nee hoor, was zeker spannendquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef Napalm het volgende:
Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
Als jij er niks aan heb over 'hoe goed wij PB wel niet vinden' waarom zouden we wel wat aan jou negative 'inhoudelijke' text hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Misschien moest je gewoon nodig naar de wc?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Lief-visje het volgende:
was weer een goeie aflevering !! kan niet wachten tot volgende week !
Ik ben blij dat je de preview van aflevering 4 op het topic had gezetquote:
quote:
Seizoen 2 is net begonnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:20 schreef JaWi het volgende:
Ok, seizoen 1 helemaal gezien. Ben 3 maanden in het buitenland geweest, wie kan me bijpraten wanneer seizoen 2 (manhunt ofzo?) is begonnen en bij welke aflevering we zijn.
Dit is iets van jij denkt maar wat totaal niet de reden hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Sethje het volgende:
Het word allemaal wel wat toevalliger enzo misschien, maar om te zeggen dat het niet klopt. En vragen als "hoe weet Bellick van die vrouw" ja dan kun je beter stoppen met kijken want dan heb je het gewoon niet gevolgd.
Bellick en Geary zijn gewoon Nika gaan volgen, omdat Bellick vermoedens had ( al in s01) dat ze iets met Scofield te maken had.
Dan kan ik 1,2 en 3 wegplukkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Seizoen 2 is net begonnen. Vannacht is aflevering 3 alweer uitgezonden in de USA.
Zo zijn er wel meerdere dingen geweest. Bijv. dat Michael ineens in bed ligt als de bewaker langs z'n cel loopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
oja..dat Sucre ineens wegrent moet die agent toch opgemerkt hebben
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meerdere dingen geweest. Bijv. dat Michael ineens in bed ligt als de bewaker langs z'n cel loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe seizoen is wle een beetje rommelig, je hebt echt superveel verhaallijnen en je weet dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen (ja in utah). Moet een hele opgave geweest zijn om dit te filmen![]()
Mag ik vragen waar je de rates vindt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Mike het volgende:
Prison Break eindigde gisteren als tweede in z'n timeslot, net achter een herhaling (!) van Two and a Half Men. Ik ben erg benieuwd hoe dat verder gaat als het nieuwe seizoen losbarst...
Met kijkenquote:
Goh jij bent er ook weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zionistische leugens, Dos. Niet intrappen.
Linkquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je de rates vindt?
BrauNquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zionistische leugens, Dos. Niet intrappen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:29 schreef Fugie het volgende:
[..]Het hoeft niet meer als spoiler, want we zitten in het USA topic en daar is hij al op TV geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe seizoen is wle een beetje rommelig, je hebt echt superveel verhaallijnen en je weet dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen (ja in utah). Moet een hele opgave geweest zijn om dit te filmenEn de mensen die het nog moeten zien, moeten deze topic maar niet lezen als ze bang zijn voor spoilers
![]()
Ja oke, die trein kwam langs en hij was aan het praten, maar je ziet het wel uit je ooghoek en de persoon die je aanhoudt hou je sowieso wel in de gaten![]()
maja....misschien konden de schrijvers niet iets verzinnen wat realistischer was![]()
Het is toch logisch dat het zo is gelopen, Bellick is al eerder bij Nika langsgeweest en dat was zijn enige spoor om weer in contact te komen. (of zijn enige hoop in elk geval) Met michael.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit is iets van jij denkt maar wat totaal niet de reden hoeft te zijn.
Eerst ging Bellick die dikke ondervragen en de volgende scene waarin je Bellick en Geary ziet hebben ze hun opeens in the middel of nowhere gevonden. Die dikke kon dat natuurlijk nooit weten en dan opeens hebben ze dat vrouwtje de hele tijd al gevolgd?
Dat ze terug wilden naar Fox Riverquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef miss-scofield het volgende:
Whaha, dat vond ik ook al zo'n leuk stukje![]()
Wat was de grap ook alweer?
Gelukkig snapt iemand het hier, ik lees het topic verder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik denk niet dat C-note verraden wordt door zijn vrouw. Ze was het denk ik in eerste instantie wel van plan daarom had ze met die fbi-vrouw afgesproken. Maar haar dochter heeft haar natuurlijk verteld over C-note's plan, waardoor ze van gedachten is veranderd. Nu geeft ze denk ik verkeerde informatieom de fbi op het verkeerde been te zetten en met het hele gezin kunnen ontsnappen.
Dat zou idd best weleens kunnenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een coole episode weerEn wat is Nika toch lekker
Dat van die foto waar Mayhone naar keek, is denk dat stuk lijf wat Scofield in de auto legt. Scofield heeft zn huiswerk goed gedaan ga ik vanuit(net zoals Mayhone)
Abbuzi zit gelukkig weer in de volgende aflevering, net zoals T-Bag en Tweener. Ik wacht nog steeds op Haywire
Misschien haalde hij hm uit dat graf, of plak ik twee verkeerde einden aan elkaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Dat zou idd best weleens kunnen![]()
Maar ik vraag me dan af hoe hij aan stukken van een menselijk lichaam komt![]()
Neej, dat kan nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat van die foto waar Mayhone naar keek, is denk dat stuk lijf wat Scofield in de auto legt. Scofield heeft zn huiswerk goed gedaan ga ik vanuit(net zoals Mayhone)
Die komt in ep 4.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Weer een vette aflevering. Ik heb wel zo'n vermoedens dat Sucre en C-note als eerste worden gepakt. Vol in de schijnwerpers vandaag. Niks gehoord van T-Bag etc.
Hij gelooft het juist wel. Waarom denk je dat hij doorflipt en meteen naar z'n pilletejs grijpt? Omdat hij ze weer niet heeft kunnen pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Sethje het volgende:
Mahone gelooft duidelijk niet in deze "wij zijn dood"- constructie. Scofield weet niets van Malone want hij was oprecht verbaasd over zijn kennis en doortastendheid.
Precies. Zijn gewoon varkensresten ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, dat kan niet. Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, dat kan niet. Het waren 2 lijken met dezelfde bloedgroep als Scofield en Linc.
En trouwens, Scofield kende Mahone hiervoor niet...hoe kan hij dan die gozert van de foto opsporen en vermoorden?
Op de foto zie je een voortvluchtige die Mahone maar niet te pakken krijgt, net als die 8 mannen van Fox River...vandaar dat hij de pillen nam, denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het was zijn polsquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar ik had nog niet eerder gezien dat Scofield die barcode op mn arm had. (was het wel zn arm?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:Dubbel trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |