hoe bedoel je wijzer van de achtergrond van mahone of heb ik iets gemist ??quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond het een redelijk vermakelijke aflevering. Nu zijn we ook weer iets wijzer geworden over de achtergrond van Mahone.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor de echte fansdie geinteresseerd zijn in de preview van ep 4...klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeee,
![]()
![]()
I ♥ PB
Ooohh, okay! Die vertaling heb ik ff niet kunnen maken! Kijk 'm vanavond nog maar eens, dan goed luisteren! Nu zat ik alleen maar in spanning, haha!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nou met name dat het hem nogal dwars zit dat hij die gevangene nooit heeft kunnen pakken. Je zag duidelijk dat hij even van slag was toen hij de police-file op de grond gooide. En vervolgens bij de auto van Scofield dat hij die pilletjes slikte toen z'n collega het over die vent hadden omdat het Mahone nog niet gelukt is om hem te pakken.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
Volgens mij op maandag in US (1x per week)quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
* zucht* Kun je geen engels verstaan ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:
[..]Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politie agent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politie agent Sucre niet herkend.
Hij herkende m wel, en ging terug naar zn radio. Daarom peerde Sucre m ondertussen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.
Wel leuk is om te zien dat Scofield nog steeds zijn tatoo af en toe gebruikt.
Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politieagent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politieagent Sucre niet herkend.
Voor de rest een goede aflevering.![]()
owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
* zucht* Kun je geen engels verstaan ?
Die agent gaf nou juist door aan de centrale dat hij waarschijnlijk Fernando Sucre had aangehouden.....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef magnifor het volgende:
En hier 2 minuten beeldmateriaal ep 4:
http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
Hij ging de kentekens natrekken omdat deze verlopen waren en hoorde toen dat de auto gestolen was door Sucre en hij kreeg een beschrijving door. Hij zei toen dat de man die in de auto zat voldeed aan de beschrijving (Sucre dus).quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |