abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41513276
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond het een redelijk vermakelijke aflevering . Nu zijn we ook weer iets wijzer geworden over de achtergrond van Mahone.
hoe bedoel je wijzer van de achtergrond van mahone of heb ik iets gemist ??
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:20:11 #27
146922 Crane.
Tweener de Peener
pi_41513352
Goh hoe zouden jullie filmreviews schrijven, iets als dit misschien: 'het was vet enzo' ?

Even voor de helderheid, wij zijn geen filmkritikus en wij kijken de serie omdat we het leuk vinden. ik weet niet waarom jij het kijkt maar zolang het amusant is blijf ik kijken. Als ik foutjes zie blijf ik rustig en denk ik dat het altijd nog later uitgelegt word.
It's my law..
pi_41513489
Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
pi_41513803
Ik vond het weer een toffe aflevering!!

Whaaa, gaat ze C-note echt veraden?? OMG! Mean Bitch!

Dat van die foto met Mahone snap ik niet echt..en nu na al die uitleg, nog niet helemaal! Een ontsnapte die op Scofield lijkt?? Vond ik wel meevallen...

Bellick lijkt heel dom, maar toch issie best slim!

Sucre was weer goed! Ik hoop echt dat ie het gaat halen naar Vegas!!
I ♥ PB
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:37:51 #30
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_41513847
Nou met name dat het hem nogal dwars zit dat hij die gevangene nooit heeft kunnen pakken. Je zag duidelijk dat hij even van slag was toen hij de police-file op de grond gooide. En vervolgens bij de auto van Scofield dat hij die pilletjes slikte toen z'n collega het over die vent hadden omdat het Mahone nog niet gelukt is om hem te pakken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_41513864
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor de echte fans die geinteresseerd zijn in de preview van ep 4...klik hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeee,
I ♥ PB
pi_41513915
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nou met name dat het hem nogal dwars zit dat hij die gevangene nooit heeft kunnen pakken. Je zag duidelijk dat hij even van slag was toen hij de police-file op de grond gooide. En vervolgens bij de auto van Scofield dat hij die pilletjes slikte toen z'n collega het over die vent hadden omdat het Mahone nog niet gelukt is om hem te pakken.
Ooohh, okay! Die vertaling heb ik ff niet kunnen maken! Kijk 'm vanavond nog maar eens, dan goed luisteren! Nu zat ik alleen maar in spanning, haha!
Ik snap het, thanks!
I ♥ PB
pi_41513987
Ik gok dat die gevangene ook ontsnapt is door te doen alsof ie dood was en daarna een of andere erge moord heeft gepleegd misschien wel op iemand die Mahone kende en dat ie daar nogal problemen mee heeft in zn kop.
pi_41514355
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat is allemaal prima dat jij en anderen enkel hier komen om ff snel te posten dat je het gekeken hebt en dat het gaaf was... niemand heeft er iets aan maar goed... maar dat geeft je nog geen enkel recht om iemand die wel wat inhoudelijker op de kwaliteit van het script in wil gaan te zeggen dat ie maar op moet rotten.
Helemaal mee eens.

Alhoewel ik deze week niet heel veel te klagen heb, was best aardig deze keer. Wel een beetje toevallig dat de ex guards Nika precies volgen die ene keer als ze naar Scofield gaat.
Maargoed, dat is nog wel te vergeven. Ook grappig dat die bewakers ineens samen gaan werken, na elkaar eerst naar de keel te vliegen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:20:51 #35
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_41515067
Mensen die lopen te klagen over dat deze serie niet goed in elkaar zou zitten die moeten naar iets anders gaan kijken en dit topic niet continu vol posten met ik vond het maar tegenvallen enz.......

Ik bedoel je mag best je mening geven maar 1 keer is genoeg.

zo ik ga nu even verder kijken....
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:22:00 #36
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_41515100
Ik denk niet dat C-note verraden wordt door zijn vrouw. Ze was het denk ik in eerste instantie wel van plan daarom had ze met die fbi-vrouw afgesproken. Maar haar dochter heeft haar natuurlijk verteld over C-note's plan, waardoor ze van gedachten is veranderd. Nu geeft ze denk ik verkeerde informatieom de fbi op het verkeerde been te zetten en met het hele gezin kunnen ontsnappen.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_41515117
Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:25:25 #38
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41515201
Het word allemaal wel wat toevalliger enzo misschien, maar om te zeggen dat het niet klopt. En vragen als "hoe weet Bellick van die vrouw" ja dan kun je beter stoppen met kijken want dan heb je het gewoon niet gevolgd.

Bellick en Geary zijn gewoon Nika gaan volgen, omdat Bellick vermoedens had ( al in s01) dat ze iets met Scofield te maken had.

Mahone gelooft duidelijk niet in deze "wij zijn dood"- constructie. Scofield weet niets van Malone want hij was oprecht verbaasd over zijn kennis en doortastendheid.

De pilletjes van Malone zullen in het vervolg misschien ook nog wel een rol gaan spelen.

Ik heb echt een hekel aan C-Note die stem van hem alleen al. Ik denk dat zijn vrouw hem gaat flashen.
Ik vind Sucre wel lekker bezig, hij is ook een goedzak, maar het zal nog wel fout gaan op weg naar Vegas.

-Erg benieuwd wat Kellerman bij Tancredi te zoeken heeft.
-Wanneer komt de vader van Scofield weer in beeld.
-Haywire?
-Tweener?
-T-Bag?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41515229
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
Hoe vaak per week wordt in de US PB uitgezonden? Dacht namelijk dat het enkel donderdags uitgezonden werd. Maar dit zou betekenen dat deeltje 3 nog helemaal niet online zou moeten zijn... :S
Volgens mij op maandag in US (1x per week)

Dit was weer een keiharde aflevering , beetje onrealistisch maar blijft toch spannend.
I'm not a businessman, I'm a business, mann
pi_41515297
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef Noedie het volgende:
In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.

Wel leuk is om te zien dat Scofield nog steeds zijn tatoo af en toe gebruikt.

Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politieagent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politieagent Sucre niet herkend.

Voor de rest een goede aflevering.

[ Bericht 13% gewijzigd door magnifor op 05-09-2006 14:35:31 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:35:56 #41
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41515482
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:

[..]Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politie agent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politie agent Sucre niet herkend.
* zucht* Kun je geen engels verstaan ?

Die agent gaf nou juist door aan de centrale dat hij waarschijnlijk Fernando Sucre had aangehouden.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:10 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41515495
Het wordt een beetje matig. Teveel dingen willen ze nu gaan volgen. Als het maar niet zo'n 24 verhaal wordt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41515515
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef magnifor het volgende:

[..]

In nederland wordt seizoen 1 op donderdag uitgezonden. In de VS zijn de afleveringen op maandag.

Wel leuk is om te zien dat Scofield nog steeds zijn tatoo af en toe gebruikt.

Enige echte neppe aan ep3 vond ik dat die politieagent Sucre niet herkende. Er is een persconferentie op tv uitgezonden, heeft in de kranten gestaan en neem aan dat alle politie over het hele land ingelicht is. Dus wel een beetje nep dat toevallig die politieagent Sucre niet herkend.

Voor de rest een goede aflevering.
Hij herkende m wel, en ging terug naar zn radio. Daarom peerde Sucre m ondertussen...
#winning
pi_41515543
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:57:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_41515580
Hier trouwens preview van ep4 op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=ZU4nNsnwJfk

werkt toch fijner dan Rapidshare en tinypic imo.
pi_41515629
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

* zucht* Kun je geen engels verstaan ?

Die agent gaf nou juist door aan de centrale dat hij waarschijnlijk Fernando Sucre had aangehouden.....
owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.
pi_41515738
En hier 2 minuten beeldmateriaal ep 4:

http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
pi_41516145
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:44 schreef magnifor het volgende:
En hier 2 minuten beeldmateriaal ep 4:

http://www.youtube.com/watch?v=qVZCSny047k
hi
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:03:44 #49
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41516323
Wat een spannende aflevering zeg! Echt een billen bij elkaar aflevering..Of lag het aan mij?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41516331
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:40 schreef magnifor het volgende:

[..]

owja, zal best. Ben ook niet helemaal scherp als ik 5 uur in de ochtend kijk. Maar toch, eerst gaat hij naar zijn radio en dan pas probeert hij hem te arresteren. Lijkt mij een beetje nep. Volgens mij arresteer je eerst en ga je daarna na de radio. Maar goed.
Hij ging de kentekens natrekken omdat deze verlopen waren en hoorde toen dat de auto gestolen was door Sucre en hij kreeg een beschrijving door. Hij zei toen dat de man die in de auto zat voldeed aan de beschrijving (Sucre dus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')