    Onzinnig.
    omdat we het hier hebben over shit waar hun nog lang over moeten wachten... als we hier bespreken dat Charles "db cooper" westmoreland dood is weten hun al dat hij dood gaat enzo.. spoilers dus
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_41625878
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef most_wanted het volgende:

    [..]


    Onzinnig.
    jij ja
    hi
      vrijdag 8 september 2006 @ 19:42:40 #229
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_41626289
    Even iets wat ik niet snapte uit de vorige aflevering:

    Ze gaan naar Nica, daar neemt Scofield duidelijk afscheid van haar. 'Ik hoop je ooit nog eens te zien' 'Ik jou ook'. Bladiebla.

    Terwijl ze dus al duidelijk weten dat ze elkaar nog een keer gaan zien???

    Ow, enneh, seizoen 2 is duidelijk een heel stuk minder dan 1
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_41626600
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:42 schreef Hare het volgende:
    Even iets wat ik niet snapte uit de vorige aflevering:

    Ze gaan naar Nica, daar neemt Scofield duidelijk afscheid van haar. 'Ik hoop je ooit nog eens te zien' 'Ik jou ook'. Bladiebla.

    Terwijl ze dus al duidelijk weten dat ze elkaar nog een keer gaan zien???

    Ow, enneh, seizoen 2 is duidelijk een heel stuk minder dan 1
    Ik denk dat hij op t tijdstip van afscheid nog niet wist dat hij haar nodig had voor een auto want het was niet de bedoeling dat die 'goede' detective hem zo dicht op t spoort zou zitten nadat ze die auto lieten ontploffen onder de brug....of zit ik niet op t goede spoor?
    Wie is daar?
    pi_41626637
    Oja, en hoe kunnen ze nou uit een plastic zak met ledematen en bloed (dat was t toch) identificeren dat het lincoln en scofield zijn??
    Wie is daar?
      vrijdag 8 september 2006 @ 20:11:52 #232
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_41627183
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef -ladybird- het volgende:
    Oja, en hoe kunnen ze nou uit een plastic zak met ledematen en bloed (dat was t toch) identificeren dat het lincoln en scofield zijn??
    Daar was het niet voor, het was om ze wat tijd te geven. Als er helemaal geen bloed of wat was wisten ze al meteen dat het ze niet waren
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_41627319
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 20:11 schreef Hare het volgende:

    [..]

    Daar was het niet voor, het was om ze wat tijd te geven. Als er helemaal geen bloed of wat was wisten ze al meteen dat het ze niet waren
    Ja, dat klinkt idd beter..
    Wie is daar?
      vrijdag 8 september 2006 @ 20:19:04 #234
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_41627401
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef -ladybird- het volgende:
    Oja, en hoe kunnen ze nou uit een plastic zak met ledematen en bloed (dat was t toch) identificeren dat het lincoln en scofield zijn??
    niet
    pi_41637984
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:42 schreef Hare het volgende:
    Even iets wat ik niet snapte uit de vorige aflevering:

    Ze gaan naar Nica, daar neemt Scofield duidelijk afscheid van haar. 'Ik hoop je ooit nog eens te zien' 'Ik jou ook'. Bladiebla.

    Terwijl ze dus al duidelijk weten dat ze elkaar nog een keer gaan zien???

    Ow, enneh, seizoen 2 is duidelijk een heel stuk minder dan 1
    quote:
    Op vrijdag 8 september 2006 19:52 schreef -ladybird- het volgende:

    [..]

    Ik denk dat hij op t tijdstip van afscheid nog niet wist dat hij haar nodig had voor een auto want het was niet de bedoeling dat die 'goede' detective hem zo dicht op t spoort zou zitten nadat ze die auto lieten ontploffen onder de brug....of zit ik niet op t goede spoor?
    Ik denk dat ze gewoon afscheid genomen hebben van elkaar. Maar omdat er, volgens mij, niet op de voicemail gereageerd werd, hadden ze Nika nog eens nodig..
    pi_41638521
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef maass het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik denk dat ze gewoon afscheid genomen hebben van elkaar. Maar omdat er, volgens mij, niet op de voicemail gereageerd werd, hadden ze Nika nog eens nodig..
    Ik begreep dat Michael zijn eigen voicemail insprak zodat de FBI zou weten waar Scofield zich bevond.. alleen dan had ie ook van te voren kunnen weten dat hij Nika weer snel zou zien.. uhh nu snap ik het niet meer helemaal
    Sue Me
    pi_41643527
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef Staaf het volgende:

    [..]

    Ik begreep dat Michael zijn eigen voicemail insprak zodat de FBI zou weten waar Scofield zich bevond.. alleen dan had ie ook van te voren kunnen weten dat hij Nika weer snel zou zien.. uhh nu snap ik het niet meer helemaal
    Waarom zou hij ze express achter zich aan laten zitten dan?
    Wie is daar?
      zaterdag 9 september 2006 @ 11:51:28 #238
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41643708
    Zodat hij zijn eigen dood kon faken?
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_41644144
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 11:51 schreef Rossdale het volgende:
    Zodat hij zijn eigen dood kon faken?
    Jep, dat was de bedoeling als ik het goed begrijp
    pi_41644280
    ohh right, anders haddenze hem misschien niet gevonden ofzo?
    Wie is daar?
    pi_41645054
    jup
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
    pi_41647631
    Even over episode 2:

    Ik denk dat Michael en Lincoln die Mahone in de lift niet hebben vermoord omdat ze nu nog geen moord op hun kerfstok hebben. Eigenlijk hebben ze nog niks gedaan...

    ...behalve uitbreken, spullen jatten en wat dingen mollen
    pi_41648484
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 14:51 schreef TommeyNL het volgende:
    Even over episode 2:

    Ik denk dat Michael en Lincoln die Mahone in de lift niet hebben vermoord omdat ze nu nog geen moord op hun kerfstok hebben. Eigenlijk hebben ze nog niks gedaan...

    ...behalve uitbreken, spullen jatten en wat dingen mollen
    das wel heel ver en naief gezocht.... heeft Lincoln geen moord op z'n kerfstok? als die gepakt wordt kan hij regelrecht door naar de electrische stoel....... en wat boeit het dat je een moord op je kerfstok hebt als je in Mexico (of waar dan ook) gaat wonen, totally nothing... ze willen niet gepakt worden en LJ hebben klaar.....

    Maar ze vermoorden Mahone niet , want anders is die uit de serie... dus was gewon daarom... die Mahone mag niet dood...
    Haleloeja
    pi_41648574
    Heb je wel een punt inderdaad
      zaterdag 9 september 2006 @ 15:39:39 #245
    32402 s0k
    ..............................
    pi_41648853
    Nee, mahone mag nog niet dood, niet voordat we weten wat het nou is wat hij slikt
    ..................................................................................................................................................
      Donald Duck held zaterdag 9 september 2006 @ 15:40:43 #246
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41648887
    mahone is gewoon een nieuw belangrijk karakter, die killen ze echt niet zomaar.
    hij is denk ik gewoon een eerlijke agent, die z'n werk doet en niets te maken heeft met die conspiracy.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zaterdag 9 september 2006 @ 15:48:11 #247
    32402 s0k
    ..............................
    pi_41649024
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
    mahone is gewoon een nieuw belangrijk karakter, die killen ze echt niet zomaar.
    hij is denk ik gewoon een eerlijke agent, die z'n werk doet en niets te maken heeft met die conspiracy.
    Hoe dan ook, hij krijgt er wel mee te maken Iig, dat verwacht ik.
    ..................................................................................................................................................
    pi_41649038
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 15:20 schreef Gelderland het volgende:

    [..]

    das wel heel ver en naief gezocht.... heeft Lincoln geen moord op z'n kerfstok? als die gepakt wordt kan hij regelrecht door naar de electrische stoel....... en wat boeit het dat je een moord op je kerfstok hebt als je in Mexico (of waar dan ook) gaat wonen, totally nothing... ze willen niet gepakt worden en LJ hebben klaar.....

    Maar ze vermoorden Mahone niet , want anders is die uit de serie... dus was gewon daarom... die Mahone mag niet dood...
    Lincoln heeft niemand vermoord hoor! En ze hebben die Mahone idd niet vermoord in die lift omdat ze allebei 'clean' willen zijn van een moord. Anders hadden ze die bewaker die toen per ongeluk ontdekte dat ze een gat achter hun wc hadden zitten ook wel vermoord. Ze hebben toen eigenlijk het 'geluk' gehad dat T-Bag die bewaker vermoordde.

    En ik denk dat het nog wel uitkomt dat Lincoln erin is geluisd. Die Kellerman zal ook nog wel opgepakt worden en alles zal worden bewezen zodat Lincoln onschuldig wordt bewezen en ze niet voor eeuwig in Mexico hoeven blijven.

    Ik ben trouwens benieuwd wat Kellerman met Sarah Tancredi wilt.. waarschijnlijk als een soort lokmiddel voor Michael en Lincoln?
    Sue Me
      zaterdag 9 september 2006 @ 15:50:51 #249
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41649081
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef s0k het volgende:

    [..]

    Hoe dan ook, hij krijgt er wel mee te maken Iig, dat verwacht ik.
    Het lijkt me vrij duidelijk dat hij later in de serie misschien wel Michael en Lincoln gaat helpen. Iemand moet toch de conspiracy ontrafelen.
    2000 light years from home
      Donald Duck held zaterdag 9 september 2006 @ 15:55:32 #250
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41649185
    Ik denk dat hij later wel aan de goede kant komt te staan. Maar voorlopig is hij nog een bad guy, omdat hij iedere keer doorheeft wat Scofield's tatoages betekenen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41649261
    Ik denk dat steadman zelf nog wel een rol gaat spelen, dat hij schuldgevoelens krijgt of wat dna ook en dat hij er zelf wel voor gaat zorgen dat er iets gebeurt. In de laatste aflevering uiteraard.

    Overigens wel heel stom van mevrouw de advocaat om naar de politie te bellen.
    Als zelfs de president er een rol in speelt is het wel heel naif om te denken dat de politie er niets mee van doen heeft. Ik zou eerder naar de krant gebeld hebben ofzo.
    pi_41649413
    Het is er al vaker over gegaan, maar hoeveel seizoenen zijn er gepland voor Prison Break? (voor zover het er nu voor staat)
    pi_41649460
    2 toch?
    Wie is daar?
    pi_41649519
    Iemand zei ergens in dit topic of het vorige dat ze ook al hadden getekend voor seizoen 3.
    :)
      zaterdag 9 september 2006 @ 16:13:46 #255
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41649557
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef droks het volgende:
    Iemand zei ergens in dit topic of het vorige dat ze ook al hadden getekend voor seizoen 3.
    Ze hebben ook voor seizoen 3 getekend !
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
    pi_41649800
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Staaf het volgende:

    [..]

    Lincoln heeft niemand vermoord hoor! En ze hebben die Mahone idd niet vermoord in die lift omdat ze allebei 'clean' willen zijn van een moord. Anders hadden ze die bewaker die toen per ongeluk ontdekte dat ze een gat achter hun wc hadden zitten ook wel vermoord. Ze hebben toen eigenlijk het 'geluk' gehad dat T-Bag die bewaker vermoordde.

    En ik denk dat het nog wel uitkomt dat Lincoln erin is geluisd. Die Kellerman zal ook nog wel opgepakt worden en alles zal worden bewezen zodat Lincoln onschuldig wordt bewezen en ze niet voor eeuwig in Mexico hoeven blijven.

    Ik ben trouwens benieuwd wat Kellerman met Sarah Tancredi wilt.. waarschijnlijk als een soort lokmiddel voor Michael en Lincoln?
    dat snap ik ook wel, dat Lincoln niemand vermoord heeft.... maar hij is wel als dader aangewezen en alstie gepakt wordt, dan kan hij regelrecht naar de stoel... want daar hadie al moeten zitten eigenlijk....

    En die bewaker hadden ze niet vermoord omdatie onschuldig was en ze anders problemen kregen natuurlijk... in de gevangnis kan je niet vluchten.... En Kellerman werkt voor de regering, en de politie dus ook, dus zo snel zal die niet opgepakt worden. Kijk hoeveel (onschuldige) mensen hij heeft gedood, hij is nog nooit gepakt o.i.d

    En ze zullen denk ik weldegelijk lang in Mexico blijven, want Micheal is en zal voortvluchtig blijven, ookal is Linc onschuldig

    En ik ben idd ook benieuwd wat Kellerman van Sarah wilt
    Haleloeja
      zaterdag 9 september 2006 @ 16:29:24 #257
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41649897
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 15:39 schreef s0k het volgende:
    Nee, mahone mag nog niet dood, niet voordat we weten wat het nou is wat hij slikt
    Hij slikt viagra omdat hij op lijken geilt maar'm niet omhoog kan krijgen

    Kijk maar eens.. op een kerkhof, bij een net gecrashede auto met 2 lijken.. Ik hebm door!
    It's my law..
      zaterdag 9 september 2006 @ 16:57:52 #258
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_41650484
    Is het zo raar dat Michael (hij had uiteindelijk die neppistool in zijn hand) Mahone niet neergeschoten heeft? Het is toch bekend dat Michael niemand zal vermoorden en dat hij een sociaal mens werd genoemd door zijn psychiater (of wat was het ook)..
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:02:31 #259
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41650607
    Al diversen keren heb ik gevraagd wanneer seizoen 2 op de nederlandse tv komt,elke keer komt er een dom antw. Is er iemand die hier nou eens serieus op kan antwoorden??

    dank je wel
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:10:21 #260
    32402 s0k
    ..............................
    pi_41650823
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 17:02 schreef edje34 het volgende:
    Al diversen keren heb ik gevraagd wanneer seizoen 2 op de nederlandse tv komt,elke keer komt er een dom antw. Is er iemand die hier nou eens serieus op kan antwoorden??

    dank je wel
    Misschien als ze eerst seizoen 1 hebben afgedraaid op rtl, en dan moet je nog maar is wachten tot na de winterstop van prison break in de USA, denk ik
    ..................................................................................................................................................
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:11:21 #261
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41650849
    Dus dan word het hier pas begin 2007?
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
    pi_41650995
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:19:26 #263
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41651031
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 17:17 schreef Ricard0j het volgende:
    Klote
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:24:15 #264
    32402 s0k
    ..............................
    pi_41651158
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef edje34 het volgende:
    Dus dan word het hier pas begin 2007?
    Maar het beste wat je kan doen is natuurlijk contact opnemen met RTL
    ..................................................................................................................................................
      zaterdag 9 september 2006 @ 17:26:22 #265
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41651200
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 17:24 schreef s0k het volgende:

    [..]

    Maar het beste wat je kan doen is natuurlijk contact opnemen met RTL
    Misschien heb ik hem al tegen die tijd op dvd,maar zal ff bellen of mailen.
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:04:35 #266
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41654034
    ik heb gehoord dat seizoen2 maar 5 afl. had, klopt dat?
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:05:48 #267
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41654063
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
      Donald Duck held zaterdag 9 september 2006 @ 19:07:49 #268
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41654112
    die lijst is gewoon incompleet
    zie http://en.wikipedia.org/w(...)_2_.282006_-_2007.29 voor een wat uitgebreidere, maar nog steeds incomplete, lijst
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:09:14 #269
    146922 Crane.
    Tweener de Peener
    pi_41654153
    De namen van deze afleveringen zijn bekend, natuurlijk zijn het er meer, maar niemand weet hoeveel er nog komen en welke nameen ze hebben dus het is logisch dat er niet meer staan in die lijst
    It's my law..
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:09:44 #270
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_41654168
    ok, gelukkig
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_41654286
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef satecl het volgende:
    ik heb gehoord dat seizoen2 maar 5 afl. had, klopt dat?
    Waar hoor jij dan?
    hi
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:18:14 #272
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41654423
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 17:26 schreef edje34 het volgende:

    [..]

    Misschien heb ik hem al tegen die tijd op dvd,maar zal ff bellen of mailen.
    Je kan ze ook gewoon downloaden.
    2000 light years from home
      zaterdag 9 september 2006 @ 19:19:35 #273
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41654457
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 19:18 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Je kan ze ook gewoon downloaden.
    Ik heb daar nog geen goede pc voor,moet even sparen voor een goede pc met bij behoren.
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
    pi_41655133
    Als Season 2 non-stop doorgaat tot Juni, dan krijgen we zeker wel iets van 40 episodes te zien.

    Season 1 had een vertraging van 4 maanden en had daarom maar 22 episodes.
    pi_41656460
    een tvshow heeft in US altijd rond de 20 a 26 afleveringen per seizoen, dus er komt nog wel weer een winterstop tussendoor
    pi_41656762
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef satecl het volgende:
    ik heb gehoord dat seizoen2 maar 5 afl. had, klopt dat?
    Er zijn op het moment 5 afleveringen ingepland. Maar misschien worden dat er meer.
      zaterdag 9 september 2006 @ 22:17:03 #277
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41657904
    Pff nog 3 afleveringen wachten op Haywire Volgens die site van saviour tenminste.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_41658251
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef The_S het volgende:
    een tvshow heeft in US altijd rond de 20 a 26 afleveringen per seizoen, dus er komt nog wel weer een winterstop tussendoor
    Neeeeeeeeeeeee!!!!
    :)
    pi_41661113
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef droks het volgende:

    [..]

    Neeeeeeeeeeeee!!!!
    jawel
    hi
      Donald Duck held zaterdag 9 september 2006 @ 23:47:44 #280
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41661158
    is altijd daar, winterstop. heeft ook wel iets, het wachten maakt het enorm spannend en dat zorgt voor erg hoge kijkcijfers als ze weer verder gaan
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41661422
    winterstop is zo uit
    pi_41663109
    Ik denk dat we steadman nog wel gaan zien idd.
    pi_41664040
    Wat kan steadman doen dan? Als iemand van de secret service hem gewoon even doodschiet is het zowat onmogelijk om lincolns onschuld te bewijzen aangezien al het andere bewijs vernietigd is (toch?).
    pi_41665135
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vet

    (Stond op die wikipedia)
    ......Signature-loos......
      zondag 10 september 2006 @ 03:49:27 #285
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_41666665
    Aflevering 3 van deze serie ook bekeken.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      zondag 10 september 2006 @ 03:57:49 #286
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_41666751
    Ben aan het wachten op aflevering 4 van Seizoen 2, ik haat wachten.
    The truth is relative, pick one that works!
      zondag 10 september 2006 @ 09:14:01 #287
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41667769
    Ach het duurt niet lang meer
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_41670517
    Morgen weer vroeg naar bed gaan en dan 4-5 uur opstaan. Heb geen zin om naar hele dag naar school te gaan om vervolgens na school te gaan kijken.
      zondag 10 september 2006 @ 12:23:19 #289
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41670969
    quote:
    Net even gekeken! Wat de fuck doet T-Bag daar met z'n hand?!

    Ziet er wel weer monsterlijk vet uit! Ben benieuwd!
    pi_41671062
    Hij kijkt waarschijnlijk of er al gevoel is in zijn hand. Dus of het al een beetje pijn doet ofzo.

    [ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 10-09-2006 13:30:17 (typo) ]
    pi_41672443
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 12:26 schreef magnifor het volgende:
    Hij kijkt waarschijnlijk of er al gevoel is in zijn hand. Dus of het al een beetje pijndoet ofzo.
    :)
      zondag 10 september 2006 @ 14:13:18 #292
    69880 Lief-visje
    Krankzinnig Gewoon !!!
    pi_41674035
    Het word weer spannend !!!!
    Sometimes people write the things that they can't say !
    Everyone has secrets !
    pi_41674397
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41675274
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 14:29 schreef GewoneMan het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 10 september 2006 @ 16:31:37 #295
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_41678380
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 15:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      Donald Duck held zondag 10 september 2006 @ 16:33:25 #296
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41678442
    De spoilertag ondersteunt nu een omschrijving. Gebruik die aub. Dat maakt het makkelijker om te beslissen of je het wilt lezen
    SPOILER: Spoiler over Michael scofield!
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41678531
    zo he, dacht dat PB niet meer zo tof zou zijn nu ze uit de gevangenis zijn, maar ik vind het nóg spannender geworden! Wanneer komt aflevering 4 uit?
      zondag 10 september 2006 @ 17:53:34 #298
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_41680921
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef Steve.Porter het volgende:
    zo he, dacht dat PB niet meer zo tof zou zijn nu ze uit de gevangenis zijn, maar ik vind het nóg spannender geworden! Wanneer komt aflevering 4 uit?
    Maandagavond in Amerika, Dinsdag hier wel te downloaden ongeveer
    pi_41681089
    Wat stond er op de harddisk dat Mahone er van kan overtuigen dat Lincoln onschuldig is?
      zondag 10 september 2006 @ 18:07:02 #300
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_41681358
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef __Saviour__ het volgende:
    De spoilertag ondersteunt nu een omschrijving. Gebruik die aub. Dat maakt het makkelijker om te beslissen of je het wilt lezen.
    Goeie tip, maar je moet ze wel ff uitleggen hoe hè

    Je kunt de spoilertags nu dus net zo gebruik als de url-tag:
    [spoiler = *insert beschrijving* ] *insert daadwerkelijke spoiler* [ /spoiler ]

    en dan dus even die spaties ertussen uit halen, maar dat snappen jullie zelf ook wel hè
    pi_41682603
    SPOILER: The Answer to Life, the Universe, and Everything
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')