abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:47:49 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40956458



Algemene info
ACWW toont nu ook op de DS zijn verslavende gameplay. Het spel is nu nog uitgebreider dan de Gamecube versie al was. Behalve dat er meer fossielen, vissen, insecten en meubels te sparen zijn is er nu ook een online multiplayer-optie in het spel opgenomen. Nu kan je met maximaal 4 spelers (incl. jezelf) in één dorp rondlopen. Zowel via Wifi als via Nintendo’s eigen wereldwijde WFC systeem.

Screenshots



Friendcodes


Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!


Links
Nederlandse Animal Crossing Wild World Site // http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
OP van FOK! Animal Crossing // http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW


Vorige deeltjes
|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|
|25|

Interesse?


Hall of fame

Tijn, Heather, Chessa, Cadfael, Picanto

Liz, Suuz, Droopy, Dev, Djen

Meja, VAgeNERATION

KWARTET!

[ Bericht 2% gewijzigd door Maraca op 20-08-2006 20:56:22 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40956953
en weer een nieuw topic


Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40957216
Gevonden
Ik ga de laptop uitzetten en de ds aan, BB kan ff de boom in want heb vierkante oogjes door het klote scherm van de laptopen dat is een nieuwe laptop
pi_40957921
Ow okee, jij zei dat en toen verbinding weg, tja trauma's van eerdere wifi ervaringen gaan niet zomaar weg he!

Maar net toch alles weer goedgekomen, sorry cadfael voor de iets overtrokken reactie misschien, k zal je laten staan (khad je nog niet gewist hoor )

Morgenavond me poortje nog eens open wie langskomt wel even wachten bij poort ivm pittfal miinenveld


Hoe kom je trouwens in de hall of fame?,de volgende maakt het derde kwartetje compleet!
Niet zo hardcore...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:02:33 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40958669
Je komt in de Hal of fame door heel lief tegen mij te zijn Het gaat er vooral om dat je een beetje 'bekend' bent in het topic en je moet even een duidelijke grote foto van je poppetje plaatsen zodat ik hem het juiste formaat kan geven.. (mag je ook zelf doen )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40959204
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef VAgeNERATION het volgende:

Maar net toch alles weer goedgekomen, sorry cadfael voor de iets overtrokken reactie misschien, k zal je laten staan (khad je nog niet gewist hoor )
oh geeft niet hoor. enne, ik neem aan dat je mensjes die in de hall of fame staan wel mag vertrouwen hoor
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40959215
Mmm kzal eens kijken Maraca, vandaag nog geen batterijen gekocht dus morgen maar ff halen,
Hoedanook een groter cadeau als die gele veer die ik vanochtend van je kreeg kan ik zo snel niet bedenken, dus mocht ik er niet in mogen,maakt het ook niet uit.

Moet ik ook nog eens gaan kiezen met welke veer ik op de foto ga, hmm kijken of ik iets tofs bij die gele kan vinden, alhoewel ik met die nieuwe rooie ook wel weer blij ben.

morgen op mn feestje ook nog wat fototjes maken, denk dat ik een grabbelveld ga maken iedereen 1 keer scheppen, nu de laatste bloemetjes water geve dan slapen, truste

@ cadfael jah, sorry als ik het daarvoor gezien had was ik vast niet zo geschrokken maarre je mag langskomen morgen hoor!
Niet zo hardcore...
pi_40959578
nou ik heb echt uit volle borst happy birthday voor jou gezongen of niet? haha

het was weer gezellig mijn entree in mijn dorp is nu prachtig mede dankzij cadje

weltruste allemaal en tot morgen!
pi_40961877
Gooooooooooodmorning!!!!
Boehoe... Waar is Joey naartoe?? Bij wie hij ook is beland, take good care of him, ok?
Hij is errrrug schattig
Lette ff niet op en hij was weg!! Net zoals Rosie een paar weken geleden...snif...
Nu heb ik een koetje uit Quantiki (patty dacht ik)

heb me trouwens gister avond rot lopen zoeken naar beetles... waar zijn die beesten???!!
Naar mijn weten zijn ze er in augustus ook nog...(toch?)
En vissen in zee ook schaars... behalve de kwal natuurlijk
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40962458
Ja Blue, inderdaad Patty komt bij mij vandaan.(al zal ik er niet missen, ze zeurt steeds om fossils en als je die dan geeft liggen ze de volgende dag in de container), Joey heb ik nog niet gezien maar ik heb wel een rosie in Quantiki wonen.

Gister nog de grabbelton afgemaakt denk vanmiddag ff foto'tje plaatsen, hopen dat visite snel weg is vandaag en ouders nog een dagje op vakantie blijven!
Niet zo hardcore...
pi_40962871
Van de week ging Mint weg Het is zo'n schatje.
Ze wou zo graag reizen dus heb ik haar laten gaan. Ooit moet je ze eens loslaten
Ben ff bij Dopey geweest en keek wie er allemaal daar nu woonden en tot mij grote verbazing zag ik ineens....MINT Mijn Mint
Ze zegt ook nog steeds Droop Drollie


Later naar eigen dorpje gegaan en beetje bezig met bloemen geaan en ineens IEEHHHH!!
Een dikke tarantula!!
Droopy deed een mooie impressie van een boom die in de wind waaide en de spin trapte er mooi nog in ook! Brrr
pi_40963165
he allemaal, weer een nieuw topic, dat gaat snel
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_40964979
Woehoe, eindelijk een mantis gevangen! Had hem pas 2 keer hiervoor gezien, 3x is dus echt scheepsrecht

En voor wie interesse heeft in een crown, ik heb er 2.

@Cutie

Ik heb iets voor je waar je al heel lang naar zoekt, je mag het komen halen en anders breng ik het wel
pi_40964997
Nou, net batterijen met oplader gehaald, hoop dat het wat is, het is van kijkshop en de dingen vandaar hebben bij mij vaak de neiging snel kapot te gaan

zussie blijft eten vanavond dus zal wel niet zo vroeg zijn dat k online ga, op dit moment is er nog niemand dus kga ff gauw bloemetjes water geven heb ik dat vast gedaan!

Zus zou trouwens taart meenemen, k hoop op tompoezen!
Niet zo hardcore...
pi_40970666
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:42 schreef VAgeNERATION het volgende:
Nou, net batterijen met oplader gehaald, hoop dat het wat is, het is van kijkshop en de dingen vandaar hebben bij mij vaak de neiging snel kapot te gaan

zussie blijft eten vanavond dus zal wel niet zo vroeg zijn dat k online ga, op dit moment is er nog niemand dus kga ff gauw bloemetjes water geven heb ik dat vast gedaan!

Zus zou trouwens taart meenemen, k hoop op tompoezen!
Over die batterijen. Heb je toevallig die van Hape of zoiets gekocht (blauwe batterijen)?
Ik heb die namelijk gehad en na een tijdje laden ze niet meer goed op. Maw voor een digicam vind ik ze prut.
Ik heb nu batterijen van GP 2300. Die werken tig keer beter dan die van Hape.
Ze zijn wel wat duurder maar dan heb je ook goed spul
Tis maar een tip

Gefeliciteerd met ej birthday natuurlijk.

OT: Ik word nu echt gek van Nook z'n gezucht! Maar mooie dag in m'n dorp
pi_40972298
He damn ja, Ardenlyn het zijn hape's ,nou ja echt veel kun je ook niet verwachten voor 15 euro, effe afwachten wat ze doen dan maar. , bedankt voor de tip in ieder geval, weet ik het vast, en bedankt voor feli!
Niet zo hardcore...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:07:49 #17
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40976491
Ik heb mijn oude DS verkocht maar was vergeten de FriendCode door te sturen naar mijn Lite. Heb dus een nieuwe FC: 2234-1497-6884.
Laat het even weten als je me toevoegt, ik zet mijn poort zo open. Alles kan en mag geplukt, ge- of verkocht en meegenomen worden. Ik ben met van alles bezig dus soms ligt de DS naast me op het bureau en reageer ik niet als je iets vraagt.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_40977406
hier even een K.K Slider herinnering

en het vuurwerk is weer begonnen
pi_40977437
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb mijn oude DS verkocht maar was vergeten de FriendCode door te sturen naar mijn Lite. Heb dus een nieuwe FC: 2234-1497-6884.
Laat het even weten als je me toevoegt, ik zet mijn poort zo open. Alles kan en mag geplukt, ge- of verkocht en meegenomen worden. Ik ben met van alles bezig dus soms ligt de DS naast me op het bureau en reageer ik niet als je iets vraagt.
ik voeg je wel ff toe ik wil ff bloemen bij je komen kopen als dat kan
pi_40977506
Ga ik net naar de Townhall om te kijken of ik ondanks de puinhoop van de bloemen ik nog wel een PT had. Die had ik dus keurig en hij ging verder met praten, dus ik heel verbaasd kijken wat hij zei en ik kreeg toen de gouden gieter Ik snap er niks van want volgens mij heb ik nog geen 14 PT
Maar ik heb een gouden gieter dus mij hoor je niet klagen
pi_40977860
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Anitra het volgende:
Ga ik net naar de Townhall om te kijken of ik ondanks de puinhoop van de bloemen ik nog wel een PT had. Die had ik dus keurig en hij ging verder met praten, dus ik heel verbaasd kijken wat hij zei en ik kreeg toen de gouden gieter Ik snap er niks van want volgens mij heb ik nog geen 14 PT
Maar ik heb een gouden gieter dus mij hoor je niet klagen
Ik heb ook vandaag gouden gieter gekregen!!
Waren wij blijkbaar op dezelfde dag begonnen met PT
pi_40977970
ja klopt want jij had PT en toen heb je mij daarna geholpen
kunnen we met zijn 2tjes gieteren

Ik ga zo naar de kapper, ff andere haarkleur, want er is maar weinig wat ik aan kan, dus we gaan opzoek naar iets neutralere kleur.
Er is geen zwart Ik wil zwart haar
pi_40978171
Echt super voor je Anitra, een gouden gieter!
Kheb het sinds gisteravond eindelijk voor elkaar dat er niet meer te weinig bomen zijn!
Nu eens selecteren welke ik weg ga kappen

Trouwens nog steeds visite hier (ff laptop erbij gehaald), hopelijk vanavond nog ff een feestje, veel vuurwerk voor iedereen liggen, en het grabbelveld ligt er mooi bij!
, Anders zeker weten morgen overdag open, maar hopelijk vanavond ff tijd.
Niet zo hardcore...
pi_40978207
Is ook zo Maar ik heb niet elke dag een JL gekregen en dat vind ik zo raar.
Die donkerbruine kleur komt het dichts bij zwart
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:14:59 #25
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40978799
ik wil rood wit blauw haar

in het echt heb ik er nu paarse strepen door
pi_40978876
Ik heb nu donker bruin
Ik heb me al aangekleed voor een feestje vageneration

Dat vraagt om een foto Chessa
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:19:43 #27
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40978987
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nu donker bruin
Ik heb me al aangekleed voor een feestje vageneration

Dat vraagt om een foto Chessa
Nooooowayyyy me achterkant is al lelijk genoeg
pi_40979928
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef Ardenlyn het volgende:
Is ook zo Maar ik heb niet elke dag een JL gekregen en dat vind ik zo raar.
Die donkerbruine kleur komt het dichts bij zwart
nee je krijgt ook niet elke dag een JL das bij iedereen!

gefeliciteerd met de gouden gieters droopy en anitra, komen jullie bij mij wat rozen goud maken??
pi_40980356
Is er toevallig nog iemand bezig met de 'grote ruil' voor de gouden bijl?
Heb nu al 5 keer mn rode turnip aan wendell gegeven.... maar krijg steeds die stomme country guitar....:(
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40980566
Okee ff omkleden voor feetje, instaleren naast router, camera mee, misschien ook laptopje maar mee? al word er niet zoveel gepost vandaag nou k zie wel!
+- kwartiertje en quantiki gaat open, Feest!
Niet zo hardcore...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:20:03 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40981194
Ik kom zo langs.. om het feestje helemaal compleet te maken heb ik de frituur aangezet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40981467
Is goed Maraca poort staat al open laptop dus niet mee teveel gekloot met snoeren enzo,t kan dus soms ff zijn dat k nix zeg ben k ff fok checken.
Niet zo hardcore...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:28:37 #33
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40981496
Eerst even frituren..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40981567
aaaaggghhh, in plaats van het start knopje in te druuken, druk ik de powerknop in.

zometeen bezoek van resetti dus
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_40982662
Hoe kan het toch dat er steeds mensen bij me weg gaan terwijl ik een goed gevuld museum heb, elke dag onkruid weg haal, flink wat plantjes en bomen heb en elke dag (meer dan een keer) met iedereen praat?
pi_40982685
Mmmm, schijnbaar toch niet zoveel mensen te wachten op mijn feestje , ben maar weer boven gaan zitten, niet echt comfortabel in zo'n donker kantoor, en als er toch niemand komt is het een beetje zinloos.

Maarja mocht je toch nog even langs willen komen Maraca, dan moet je maar even een berichtje achterlaten dan kom ik nog wel even beneden zitten, ik ben toch niet te vroeg ofzo ?
iedereen nog uit stappen?
Niet zo hardcore...
pi_40984038
Wat een oplichter die Tom Knock de hele week al lage turnips prijzen.
Maar nu ging ie toch wel te ver 50 vragen voor turnips
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:08:32 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40984769
Sorry, had weer last van brakke verbinding boven Wil zometeen nog graag langskomen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40985648
Maraca, k wil mn poortje nog best ff open proberen te zetten kga alleen niet beneden meer zitten nu, dus de verbinding zal niet al te best zijn denk ik. ,anders morgen nog eens proberen het grabbelveld ligt er nog.

Morgen nog ff foto's plaatsen, Batterijen hebben de eerste proef doorstaan!
Niet zo hardcore...
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:21:40 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40991325
Had net de hoop opgegeven om half 1 Even iets nieuws afspreken .. heb nog steeds een cadeautje voor je
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40993906
O, maakt niet uit Maraca, Kan vandaag nog wel een keer poort open zetten
Alleen niet nu meteen, kheb tot een uurtje of 5 wakker gelegen, en net pas weer wakker.
khad nog wel een rooie turnip willen halen bij joan,maarja al weer weg , witte hoefde ik toch al niet meer kan weer ff vooruit met banksaldo dankzij Blue

trouwens , nog nooit iets van beker gewonnen ofzo, moet ik nou nog iets doen met de bugs die ik vandaag vang, of kan ik ze gelijk verkopen en word dat automatisch geregistreerd?
, laat maar praat net met tortimer, moet hem door hem laten meten he
Niet zo hardcore...
pi_40995246
Hier ging mijn verbinding er ook uit en kon geen verbinding meer maken, terwijl ik er voor echt een tijd online had gezeten en toen ik zelf de deur uit wou deed hij het niet meer en kreeg de verbinding ook niet aan de praat Hier dus ook nog vadeautje voor je
pi_40995568
Ik ben sinds vannacht (kon niet slapen) de trotse bezitter van pikmin Gewoon gekregen, vast omdat ik zo lief ben

En vandaag komt iedere bewoner naar me toe, en laten ze me een brief lezen. Toevallig is van alle brieven de afzender Marici
pi_40995580
Vandaag is de Bug-Off!
pi_40996058
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef Cutie het volgende:
Vandaag is de Bug-Off!
Ik heb iets leuks voor je in mijn kast liggen! Ben je vandaag nog online, zodat ik het kan brengen of dat je het komt halen?
pi_40997451
Dus ik denk eens wat fototjes maken, kan Maraca zelf eentje kiezen voor in hall of fame eerst eentje met rode veer en schorpioen, wil ik natuurlijk ook nog 1 maken met de mooie gele veer van Maraca en tarantula, druk ik op release in plaats van show of , had ik hem nog beter aan blathers kunnen geven voor bug off,was ik vast binnen

nou heb geprobeerd wat te snijden in foto maar volgens mij word het nu wat te pixelig, dus weet niet of je er wat aan heb Maraca, kan focus niet echt ver terug halen om close-up te maken,
anders als ie niet mooi is wil ik er nog wel 1tje in huis maken kan ik een beetje met de camera kloten,
ik hoor het wel!
Niet zo hardcore...
pi_40997493
yeah heb vandaag een birdwing gevangen !
dies iets van 260 mm 1 van de grootste volgens mij!
hoop dat ik een beker win
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:26:37 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40997516
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Dus ik denk eens wat fototjes maken, kan Maraca zelf eentje kiezen voor in hall of fame eerst eentje met rode veer en schorpioen, wil ik natuurlijk ook nog 1 maken met de mooie gele veer van Maraca en tarantula, druk ik op release in plaats van show of , had ik hem nog beter aan blathers Tortimer kunnen geven voor bug off,was ik vast binnen
quote:
nou heb geprobeerd wat te snijden in foto maar volgens mij word het nu wat te pixelig, dus weet niet of je er wat aan heb Maraca, kan focus niet echt ver terug halen om close-up te maken,
anders als ie niet mooi is wil ik er nog wel 1tje in huis maken kan ik een beetje met de camera kloten,
ik hoor het wel!
[afbeelding]
Woa.. als ik mijn kamer weer inkan (paps is bezig om mijn bed te maken) zal ik hem proberen te verkleinen.. beloof niet dat het resultaat mooi zal worden met zo'n .. blokkerige foto
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40997972
Sgoe, laat maar effe dan Maraca probeer vandaag ff goeie te maken vanuit mn huisje,(zonde van hall of fame als resultaat niet mooi is
Maar moet ik hem wel zelf snijden of doe je dit liever zelf dan maak ik wel gewoon een hele foto!
o, ja kan hem trouwens ook wel klein posten hoor, maar word inderdaad niet echt mooi , later nieuwe foto's
Niet zo hardcore...
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:45:13 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40998084
je mag ook zelf snijden hoor

Breedte 109px
Hoogte 147 px

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41001024
mmm echt vaag ik heb zo bird wing van 260 mm gevangen en die tortimmer zegt dat die 289 was is die ouwe gewoon ze bril vergeten ??
pi_41001879
@ Tynoz volgens mij is dat +- grootte, heb zelf al sinds vanochtend emperor butterfly van 92mm bovenaanstaan terwijl die in de lijst 115mm is.

@ Maraca is dit misschien wat? heb niet met pixelverhoudingen kunnen spelen, programma is niet helemaal volledig, kan die functie nu niet gebruiken.
zal voor de zekerheid ff groot en klein doen.

Hoop dat je vandaag nog even langs kunt komen om een keertje te scheppen
Niet zo hardcore...
pi_41002086
Hier trouwens nog wat foto's:

M'n ongebruikte grabbelveld

K'had nog wat extra vuurwerk voor iedereen aangevraagd, wat vanavond nog ligt word verkocht want zo kan ik niet aan PT werken, hmm tijd voor een nieuwe veer ook!
Niet zo hardcore...
pi_41002107
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:14 schreef TYNOz het volgende:
mmm echt vaag ik heb zo bird wing van 260 mm gevangen en die tortimmer zegt dat die 289 was is die ouwe gewoon ze bril vergeten ??
Ik ben net een Tiger butterfly gevonden en nu sta ik bovenaan met 99 mm. Maar ik vrees dat het niet genoeg zal zijn.
pi_41002356
net met de bugs-off het record verbroken
pi_41002719
wat was het record dan ?? 55 mm
pi_41002855
volgens mij hoef je niet eens zo'n supergrote bug te vangen, vorige keer won ik ook met iets van 100zoveel. Als je gewoon de grootste hebt en dan niet meer speelt dan win je gewoon volgens mij.

beetje flauw, maarja.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41003224
Hoeft volgens mij ook niet, heb nog steeds de grootste met m'n 92mm , zag net nog wel een birdwing langskomen alleen was tie heel snel boven de zee gaan vliegen, kwam tie af en toe nog even door beeld gewoon om me te pesten denk ik nu is ie weg

Hoe laat stopt bug off eigenlijk?, mocht er iemand vlak voor het eind toch nog een grotere brengen heb ik altijd die schorpioen nog, maar daar hoop ik niet op
Niet zo hardcore...
pi_41003246
Marici heeft een opstand veroorzaakt bij mij, iedereen draagt haar shirt. Laat mij haar brieven lezen. Waar o waar zal dit gaan eindigen, straks keren ze zich allemaal tegen mij

Ik sta nog steeds boven aan met de contest, die eindigt toch om 6 uur? Vorige keer won ik met een birdwing
pi_41003651
Jah ik dacht ook 6 uur Slein, ik hoop het. , ook nog steeds bovenaan!
Bij mij is trouwens het shyguy motief errug populair

Hier raakte Rosie toch wel een gevoelige snaar gister op mn verjaardag ,
Chief en Hugh liepen vanochtend ook ineens met shyguy op hun buik!

, wees maar gerust Rosie, kheb al meerdere mensen over je horen praten , ik zal je in ieder geval niet vergeten
Niet zo hardcore...
pi_41004310
Gewonnen! ,m'n eerste beker! wanneer is volgende fishing contest?

@ Blue007, Kom Katie net tegen haar moeder is in Quixy zegt ze, kan ik er een keer langs komen brengen?
Niet zo hardcore...
pi_41005755
Haha, Slein, wat grappig! De Marici-Revolution has started!
Ik ga nu nog ff harlopen, ben in de loop van de avond nog wel online!
pi_41006803
Bleek ineens dat Katie er was Kon haar gelukkig meteen naar haar mammie brengen.


Ff op bezoek bij Dopey.


Heb nog geen idee of ik gewonnen heb met die bugs.
pi_41006813
ik had nog wat beetles van de avond ervoor in mijn zak dus heb die mooi kunnen geven, niemand kan overdag een grotere vangen als 's avonds 's nachts dus dan heb ik toch altijd gewonnen...vaag
pi_41006865
hmm, beetles zijn toch altijd kleiner dan de grote vlinders?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41008260
oh dat wist ik niet

oke we zien wel of ik gewonnen heb
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:57:39 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41009523
VAgeNERATION je staat in de OP. Ik kom iig niet meer online vanavond.. verbinding is brak boven en ik blijf liever in bed.. voel me niet 100%
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41010066
ohoh, beterschap Maraca... hoop dat het gauw beter gaat.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41010111
ik kom straks pas online moet eerst ff big brother kijken!!

*Suuz is GROOT BB fan*
pi_41010270
ACWW is veel leuker dan BB
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41011529
VAgeNERATION, als het goed is loopt er een kindje-poes bij jou, die naar mij moet
Kan je trouwens alleen kindje naar mama brengen of ook andersom?
Ben je online vanavond?
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41011846
Super!, Maraca dat heb je mooi gedaan, en dat terwijl je je op het moment niet zo lekker voelt.
Hoop dat je snel weer beter bent, kheb ondertussen weer wat fossils opgespaard kan ik je nog ergens blij mee maken?, dan hoor ik het wel weer als je jezelf weer goed genoeg voelt om online te komen. beterschap meissie

@blue : Ja klopt ja ik had je vanmiddag al wat gepost , maar ik wil wel even langs komen of jij komt naar mij.(k weet niet of dat kan),

wil de moeder van katie voor morgenochtend 500.000 bells aan ransom droppen bij de towngate, anders gaat de bijl erin. , geintje hoor

[ Bericht 44% gewijzigd door VAgeNERATION op 20-08-2006 22:03:38 ]
Niet zo hardcore...
pi_41012332
nou, volgens mij kun je alleen maar het jonge katje naar dr moeder brengen...

maar zeker weet ik het niet, ik heb alleen maar katie in mn dorp gehad 2 x. dus nooit dr moeder.

en wat kan dat ding janken zeg......
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41013244
Even een tip voor mensen die opzoek zijn naar (bijzondere) ACWW spullen:

www.nookbay.com
Is it you?
pi_41013275
Kom je haar dan ff brengen? zijn we daar meteen vanaf
Heb mn poort niet lang open... ben een beetje brak.. vroeg slapen!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41013358
is goed kom eraan ff opstarten!, zie je nog niet staan blue,sta nu aan mn poort!

[ Bericht 44% gewijzigd door VAgeNERATION op 20-08-2006 22:41:03 ]
Niet zo hardcore...
pi_41014993
iemand zn poortje nog open dan ??
pi_41015343
Bedankt Blue007, die tabletop game is echt vet en nu we weten dat je er iets op kan zetten is ie nog vetter al denk ik nie dat ik dat ga doen, daar is ie veel te mooi voor ,
Nu eerst een mooi plekje zoeken moet ik weer wat weghalen, t word steeds moeilijker,IK WIL NOG EEN UPGRADE!!!,een kelder ofzo zou fijn zijn!

Wij hebben onze goede daad van vandaag in ieder geval al weer gedaan, al wed ik dat katie nu alweer haar moeder kwijt is
Niet zo hardcore...
pi_41015845
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Bedankt Blue007, die tabletop game is echt vet en nu we weten dat je er iets op kan zetten is ie nog vetter al denk ik nie dat ik dat ga doen, daar is ie veel te mooi voor ,
Nu eerst een mooi plekje zoeken moet ik weer wat weghalen, t word steeds moeilijker,IK WIL NOG EEN UPGRADE!!!,een kelder ofzo zou fijn zijn!

Wij hebben onze goede daad van vandaag in ieder geval al weer gedaan, al wed ik dat katie nu alweer haar moeder kwijt is
kelder kan je lang op wachten
Die is er niet in ACWW. In de GC versie wel. Is best jammer dat er geen kelder meer is.
pi_41017624
Is zo Ardenlyn!, was het maar zo heb nooit ac op cube gespeeld, heb wel een 2e hands cube'je staan maar alleen voor zelda en sinds ds speel k eigenlijk niet zoveel console meer, en als ik speel dan meestal shooters iets heel anders dus
Het was echt tof geweest als je een kelder zou kunnen downloaden

Heb jou volgens mij nog niet bij fc's staan Ardenlyn zin om me toe te voegen?

Nou slapen
Niet zo hardcore...
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:00:53 #81
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41022197
@-Lin- kaitlin loopt hier weer rond
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41023503
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef Spookje81 het volgende:
@-Lin- kaitlin loopt hier weer rond
ze liep gisteren avond bij mij rond, ging ik even met haar praten zegt ze het laatste waar ik geweest was was in *ville ... kon dr niet wegsturen
ze loopt hier nog steeds rond !!!
kan ik haar niet naar jouw sturen ofzo ??

kijk mij hier eens trost zijn
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:37:06 #83
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41024487
*ville is mikani, misschien moet je maar eens kijken of die thuis is, Lin heeft het in elk geval ook druk
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41024900
Yay!! Heb Caronline in m'n dorp!!
Ik probeer van alle squirls een pic te krijgen en Caroline word dan m'n 3de.
Helaas is Mint er niet meer anders had ik nu 3 squirls


@VAgeGENERATION: Ik voeg niemand meer toe

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 11:52:44 ]
pi_41025351
Caroline ziet er ook lief uit!

voor mijn verbinding eruit viel heb ik een amerikaanse uit kunnen leggen dat je met witte turnips veel winst kon maken. Ze snapte niet waarom ik ze binnen had liggen, zij stopte ze in de grond en dat ging niet goed dus dat deed ze niet meer. Nu is ze helemaal blij en gaat zondag veel turnips kopen
pi_41025420
hehe ^^ iemand hoge turnips prijzen vandaag ??

kan mable sisters ook geupgrade worden eigenlijk ??
pi_41027089
@anitra, ik zou dit weekend bij je 'langskomen'! ik ben alleen vroeg gaan slapen, omdat ik me niet zo lekker voelde, dus ben niet komen spoken bij je Heb nog gekeken of je gister online was... maar helaas... Hopelijk wel snel weer... want het is altijd wel heeeeeeel gezelli!
En ik heb mn 3 kamers nu ingericht (lees: volgepropt) dus je 'mag' (ja, ik leer het wel, Ardenlyn!)snel komen kijken, ok?
hihi
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:05:47 #88
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41027423
Turnips doen weer niks vandaag.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41027984
@ Ardenlyn, oke is goed

@ Blue, kreeg dus een schilderij opgestuurd van Katie's moeder, denk dat Katie hem heeft gemaakt.

ehm erg mooi Katie ,alleen Blathers hoeft hem niet en past ook niet echt bij m'n inrichting,
Mocht jij dingen van Katie sparen Blue dan hoor ik het wel, kom ik dit prachtding een keertje brengen.
Niet zo hardcore...
pi_41028143
@Anitra: alle squirls zijn lief (hoop ik )
Hoop echt zo dat Nibbles op een dag binnen komt wandelen.

@VAgeGENERATION: Is toch prachtig dat schidenogwattes!! Heb er ook zo 1tje die mooi in m'n ehhh kast staat hehe
Maar wel lief van Katie.

@Blue007: hahaha was een grapje hoor toen ik dat zei
Kom ik mss ook ff kijken als je online komt
pi_41028466
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Blue007 het volgende:
@anitra, ik zou dit weekend bij je 'langskomen'! ik ben alleen vroeg gaan slapen, omdat ik me niet zo lekker voelde, dus ben niet komen spoken bij je Heb nog gekeken of je gister online was... maar helaas... Hopelijk wel snel weer... want het is altijd wel heeeeeeel gezelli!
En ik heb mn 3 kamers nu ingericht (lees: volgepropt) dus je 'mag' (ja, ik leer het wel, Ardenlyn!)snel komen kijken, ok?
hihi
geeft niks!
Ik was ook ziek en kwam pas om half 2 online en verder druk bezig geweest met Big Brother.
Ik ben benieuwd naar je volgepropte kamers
pi_41028776
@ Ardenlyn, nee echt heel mooi schilderij hoor , kzie alleen steeds meer mooie spulletjes en deze gaat toch niet in huis staan, K hoop dus dat ik Blue007 er een plezier mee kan doen!
Is toch ook oneerlijk dat alleen ik een bedankbriefje/cadeautje krijg. (tenminste dat dacht ik )

Blanka weer eens langsgeweest,


Sorry Blanka, die cyclop van vorige keer had ik niet moeten doen , hoop dat je hier meer tevreden mee bent.
O' Daisy
Niet zo hardcore...
pi_41028919
Word je niet flauw van Blanca? Je kan haar ook uitzetten als je wilt.
Als je het nog niet wist dit is de manier: ga naar je telefoon bovenin je huis. Kies Downloads en de mysterious cat is Blanca (Katie en kaitlin horen daar dus niet bij die blijven komen)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 13:47:25 ]
pi_41029230
Oke, bedankt Ardenlyn , maar ik ben een van die creatieve gekken die het wel leuk vinden om er even een paar minuten aandacht aan te besteden, al vind ik het ook wel weer jammer dat die bij de volgende gewoon weer veranderd , had leuk geweest als alle blanka face's automatisch doorgestuurd zouden worden naar 1of andere site ofzo.
Maar bedankt voor de tip, al zal ik hem voorlopig nog niet weigeren, hij bezorgt me nog wel eens een LOL
Niet zo hardcore...
pi_41029353
Ik ken Blanca nog van de GC en werd daar al gek van haar maar in ACWW heb ik haar na 1 of 2 dagen meteen uitgezet
En het nadeel is ook dat als ze er vandaga is dat je dan ook geen andere special characters op bezoek krijgt.
Maar geniet van haar
pi_41029378
@VAgeNERATION, ik ben altijd wel blij met kadooooooootjesssssss...:)
nee, ik heb niks ontvangen, is meestal de ene die de kleine terug brengt wordt bedankt (dacht ik)
bewaar maar voor mij als je wilt! Kom ik het snel een keertje ophalen, goed? Als ik je blij kan maken met iets, ff zeggen, bestel ik het voor je!

@Ardenlyn moet toch meer op mn manieren letten (klein na-apertje in huis, loopt soms al te shitten wanneer iets fout gaat! hihi)

@anitra, hopelijk voel je je inmiddels wat beter!! ikke ben nog een beetje duf
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41030188
O Ardenlyn, daar breng je wel even belangrijke info over , dat wist ik niet dat je dan geen andere bezoekers kreeg.
Maar wie dan niet want katie liep er gister dus wel, of is het alleen gedurend dat Blanka aanwezig is?
Nou begin ik toch wel te twijfelen of tie nog welkom blijft.

@ Blue 007 ik bewaar hem voor je meid , Mwoa misschien wil je die toetanchamon ofzo nog bestellen als dat kan, hij stond in de linker kamer van jouw huis.(wil er ook wel voor betalen hoor)
Voorderest weet ik nog niet echt wat er allemaal is aan normale items, en ga dat niet opzoeken, blijft er nog wat te raden over
Kom vast wel weer wat tegen als'k weer eens langskom.
Hoor het wel!, Ciao!
Niet zo hardcore...
pi_41033886
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
O Ardenlyn, daar breng je wel even belangrijke info over , dat wist ik niet dat je dan geen andere bezoekers kreeg.
Maar wie dan niet want katie liep er gister dus wel, of is het alleen gedurend dat Blanka aanwezig is?
Nou begin ik toch wel te twijfelen of tie nog welkom blijft.

@ Blue 007 ik bewaar hem voor je meid , Mwoa misschien wil je die toetanchamon ofzo nog bestellen als dat kan, hij stond in de linker kamer van jouw huis.(wil er ook wel voor betalen hoor)
Voorderest weet ik nog niet echt wat er allemaal is aan normale items, en ga dat niet opzoeken, blijft er nog wat te raden over
Kom vast wel weer wat tegen als'k weer eens langskom.
Hoor het wel!, Ciao!
Katie die komt volgens mij door iedereen heen (ofzoiets) behalve volgens mij Lyle, Joan en Redd trekken zich niets van Katie aan en die komen wanneer ze moeten komen.
Personen die weg blijven zijn bv Shrunk, Sahara, Wendel, Pascal en Katrina.
pi_41034027
oke mooi weten we dat ook weer he
pi_41034432
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef cootje4 het volgende:
oke mooi weten we dat ook weer he
Komt er erg enthousiast uit zeg
pi_41034570
echt ik neem het
pi_41035181
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef cootje4 het volgende:
echt ik neem het
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:19:35 #103
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41038487
Iemand online?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41038778
ja ik man nou zit te zoeken naar mensen die online komen
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:40:08 #105
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41039077
ik kom er aan

* mijn poort is open

[ Bericht 47% gewijzigd door Spookje81 op 21-08-2006 19:54:31 ]
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:42:53 #106
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41039349
Hallo,

Ik kan een US Animal Crossing ruilen tegen één van mijn huidige spellen maar zitten er nou nog verschillen tussen de EU en de VS versies van Animal Crossing en kan ik ook gewoon samen met FOK!-ers spelen
pi_41039495
gooi jij hem maar open spookje !
pi_41040412
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef Darkzell het volgende:
Hallo,

Ik kan een US Animal Crossing ruilen tegen één van mijn huidige spellen maar zitten er nou nog verschillen tussen de EU en de VS versies van Animal Crossing en kan ik ook gewoon samen met FOK!-ers spelen
Hoi!
Volgens mij is het enige verschil de kadootjes die je krijgt van nintendo zelf... Grote verschillen heb ik (nog) niet over gelezen tenminste... En ja, je kan gewoon met iedereen op wifi... hier zitten of iig zaten ook mensen die het geimporteerd hebben uit de VS.

@VAgeNERATION: volgens mij bedoel je de mummy casket.... ik kan hem iid voor je bestellen, 4180 bells, een hele investering! 50/50 mag ook (echt!)
Het grappige is, dat ik er net achter kwam dat het een kast is
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:27:35 #110
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41040713
Blue ben je online?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41041463
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:27 schreef Spookje81 het volgende:
Blue ben je online?
nee, sorry ben niet aan ds-en...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41042466
Inderdaad Blue, dat moet hem zijn en dan met zo'n hoofd zoals hier op de schoorsteenmantel

Grappig, vind je weer wat uit als ik het wil hebben
Maar we ronden het verschil wel af naar boven , hou je de wisselbells maar voor de moeite, je krijgt er 5000 van me.(dankzij die turnipaktie van jouw vorige week toch rond 6 miljoen. )
Hoor het wel wanneer je tijd heb, neem ik gelijk het schilderij mee!

Vanavond weer doneren, de op 1 na laatste nu , een witte .
Zal ik wel weer eens langs kapper moeten anders zie je hem waarschijnlijk niet
Niet zo hardcore...
pi_41044907
@VAgeNERATION, heb het voor je besteld... Was ff vergeten dat je nu iid 'loaded' bent.. hihi, maar dan nog... kan ik best vrijgevig zijn
ik vraag me steeds af... wat is die gele driehoek rechts onder in je foto? Had het al een keer eerder gezien op een foto van je, vergeten te vragen...
Wist niet eens dat je die schoorsteenmantel kon gebruiken om dingen op te zetten!
Nou ja.. leer ik weer ff iets nieuws door jou! lol
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41045583
Gele driehoek??
Dat is een Triforce van het spel Zelda

Vandaag was Will bij mij


Will kan bloemscheetjes laten


Will en ik zijn gek op handjeklappen


Met als nadeel dat je hele pijnlijke ervan handjes krijgt


Na alle lol hebben we nog ff geboinkt


Was een lollige avond

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 23:13:27 ]
pi_41045919
Leuk Ardenlyn
ik moet toch eens vaker savonds online komen weer
pi_41046222
@ Blue, inderdaad dat is een triforce(en als je erop drukt is ie helemaal vet! kom maar een keer kijken), tot nu toe m'n favoriete item , alvast bedankt voor het bestellen

@ Ardenlyn Leuke foto's , maar zie dat je dat schilderij van katie toch niet in de kast heb staan, of heb je het vandaag weer tevoorschijn getoverd?
Niet zo hardcore...
pi_41046276
@Anitra: had een beetje gehoopt dat je ook zou komen

@VAgeNERATION: Heb vandaag een kiddieset gedaan en daar past die schilderij wel bij vond ik
Hij zat echt waar al die tijd in een kast verstopt maar nu mag hij mooi in de kamer staan
Ps heb je nog geen Master Sword?? Die hoort erbij heur
pi_41046494
Precies! het was dus echt een mastersword, had hem hier op een foto gezien, dacht van jouw
Had gister nog aan Blue gevraagd of zij hem niet had , maar is dat nou zeg maar exclusive item of nook item.(of Redd misschien )
Niet zo hardcore...
pi_41046615
Weet je wat als jij mij ff toevoegd en je zet ff je poortje open dan breng ik er 1tje langs voor je oki?
Ik verwijder je wel weer daarna maar ach dan heb je wel een mooie master sword die ook een erg mooi geluidije maakt
pi_41046755
zou heel tof zijn nu meteen? ben al bezig
Niet zo hardcore...
pi_41048067
Nou dat liep als een zonnetje Ardenlyn . bedankt en ik hoor het nog wel!
Niet zo hardcore...
pi_41048515
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
Nou dat liep als een zonnetje Ardenlyn . bedankt en ik hoor het nog wel!
Jah het ging super!! Jij ook bedankt natuurlijk!!
Ik laat je nog even in m'n lijst staan zodat je ook nog ff 1x naar mijn dorp kan (als je wilt natuurlijk)
Kan je mij creaties zien in mijn kamers. Ben er nog druk mee bezig dus het staat mij nog totaal niet aan
Daarna haal ik je er pas uit.
pi_41048757
En heb hem nu neergezet idd, tof geluidje.
Echt super bedankt
Ik wil wel een keer langskomen hoor,(maar weet je nu al dat je me daarna wist?),ik ben echt te vertrouwen hoor, nou ja we zien wel misschien zie ik bij jouw wel weer iets voor een goede ruil?

En witte veer alweer binnen, morgen foto's (met mastersword ) nu gaat tie uit, poker kijken
Niet zo hardcore...
pi_41049000
Jah hij is mooi Ik zag een eenzame Triforce staan en dat kan niet
Ik vetrouw je echt wel! Niet persoonlijk opvatten!!

Edit: Is nu voor het eerst dat ik het deuntje van 2 uur hoor in ACWW.
Wat een relaxed muziekje zeg

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 02:08:21 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:46:11 #125
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41053677
Goeiemorgen allemaal.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41053712
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Gele driehoek??
Dat is een Triforce van het spel Zelda
Gele driekhoek? triforce? what's the difference??!!
lol nee, grapje!
Sorry dat ik je misschien 'beledigd' heb... ik heb zoals je ziet heeeeeel weinig verstand van zelda.... in tegenstelling tot jou!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41054012
@Blue: Maakt niet uit Niet iedereen kent Zelda. En niet iedereen vind het leuk.
Smaken verschillen


Blijkbaar is dat schilderij van Katie een geluksbrenger!!
Heb niet 1 en ook niet 2 maar wel 3 hybrids vandaag erbij
Er staat nu een mooie roze en oranje roos erbij en een mooie purple pansie
pi_41055722
Wie heeft er zin om zometeen langs te komen?

[ Bericht 74% gewijzigd door DigiStorm op 22-08-2006 12:27:31 ]
pi_41056280
Ardenlyn heb gisteravond nog geprobeerd om online te komen maar dat lukte niet, verbinding viel weg voor ik de poort al was uitgelopen

De kat is uit mijn dorp Gister kwam Crystal langs toen ik ff online was om te kijken of ze er was en ze kwam dus
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:42:31 #130
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41056466
Ik heb vandaag Sahara in het dorp.

Is trouwens de eerste keer dat ik die heb. Booker heeft een keer eerder gezegd dat ze er was, maar ze was nergens in het dorp te vinden. Raar maar waar.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41056622
bij mij is er eergister iemand verhuis uit mijn dorp en meestal komt er na 1 dag weer iemand bij je wonen nou zijn er 2 dagen voor bij en nog steeds niemand!!!
echt heel raar
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:52:17 #132
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_41056753
Ik ga vanavond proberen online te komen, daarna ben ik twee dagen weg. Ik neem mijn DS wel mee, maar ik denk niet dat ik daar ergens een gratis hotspot kan vinden.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_41057485
Hier dan de foto's: supadupa mastersword van Ardenlyn
Echt nog superbedankt Aredenlyn, speciaal voor jouw 2 eekhoorntjes uit de kast gehaald

Al is Sally sinds vanochtend verhuist , check ook seaview, vanochten van Pascal gekregen )(en witte veer natuurlijk!, vandaag voor de regenboog! )
Niet zo hardcore...
pi_41057897
whooooow dat masterzword is echt mooi!!!
die wil ik ook echt!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door cootje4 op 22-08-2006 12:34:38 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:08:00 #135
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41059154
AAAARRRGGGHH!!! Ik had de DS mee naar het werk genomen om ACWW af en toe te doen. Kijk ik na de pauze om nog even te doen staat hij uit. Blijkt dat de batterij leeg is geraakt door de standby. En natuurlijk niet gesaved GRRRRR...
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41059214
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hier dan de foto's: supadupa mastersword van Ardenlyn [afbeelding]
Echt nog superbedankt Aredenlyn, speciaal voor jouw 2 eekhoorntjes uit de kast gehaald
[afbeelding]
Al is Sally sinds vanochtend verhuist , check ook seaview, vanochten van Pascal gekregen )(en witte veer natuurlijk!, vandaag voor de regenboog! )
Tis nu jouw dupadupaa sword Maar mooi is hij en dat geluidje is zo gaaf!!

Ohh 2 eekhoorntjes Die 2 heb ik nog niet gehad in m'n dorp. Hoop dat ze gauw komen kan ik ook hun pic's krijgen. Zijn Pecan(?) en uhhh hmm nee geen idee wie die andere is.

Ben blij dat jij er ook blij mee bent Zal straks ook ff foto maken van mij nieuwe kamer.
Maar eerst ff eten want ik val bijna om


Edit:
Kijk m'n nieuwe kamer China Room
Mis nog 2 dingen maar die komen binnenkort.


Achter mij de onwijs stoere Samurai Suit!! gekregen van VAgeNERATION


Me happy happy joy joy.
Was al zolang bezig met die suit. Ene Peewee in m'n dorp heeft er 2!!! Ik heb hem wel 50x een brief gestuurd maar nee hoor krijg bijna alles maar geen Samurai Suit
Nu kan Peewee lekker weg want hij is toch een engerd!
Dankje VAgeNERATION ben eindelijk af van Peewee
(m'n foto's zijn een beetje groenig helaas)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 13:37:20 ]
pi_41060052
Mmm, volgens mij zijn het Nibbels en Sally(maar weet niet 100% zeker hij staat nu niet aan)
Maar misschien woont Sally inmiddels bij jou Ardenlyn , al gekeken hier is ze iig weg.
Hoop dat ze naar jou toe komt, jij verdiend een nieuwe eekhoorn (duim voor je )
Ziet er super uit Ardenlyn, nu weer ff weg lees later verder
Niet zo hardcore...
pi_41060271
Nibbles is het niet want die is groen, grote ogen en hazetandjes

Hoop echt dat Sally naar mij komt. Yuka is bezig hier met verhuizen maar dat is morgen pas. Ben dus bang dat ik Sally misloop.
Wel heel aardig dat je zo om mij denkt met eekhoorntjes!

Heb net gekeken en helaas geen Sally want Yuka is er nog. Denk dat Sally naar iemand anders gaat

Die andere is Blaire. Heb het opgezocht

Kan het niet laten ff alle chipmunks(niet squirls mijn fout )

Agent S


Blaire:


Caroline:


Filbert:


Mint:


Nibbles:


Peanut:


Pecan:


Sally:


En Static:


Totaal nutteloss mss maar ik vind ze gewoon zo leuk

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 13:56:59 ]
pi_41060792
Wie is het gelukt om de banded dragonfly te vangen? Ik heb me rotgezocht naar die beesten! soms denk ik.. yess! ik heb er een.. blijkt het toch een darner te zijn
Ik kan tegenwoordig veeeel minder overdag spelen... dus ik hoop dat ik mijn verzameling insekten die er tot en met augustus zijn compleet krijg
en dan nog de scorpioen en tarantula (die ik trouwens had verkocht ipv inleveren, dom, dom, dom!)
en van de vissen mis ik ook een paar....
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41060803
ik heb filbert, agent s en nibbles had ik maar die is perongeluk verhuist
ik wel ze allemaal sparen(de foto's dan) dat is pas een dizonderen hobby!
pi_41060918
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef Blue007 het volgende:
Wie is het gelukt om de banded dragonfly te vangen? Ik heb me rotgezocht naar die beesten! soms denk ik.. yess! ik heb er een.. blijkt het toch een darner te zijn
Ik kan tegenwoordig veeeel minder overdag spelen... dus ik hoop dat ik mijn verzameling insekten die er tot en met augustus zijn compleet krijg
en dan nog de scorpioen en tarantula (die ik trouwens had verkocht ipv inleveren, dom, dom, dom!)
en van de vissen mis ik ook een paar....
ik heb hem
Heb er 2!! 1tje in museum en de ander in m'n huis als bewijs voor mezelf dat ik het kan (slaat echt nergens op ik weet het)
Heb zo'n hekel aan die Banded Dragonfly!!
Geef mij zelfs maar liever bijen dan die Banded Dragonfly
Heb hem in AC GC nog nooit kunnen krijgen

Filbert is ook zo'n leuk beessie Agent S is stoerrr en Nibbles die wil ik zo graag maar ooit zal ze komen naar mij

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 14:07:02 ]
pi_41061093
ik heb een hekel aan die scoripoen en tarantula. telkens als ik in de avond vliegen ga vangen daan komen ze altijd heeeeeeel onvervacht op mee afrennen en steek mee (ik schik me dan dood) en dan beland ik voor mijn huis! echt eng zijn je beesten!
pi_41061221
hehe ik heb er een keer 1 gevangen !! een scorpioen !!
was er echt trots op! alleen niet gedoneert aan het museum
maar ze leveren wel veel geld op !!
pi_41061231
Ardenlyn Yuka is hier ook aan het verhuizen Morgen is het Yuka verhuisdag volgens mij
Ze zijn wel leuk die chipmonks
pi_41061551
@cootje: Jah die zijn eng!!
Brrr renne achter je aan en die tarantula die springt ook nog eens!!

@Anitra: hahah ik zal een aan Dopey vragen of zijn Yuka ook gaat verhuizen en ook aan Will want die vertelde gisteren dat hij ook al een Yuka heeft!
pi_41061565
ja scorpioen en tarantula zijn ook veel waart maar ik heb echt een hekel aan!
pi_41062120
@ Ardenlyn, Ja inderdaad tis Blaire, ze woont hier nog steeds trouwens (noem er altijd m'n witch ).
Mijn favoriet tot nu toe nog altijd Purrl, zat tijd terug nog bij een maat van me, zei nog steed "He dipshit" als als begroeting , al zal ie nu wel weer weg zijn daar

@ Blue , die dragonfly heb ik ook nog niet alleen maar gewone, wel al veel schorpioenen, tarantulas gevangen.
tip : je kunt ze horen soort gesidder! , Dan oppassen als je ze eenmaal in scherm heb moet je achter ze staan, zeg maar dat ze van je af lopen.
Dan dichtbij proberen te komen maar voorzichtig als die je ziet ist auw
kheb gister nog per ongeluk tarantula losgelaten, en schorpioen in Lab staan, jammer dat ik hem niet aan je kan geven Blue had mooi cadeau geweest
Niet zo hardcore...
pi_41062319
@blue, je kan het best in de avond op zoek gaan naar die scorpioen en tarantula. maar wel op passen! dan komt het helemaal goed!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:03:42 #149
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41062629
Die dragonfly's heb ik ook nog niet helemaal. En weet iemand hoe je bijen kan vangen? Ik heb wel de honing bij maar niet de gewone
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41062771
ik heb wel die dragonfly's maar ik wist niet dat er ook gewonen bijen bestonden op acww
pi_41062897
Dat zijn degene die je vangt als je aan de bomen schud.
Je schud dan en je hoort gelijk gezoem, dan snel op Y en je net pakken en dan als een gek gaan zwiepen met je net en als je dan goed doet heb je ze gevangen, doe je het verkeerd dan moet je of medicijnen nemen of save en weer opnieuw beginnen of een tijd voor lul lopen met 1 oog dicht
pi_41062909
hihi was te laat
Anitra was sneller!!

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 15:13:07 ]
pi_41062984
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:12 schreef Ardenlyn het volgende:
hihi was te laat
Anitra was sneller!!

Normaal ben ik altijd te laat
en dat terwijl ik bezig ben met bezwaarschrift nummer zoveel aan de belasting dienst
pi_41063104
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:14 schreef Anitra het volgende:

[..]


Normaal ben ik altijd te laat
en dat terwijl ik bezig ben met bezwaarschrift nummer zoveel aan de belasting dienst
Komt denk ik omdat ik beetje sloom ben vandaag en heb te weinig geslapen
Of je word gewoon sneller
(jippie leuke bezigheid heb je )

Had net bijna weer een Banded Dragonfly maar hij zoefde heen en weer...heen en weer...heen en....yups weer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:25:21 #155
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41063322
Ik wil ook zo'n zelda-triforce ding! En zo'n mastersword! Hoe kom je daaraan?!
pi_41063465
ja dat vroeg ik we ook af!
pi_41063549
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Komt denk ik omdat ik beetje sloom ben vandaag en heb te weinig geslapen
Of je word gewoon sneller
(jippie leuke bezigheid heb je )

Had net bijna weer een Banded Dragonfly maar hij zoefde heen en weer...heen en weer...heen en....yups weer
Zo wakker ben ik niet hoor
ik word gek van bezwaarschriften

Ik heb dat ding ook nog niet gevangen Misschien zo eens ff zitten en kijken of ik er 1 kan vangen.
pi_41063672
Die Master Sword en Triforce zijn heel zelden te koop bij Redd en volgens mij als Spotlight item bij Nook.
Zou leuk zijn als ze ook een mini Zelda en Link erbij hadden

@Anitra: succes met je bezwaarschriften!! en de Banded Prutjefly!!
pi_41064750
Ik heb het spel ook al een tijdje maar nog nooit iets online gedaan. Nu had ik de hoop dat iemand mij aan wat verschillende fruitsoorten kan helpen. Ik heb zelf de Kersen en kokosnoten maar verder nog niks.

Steffan
Hillom
1461-0573-3569

Hoop dat er iemand is die mij met een aantal soorten kan helpen
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_41064971
oh ik wil je wel graag helpen maar ik heb geen wifi maar ik krijg wel!!!

wie heeft er van jullie eigelijk een wifi USB stik??????
pi_41065286
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik wil ook zo'n zelda-triforce ding! En zo'n mastersword! Hoe kom je daaraan?!
Ik kan het mastersword volgens mij wel voor je bestellen, triforce heb ik niet!

Ben inmiddels na de pikmin nu ook in het bezit van een Blue Falcon

@Wuppie ik zie je niet meer online, en ik heb de oudste katje weer rond huppelen. En ik heb nog een berg spullen voor je!
pi_41065634
Heb ook Pikmin en Blue Falcon! Die zijn inderdaad erg leuk. Ook heb ik een Cannon van Mario en die is zo leuk!! Hij schiet echte kogels hehehe
pi_41067010
heeft iemand hier een wifi USB stick??
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:40:04 #164
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41067061
Ja ik heb hem cootje
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41067280
oh ja werkt die goed?
en kan kan je wifi en interneten tegelijk?
en wijgerd je internet regelaar die stick niet?
pi_41067618
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:26 schreef Ardenlyn het volgende:
@cootje: Jah die zijn eng!!
Brrr renne achter je aan en die tarantula die springt ook nog eens!!
haha, ik schrik me ook altijd rot van die beesten!! Zie ze wel, wanneer ik sávonds ronddwaal... maar meestal wordt ik, of gebeten, springen ze in het water of ipv op A te drukken om ze te vangen, druk ik in paniek op R en ren regelrecht in hun armen dom, dom, dom....
En die dragonfly heb ik nog niet eens mogen zien...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_41067714
ja als je ze zie ren ik ook altijd op ze af en hup leg ik daar weer voor mijn huis voor de 10 de keer van die nacht. ik schrik mee dan echt dood
pi_41068195
Zo, net de laatste donate gedaan, 5 miljoen bells
En nou maar hopen dat ik deze wel krijg, denk niet dat Maraca die ook zo makkelijk weggeeft

Kon niet ineens dus paar keer moeten doen:
eerste 1,5 miljoen vonden ze dat het voortaan maar Bundoville genoemd moest worden niet voor lang want bij de tweede werd het al Boondopolis
Bij de laatste donering vonden ze het eigenlijk niet meer nodig, het leek erop dat zij nu beter aan Quantiki konden doneren , nou ik hoop het want heb nu nog maar 6 ton bells over

Eten!
Niet zo hardcore...
pi_41069020
wat krijg je eigenlijk als je steeds donate?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:01:22 #170
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41069135
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zo, net de laatste donate gedaan, 5 miljoen bells [afbeelding]
En nou maar hopen dat ik deze wel krijg, denk niet dat Maraca die ook zo makkelijk weggeeft
Dat denk ik ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:39:37 #171
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41070196
Nog iemand online vanavond?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41070303
@Ardenlyn: Will kan morgen of overmorgen mee doen aan het mystery event. Wanneer kan jij?
pi_41070751
@Tijno: ik ook wel morgen of overmorgen!!
pi_41071823
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Spookje81 het volgende:
Nog iemand online vanavond?
mijn poort staat open!
pi_41072064
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Slein83 het volgende:

[..]

mijn poort staat open!
Ah, mag ik ook langskomen, ik heb je al toegevoegd
pi_41072238
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef DigiStorm het volgende:

[..]

Ah, mag ik ook langskomen, ik heb je al toegevoegd
Sure, voeg je toe!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:07:30 #177
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41073699
Zo ik heb eindelijk ook een Nintendo DS Lite gekocht met Animal Crossing uiteraard
Echt een leuk spel ben nu nog bezig om de boel te verkennen.
Aankomend weekend kom ik nog wel even online
pi_41073746
Welkom Blinker!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:10:18 #179
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41073814
Ik had een belastingmeevallertje gehad dus ik dacht laat ik maar gelijk aanschaffen
Ik lurk al een tijdje
pi_41073881
Als je friendcode heb en je kan online moet je het ff hier door geven en dan voeg ik je toe, dan krijg je verschillende soorten fruit van me dan kan je aan de slag met bomen kweken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:20:07 #181
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41074171
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef Anitra het volgende:
Als je friendcode heb en je kan online moet je het ff hier door geven en dan voeg ik je toe, dan krijg je verschillende soorten fruit van me dan kan je aan de slag met bomen kweken.
Gaaf! Mijn vriendin heeft het nu ook ontdekt, dus ik kan er nog niet echt mee aan de slag, maar zodra ik hem heb en toegang tot draadloos internet zal ik het hier even posten
pi_41074348
Welkom Blinker

altijd gezellig een nieuw iemand erbij!
pi_41074351
Ben bang dat er nog een ds in huis moet komen dan
Mijn dochter en ik deden in het begin samen, want ik had een ds en zij had AC, heeft niet gewerkt. Ik heb nu zelf het spel gekocht en zij heeft een eigen ds nu
pi_41074515
he anitra wat heb je een gave user icon!! zijn dat je kids??
pi_41076088
Ahh nee he!!
Hebben jullie alles nog Anitra en VAgeGENERATION?
pi_41076324
Ja gelukkig, was bang dat ik nu die prachtige pikmin kwijt was Ardenlyn! Bedankt
Morgen en vanavond druk dus kom helaas niet meer langs, kun je me nu wissen meis, wel jammer dacht net dat het goed zat en ik nu wel bewezen had dat ik wel te vertrouwen ben.
Nou ja tot ziens dan maar misschien zie ik je nog bij een van de andere
Niet zo hardcore...
pi_41076490
Ben je gek ligt niet aan jouw joh!! Echt niet. Ik kan tegen iedereen zeggen hier dat jij te vertrouwen bent!!
Wil gewoon ff met vaste ploegje blijven spelen. Soms voeg ik een nieuw iemand toe en soms ook weer niet maar nogmaals niet persoonlijk opvatten echt niet!!!
Ik had je ook toegevoegd om die sword en niet voor vast had ik ook daarvoor gezegt.

Gelukkig heb je de pikmin nog want was ff bang dat je die kwijt was maar je hebt hem nog
Balen dat de verbinding weg ging want nu heb je die backpack niet meer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 23:00:04 ]
pi_41076502
deed WFC net ook raar bij jullie? hier was de verbinding net een paar min weg
pi_41078142
@ Ardenlyn,
In ieder geval erg bedankt voor de pikmin, echt een cadeau om U tegen te zeggen
Dan zie ik je wel weer bij iemand anders

Heb trouwens ff door je fotoalbum heen geklikt errug mooie foto's hoor , zeker die van guildwars, speel zelf niet op pc dus kan dit en wow helaas niet checken, maar is misschien maar beter ook anders zou ik er denk net zo bleek uitzien als droopy op tagfoto

@ suuz ik denk dat je dus die pikmin bedoelt, volgens mij kan je hem niet bestellen maar zal voor je kijken Suuz, en anders heeft Ardenlyn er misschien nog wel 1 voor jouw? maarja dat is aan haar natuurlijk

[ Bericht 9% gewijzigd door VAgeNERATION op 22-08-2006 23:29:03 ]
Niet zo hardcore...
pi_41078324
ik zou heel graag zo'n bak met bloemen willen die zo'n gaaf geluidje maken {weet de naam niet}

heeft iemand deze of kan iemand deze bestellen voor mij?? bedankt
pi_41078865
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Suuz_ het volgende:
ik zou heel graag zo'n bak met bloemen willen die zo'n gaaf geluidje maken {weet de naam niet}

heeft iemand deze of kan iemand deze bestellen voor mij?? bedankt
Dat zijn de pikmin
Ik kan wel eens vragen, of ik er nog 1 gratis kan krijgen
pi_41079715
Rainbow feather kheb hem binnen! hijs mooi
Niet zo hardcore...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:27:59 #193
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41085507
Je hoeft die 6,4 milj bells niet in 1x te doneren?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:51:00 #194
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41085963
Goeiemorgen.

Gisteren is Sahara voor niks geweest bij mij. De batterij was ineens leeg en kwam John de mol langs.

Heeft er nog iemand speciale gasten in het dorp vandaag? Ik moet nog even kijken. Hoop dat Dr. Shrunk weer langs komt.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41086565
ook goeiemorgen !!

het was gisteren avond gezellig suuz !! en nog bedankt voor het geld !!
heb morgen pas nieuwe huis want moest nu nog ff dak kleur kiezen .....
pi_41086621
Ik snap nu waarom ik gisteren 3 hybrids had. Zat blijkbaar gelijk 1tje van vandaag bij want ik heb vandaag niets
Yuka is nog steeds niet verhuist en ik word echt gek van Ribbot. Ribbot moet weg!!
pi_41087520
Goedemorgen!

Zit al een aantal weken dit topic te lezen (sinds AC:WW eigelijk ). Moet nu toch ook maar eens een keertje posten. Heb ook de GC versie van de game en daar ben ik redelijk ver mee. Nu dus ook portable en in McD's taal "I'm lovin' it!"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:04:13 #198
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41087843
Die bijen vangen is gelukt, bedankt voor de tip hier. Het viel alleen niet mee, maar 3x was scheepsrecht
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:11:00 #199
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41088020
Hoe kan ik aan een schep komen?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:19:00 #200
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41088228
Deze kan je kopen bij Nook. Je hebt waarschijnlijk nog de kleinste winkel dus kan het zijn dat hij hem vandaag niet heeft. Als dat zo is moet je even een dagje wachten.

Tip: koop 2 scheppen en begraaf er 1 in de grond. De volgende dag heb je dan een gouden schep waarmee je geldbomen kan planten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41088363
Reintji welkom

Ik ga zo mijn ds eens aanzetten en weer eens wat tijd aan mijn dieren geven. bij BB liggen ze nog te slapen dus heb ff niks te doen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:25:12 #202
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41088365
Ja, dat klopt! Ik heb ook nog steeds niet mijn mortgage afbetaald. Wel bijna, maar nog niet helemaal Word de winkel dan ook groter of heeft dat te maken met PTM ofzo?
pi_41088398
bij de winkel ligt het aan het geld wat je besteed heb daar, dus hoe meer je koopt hoe sneller de upgrade van de winkel gaat

Fijn dat het met de bijen gelukt is
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:28:10 #204
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_41088447
* gebakken-koekje geeft het op

de kans dat janine stopt met het zeggen van "schatje" en "lieverd" is groter dan de kans dat ik anytime soon mijn ds terug ga vinden
pi_41088488
Nahhh wat prut zeg!!
Hij is toch niet gejat ofzo?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:31:55 #206
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_41088544
dat lijkt me echt onmogelijk ik zou niet weten door wie want hij is het huis niet uitgeweest nadat ik heb gebonkt met tijntje en dat is al weer een tijd geleden
pi_41089177
Dan kan je beter naast mij gaan zitten en dan gaan we samen Janine afzeiken en dan zal je zien als je naar de wc moet je ineens onderweg de ds ergens tegen komt omdat je niet meer aan dat ding denkt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:07:55 #208
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_41089547
* gebakken-koekje gaat naast Anitra zitten en zeikt janine af

gezellig he schatje?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:20:59 #209
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41089948
Grappig is dat ja, wanneer je iets zoekt vind je het nergens, en als je er niet meer aan denkt en er naar zoekt ligt het pla voor je neus. Op deze manier heb ik al menig sleutel en portemonnee in huis teruggevonden.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:23:06 #210
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_41090007
mijn biebpasje en telefoon zijn er weer dus nu mn ds nog
pi_41090412
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Dan kan je beter naast mij gaan zitten en dan gaan we samen Janine afzeiken en dan zal je zien als je naar de wc moet je ineens onderweg de ds ergens tegen komt omdat je niet meer aan dat ding denkt
kom ik er ook bijzitten goed? Janine
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:54:32 #212
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_41090977
Er is nog hoop voor gebakken koekje dus?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_41091009
Ik heb even een vraagje, Kan mijn vriendin niet gewoon in een ander huisje? Ze vernueckt mijn inrichting telkens..

Oh ja ik heb ook een kakkerlak ofzo, hoe kom ik daar vanaf?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41091163
je vriendin kan niet in een ander huisje, op 1 spel deel je gewoon het huis.

een kakkerlak kan je of doneren aan je museum als je dat nog niet gedaan hebt dat kan namelijk maar 1 keer, anders kan je hem verkopen aan tom nook
pi_41091189
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb even een vraagje, Kan mijn vriendin niet gewoon in een ander huisje? Ze vernueckt mijn inrichting telkens..

Oh ja ik heb ook een kakkerlak ofzo, hoe kom ik daar vanaf?
Nope wat Suuz al zei heb maar 1 huisje.
En voor de oplossing:
Wie z'n DS en spel is het?
De jouwe? Dan blijft ze eraf en koopt ze een eigen.
Zijn ze van haar dan blijf jij ervan af en koop je je eigen.
Is het haar spel maar jouw DS? Koop jij je eigen ACWW en zij een eigen DS.
En andersom netzo
Tis zo simpel

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2006 13:01:43 ]
pi_41091291
droopy heeft overal een oplossing voor zie je wel
pi_41091453
YAY!!
Life is fun!!!! Play ACWW!!
(ben in een dolle bui )
pi_41091537
maar je hebt wel gelijk
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:24:30 #219
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41091954
Je zou eigenlijk een party uitbreiding erbij moeten hebben. Je eigen feest organiseren en spul zoals licth en geluid bij Nook halen.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_41092043
oeeehhh dat zou wel erg sexy zijn. En drankjes erbij en dat de bewoners van je dorp er ook bij zijn en mee dansen
pi_41092065
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef Suuz_ het volgende:
je vriendin kan niet in een ander huisje, op 1 spel deel je gewoon het huis.

een kakkerlak kan je of doneren aan je museum als je dat nog niet gedaan hebt dat kan namelijk maar 1 keer, anders kan je hem verkopen aan tom nook
Hij loopt IN mijn huis, en kan em dus niet vangen...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41092098
Kakkerlak in je huis Yuck!!
maar die moet je achterna lopen en erop trappen
pi_41092467
met b ofzo?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41092494
Nee gewoon er achter aan rennen en zorgen dat je over ze heen loopt. Je ziet dan hun spirit omhoog gaan naar heaven

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2006 13:43:05 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:43:56 #225
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_41092521
Tom Nook gaat morgen verbouwen en ik krijg een groter huis
pi_41092600
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:00 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Nope wat Suuz al zei heb maar 1 huisje.
En voor de oplossing:
Wie z'n DS en spel is het?
De jouwe? Dan blijft ze eraf en koopt ze een eigen.
Zijn ze van haar dan blijf jij ervan af en koop je je eigen.
Is het haar spel maar jouw DS? Koop jij je eigen ACWW en zij een eigen DS.
En andersom netzo
Tis zo simpel
Hey mijn oplossingen pikken he?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:46:22 #227
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_41092606
Leuk, hoeveelste huis is dat dan voor je?

Ik heb nog steeds een bijna lege zijkamer. Al heel lang niks meer aan meubelair gedaan.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:46:50 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41092626
Ik ben even mijn huis aan het opruimen en opnieuw aan het inrichten (toch lastiger dan ik dacht) anyway.. ik heb dus niks meer aan mijn lovely spullen:

Ik heb over:

  • Lovely wall
  • Lovely carpet
  • Lovely chair
  • Lovely lamp
  • Lovely bed
  • Lovely table
  • Lovely loveseat
  • Lovely dresser
  • Lovely vanity

    Nook zal er waarschijnlijk niet al teveel voor geven dus geef ik het liever weg.. wie wil?
  • Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_41092683
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef Anitra het volgende:

    [..]

    Hey mijn oplossingen pikken he?
    Ben een snelle leerling (soms )
    pi_41092696
    Ik heb gisteren ook een DS gekocht met Animal Crossing. Erg leuk spel!
    Zal vanavond even m'n code posten, dan mag ie er wat mij betreft bij in de startpost.

    Het spel snap ik alleen nog niet helemaal. Ik heb alle klusjes gedaan voor die Tom Nook.... en dan ? Ben al wat wezen vissen, maar mijn "dorp" is maar heel klein. Staan verder maar 3 huisjes ofzo :S Is this it ?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:54:19 #231
    153039 Devarynn
    Al sla je me levend
    pi_41092856
    Nope. Je dorp zal niet groter worden, maar er zullen wel nieuwe inwoners komen. Elke dag komt er een nieuwe tot er een stuk of 7 in je dorp wonen. Voor de rest is het gewoon doen waar je zin in hebt. Vissen, insekten vangen, fossielen zoeken, tuinieren, je huis inrichten, kleding ontwerpen, e.d. Er is geen vastgesteld 'doel' in het spel.
    I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
    pi_41092900
    @spookje81, werkt z'n wifi USB stick goed?
    kan je interneten en wifi tegelijk?
    valt de verbing vak uit?
    en heeft je router geen problemen met je wifi USB stick?
    pi_41092910
    Ik mis Pierce trouwens, heb nu bijna alleen maar vrouwqen in mijn dorp wonen, en die zijn irritant...
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:56:00 #234
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41092911
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef Maraca het volgende:
    Ik ben even mijn huis aan het opruimen en opnieuw aan het inrichten (toch lastiger dan ik dacht) anyway.. ik heb dus niks meer aan mijn lovely spullen:

    Ik heb over:

  • Lovely wall
  • Lovely carpet
  • Lovely chair
  • Lovely lamp
  • Lovely bed
  • Lovely table
  • Lovely loveseat
  • Lovely dresser
  • Lovely vanity

    Nook zal er waarschijnlijk niet al teveel voor geven dus geef ik het liever weg.. wie wil?
  • Ik wil de dresser en de table wel graag van je hebben.
    Wat wil je daar voor terug?
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      woensdag 23 augustus 2006 @ 13:57:30 #235
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41092961
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef cootje4 het volgende:
    @spookje81, werkt z'n wifi USB stick goed?
    kan je interneten en wifi tegelijk?
    valt de verbing vak uit?
    en heeft je router geen problemen met je wifi USB stick?
    Cootje een router hebben wij niet alleen een gewone modem (verder heb ik niet veel verstand van i-net) Het enige dat ik gedaan heb is de software geinstalleerd en nu kan ik die stick gewoon in pluggen. En verder werkt ie prima en mn i-net ook op datzelfde moment.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41093285
    oke super bedankt
    pi_41095207
    Iemand enig idee hoe lang het precies duurt voor er geld aan je geldboompje komt? Ik heb er nu sind zondag 1 staan, al volgroeid qua grote maar er komt nog niks aan.

    Ook heb ik de afgelopen 2 dagen al 2 keer een kokosnoot gevonden op het strand, leuk denk je maar het strand staat al vol, tsja zo vind je er eerst geen 1 en moet je een aantal weken wachten, nu ineens ligt het vol
    Doe vandaag niet wat morgen kan!
    Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 15:05:17 #238
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41095282
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 11:04 schreef Spookje81 het volgende:
    Die bijen vangen is gelukt, bedankt voor de tip hier. Het viel alleen niet mee, maar 3x was scheepsrecht
    Hoe doe je dat dan?!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 15:05:26 #239
    153039 Devarynn
    Al sla je me levend
    pi_41095286
    Of er geld aan je geldboom komt is nogal een geluksfactor. Mijn 3e boom gaf pas geld en dan komt er geen nieuw geld aan. En als je op precies dezelfde plek weer een boom plant komt er ook geen geld aan. Het is gewoon hopen dat er geld aan komt. Oh ja, en stop nooit meer dan 30.000 bells in de grond want dat is het maximale wat er per zakje aan de boom hangt.
    I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
    pi_41095693
    Hmm dan is mijn eerste boompje vast mislukt. Hopelijk de 2e dan meer geluk dan
    Doe vandaag niet wat morgen kan!
    Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
    pi_41095865
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef SKa_BoSS het volgende:

    [..]

    Hoe doe je dat dan?!
    Als je iets verder terug, naar zeg een pagina 5 dan staat het daar uitgebreid beschreven
      woensdag 23 augustus 2006 @ 15:29:04 #242
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_41095981
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Spookje81 het volgende:

    [..]

    Ik wil de dresser en de table wel graag van je hebben.
    Wat wil je daar voor terug?
    het magische bedrag van 0 bells geef ze weg... ik zet vanavond de poort open ben nu bezig met Zelda
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      woensdag 23 augustus 2006 @ 15:30:10 #243
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41096024
    Ik zal proberen er te zijn vanavond, tussen het volgen van rondje nederland door
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41098149
    Ha, nooit kakkerlak gehad gelukkig, tenminste niet in me huisje(krijg je dat niet met TT of verwaarlozen?, nog nooit geTT )

    Was trouwens nog even in museum geweest, die schorpioen en tarantula kunnen het blijkbaar niet zo vinden met elkaar

    , constant bonje

    Vanavond nog foto'tje met rainbow feather en pikmin(Ardenlyn , past prachtig in liedje en dingloids in feestkamer dat geluid wee' waa )

    @ Maraca, ga straks weer zooitje fossils checken bij Blathers, kan ik je nog ergens blij mee maken?

    O'ja Pelly had nog wat ivm doneren
    Niet zo hardcore...
    pi_41098404
    Hoe zat dat nou met doneren? Kan de bedragen niet meer vinden
    pi_41098626
    10,000 Bells Green Feather
    200,000 Bells Blue Feather
    500,000 Bells Yellow Feather
    800,000 Bells Red Feather
    1,100,000 Bells Purple Feather
    1,400,000 Bells White Feather
    6,400,000 Bells Rainbow Feather
    pi_41098632
    op acww.nl bij guides is een town of boondox guide, daar 1e pagina Anitra!
    o laamaar dus
    Niet zo hardcore...
    pi_41098717
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 23:40 schreef Slein83 het volgende:

    [..]

    Dat zijn de pikmin
    Ik kan wel eens vragen, of ik er nog 1 gratis kan krijgen
    oh dat zijn die dingen!!! oh ik wil ze al zo lang maar kan ze nergens vinden!
    ik heb ze toen een hele tijd geleden bij Tijntje binnen gezien en was er toen al helemaal weg van!

    moet je die van iemand krijgen ofzo>?
    pi_41098750
    he VAgeNERATION heb je nog fossils die ik kan gebruiken?

    heb jij er zelf trouwens nog veel nodig anders kunnen we uitwisselen he
    pi_41098806
    Kreeg hem gister van Ardenlyn, en die zij dat je hem in US kon downloaden of van iemand uit US krijgen dan denk ik!
    Nee is goed, roept u maar dan zal ik eens kijken zo, hij staat nog niet aan.
    Ik hoef er iig niets voor terug hoor heb alle fossils al een tijdje.
    Niet zo hardcore...
    pi_41098859
    dan blijf ik wel ff rondvragen of iemand hem voor me wil downloaden ik wil er best voor betalen

    oh edit haha jij hebt ze allemaal al dus!
    als je iets anders wil hebben roep maar misschien kan ik je ergens blij mee maken!

    de fossils die ik nog nodig heb zin:

    - Ammonite
    - Dimetrodon Skull
    - T-rex torso
    pi_41098985
    gelezen? pag. terug!
    ok, hoor het wel
    Niet zo hardcore...
    pi_41099004
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef VAgeNERATION het volgende:
    gelezen? pag. terug!
    ja ik had het al gelezen, was m'n bericht aant editen maar moest de ds ff aan zetten
    pi_41099200
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 16:55 schreef Suuz_ het volgende:

    [..]

    oh dat zijn die dingen!!! oh ik wil ze al zo lang maar kan ze nergens vinden!
    ik heb ze toen een hele tijd geleden bij Tijntje binnen gezien en was er toen al helemaal weg van!

    moet je die van iemand krijgen ofzo>?
    Heel veel van die dingen zijn gehackt door mensen en die verkopen ze, ze kunnen dan oneindig pikmin, blue falcon, mario coin krijgen etc. Nintendo kan ze ook sturen via de post zoals b.v. de Fire flower en Green pipe! Ik heb nu 2 dingen zo gekregen, als ze me worden aangeboden sla ik ze natuurlijk niet af . Maar ik wil niet alles, want dan is de lol van Animal Crossing snel af!!!

    Ik ga wel eens rondkijken, degene waar ik de pikmin van heb gehad. Heb ik nog niet gesproken.

    p.s. Iemand hoge turnips prijzen?
    pi_41099264
    oh bedankt voor de moeite alvast

    mijn turnip prijzen zijn weer rampzalig...60 bells.
    de turnip markt is volledig ingestort vrees ik haha
      woensdag 23 augustus 2006 @ 17:20:38 #256
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41099454
    Het lijkt erop... Slein heeft alles opgekocht
    pi_41099510
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
    Het lijkt erop... Slein heeft alles opgekocht
    LOL, het viel nu nog mee. Vorige keer had ik 5 kamers vol liggen
    pi_41099589
    ik heb 4 kamers vol liggen

    het zijn er in totaal: 14400
    pi_41099664
    @ slein
    Ja ik snap je wel een beetje Slein, ik hoef ook niet perse meteen alle items vast te houden en dak hem dan in m'n lijst heb ofzo! maar als er dingen aangeboden worden sla ik ze niet af gehackt of niet, zolang er maar geen bug in zit! maar dat moet ieder voor zich weten hoor
    zelf alles eerlijk gekregen of gekocht, en zit nou op 300 zoveel van de furniture dus ik vraag me ook wel eens af of je dan niet snel alles heb.
    De lol is niet snel op denk, je kan altijd nog online. (en dan niet gaan kutten omdat je toch alles al heb )
    Niet zo hardcore...
    pi_41099691
    Haha, gisteren een paar bewoners een brief gestuurd met een cadeautje. Krijg ik van 2 een cadeautje terug en van Lucky een boze brief!

    Mean little Slein-NL

    I might seem pretty mellow, but your hard words are stressing me out!
    Chill out!

    Later, Lucky


    En dat terwijl ik alleen om een cadeautje terug vroeg
    pi_41099740
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef VAgeNERATION het volgende:
    @ slein
    Ja ik snap je wel een beetje Slein, ik hoef ook niet perse meteen alle items vast te houden en dak hem dan in m'n lijst heb ofzo! maar als er dingen aangeboden worden sla ik ze niet af gehackt of niet, zolang er maar geen bug in zit! maar dat moet ieder voor zich weten hoor
    zelf alles eerlijk gekregen of gekocht, en zit nou op 300 zoveel van de furniture dus ik vraag me ook wel eens af of je dan niet snel alles heb.
    De lol is niet snel op denk, je kan altijd nog online. (en dan niet gaan kutten omdat je toch alles al heb )
    Ik bedoel als je alle spullen nu kan krijgen zoals die hackers. Dan heb je geen doel meer, 1 van de belangrijkste dingen in AC is het verzamelen van furniture, fossils, bugs etc.
    pi_41100087
    Je bedoelt dus als mensen perse zo snel mogelijk alles zoeken bij hackers?
    Ik vind het iig persoonlijk niet erg om speciale nintendo items alvast te krijgen, als op nintendo moet wachten duurt me het te lang of mis ik hem.
    Plus ik ga toch echt niet met m'n DS in de lokale intertoys downloaden, heb tot nu toe alleen fireflower zelf gedownload.
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:05:53 #263
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41100729
    Vincent
    Wenkehof
    4811-1325-6452

    Mijn friendcode
    Wie wil bij mij komen of kan ik komen?
    pi_41100855
    Ik ga vanavond ook online denk ik, ik wil je wel toevoegen.
    misschien nog interesse in een fossieltje dan hoor ik het wel
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:12:20 #265
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41100917
    Ik heb nog niet eens een shovel! Dus daar doe je mij al een plezier mee!
    pi_41101120
    Is goed kijk wel voor wat leuks!
    Sorry dit klinkt misschien een beetje para maar: mochten er boompjes gekapt, bloemen vertrapt worden, word de verbinding verbroken en friendcode gewist, niet persoonlijk hoor Blinker, heb tot nu toe gewoon volste vertrouwen in je
    als bij jou nook trouwens nog geen schep word verkocht zal ik eens kijken of ik er 1 mee kan brengen of jij op kan halen.
    trouwens moet jij mij nu dan ook ff toevoegen friendcode ataat op pag.1.

    Trouwens, moet nog eten en heb nog nieteens fossils kunnen checken dus ff weg!
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:22:23 #267
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41101194
    Dankjewel en dat begrijp ik
    Ik heb je toegevoegd en de gate staat open. Voor de rest ben ik volkomen nieuw met dit concept!
    Ben benieuwd
    pi_41101200
    ik zal straks ff kijken of ik je toe kan voegen. Ik zit eerst met een peuter die mijn huis nu aan het verbouwen is en sta er alleen voor nu
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:27:15 #269
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41101320
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef Anitra het volgende:
    ik zal straks ff kijken of ik je toe kan voegen. Ik zit eerst met een peuter die mijn huis nu aan het verbouwen is en sta er alleen voor nu
    Ik heb je ook toegevoegd!
    BTW als de gate open is hoef ik voor de rest toch niet meer te doen?
    pi_41101534
    Hey Blinker,
    Eindelijk toch nog gelukt een ds te kopen! Zal ik even bij je langskomen - dan neem ik zoals beloofd cadeautjes mee?! Je moet dan nog wel ff mijn friendcode in voeren in je rooster: Saartje in B'ville en code 0473-1252-6295.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:39:10 #271
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41101652
    Yay leuk! Is goed! Ik doe de gate nu open en heb je toegevoegd!
    pi_41102570
    Klaar met eten
    @ Blinker als de poort open is hoor ik het wel, je mag ook bij mij langskomen heb ook nog ff schep voor je gekocht!
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:19:11 #273
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41102997
    Dankjewel voor alle spullen Zwaalie!
    Ik heb alles al geplant en hoop dat er wat moois uit bloeit
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:20:09 #274
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41103043
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:05 schreef VAgeNERATION het volgende:
    Klaar met eten
    @ Blinker als de poort open is hoor ik het wel, je mag ook bij mij langskomen heb ook nog ff schep voor je gekocht!
    Oh, dankjewel! Maar ik heb nu eigenlijk al een schep en alle andere tools!
    Ik zou wel even langs willen komen, kan alleen niet zo lang batterij is bijna leeg
    pi_41103183
    Zeg jij maar je mag best voor ff langskomen, of je komt een andere keer.
    Heb fossil liggen nog niet gechect maar kun je zelf dan ff laten doen, hoor het wel.
    , gaat bij deze de schep naar 1 van mn bewoners of je moet hem willen voor een gouden
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:25:48 #276
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41103231
    Ohja, dat is waar ook! Dat is wel cool
    Ik kom wel even.. PS DS liep net gewoon vast bij de gate
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:29:00 #277
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41103346
    Ik krijg geen verbinding met mn usb stick :s
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_41103347
    ok ben bezig, 1 minuut!
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:30:50 #279
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41103416
    en weer vastgelopen!
    Als ik op i wanna go out druk ofzo blijft het spel haken
    pi_41103598
    Ok zeg ff als je stopt proberen poort is nu open
    Niet zo hardcore...
    pi_41103600
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:30 schreef Blinker het volgende:
    en weer vastgelopen!
    Als ik op i wanna go out druk ofzo blijft het spel haken
    Welke foutmelding krijg je?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:36:44 #282
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_41103633
    iemand hoge prijzen?

    *Ik ben open hier 117

    *en weer dicht, tot morgen

    [ Bericht 35% gewijzigd door Spookje81 op 23-08-2006 19:58:02 ]
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:40:19 #283
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41103775
    Het freezed gewoon echt, maar het geluid blijft wel doorgaan.
    Kan zijn omdat ik het internet af tap van de buren en dat er nu iets is veranderd.
    Ik weet het ook niet precies..

    Laatste poging nu om nog te connecten..

    Foutmelding: For some reason you can't leave town right now..
    En geen foutcode hmmmz..

    Ik probeer het morgen anders wel weer
    pi_41104010
    Tja jammer, andere keer dan maar.
    Als je internet wifi van buren pikt kan de verbinding wel wat slecht zijn ja, ik ga meestal naastt mn router zitten om disconnectie te voorkomen.
    Als connectie wegvalt kan je een hoop verliezen als je tussendoor niet saved, niet echt leuk.
    Hadden buren wifi geen code meegegeven dan?, of is het met toestemming.
    pik er op mijn laptop ook een stuk of 6 op alleen allemaal gecodeerd!
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:08 #285
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_41105262
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:47 schreef VAgeNERATION het volgende:
    Tja jammer, andere keer dan maar.
    Als je internet wifi van buren pikt kan de verbinding wel wat slecht zijn ja, ik ga meestal naastt mn router zitten om disconnectie te voorkomen.
    Als connectie wegvalt kan je een hoop verliezen als je tussendoor niet saved, niet echt leuk.
    Hadden buren wifi geen code meegegeven dan?, of is het met toestemming.
    pik er op mijn laptop ook een stuk of 6 op alleen allemaal gecodeerd!
    Ik ben net gewoon online geweest, ik weet ook niet wat het precies is!
    Maar het is allemaal niet beveiligd dusja
    Ik ga eerst maar even batterij weer opladen
    pi_41105599
    @ VAgeNERATION als je gewoon een wirreless modem hebt hoef je niet naast dat ding te gaan zitten hoor.

    maarre ik ben er ook weer dus als je nog fossils hebt roep je maar he
    pi_41106786
    @ suus net alles laten checken en er zit gewoon nix bij van die drie, terwijl ik er toch echt 19! had!
    Eerst nog even bloemetjes water gegeven voor die drie fossils van vandaag, heb er twee gevonden, dus misschien heb je met die laatste nog geluk!
    Anders ga ik vanaf morgen weer sparen! Damn alledrie had ik niet verwacht maar geen 1 , sorry

    Ik heb een router, maar zit er twee verdiepingen boven, soms kan ik wel connecten maar vind het zo lullig als ie eruit knalt.
    Zal het eens proberen zou wat relaxter zijn op bed inplaats van kantoor
    Niet zo hardcore...
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:13:31 #288
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_41106920
    Poort is open. Turnips: 177
    pi_41107165
    Zijn er ook wat mensen actief op Animalcrossingcommunity.com? Zo te zien krijgen mensen met in de verenigde staten en canada (of met een US versie) veel vaker een presentje via wifi dan wij hier in europa. Iemand een verklaring?
    pi_41107207
    @ Maraca als je nog iets van fossils nodig hebt, ik verkoop ze om 22.00 aan nook, weer helemaal beter trouwens?

    Ook voor Blue 007 trouwens maar al een tijdje niet gezien, ik heb dat mooie schilderij van Katie nog steeds.
    Niet zo hardcore...
    pi_41108034
    Zo! wat een gezellige boel hier! Duurde ff voordat ik alle posts had doorgnomen
    Gister, liep ik trouwens 'minding my own business' in mn dorpje, hoorde ik opeen pieuw!pieuw! en zag iets zwarts heen en weer springen... aaaahhhh!! een tarantula! voelde de spanning helemaal in mn tenen! hihi nadat het 3 keer mis was gesproken en ik 2 keer mis had gevangen, heb ik het beest toch kunnen vangen, yeah!!! Rende, nou ja.. racede ook achter een dragonfly aan vandaag, maar dat beest is iid heeeel erg irri!!! niet gelukt iig...

    @VAgeNERATION, hoi! ben er wel, hoor! zie je post nu pas... ben eigenlijk niet meer vaak online, was ik al zoiezo niet maar wat afspreken, lukt meestal wel! en heb the mummie ook nog voor jou! ben je online? kom ik ff langs...

    Nu ik overdag niet meer kan spelen, merk ik pas echt hoeveel tijd er in AC ging zitten!
    Ik heb al deze week 4 nieuwe bewoners... hele leegloop in mn dorp:)
    Trouwens, weet iemand hoe 'groot' de schaduw van de piranha is? naar wat moet ik uitkijken?
    En ja hoor... nog een vraagje: Kan je een gouden roos weer zwart maken door de gewone gieter te gebruiken? (heb per ongeluk mn enig zwarte roos goud gemaakt...boehoe..)

    ps vergeet niet mn post te editten, wanneer je quote! veeeeeeels te lang!
    ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
    ACC: Blue007
    pi_41108691
    Nu? kan wel ff, nog een fossil nodig toevallig?, heb mn verzameling laten checken,anders gaan ze naar nook.
    Niet zo hardcore...
    pi_41108998
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef Blinker het volgende:

    [..]

    Ik ben net gewoon online geweest, ik weet ook niet wat het precies is!
    Maar het is allemaal niet beveiligd dusja
    Ik ga eerst maar even batterij weer opladen
    Als je weer online bent ff een gil geven dan kijk ik of ik ook wakker ben

    Ik heb Gladys gekregen, Yuka is weg en Gladys komt van Fun Town, das Ste.pahan toch? Ben alleen nooit bij hem geweest, hij staat wel in mijn lijstje
      woensdag 23 augustus 2006 @ 22:16:50 #294
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_41109512
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef VAgeNERATION het volgende:
    Nu? kan wel ff, nog een fossil nodig toevallig?, heb mn verzameling laten checken,anders gaan ze naar nook.
    Nog even wachten.. heb nog wat fossielen nodig
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_41109608
    poe je heb geluk maraca, heb ze nog.
    Zeg eens!(voor 11 dan )
    Niet zo hardcore...
    pi_41109657
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef VAgeNERATION het volgende:
    Nu? kan wel ff, nog een fossil nodig toevallig?, heb mn verzameling laten checken,anders gaan ze naar nook.
    damn! ging ik net naar je dorpje... kon ik er niet meer in, was je weg!
    je, ik mis 2 fossils!! uuhhh.. ff zoeken welke....
    stegio tail en skull! torso heb ik...

    @anitra... ja!! wil ff kijken of ik naar VAgeNERATION kan en dan kom ik ff bij je langs, ok?
    ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
    ACC: Blue007
    pi_41109719
    blue zullen we samen buiten spelen met de bloempjes?
    pi_41109752
    o ja had net moed opgegeven nog eens dan ga nu connecten!
    kan hier alleen lezen dan!
    Niet zo hardcore...
    pi_41110116
    Blue ik ga iig zo naar boven, ff plssen,wassen en tandenpoetsen en dan ga ik iig ff online spelen. Mits de wifi doet wat ik wil natuurlijk

    En het kan laat worden want ik mag morgen uitslapen tot 13 uur en 14 uur komt mijn vriendin op visite
      woensdag 23 augustus 2006 @ 22:38:25 #300
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_41110723
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef VAgeNERATION het volgende:
    poe je heb geluk maraca, heb ze nog.
    Zeg eens!(voor 11 dan )
    even kijken hoor!
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      woensdag 23 augustus 2006 @ 22:44:12 #301
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_41111029
    Ik zoek nog:

    Apato Torso
    Dimetroton Torso
    Iguanodon Tail
    Pachy Torso
    Parasaur Skull
    Plesio neck
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')