Hoi!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef Darkzell het volgende:
Hallo,
Ik kan een US Animal Crossing ruilen tegen één van mijn huidige spellen maar zitten er nou nog verschillen tussen de EU en de VS versies van Animal Crossing en kan ik ook gewoon samen met FOK!-ers spelen
nee, sorry ben niet aan ds-en...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:27 schreef Spookje81 het volgende:
Blue ben je online?
Jah het ging super!! Jij ook bedankt natuurlijk!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
Nou dat liep als een zonnetje Ardenlyn. bedankt en ik hoor het nog wel!
![]()
Gele driekhoek? triforce? what's the difference??!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Gele driehoek??![]()
Dat is een Triforce van het spel Zelda![]()
Tis nu jouw dupadupaa swordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hier dan de foto's: supadupa mastersword van Ardenlyn[afbeelding]
Echt nog superbedankt Aredenlyn, speciaal voor jouw 2 eekhoorntjes uit de kast gehaald![]()
[afbeelding]
Al is Sally sinds vanochtend verhuist, check ook seaview, vanochten van Pascal gekregen
)(en witte veer natuurlijk!, vandaag voor de regenboog!
)
ik heb hemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef Blue007 het volgende:
Wie is het gelukt om de banded dragonfly te vangen? Ik heb me rotgezocht naar die beesten! soms denk ik.. yess! ik heb er een.. blijkt het toch een darner te zijn![]()
Ik kan tegenwoordig veeeel minder overdag spelen... dus ik hoop dat ik mijn verzameling insekten die er tot en met augustus zijn compleet krijg
en dan nog de scorpioen en tarantula (die ik trouwens had verkocht ipv inleveren, dom, dom, dom!)
en van de vissen mis ik ook een paar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |