quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Staaf het volgende:[..]
Lincoln heeft niemand vermoord hoor! En ze hebben die Mahone idd niet vermoord in die lift omdat ze allebei 'clean' willen zijn van een moord. Anders hadden ze die bewaker die toen per ongeluk ontdekte dat ze een gat achter hun wc hadden zitten ook wel vermoord. Ze hebben toen eigenlijk het 'geluk' gehad dat T-Bag die bewaker vermoordde.
En ik denk dat het nog wel uitkomt dat Lincoln erin is geluisd. Die Kellerman zal ook nog wel opgepakt worden en alles zal worden bewezen zodat Lincoln onschuldig wordt bewezen en ze niet voor eeuwig in Mexico hoeven blijven.
Ik ben trouwens benieuwd wat Kellerman met Sarah Tancredi wilt.. waarschijnlijk als een soort lokmiddel voor Michael en Lincoln?
dat snap ik ook wel, dat Lincoln niemand vermoord heeft....
![]()
maar hij is wel als dader aangewezen en alstie gepakt wordt, dan kan hij regelrecht naar de stoel... want daar hadie al moeten zitten eigenlijk....
En die bewaker hadden ze niet vermoord omdatie onschuldig was en ze anders problemen kregen natuurlijk... in de gevangnis kan je niet vluchten.... En Kellerman werkt voor de regering, en de politie dus ook, dus zo snel zal die niet opgepakt worden. Kijk hoeveel (onschuldige) mensen hij heeft gedood, hij is nog nooit gepakt o.i.d
En ze zullen denk ik weldegelijk lang in Mexico blijven, want Micheal is en zal voortvluchtig blijven, ookal is Linc onschuldig
En ik ben idd ook benieuwd wat Kellerman van Sarah wilt