Ik ben net een Tiger butterfly gevonden en nu sta ik bovenaan met 99 mm. Maar ik vrees dat het niet genoeg zal zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:14 schreef TYNOz het volgende:
mmm echt vaag ik heb zo bird wing van 260 mm gevangen en die tortimmer zegt dat die 289 was is die ouwe gewoon ze bril vergeten ??
kelder kan je lang op wachtenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Bedankt Blue007, die tabletop game is echt vet en nu we weten dat je er iets op kan zetten is ie nog vetter al denk ik nie dat ik dat ga doen, daar is ie veel te mooi voor,
Nu eerst een mooi plekje zoeken moet ik weer wat weghalen, t word steeds moeilijker,IK WIL NOG EEN UPGRADE!!!,een kelder ofzo zou fijn zijn!![]()
Wij hebben onze goede daad van vandaag in ieder geval al weer gedaan, al wed ik dat katie nu alweer haar moeder kwijt is![]()
ze liep gisteren avond bij mij rond, ging ik even met haar praten zegt ze het laatste waar ik geweest was was in *ville ... kon dr niet wegsturenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef Spookje81 het volgende:
@-Lin- kaitlin loopt hier weer rond
geeft niks!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Blue007 het volgende:
@anitra, ik zou dit weekend bij je 'langskomen'! ik ben alleen vroeg gaan slapen, omdat ik me niet zo lekker voelde, dus ben niet komen spoken bij jeHeb nog gekeken of je gister online was... maar helaas... Hopelijk wel snel weer... want het is altijd wel heeeeeeel gezelli!
En ik heb mn 3 kamers nu ingericht (lees: volgepropt) dus je 'mag' (ja, ik leer het wel, Ardenlyn!)snel komen kijken, ok?
hihi
Katie die komt volgens mij door iedereen heen (ofzoiets) behalve volgens mij Lyle, Joan en Redd trekken zich niets van Katie aan en die komen wanneer ze moeten komen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
O Ardenlyn, daar breng je wel even belangrijke info over, dat wist ik niet dat je dan geen andere bezoekers kreeg.
Maar wie dan niet want katie liep er gister dus wel, of is het alleen gedurend dat Blanka aanwezig is?
Nou begin ik toch wel te twijfelen of tie nog welkom blijft.![]()
@ Blue 007 ik bewaar hem voor je meid, Mwoa misschien wil je die toetanchamon ofzo nog bestellen als dat kan, hij stond in de linker kamer van jouw huis.(wil er ook wel voor betalen hoor)
Voorderest weet ik nog niet echt wat er allemaal is aan normale items, en ga dat niet opzoeken, blijft er nog wat te raden over![]()
Kom vast wel weer wat tegen als'k weer eens langskom.
Hoor het wel!, Ciao!
Komt er erg enthousiast uit zegquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef cootje4 het volgende:
oke mooi weten we dat ook weer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |