Misschien moest je gewoon nodig naar de wcquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
nee hoor, was zeker spannendquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
Als jij er niks aan heb over 'hoe goed wij PB wel niet vinden' waarom zouden we wel wat aan jou negative 'inhoudelijke' text hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Misschien moest je gewoon nodig naar de wc?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Lief-visje het volgende:
was weer een goeie aflevering !! kan niet wachten tot volgende week !
Ik ben blij dat je de preview van aflevering 4 op het topic had gezetquote:
quote:
Seizoen 2 is net begonnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef JaWi het volgende:
Ok, seizoen 1 helemaal gezien. Ben 3 maanden in het buitenland geweest, wie kan me bijpraten wanneer seizoen 2 (manhunt ofzo?) is begonnen en bij welke aflevering we zijn.
Dit is iets van jij denkt maar wat totaal niet de reden hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Sethje het volgende:
Het word allemaal wel wat toevalliger enzo misschien, maar om te zeggen dat het niet klopt. En vragen als "hoe weet Bellick van die vrouw" ja dan kun je beter stoppen met kijken want dan heb je het gewoon niet gevolgd.
Bellick en Geary zijn gewoon Nika gaan volgen, omdat Bellick vermoedens had ( al in s01) dat ze iets met Scofield te maken had.
Dan kan ik 1,2 en 3 wegplukkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Seizoen 2 is net begonnen. Vannacht is aflevering 3 alweer uitgezonden in de USA.
Zo zijn er wel meerdere dingen geweest. Bijv. dat Michael ineens in bed ligt als de bewaker langs z'n cel loopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
oja..dat Sucre ineens wegrent moet die agent toch opgemerkt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |